FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 13:11:45 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 193 [194] 195 ... 204
 
Kirjoittaja Aihe: V Sport (Premier League, Bundesliga, UEFA Europa League jne.)  (Luettu 867966 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Vasen laita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ToVe


Vastaus #4825 : 07.03.2020 klo 18:23:09

Yleensä en kitise otteluvalinnoista mutta mikä helvetin aivopieru tämä on? Kaikkia suomessa kiinnostaa varmasti enemmän miten Pukki suoriutuu kuin se että onko P*rsnaalin sijoitus kauden lopuksi 7 vai 8

Vittu ketä kiinnostaa kuinka paljon valioliigan sarjajumbo häviää ottelunsa?! Kyllä suuria seuroja kuuluukin näyttää enemmän, sen takia itse olen ainakin seurannut valioliigaa kymmenkunta vuotta. On kyllä kummallista jos mikään muu peli ei kiinnosta kuin norwichin
tylerdurden

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Omonian Veteraanit


Vastaus #4826 : 07.03.2020 klo 18:26:29

Vittu ketä kiinnostaa kuinka paljon valioliigan sarjajumbo häviää ottelunsa?! Kyllä suuria seuroja kuuluukin näyttää enemmän, sen takia itse olen ainakin seurannut valioliigaa kymmenkunta vuotta. On kyllä kummallista jos mikään muu peli ei kiinnosta kuin norwichin

On kyllä kummallista jos joku on niin pihalla ettei ymmärrä miksi ihmisiä kiinnostaa sarjajumbon ottelut.
eepahh

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #4827 : 07.03.2020 klo 18:30:12

Vittu ketä kiinnostaa kuinka paljon valioliigan sarjajumbo häviää ottelunsa?! Kyllä suuria seuroja kuuluukin näyttää enemmän, sen takia itse olen ainakin seurannut valioliigaa kymmenkunta vuotta. On kyllä kummallista jos mikään muu peli ei kiinnosta kuin norwichin
Jos itse kärsii sairaudesta, eikai se ole muiden vika? Norwich pelaa viihdyttävää futista.
Laskikka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NSFR


Vastaus #4828 : 07.03.2020 klo 18:30:29

Toisaalta, niitä Norvichin pelejä on kyllä näytetty erittäin kattavasti koko kausi.
Vasen laita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ToVe


Vastaus #4829 : 07.03.2020 klo 19:02:14

On kyllä kummallista jos joku on niin pihalla ettei ymmärrä miksi ihmisiä kiinnostaa sarjajumbon ottelut.

No en ymmärrä. Miksi katsoa sarjasta putoavan peliä, jos vaihtoehtona on seurata kuuden suurimman englantilaisen joukkueen joukossa olevan ottelua? Itse ainakin tilaan viasatin kanavapakettia sen takia että näen suurimpien joukkueiden otteita
Edmundo

Paikalla Paikalla


Vastaus #4830 : 07.03.2020 klo 19:06:08

No en ymmärrä. Miksi katsoa sarjasta putoavan peliä, jos vaihtoehtona on seurata kuuden suurimman englantilaisen joukkueen joukossa olevan ottelua? Itse ainakin tilaan viasatin kanavapakettia sen takia että näen suurimpien joukkueiden otteita

Ok!
JugeDaLord

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC, Kumu, Naisten kakkonen.


Vastaus #4831 : 07.03.2020 klo 19:40:14

No en ymmärrä. Miksi katsoa sarjasta putoavan peliä, jos vaihtoehtona on seurata kuuden suurimman englantilaisen joukkueen joukossa olevan ottelua? Itse ainakin tilaan viasatin kanavapakettia sen takia että näen suurimpien joukkueiden otteita
Usko tai älä, kanavapakettia tilaa muutkin kuin sinä. En toki itsekään tilaustani ole tehnyt Pukin takia, mutta onhan sen kaverin tekemisiä kiva katsoa. Mun mielestä Pukkia on näytetty ihan hyvin, turha näistä on kenenkään nillittää.
trendkiller

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACK, Kanarialinnut, Packers


Vastaus #4832 : 07.03.2020 klo 21:36:43

Todennäköisesti Norwichin matsien katsojamäärät eivät ole enää sillä alkukaudesta tutulla tasolla, kun katsojille on viimein selvinnyt miten älytöntä ripulia se Norwichin peli oikeasti on.

Mutta Spursin pelit kiinnostaa, vaikka samaa ripulia.
Kyseenalaistaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur, FC Kontu


Vastaus #4833 : 07.03.2020 klo 21:40:09

Mutta Spursin pelit kiinnostaa, vaikka samaa ripulia.

Norwichin matsin tilalle oli vaihtoehto, Spursin matsin tilalle ei.
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #4834 : 07.03.2020 klo 22:03:00

No en ymmärrä. Miksi katsoa sarjasta putoavan peliä, jos vaihtoehtona on seurata kuuden suurimman englantilaisen joukkueen joukossa olevan ottelua? Itse ainakin tilaan viasatin kanavapakettia sen takia että näen suurimpien joukkueiden otteita

En tiedä oletko kartalla, mutta Arsenal ei lukeudu kyseiseen ”kuuteen suurempiin” tällä erää.
Päkkönen

Poissa Poissa


Vastaus #4835 : 07.03.2020 klo 22:09:34

Ei jumalauta näitä mieshuoria jotka edelleenkin peukuttelee sille ettei ainoan suomalaisen Valioliigassa pelaavan ottelua näytetä ":D"
Vasen laita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ToVe


Vastaus #4836 : 08.03.2020 klo 09:08:48

En tiedä oletko kartalla, mutta Arsenal ei lukeudu kyseiseen ”kuuteen suurempiin” tällä erää.

Nyt ei puhuta kuudesta parhaasta vaan kuudesta suurimmasta, ja kyllä Arsenal on kuuden suurimman joukossa.

Ei jumalauta näitä mieshuoria jotka edelleenkin peukuttelee sille ettei ainoan suomalaisen Valioliigassa pelaavan ottelua näytetä ":D"

Pitäisikö kaikkia kiinnostaa norwichin ottelut? Täällä on näköjään väärin jos haluaa katsoa jotain muuta ottelua.
lake79

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves, Suomi, Pahalampi


Vastaus #4837 : 08.03.2020 klo 10:16:56

Ei jumalauta näitä mieshuoria jotka edelleenkin peukuttelee sille ettei ainoan suomalaisen Valioliigassa pelaavan ottelua näytetä ":D"
Sillä että haluaa katsoa ulkomaalaisia futispelejä, ei ole niin mitään tekemistä minkään mieshuorauksen kanssa. Vai meninkö mä nyt johonkin miinaan ja en tajunnut ironiaa?
Tide

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool, kaikki paitsi muovi-Lahti...jopa HJK


Vastaus #4838 : 08.03.2020 klo 12:25:37

Sillä että haluaa katsoa ulkomaalaisia futispelejä, ei ole niin mitään tekemistä minkään mieshuorauksen kanssa. Vai meninkö mä nyt johonkin miinaan ja en tajunnut ironiaa?
Toi mieshuora-kortti on tällä foorumilla kuin natsi-kortti muulla foorumeilla jota 15 vuotiaat käyttää kun ei muuta keksi
Didgeridoo

Poissa Poissa


Vastaus #4839 : 08.03.2020 klo 12:52:43

Ei jumalauta näitä mieshuoria jotka edelleenkin peukuttelee sille ettei ainoan suomalaisen Valioliigassa pelaavan ottelua näytetä ":D"

Onneksi on Ruotsin Viaplay nii ei tarvitse pelätä hetkeäkään että Pukki kiilaisi isojen seurojen otteluiden ohi Ylos
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #4840 : 08.03.2020 klo 19:43:50

Manchesterin paikallinen näköjään UHD-kanavalta suomalaisella selostuksella. Ylos
Balazs Dzsudzsak

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 93:20


Vastaus #4841 : 08.03.2020 klo 19:46:14

Selostuskin vähän paremmin synkassa kuin aiemmin.
Epäkomea Palloilija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Luotettavat lähteet ja raportit


Vastaus #4842 : 08.03.2020 klo 20:41:11

Miksi Sport Premiumin kuvanlaatu on helvetisti parempi kuin Jalkapallon? Eikö noista nyt sama kuva pitäisi tulla?
peacocks

Poissa Poissa


Vastaus #4843 : 09.03.2020 klo 19:23:15

Eikö Viaplay näytä sunnuntaina Cardiff - Leeds peliä?
Ei ainakaan vielä listoilla, yleensä sunnuntai championshipin pelit on näytetty.
trendkiller

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACK, Kanarialinnut, Packers


Vastaus #4844 : 09.03.2020 klo 19:58:44

Eikö Viaplay näytä sunnuntaina Cardiff - Leeds peliä?
Ei ainakaan vielä listoilla, yleensä sunnuntai championshipin pelit on näytetty.

Ei ole tv-peli.
Forester

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC Kontu, Nottingham Forest, Suomi & Sumusaaret


Vastaus #4845 : 09.03.2020 klo 20:41:03

Miksi Sport Premiumin kuvanlaatu on helvetisti parempi kuin Jalkapallon? Eikö noista nyt sama kuva pitäisi tulla?
Mulla on satelliittipaketti, niin Sport Premium tulee sitä kautta, kun taas Jalkapallo nettiyhteyden kautta. Satelliittikuva on juurikin ns. helvetisti parempi.
Epäkomea Palloilija

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Luotettavat lähteet ja raportit


Vastaus #4846 : 09.03.2020 klo 21:00:25

Mulla on satelliittipaketti, niin Sport Premium tulee sitä kautta, kun taas Jalkapallo nettiyhteyden kautta. Satelliittikuva on juurikin ns. helvetisti parempi.

Netistä nuo mulle tulee viihteen kautta jos näistä ymmärrän sitä vähää alusta mutta kyllä siinä kuvassa silti on helvetinmoinen ero kun tuli eilen samaa matsia loppuaika vahingossa väijyttyä premiumilta. Ei kai siinä sitten, terästetään ruotsinkielentaitoa välillä sitten jos se tätä on.
Forester

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC Kontu, Nottingham Forest, Suomi & Sumusaaret


Vastaus #4847 : 09.03.2020 klo 21:49:09

Netistä nuo mulle tulee viihteen kautta jos näistä ymmärrän sitä vähää alusta mutta kyllä siinä kuvassa silti on helvetinmoinen ero kun tuli eilen samaa matsia loppuaika vahingossa väijyttyä premiumilta. Ei kai siinä sitten, terästetään ruotsinkielentaitoa välillä sitten jos se tätä on.
Niin ja ainakin satelliitin kautta studiot on på svenska, mutta otteluselostus englanniksi.
Päkkönen

Poissa Poissa


Vastaus #4848 : 11.03.2020 klo 23:22:32

No ei ole vain toinen kerta kun näyttävät jotain muuta.

Tiedossa on joo, että kaikkia eivät voi näyttää ja suurimman osan voiduista peleistä ovat näyttäneetkin, mutta ei se siihen vaikuta, että voiko näyttöihin olla täysin tyytyväinen.
Jos silmäni ei valehtele, niin näyttäisi tänäkin lauantaina menevän jokin muu kuin Pukin peli (klo 16.50 Man City - Burnley) edelle ja Norwichin ottelu jälleen jälkilähetyksenä 21.30 ja studiokin vasta sunnuntaina kuten viime viikonloppuna... ??? >:(
Acos

Poissa Poissa


Vastaus #4849 : 12.03.2020 klo 00:00:09

Mitä vittua viasat?

 
Sivuja: 1 ... 193 [194] 195 ... 204
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa