FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 02:06:14 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 10 [11] 12 13
 
Kirjoittaja Aihe: Naisten suusta kuultua  (Luettu 87075 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Tähtiportteri

Poissa Poissa


Vastaus #250 : 28.06.2016 klo 12:37:42

Jatkossa nämä topikit voisikin nimetä vaikka "Jalkapalloa seuraamattomien/ymmärtämättömien suusta kuultua", sillä aika monet parhaat möläytykset tulevat ihan miesten suusta. Vrt. erään foorumistin naapurin ehdotus korttien korvaamisesta jäähyillä viime MM-kisojen aikaan.
Borvoo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MiKi, HJK


Vastaus #251 : 28.06.2016 klo 12:39:55

Jatkossa nämä topikit voisikin nimetä vaikka "Jalkapalloa seuraamattomien/ymmärtämättömien suusta kuultua", sillä aika monet parhaat möläytykset tulevat ihan miesten suusta. Vrt. erään foorumistin naapurin ehdotus korttien korvaamisesta jäähyillä viime MM-kisojen aikaan.

Samaa mieltä. Yleisin lausahdus on toki liittynyt siihen, ettei futiksessa tapahdu mitään.

Tsidane

Poissa Poissa


Vastaus #252 : 28.06.2016 klo 12:54:19

Jatkossa nämä topikit voisikin nimetä vaikka "Jalkapalloa seuraamattomien/ymmärtämättömien suusta kuultua", sillä aika monet parhaat möläytykset tulevat ihan miesten suusta. Vrt. erään foorumistin naapurin ehdotus korttien korvaamisesta jäähyillä viime MM-kisojen aikaan.

Tätähän on ehdotettu ihan kansainvälisen jalkapallon suunnasta. 99-ikäluokan EM-karsintaturnauksessa (vai olikse joku erillinen turnaus?) oli keltaisen kortin seurauksena 10 minuutin jäähy.
ptuutti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #253 : 28.06.2016 klo 13:08:14

Rugbyssä nämä jäähyt.
Tosin siinä ihan toimiva ratkaisu.
Kapteeni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Hibernian


Vastaus #254 : 28.06.2016 klo 14:46:26

Vrt. erään foorumistin naapurin ehdotus korttien korvaamisesta jäähyillä viime MM-kisojen aikaan.
Ei tämä minunkaan mielestäni mikään aivan maailman älyttömin ehdotus olisi. Joskin pitäisihän nuo kortitkin olla jäähyjen lisäksi käytössä.

Enkä tarkoita, että itse haluaisin tällaista muutosta.
BorisC

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: MyPa, Purha


Vastaus #255 : 28.06.2016 klo 14:49:07

Miehen suusta kuultua:

"Meinaatko sä nyt oikeesti kattoa noi kaikki pelit?"

"Miksi telkkaria saa katsoa syödessä kun sieltä tulee jalkapalloa, mutta jääkiekkoa ei saanut katsoa?"

"Joko ne kisat kohta loppuu, toi sun touhus (pelien katsominen) on ihan naurettavaa"

"Me taidetaan lähteä lasten kanssa ulos, niin saat katsoa IHAN RAUHASSA niitä pelejä" (tämä erittäin marttyyrisesti)

Ylos
Jamottis

Poissa Poissa


Vastaus #256 : 30.06.2016 klo 09:47:34

Samaa mieltä. Yleisin lausahdus on toki liittynyt siihen, ettei futiksessa tapahdu mitään.



Kyllä se ainakin minun mielestä on se, kun jalkapallossa koko ajan vain filmataan.
Jorgeboy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC


Vastaus #257 : 30.06.2016 klo 13:11:30

"Kauanko nuo oikeen vielä kestää?!"
Leevieira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS (Arsenal FC, FC Tavastia)


Vastaus #258 : 01.07.2016 klo 07:13:44

"Miks tuota maalivahtia ei koskaan vaihdeta? Aina vaan nuita muita pelaajia"? "Sikskö, että se jaksaa loppuun asti ku sen ei tartte juosta?"
Leevieira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS (Arsenal FC, FC Tavastia)


Vastaus #259 : 01.07.2016 klo 07:22:30

Äitee RoPSin voitosta Irlannissa: "Jäiköhän ne TAAS juopottelemaan sinne? Kai niilä on joku oikeaki työ?"
Lihapiirakka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK & Spurs, Super-Jolle


Vastaus #260 : 01.07.2016 klo 12:58:25

minä: "..jotain hypetystä Renato Sanchesista ja nuoresta iästä"
hh: "no se on varmaan alunperin jostain bingobango maasta eikä ees tiedä ikäänsä"
minä: "bingobango, mitvit :D tiesitsä, että fudiksessa on oikeestikin tuollaisia tilanteita, että joidenkin pelaajien syntymäajat saattaa olla ukotuksia tai ainakin niitä epäillään"
hh: "hahahahah, eihän?"
ptuutti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #261 : 01.07.2016 klo 14:32:09

Vaimo (ranskalainen) Englannin faneista: Miks noi kannattaa englantii ku ne tietaa ettei ne kuitenkaan mitaan voita? :D
SenderosinTaitokynä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS, Arsenal, Maskun palloseura, kaunis futis


Vastaus #262 : 01.07.2016 klo 16:31:40

minä: "..jotain hypetystä Renato Sanchesista ja nuoresta iästä"
hh: "no se on varmaan alunperin jostain bingobango maasta eikä ees tiedä ikäänsä"
minä: "bingobango, mitvit :D tiesitsä, että fudiksessa on oikeestikin tuollaisia tilanteita, että joidenkin pelaajien syntymäajat saattaa olla ukotuksia tai ainakin niitä epäillään"
hh: "hahahahah, eihän?"

Lähihoitaja/parturikampaaja hh? Onnea!
Maduduwinini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK Helsinki


Vastaus #263 : 01.07.2016 klo 19:45:31

Vaimo (ranskalainen) Englannin faneista: Miks noi kannattaa englantii ku ne tietaa ettei ne kuitenkaan mitaan voita? :D
Käske hänen mennä kysymään sitä joltain naapuriltanne. Miksi hän sinulta kysyy, kun et sinä mikään britti ole?
ariaga

Poissa Poissa


Vastaus #264 : 02.07.2016 klo 16:10:23

minä: "..jotain hypetystä Renato Sanchesista ja nuoresta iästä"
hh: "no se on varmaan alunperin jostain bingobango maasta eikä ees tiedä ikäänsä"
minä: "bingobango, mitvit :D tiesitsä, että fudiksessa on oikeestikin tuollaisia tilanteita, että joidenkin pelaajien syntymäajat saattaa olla ukotuksia tai ainakin niitä epäillään"
hh: "hahahahah, eihän?"

Jyrä hh:na?
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.


Vastaus #265 : 02.07.2016 klo 19:28:24

minä: "..jotain hypetystä Renato Sanchesista ja nuoresta iästä"
hh: "no se on varmaan alunperin jostain bingobango maasta eikä ees tiedä ikäänsä"
minä: "bingobango, mitvit :D tiesitsä, että fudiksessa on oikeestikin tuollaisia tilanteita, että joidenkin pelaajien syntymäajat saattaa olla ukotuksia tai ainakin niitä epäillään"
hh: "hahahahah, eihän?"

Tunge se uuniin. Kaikki voittaa.
Veslagas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka


Vastaus #266 : 02.07.2016 klo 20:09:13

Jyrä hh:na?
Sama :D
Vega

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ManU


Vastaus #267 : 02.07.2016 klo 22:45:10

Amerikkalaisen jalkapallon ja rugbyn pelaajat on vitun kuumii ku niillä on niin leveet hartiat...
Iskender

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Craig Bellamy


Vastaus #268 : 02.07.2016 klo 22:56:49

Amerikkalaisen jalkapallon ja rugbyn pelaajat on vitun kuumii ku niillä on niin leveet hartiat...
Yllätys, että kropat tyyliin Steven Jackson tai Gavin Henson kostuttaa enemmän kun esim. Saksan salskeat urheilunuorukaiset Mezut Özil tai Thomas Mylläri? Jos et tiedä edellä mainittuja nimiä niin googleta.
pöytälaatikko

Poissa Poissa


Vastaus #269 : 03.07.2016 klo 00:29:54

Siskolta whatsapp viesti 114' kohalla "kauan tää vielä kestää?"
Guarin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Portugal, CONMEBOL, Atletico, Boca, Sporting CP


Vastaus #270 : 03.07.2016 klo 01:07:34

HH "Tuo italia on ihan paska, eihän nuo ees yritä voittaa"
Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor


Vastaus #271 : 03.07.2016 klo 21:30:06

"Eikö pilkusta yleensä synny maali? ???" -Äitini eilen
kone1

Poissa Poissa


Vastaus #272 : 03.07.2016 klo 22:42:04

minä: "..jotain hypetystä Renato Sanchesista ja nuoresta iästä"
hh: "no se on varmaan alunperin jostain bingobango maasta eikä ees tiedä ikäänsä"
minä: "bingobango, mitvit :D tiesitsä, että fudiksessa on oikeestikin tuollaisia tilanteita, että joidenkin pelaajien syntymäajat saattaa olla ukotuksia tai ainakin niitä epäillään"
hh: "hahahahah, eihän?"
Ylos
elhadjidiouf

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka


Vastaus #273 : 03.07.2016 klo 22:43:27

"Pelaaks Luca Toni vielä, putkahti nimi jostain mieleen?"

Kesken Ranska-Islanti -matsin. Jouduin turvautumaan googleen.
murdock

Poissa Poissa


Vastaus #274 : 03.07.2016 klo 23:07:45

Saksa-Italia -matsissa Litti mainitsi Luca Tonin ja Francesco Totin 2006-kisoista esimerkkinä italialaisesta kärkiparista, jossa toinen on vierimäinen isompi jätkä ja toinen delpieromainen taituri.

 
Sivuja: 1 ... 10 [11] 12 13
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa