Tähtiportteri
Poissa
|
|
Vastaus #250 : 28.06.2016 klo 11:37:42 |
|
Jatkossa nämä topikit voisikin nimetä vaikka "Jalkapalloa seuraamattomien/ymmärtämättömien suusta kuultua", sillä aika monet parhaat möläytykset tulevat ihan miesten suusta. Vrt. erään foorumistin naapurin ehdotus korttien korvaamisesta jäähyillä viime MM-kisojen aikaan.
|
|
|
|
Borvoo
Poissa
Suosikkijoukkue: MiKi, HJK
|
|
Vastaus #251 : 28.06.2016 klo 11:39:55 |
|
Jatkossa nämä topikit voisikin nimetä vaikka "Jalkapalloa seuraamattomien/ymmärtämättömien suusta kuultua", sillä aika monet parhaat möläytykset tulevat ihan miesten suusta. Vrt. erään foorumistin naapurin ehdotus korttien korvaamisesta jäähyillä viime MM-kisojen aikaan.
Samaa mieltä. Yleisin lausahdus on toki liittynyt siihen, ettei futiksessa tapahdu mitään.
|
|
|
|
Tsidane
Poissa
|
|
Vastaus #252 : 28.06.2016 klo 11:54:19 |
|
Tätähän on ehdotettu ihan kansainvälisen jalkapallon suunnasta. 99-ikäluokan EM-karsintaturnauksessa (vai olikse joku erillinen turnaus?) oli keltaisen kortin seurauksena 10 minuutin jäähy.
|
|
|
|
ptuutti
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #253 : 28.06.2016 klo 12:08:14 |
|
Rugbyssä nämä jäähyt. Tosin siinä ihan toimiva ratkaisu.
|
|
|
|
Kapteeni
Poissa
Suosikkijoukkue: JJK, Hibernian
|
|
Vastaus #254 : 28.06.2016 klo 13:46:26 |
|
Vrt. erään foorumistin naapurin ehdotus korttien korvaamisesta jäähyillä viime MM-kisojen aikaan.
Ei tämä minunkaan mielestäni mikään aivan maailman älyttömin ehdotus olisi. Joskin pitäisihän nuo kortitkin olla jäähyjen lisäksi käytössä. Enkä tarkoita, että itse haluaisin tällaista muutosta.
|
|
|
|
BorisC
Poissa
Suosikkijoukkue: MyPa, Purha
|
|
Vastaus #255 : 28.06.2016 klo 13:49:07 |
|
Miehen suusta kuultua:
"Meinaatko sä nyt oikeesti kattoa noi kaikki pelit?"
"Miksi telkkaria saa katsoa syödessä kun sieltä tulee jalkapalloa, mutta jääkiekkoa ei saanut katsoa?"
"Joko ne kisat kohta loppuu, toi sun touhus (pelien katsominen) on ihan naurettavaa"
"Me taidetaan lähteä lasten kanssa ulos, niin saat katsoa IHAN RAUHASSA niitä pelejä" (tämä erittäin marttyyrisesti)
|
|
|
|
Jamottis
Poissa
|
|
Vastaus #256 : 30.06.2016 klo 08:47:34 |
|
Samaa mieltä. Yleisin lausahdus on toki liittynyt siihen, ettei futiksessa tapahdu mitään.
Kyllä se ainakin minun mielestä on se, kun jalkapallossa koko ajan vain filmataan.
|
|
|
|
Jorgeboy
Poissa
Suosikkijoukkue: Chelsea FC
|
|
Vastaus #257 : 30.06.2016 klo 12:11:30 |
|
"Kauanko nuo oikeen vielä kestää?!"
|
|
|
|
Leevieira
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS (Arsenal FC, FC Tavastia)
|
|
Vastaus #258 : 01.07.2016 klo 06:13:44 |
|
"Miks tuota maalivahtia ei koskaan vaihdeta? Aina vaan nuita muita pelaajia"? "Sikskö, että se jaksaa loppuun asti ku sen ei tartte juosta?"
|
|
|
|
Leevieira
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS (Arsenal FC, FC Tavastia)
|
|
Vastaus #259 : 01.07.2016 klo 06:22:30 |
|
Äitee RoPSin voitosta Irlannissa: "Jäiköhän ne TAAS juopottelemaan sinne? Kai niilä on joku oikeaki työ?"
|
|
|
|
Lihapiirakka
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK & Spurs, Super-Jolle
|
|
Vastaus #260 : 01.07.2016 klo 11:58:25 |
|
minä: "..jotain hypetystä Renato Sanchesista ja nuoresta iästä" hh: "no se on varmaan alunperin jostain bingobango maasta eikä ees tiedä ikäänsä" minä: "bingobango, mitvit tiesitsä, että fudiksessa on oikeestikin tuollaisia tilanteita, että joidenkin pelaajien syntymäajat saattaa olla ukotuksia tai ainakin niitä epäillään" hh: "hahahahah, eihän?"
|
|
|
|
ptuutti
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK
|
|
Vastaus #261 : 01.07.2016 klo 13:32:09 |
|
Vaimo (ranskalainen) Englannin faneista: Miks noi kannattaa englantii ku ne tietaa ettei ne kuitenkaan mitaan voita?
|
|
|
|
SenderosinTaitokynä
Poissa
Suosikkijoukkue: TPS, Arsenal, Maskun palloseura, kaunis futis
|
|
Vastaus #262 : 01.07.2016 klo 15:31:40 |
|
minä: "..jotain hypetystä Renato Sanchesista ja nuoresta iästä" hh: "no se on varmaan alunperin jostain bingobango maasta eikä ees tiedä ikäänsä" minä: "bingobango, mitvit tiesitsä, että fudiksessa on oikeestikin tuollaisia tilanteita, että joidenkin pelaajien syntymäajat saattaa olla ukotuksia tai ainakin niitä epäillään" hh: "hahahahah, eihän?" Lähihoitaja/parturikampaaja hh? Onnea!
|
|
|
|
Maduduwinini
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK Helsinki
|
|
Vastaus #263 : 01.07.2016 klo 18:45:31 |
|
Vaimo (ranskalainen) Englannin faneista: Miks noi kannattaa englantii ku ne tietaa ettei ne kuitenkaan mitaan voita? Käske hänen mennä kysymään sitä joltain naapuriltanne. Miksi hän sinulta kysyy, kun et sinä mikään britti ole?
|
|
|
|
ariaga
Poissa
|
|
Vastaus #264 : 02.07.2016 klo 15:10:23 |
|
minä: "..jotain hypetystä Renato Sanchesista ja nuoresta iästä" hh: "no se on varmaan alunperin jostain bingobango maasta eikä ees tiedä ikäänsä" minä: "bingobango, mitvit tiesitsä, että fudiksessa on oikeestikin tuollaisia tilanteita, että joidenkin pelaajien syntymäajat saattaa olla ukotuksia tai ainakin niitä epäillään" hh: "hahahahah, eihän?" Jyrä hh:na?
|
|
|
|
Rehellinen mustalainen
Poissa
Suosikkijoukkue: M.O.P.E.
|
|
Vastaus #265 : 02.07.2016 klo 18:28:24 |
|
minä: "..jotain hypetystä Renato Sanchesista ja nuoresta iästä" hh: "no se on varmaan alunperin jostain bingobango maasta eikä ees tiedä ikäänsä" minä: "bingobango, mitvit tiesitsä, että fudiksessa on oikeestikin tuollaisia tilanteita, että joidenkin pelaajien syntymäajat saattaa olla ukotuksia tai ainakin niitä epäillään" hh: "hahahahah, eihän?" Tunge se uuniin. Kaikki voittaa.
|
|
|
|
Veslagas
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka
|
|
Vastaus #266 : 02.07.2016 klo 19:09:13 |
|
Jyrä hh:na?
Sama
|
|
|
|
Vega
Poissa
Suosikkijoukkue: ManU
|
|
Vastaus #267 : 02.07.2016 klo 21:45:10 |
|
Amerikkalaisen jalkapallon ja rugbyn pelaajat on vitun kuumii ku niillä on niin leveet hartiat...
|
|
|
|
Iskender
Poissa
Suosikkijoukkue: Craig Bellamy
|
|
Vastaus #268 : 02.07.2016 klo 21:56:49 |
|
Amerikkalaisen jalkapallon ja rugbyn pelaajat on vitun kuumii ku niillä on niin leveet hartiat...
Yllätys, että kropat tyyliin Steven Jackson tai Gavin Henson kostuttaa enemmän kun esim. Saksan salskeat urheilunuorukaiset Mezut Özil tai Thomas Mylläri? Jos et tiedä edellä mainittuja nimiä niin googleta.
|
|
|
|
pöytälaatikko
Poissa
|
|
Vastaus #269 : 02.07.2016 klo 23:29:54 |
|
Siskolta whatsapp viesti 114' kohalla "kauan tää vielä kestää?"
|
|
|
|
Guarin
Poissa
Suosikkijoukkue: Portugal, CONMEBOL, Atletico, Boca, Sporting CP
|
|
Vastaus #270 : 03.07.2016 klo 00:07:34 |
|
HH "Tuo italia on ihan paska, eihän nuo ees yritä voittaa"
|
|
|
|
Ia
Poissa
Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor
|
|
Vastaus #271 : 03.07.2016 klo 20:30:06 |
|
"Eikö pilkusta yleensä synny maali? " -Äitini eilen
|
|
|
|
kone1
Poissa
|
|
Vastaus #272 : 03.07.2016 klo 21:42:04 |
|
minä: "..jotain hypetystä Renato Sanchesista ja nuoresta iästä" hh: "no se on varmaan alunperin jostain bingobango maasta eikä ees tiedä ikäänsä" minä: "bingobango, mitvit tiesitsä, että fudiksessa on oikeestikin tuollaisia tilanteita, että joidenkin pelaajien syntymäajat saattaa olla ukotuksia tai ainakin niitä epäillään" hh: "hahahahah, eihän?"
|
|
|
|
elhadjidiouf
Poissa
Suosikkijoukkue: Valkeakosken Haka
|
|
Vastaus #273 : 03.07.2016 klo 21:43:27 |
|
"Pelaaks Luca Toni vielä, putkahti nimi jostain mieleen?"
Kesken Ranska-Islanti -matsin. Jouduin turvautumaan googleen.
|
|
|
|
murdock
Poissa
|
|
Vastaus #274 : 03.07.2016 klo 22:07:45 |
|
Saksa-Italia -matsissa Litti mainitsi Luca Tonin ja Francesco Totin 2006-kisoista esimerkkinä italialaisesta kärkiparista, jossa toinen on vierimäinen isompi jätkä ja toinen delpieromainen taituri.
|
|
|
|
|
|