FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 17:45:50 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 131 [132] 133 ... 204
 
Kirjoittaja Aihe: V Sport (Premier League, Bundesliga, UEFA Europa League jne.)  (Luettu 867987 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
jjs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy


Vastaus #3275 : 03.07.2018 klo 14:19:46

Varmaan Suomessa nähdään myös klo 17 pelejä.

Tuskin, jos Valioliigassa/Bundesliigassa pelataan samaan aikaan.
Ratsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.


Vastaus #3276 : 03.07.2018 klo 16:05:15

Saako tuon Chromecastilla telkkariin?

Näyttäisi olevan Chromecast tuki. Itse olen peilannut selaimesta Apple TV:n kautta Air Playlla.
Raffael

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FCLK & SMJK


Vastaus #3277 : 03.07.2018 klo 16:43:30

Viasatin Facebookissa kuva Ronaldosta Juventus paita päällä :O? Onko tämä vain joku Transfer Rumour spekulaatio kuva vai vihjaileeko Viasat mahdollisesta La Liga/ Serie A sopimuksesta?
jimon

Poissa Poissa


Vastaus #3278 : 03.07.2018 klo 17:07:57

Viasatin Facebookissa kuva Ronaldosta Juventus paita päällä :O? Onko tämä vain joku Transfer Rumour spekulaatio kuva vai vihjaileeko Viasat mahdollisesta La Liga/ Serie A sopimuksesta?

Oliko Viasatilla Serie A  ensi kaudella? Eiköhän se Zinadekin kohta Juvessa  valmenna.
Ratsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.


Vastaus #3279 : 03.07.2018 klo 17:14:59

Oliko Viasatilla Serie A  ensi kaudella? Eiköhän se Zinadekin kohta Juvessa  valmenna.

Ei ole. Oikeudet loppui viime kauteen.
Giantkilleri

Poissa Poissa


Vastaus #3280 : 04.07.2018 klo 05:31:35

Viasat on vissiinkin ennakoinut Italian ja Espanjan tason romahduksen ja niiden sijasta maailmanmestari -tason peliä Englannista ja Belgiasta.

:D
shots

Poissa Poissa


Vastaus #3281 : 04.07.2018 klo 07:50:24

Nyt olisi kiva tietää minkä verran niitä pelejä tulee Viaplaylta ja mistäkin sarjasta? Hemmo, tuus kertoo!
Juhana

Poissa Poissa


Vastaus #3282 : 04.07.2018 klo 08:14:16

Näyttäisi olevan Chromecast tuki. Itse olen peilannut selaimesta Apple TV:n kautta Air Playlla.

VPN ja Chromecast vaan ei oikein pelaa yhteen, itse en ole muutamalla yrityksellä saanut tuota komboa toimimaan. VPN pitäisi tuossa olla silloin jo routerissa, mikä toki on moderneissa routereissa ihan mahdollinen kunhan vaan VPN-palveluntarjoajalta saa tuohon palvelinosoitteet ja tunnukset (eli Freedome ei taida esimerkiksi silloin tulla kyseeseen).
Ratsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.


Vastaus #3283 : 04.07.2018 klo 08:29:44

VPN ja Chromecast vaan ei oikein pelaa yhteen, itse en ole muutamalla yrityksellä saanut tuota komboa toimimaan. VPN pitäisi tuossa olla silloin jo routerissa, mikä toki on moderneissa routereissa ihan mahdollinen kunhan vaan VPN-palveluntarjoajalta saa tuohon palvelinosoitteet ja tunnukset (eli Freedome ei taida esimerkiksi silloin tulla kyseeseen).

Huomasin vaan sellaisen asian, että itse palvelun katselemisessa ei enää sitä VPN:ää tarvita. Ainoastaan kun teet tilauksen tai menet tekemään tiliisi muutoksia tai katselemaan sitä Area Clientes osiosta, johon täytyy kirjautua erikseen. Johtunee tuosta EU:n siirrettävysasetuksesta, että maksullisen suoratoistopalvelun täytyy EU:n alueella oltava katseltavissa missä tahansa muussa EU-maassa. Sama hommahan on nykyään Viaplayn kanssa.
« Viimeksi muokattu: 04.07.2018 klo 08:39:42 kirjoittanut Ratsu »
J1022V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sarjanousijat


Vastaus #3284 : 04.07.2018 klo 08:32:18

Ei ole. Oikeudet loppui viime kauteen.

Mutta eikös noista ainakin jonkinlaisia neuvotteluita kulisseissa vielä käydä. Näin ainakin käsitin kun asiakaspalveluun olin yhteydessä. Ite ainakin oon vielä toiveikas, että Serie A ja la liiga palais ohjelmistoon.
Juhana

Poissa Poissa


Vastaus #3285 : 04.07.2018 klo 08:41:21

Huomasin vaan sellaisen asian, että itse palvelun katselemisessa ei enää sitä VPN:ää tarvita. Ainoastaan kun teet tilauksen tai menet tekemään tiliisi muutoksia tai katselemaan sitä Area Clientes osiosta, johon täytyy kirjautua erikseen. Johtunee tuosta EU:n siirrettävysasetuksesta, että maksullisen suoratoistopalvelun täytyy EU:n alueella oltava katseltavissa missä tahansa muussa EU-maassa. Sama hommahan on nykyään Viaplayn kanssa.

Ah, sitten tietenkin luulisi CC toimivan myös ihan naturaalina.
Ratsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.


Vastaus #3286 : 04.07.2018 klo 08:43:46

Mutta eikös noista ainakin jonkinlaisia neuvotteluita kulisseissa vielä käydä. Näin ainakin käsitin kun asiakaspalveluun olin yhteydessä. Ite ainakin oon vielä toiveikas, että Serie A ja la liiga palais ohjelmistoon.

No sitähän ei tiedä, mutta nykyiset sopimukset loppuivat tähän kevääseen. Mutta ei tuo bulin, skottiiliigan ja Benelux sarjojen ostaminen siihen enää viittaisi.
J1022V

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sarjanousijat


Vastaus #3287 : 04.07.2018 klo 13:35:49

No sitähän ei tiedä, mutta nykyiset sopimukset loppuivat tähän kevääseen. Mutta ei tuo bulin, skottiiliigan ja Benelux sarjojen ostaminen siihen enää viittaisi.

Niin, kyllähän määrällisesti sarjojen määrä nousi, mutta luulisin, että rahallisesti on tultu alaspäin. Jos on luovuttu UCL:sta, Serie A:sta ja la Ligasta, ja ne korvattu Beneluxilla, skoteilla ja bundeksella (+ UNL), niin mun mutun mukaan tässä on tuote halventunut.

Veiskö nää uudet diilit sen mitä UCL vei viime kaudella, plus buli siitä vähän ohi, mutta jos Serie A ja La Ligaki jää pois niin sitte mun mielestä jonkinlaiset alennukset Viasatin soppareihin ois ihan paikalla.

Tämä kaikki toki vartissa mökkilaiturilta ilman mitään perehtymistä tv-soppareihin ja rahaliikenteeseen, joten saatttaa olla myös paskapuhetta.
jjs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy


Vastaus #3288 : 04.07.2018 klo 13:51:46

Luxemburgin sarjan oikeuksista en ole nähnyt uutisointia. Hienoa, jos näkyy.
ploughman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Juventus


Vastaus #3289 : 04.07.2018 klo 15:43:17

Nyt olisi kiva tietää minkä verran niitä pelejä tulee Viaplaylta ja mistäkin sarjasta? Hemmo, tuus kertoo!

No tolla tarjonnalla voisi toivoa että kaiki pelit Valjusta, ja muista ei mitään.

Mutta eiköhän tuolla kallis soppari tehdä Serie A:sta jos maskotiksi nostetaan Rolle.
oskumustatuli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ajax


Vastaus #3290 : 05.07.2018 klo 10:44:02

Oliko se Eredivisie sittekkään tulossa, ku tuli viestiä dnalta viasat urheilun muuttuneesta sisällöstä, mut ei tuota mainittu. Belgia ja skotlanti oli tos..
trendkiller

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACK, Kanarialinnut, Packers


Vastaus #3291 : 05.07.2018 klo 11:32:31

Nyt olisi kiva tietää minkä verran niitä pelejä tulee Viaplaylta ja mistäkin sarjasta? Hemmo, tuus kertoo!

Ainakin chämppäristä tulee kaikki, mitä näytetään + klo 17 peli.
jjs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy


Vastaus #3292 : 05.07.2018 klo 13:26:05

Oliko se Eredivisie sittekkään tulossa

Ei näy tuossa päivitetyssä listassa

https://www.viasat.fi/urheilu
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #3293 : 05.07.2018 klo 13:34:11

Huomasin vaan sellaisen asian, että itse palvelun katselemisessa ei enää sitä VPN:ää tarvita. Ainoastaan kun teet tilauksen tai menet tekemään tiliisi muutoksia tai katselemaan sitä Area Clientes osiosta, johon täytyy kirjautua erikseen. Johtunee tuosta EU:n siirrettävysasetuksesta, että maksullisen suoratoistopalvelun täytyy EU:n alueella oltava katseltavissa missä tahansa muussa EU-maassa. Sama hommahan on nykyään Viaplayn kanssa.

Ihan noin yksinkertaista tuo ei kuitenkaan ole. Tuo uusi säädös on tarkoitettu siihen, että voit katsoa vapaasti maksullista sisältöä vierailleissasi väliaikaisesti toisessa EU-maassa, ei siihen että ostat toisen maan palvelun ja katsot sitä pelkästään sen maan ulkopuolella. Toki aivan toinen juttu on, että kiinnostaako palveluntarjoajia edes vähää alusta kuka katsoo ja missä kunhan siitä vain maksetaan.
Ratsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.


Vastaus #3294 : 05.07.2018 klo 13:41:27

Ihan noin yksinkertaista tuo ei kuitenkaan ole. Tuo uusi säädös on tarkoitettu siihen, että voit katsoa vapaasti maksullista sisältöä vierailleissasi väliaikaisesti toisessa EU-maassa, ei siihen että ostat toisen maan palvelun ja katsot sitä pelkästään sen maan ulkopuolella. Toki aivan toinen juttu on, että kiinnostaako palveluntarjoajia edes vähää alusta kuka katsoo ja missä kunhan siitä vain maksetaan.

Joo. Kyllä tuo on aivan hyvin tiedossa, mutta tuskinpa jotain BeIN Sportsia kiinnostaa joidenkin yksittäisten maksavien asiakkaiden sijainnin kyttääminen missä sitä heidän palveluaan katsellaan.
Barrett

Poissa Poissa


Vastaus #3295 : 05.07.2018 klo 15:57:32

Oliko se Eredivisie sittekkään tulossa

Tähän ja näihin muihin kysymyksiin voisi Viasatin edustaja tulla kertomaan vastaukset.

Eredivisien piti näkyä ja nyt joudutaan spekuloimaan näkyyköhän sittenkään.

Ja minkä takia Facebook-sivuilla Viasat Urheilu mainostaa Ronaldoa Juventuksen paidassa jos Serie A ei enää kuulu ohjelmistoon? Joku voisi nähdä tässä merkkejä harhaanjohtavasta markkinoinnista? Vai mitä mieltä asiasta on ViasatOfficial?
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #3296 : 05.07.2018 klo 16:31:32

Tähän ja näihin muihin kysymyksiin voisi Viasatin edustaja tulla kertomaan vastaukset.

Eredivisien piti näkyä ja nyt joudutaan spekuloimaan näkyyköhän sittenkään.

Ja minkä takia Facebook-sivuilla Viasat Urheilu mainostaa Ronaldoa Juventuksen paidassa jos Serie A ei enää kuulu ohjelmistoon? Joku voisi nähdä tässä merkkejä harhaanjohtavasta markkinoinnista? Vai mitä mieltä asiasta on ViasatOfficial?

Harhaanjohtava markkinointi lienee tässä tapauksessa ihan täysin sun pään sisäistä. Ensinnäkin tuolla Ronaldon kuvalla ei markkinoida yhtään mitään ja vaikka ko. sarjat näkyisi 100 vuoden sopimuksella Harju & Pöntisellä niin luulisi että siitä voi päivittää joku muukin kuin he itse.

Kaikista tärkeimpänä kuitenkin on se, että Serie A:n ja La Ligan oikeudet ovat viimeisimpänä olleet juuri Viasatilla ja ovat varmasti myös todennäköisin vaihtoehto pitämään nämä molemmat sarjat kunhan La Ligan kaiffarit kohtuullistavat hintalappua.

Ihme kitinää joka tapauksessa, onhan tää ollut jo tovin tiedossa että kesällä ei näiden kanssa tapahdu mitään.
Ratsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.


Vastaus #3297 : 05.07.2018 klo 17:00:53

Kaikista tärkeimpänä kuitenkin on se, että Serie A:n ja La Ligan oikeudet ovat viimeisimpänä olleet juuri Viasatilla ja ovat varmasti myös todennäköisin vaihtoehto pitämään nämä molemmat sarjat kunhan La Ligan kaiffarit kohtuullistavat hintalappua.

Ihme kitinää joka tapauksessa, onhan tää ollut jo tovin tiedossa että kesällä ei näiden kanssa tapahdu mitään.

Ne La Ligan oikeudet on omistanut Mediapro, sekä Espanjan, että kansainväliset. Sama pulju, jonka omistama on myös tuo BeIN Sports, teki juhannuksen tienoilla kaupat uudesta 2019 alkavasta viisivuotiskaudesta La Ligan kanssa, jossa kansainvälisten oikeuksien hinta nousi 30 pinnaa. Että voi olla ettei ne alelaariin pohjan perukoille tule.
Samzonite

Poissa Poissa


Vastaus #3298 : 05.07.2018 klo 17:27:42

Mikäli kävisi niin, että UCL sekä myös Seire A ja La Liga tippuisivat pois tarjonnasta, niin luulisi myös viaplayn sport-paketin kuukausitilaajan hinnan laskevan. Toivotaan kuitenkin, että nuo jälkimmäiset (tai edes Serie A) pysyisivät Viasatilla. Itselleni on jopa parempi vaihtoehto, että UCL pois ja Bundesliga, Eredivisie sekä Skotlannin sarja tilalle, koska arkipäivisin olen usein jo nukkumassa kun UCL kierrokset pyörähtää käyntiin. Viikonloppuisin huomattavasti paremmin aikaa keskittyä jalkapallon katseluun.
jjs

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Uolevi, Myy


Vastaus #3299 : 11.07.2018 klo 10:09:35

Eilen oli tarjolla kuunteluversio Malmön Mestareiden Liigan karsintapelistä, vaikka suomalaisella ohjelmaopassivulla mainittiin pelin tulevan. Eikö näitä taas tarkistetakaan? Viime kesänä luvattiin, että Viasatin ohjelmaopas huomioi nämä alueelliset oikeudet.

 
Sivuja: 1 ... 131 [132] 133 ... 204
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa