FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 14:26:39 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 103 [104] 105 ... 204
 
Kirjoittaja Aihe: V Sport (Premier League, Bundesliga, UEFA Europa League jne.)  (Luettu 868246 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
IlDiavolo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1860 Munich


Vastaus #2575 : 23.06.2017 klo 14:19:53

No eipä ainakaan pitäisi nyt hintojen nousta kun yksi paketin kolmesta suurempien massojen päätuotteesta (Valju, NHL, UCL) lähti muille maille Ylos Ja kyllähän herkkusienet saa edelleen VPN-kikkailulla näkymään.

Itseä tämä ei kyllä harmita oikein ollenkaan. Sen verta väsyneestä kilpailusta on tänä päivänä kyse. Niin kauan pysytään Viaplayn bandwagonissa kun NFL ja Serie A pysyvät vaan ohjelmistossa. Kaikki muu kun on vaan extraa.
Forester

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kontu, Nottingham Forest, Suomi & Sumusaaret


Vastaus #2576 : 23.06.2017 klo 14:23:46

Niin kauan pysytään Viaplayn bandwagonissa kun Valioliiga pysyy ohjelmistossa. Kaikki muu kun on vaan extraa.
Korjasin itselleni sopivaksi.
Maccarone

Poissa Poissa


Vastaus #2577 : 23.06.2017 klo 14:31:02

Olipas paska uutinen tuo tsämppärin putoaminen pois. Viasatilla ollut helvetin hyvä meininki noihin, enkä maikkarin paskaa ainakaan osta. Sarjapelit kuitenkin se suurin innostus, mutta vituttaahan se, kun paskan työviikon keskeltä putoaa hyvä arkiviihde, jos ei pubiin mene katsomaan.

Viasatilla kyllä jatkossakin asiakkaana
mac o´toole

Poissa Poissa


Vastaus #2578 : 23.06.2017 klo 16:08:47

Korjasin itselleni sopivaksi.

Tähän sama.
Sitäpaitsi Forester ymmärtää hyvän päälle englantilaisen suosikkijoukkueensa kanssa ;)
Blaugranes

Poissa Poissa


Vastaus #2579 : 24.06.2017 klo 02:19:42

No siis en toki tiedä miten vaikutusvaltaisessa asemassa Hemmo on, että voihan näillä kommenteilla jotain aikaan saadakkin. Itsekkin olen aspassa töissä ja huvittaa kun porukka antaa minulle kehitysehdotuksia vaikka tietenkään en pysty mihinkään vaikuttamaan(paperilaskun hintaan, mitä puhelimia tilataan jne.)

Vahvaa offtopikkia mutta se aspa on asiakkaille useimmiten se ainoa vaihtoehto mistä saavat ketään firmasti kiinni. Varmasti mielellään esittäisivät kehitysehdotuksensa vaikka toimitusjohtajalle mutta isoissa firmoissa ei toimareita(tai ketään muutakaan) juuri asiakkaiden ongelmat nappaa. Useimmat asiakaspalvelijat eivät tunnu edes tajuavan tätä, että ovat asiakkaan ainoa kontaktipinta yritykseen sen jälkeen kun ovat tilanneet tuotteen ja siinä onkin sitten jotain vikoja tai kehitettävä. Toisinsanoen teidänkään firmasta asiakas ei saa kiinni kuin sen asiakaspalvelijan, jota huvittaa sen lopullisen palkanmaksajan ilmaiset kehitysehdotukset, surullista.
pee1

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, NUFC


Vastaus #2580 : 24.06.2017 klo 15:23:02

Freedomella voinee heittää vesilintua jos geoblokkaus noista estetään.

Ideahan on siinä että suomalaisilla tunnuksilla pitää nähdä Suomen Viaplayn sisältö vaikka olisi ulkomailla.

Niinpä tarjonta jatkossa olisi kiinni vain siitä minkä maan Viaplay-tunnukset on eikä siitä missä maassa IP on.
Ratsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.


Vastaus #2581 : 24.06.2017 klo 15:36:47

Freedomella voinee heittää vesilintua jos geoblokkaus noista estetään.

Ideahan on siinä että suomalaisilla tunnuksilla pitää nähdä Suomen Viaplayn sisältö vaikka olisi ulkomailla.

Niinpä tarjonta jatkossa olisi kiinni vain siitä minkä maan Viaplay-tunnukset on eikä siitä missä maassa IP on.

Katsotaanhan nyt miten tuon kanssa käy. Tuossa on myös se pointti, että Ruotsin Viaplay on kalliimpi kuin Suomen. Laajemman tarjonnan takia. Siis näin on jo nyt. Ihme, että eivät ole estäneet sitä, että sinne tuolla tavalla pääsee.  Kai se on sitten aika pieni joukko, joka tuota hyödyntää.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2017 klo 15:40:38 kirjoittanut Ratsu »
Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor


Vastaus #2582 : 24.06.2017 klo 16:21:45

Katsotaanhan nyt miten tuon kanssa käy. Tuossa on myös se pointti, että Ruotsin Viaplay on kalliimpi kuin Suomen. Laajemman tarjonnan takia. Siis näin on jo nyt. Ihme, että eivät ole estäneet sitä, että sinne tuolla tavalla pääsee.  Kai se on sitten aika pieni joukko, joka tuota hyödyntää.

Kyse on myös siitä, että Viaplay ei hyötyisi tästä blokkaamisesta mitään.
pee1

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS, NUFC


Vastaus #2583 : 24.06.2017 klo 17:29:45

Kyse on myös siitä, että Viaplay ei hyötyisi tästä blokkaamisesta mitään.

Siis jos jatkossa laki vaatii että Suomen Viaplayn tunnuksilla pitää päästä Suomen sisältöön myös ruotsalaisesta IP:stä, niin kyllähän se tarkoittaa että Suomen Viaplayn tunnuksilla ei pääse enää Ruotsin Viaplayn sisältöön.
Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor


Vastaus #2584 : 24.06.2017 klo 19:00:24

Siis jos jatkossa laki vaatii että Suomen Viaplayn tunnuksilla pitää päästä Suomen sisältöön myös ruotsalaisesta IP:stä, niin kyllähän se tarkoittaa että Suomen Viaplayn tunnuksilla ei pääse enää Ruotsin Viaplayn sisältöön.

Hemmo voi tulla kertomaan, miten asia on. Itse en vetäisi tuollaista johtopäätöstä. Tuo aiheuttaisi lähinnä haittaa Viaplaylke.
RevoSniper

Poissa Poissa


Vastaus #2585 : 25.06.2017 klo 00:52:06

Vahvaa offtopikkia mutta se aspa on asiakkaille useimmiten se ainoa vaihtoehto mistä saavat ketään firmasti kiinni. Varmasti mielellään esittäisivät kehitysehdotuksensa vaikka toimitusjohtajalle mutta isoissa firmoissa ei toimareita(tai ketään muutakaan) juuri asiakkaiden ongelmat nappaa. Useimmat asiakaspalvelijat eivät tunnu edes tajuavan tätä, että ovat asiakkaan ainoa kontaktipinta yritykseen sen jälkeen kun ovat tilanneet tuotteen ja siinä onkin sitten jotain vikoja tai kehitettävä. Toisinsanoen teidänkään firmasta asiakas ei saa kiinni kuin sen asiakaspalvelijan, jota huvittaa sen lopullisen palkanmaksajan ilmaiset kehitysehdotukset, surullista.
Kyllä me tajutaan, mutta koska ei voida vaikuttaa mihinkään niin ei ne asiat myöskään kiinnosta vittuakaan. Aspalaisten kestopuheenaihe on asiakkaiden palaute, jota kukaan ei kerro eteenpäin.
TheGunner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lord Bendtner


Vastaus #2586 : 25.06.2017 klo 17:24:19

Kyllä me tajutaan, mutta koska ei voida vaikuttaa mihinkään niin ei ne asiat myöskään kiinnosta vittuakaan. Aspalaisten kestopuheenaihe on asiakkaiden palaute, jota kukaan ei kerro eteenpäin.

Öö, jossain firmoissa tilanne on varmaan se, että aspat nimenomaan kertovat (runsaan) palautteen eteenpäin. Suosittelen teidänkin firmalle.
ViasatOfficial

Poissa Poissa


Vastaus #2587 : 26.06.2017 klo 09:15:24

Vahvaa offtopikkia mutta se aspa on asiakkaille useimmiten se ainoa vaihtoehto mistä saavat ketään firmasti kiinni. Varmasti mielellään esittäisivät kehitysehdotuksensa vaikka toimitusjohtajalle mutta isoissa firmoissa ei toimareita(tai ketään muutakaan) juuri asiakkaiden ongelmat nappaa. Useimmat asiakaspalvelijat eivät tunnu edes tajuavan tätä, että ovat asiakkaan ainoa kontaktipinta yritykseen sen jälkeen kun ovat tilanneet tuotteen ja siinä onkin sitten jotain vikoja tai kehitettävä. Toisinsanoen teidänkään firmasta asiakas ei saa kiinni kuin sen asiakaspalvelijan, jota huvittaa sen lopullisen palkanmaksajan ilmaiset kehitysehdotukset, surullista.
Meillä saa vaihteen kautta kiinni myös jonkin muun firmamme edustajan, kuin asiakaspalvelijan. Useimmiten palaute meillä kulkee nimenomaan antajalta aspaan, sieltä eteenpäin kohteeseen. Onneksi meillä se palaute kulkee aspasta eteenpäin, sillä olemme saman katon alla ja palautteen toimittaminen on vaivatonta.

- Hemmo
ViasatOfficial

Poissa Poissa


Vastaus #2588 : 26.06.2017 klo 09:16:00

Kyllä me tajutaan, mutta koska ei voida vaikuttaa mihinkään niin ei ne asiat myöskään kiinnosta vittuakaan. Aspalaisten kestopuheenaihe on asiakkaiden palaute, jota kukaan ei kerro eteenpäin.
Vahva eri.

- Hemmo
RevoSniper

Poissa Poissa


Vastaus #2589 : 26.06.2017 klo 09:23:13

Meillä saa vaihteen kautta kiinni myös jonkin muun firmamme edustajan, kuin asiakaspalvelijan. Useimmiten palaute meillä kulkee nimenomaan antajalta aspaan, sieltä eteenpäin kohteeseen. Onneksi meillä se palaute kulkee aspasta eteenpäin, sillä olemme saman katon alla ja palautteen toimittaminen on vaivatonta.

- Hemmo
Eli jos teille soittaa niin saa jonkun päättäjän aina puhelimitse kiinni? Onpas harvinaista palvelua.


Esimerkkinä:

Foorumisti soittaa viasatille koska on varma ettei viasatin työntekijät ole tajunneet ehdottaa tarjousta bundesliigasta. Joku puhelintyttö vastaa, foorumisti esittää asian ja sen jälkeen tyttö yhdistää jollekkin päättäjälle joka analysoi foorumistille miksi asia on näin?
« Viimeksi muokattu: 26.06.2017 klo 09:26:59 kirjoittanut RevoSniper »
ViasatOfficial

Poissa Poissa


Vastaus #2590 : 26.06.2017 klo 09:45:29

Eli jos teille soittaa niin saa jonkun päättäjän aina puhelimitse kiinni? Onpas harvinaista palvelua.


Esimerkkinä:

Foorumisti soittaa viasatille koska on varma ettei viasatin työntekijät ole tajunneet ehdottaa tarjousta bundesliigasta. Joku puhelintyttö vastaa, foorumisti esittää asian ja sen jälkeen tyttö yhdistää jollekkin päättäjälle joka analysoi foorumistille miksi asia on näin?
Ei, vaan kuten sanoin, vaihteen kautta.

- Hemmo
RevoSniper

Poissa Poissa


Vastaus #2591 : 26.06.2017 klo 09:55:18

Okei eniwei saa kuitenkin soittamalla aina kiinni jonkun päättäjän. Onpa mahtavaa palvelua, siksi ihmettelin kun ei ole tullut vastaan aikaisemmin. En toki kovin monen palveluntarjoajan kanssa olekkaan asioinut kun vaimo hoitaa suurimman osan.
Juhana

Poissa Poissa


Vastaus #2592 : 26.06.2017 klo 09:58:24

Okei eniwei saa kuitenkin soittamalla aina kiinni jonkun päättäjän. Onpa mahtavaa palvelua, siksi ihmettelin kun ei ole tullut vastaan aikaisemmin. En toki kovin monen palveluntarjoajan kanssa olekkaan asioinut kun vaimo hoitaa suurimman osan.

En kyllä keksi ainuttakaan firmaa, josta ei halutessaan saisi kiinni jotakuta muutakin kuin suoraa asiakaspalvelijaa. Millanen ihmeen firma se sellainen olisi, jos asiakaspalvelijat olisivat lävitse pääsemätön muuri.
RevoSniper

Poissa Poissa


Vastaus #2593 : 26.06.2017 klo 10:08:31

En kyllä keksi ainuttakaan firmaa, josta ei halutessaan saisi kiinni jotakuta muutakin kuin suoraa asiakaspalvelijaa. Millanen ihmeen firma se sellainen olisi, jos asiakaspalvelijat olisivat lävitse pääsemätön muuri.
Offtopikkia pahasti, mutta siis tottakai nyt asiakkaalla pitää olla joku erikoinen syy tai joku superidea, että joku esimies/joku muu päättävä taho viittii tälläiseen yhteydenottoon vastata ja tuhlata aikaansa. Sen takia siellä on ne aspalaiset jotka vastailee ja jos ei osaa vastata niin kysyy.

Esim. taas jos soitat vaikka soneralle, "miksei teillä ole tätä puhelinta?" niin ei sieltä mitään analyysiä tule vaan vastaus on jotain "sonera on päättänyt ettei näitä tilata". Mutta jos soitatkin Viasatiin liittyen vaihteeseen niin heillä näköjään on heput jotka vastailevat vastaavanlaisiin kysymyksiin(eli siis Viasatin tuotteisiin liittyen).
Giantkilleri

Poissa Poissa


Vastaus #2594 : 26.06.2017 klo 13:07:21

No ehkä Viasatilla on ymmärretty, että urheiluviihteen tarjoaminen on herkkää puuhaa; katsojat elävät hetkessä ja tunteet kuohuvat. Niinpä eräät toiset kanavat ovat saaneet riesakseen epäkunnioittavia nimityksiä, jotka eivät lähde kulumallakaan pois, oli nimityksellä katetta tai ei.

Siinä lähtökohdassa jalkautunut asiakaspalvelija on hyvä idea; se vastailee ja miksei myös kuulostele kehitysideoitakin. Kaupallisessa mielessä kyse kuitenkin liiketoiminnasta, jonka tulisi olla kannattavaa.
ex-adriano

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO, Karnevalistinen kannattajatyyli


Vastaus #2595 : 26.06.2017 klo 17:55:38

No ehkä Viasatilla on ymmärretty, että urheiluviihteen tarjoaminen on herkkää puuhaa; katsojat elävät hetkessä ja tunteet kuohuvat. Niinpä eräät toiset kanavat ovat saaneet riesakseen epäkunnioittavia nimityksiä, jotka eivät lähde kulumallakaan pois, oli nimityksellä katetta tai ei.

Ja näin. Tämän näkee jo esim. siitä miten ahkerasti Hemmokin on täällä kommentoimassa ja lähes aina häneltä myös saakin vastauksen. Vertailukohtana sitten paskalaakson surkea aspa joka parantamisen sijaan päätti värvätä madagaskareita ym. trolleja spämmäämään foorumille "miten hyvä ja edullinen" heidän kusinenkatiska on.
ruko
Vastaus #2596 : 29.06.2017 klo 20:56:53

Viasatin Suomen sivujen mukaan Viasat näyttää Malmön pelin:
Viasat Sport Premium HD 12.7. klo 19:50: Malmö FF-Vardar.
Onko muita europelejä tulossa kesän aikana?
Raaka-Juhani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat


Vastaus #2597 : 11.07.2017 klo 11:35:53

Viasatin Suomen sivujen mukaan Viasat näyttää Malmön pelin:
Viasat Sport Premium HD 12.7. klo 19:50: Malmö FF-Vardar.
Onko muita europelejä tulossa kesän aikana?
Sama kiinostaisi itseänikin. Hemmo nyt hereillä!
aitapappa016

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: awaydays


Vastaus #2598 : 25.07.2017 klo 14:06:58

Viasat on hankkinut Audi Cupin lähetysoikeudet.

"Kyseessä on jalkapallon kansainvälinen harjoitusturnaus, jossa ovat mukana isäntä Bayern München, Napoli, Liverpool ja Atlético Madrid.
Kaikki ottelut on nähtävissä suorana Viasat Jalkapallo -kanavalla. Otteluohjelma on seuraava:
Ti 1.8.
18:30: Atlético Madrid – Napoli
21:15: Bayern München – Liverpool
Ke 2.8.
18:30: Pronssiottelu
21:15: Loppuottelu"

Tämä äskettäin kyseisen lafkan facebookista.
JM

Poissa Poissa


Vastaus #2599 : 01.08.2017 klo 13:38:35

Viasatko osti sitten BuLinkin oikeudet?

Kommenttia Hemmolta?

 
Sivuja: 1 ... 103 [104] 105 ... 204
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa