FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.04.2024 klo 20:37:20 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 12 [13]
 
Kirjoittaja Aihe: Naisten suusta kuultua  (Luettu 87051 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kaukaasiantuntija

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: MyPa, ManU


Vastaus #300 : 11.07.2016 klo 01:18:01

Avokki laittoi Meilahdesta viestiä "Voi Ronaldo :( " Fanittanut ulkonäön vuoksi jo vuodesta 2004 :D 
Tonton Drozdowski

Poissa Poissa


Vastaus #301 : 11.07.2016 klo 01:34:41

HH: "Vessa ja kylppäri pitäis pestä ja on sun vuoro nyt."
Mä: "Em-finaali alkaa ihan just."
HH: "Vessan pesu on nyt tärkeempi."
Mä: [painokelvoton]
Norppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS


Vastaus #302 : 11.07.2016 klo 15:57:35

Isän suusta kuultua:

"Onko tuo Gerd Müllerin poika?" (Thomasista) :)

No onko? Hassua ettei sitä ikinä ole tullut ajatelleeksi tuota mahdollisuutta ???
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #303 : 11.07.2016 klo 16:01:45

Pitäisin lähes mahdottomana, että joku olisi välttynyt tältä tiedolta jos Thomas olisi Gerdin poika. Eivät ole sukua keskenään.
Molo Toure

Poissa Poissa


Vastaus #304 : 11.07.2016 klo 17:09:45

Pitäisin lähes mahdottomana, että joku olisi välttynyt tältä tiedolta jos Thomas olisi Gerdin poika. Eivät ole sukua keskenään.

Jos ei jalkapalloa kovin aktiivisesti seuraa niin voi välttyäkin. Iän puolestahan Thomas voisi Gerdin poika ollakin joten ei tuo mielestäni kovin "tyhmä" kysymys ole.
Nando

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: LFC


Vastaus #305 : 11.07.2016 klo 18:26:30

HH: "Vessa ja kylppäri pitäis pestä ja on sun vuoro nyt."
Mä: "Em-finaali alkaa ihan just."
HH: "Vessan pesu on nyt tärkeempi."
Mä: [painokelvoton]
Siis että mitä? Ylipäänsä alistuminen joillekin "vessanpesuvuoroille" jo sinänsä, mutta että muijalla on otsaa vielä marmattaa asiasta sunnuntaina illalla, tuli matsia tai ei. Alas :D

Se on kyllä jännä, miten monella naisella on ihme antipatiat nimenomaan jalkapallon katsomiseen. Jos saman ajan käyttäisi kirjan lukemiseen, niin mitään ongelmaa ei olisi. Mutta kun käyttää sen "turhan" jalkapallon katsomiseen, niin se jotenkin oikeuttaa arvosteluun. Oma ymmärtää olla marisematta, mutta saattaa kyllä valjuviikonloppuna kysyä vihjailevasti, että onko juuri nyt tärkeä peli. Jos ei ole, niin saatan jopa sallia kanavan vaihdon tai lähteä panemaan, jotta ne tärkeät saa katsoa ilman mutinaa.
Helvetinbarbaari

Poissa Poissa


Vastaus #306 : 11.07.2016 klo 22:29:19

Siis että mitä? Ylipäänsä alistuminen joillekin "vessanpesuvuoroille" jo sinänsä, mutta että muijalla on otsaa vielä marmattaa asiasta sunnuntaina illalla, tuli matsia tai ei. Alas :D

Se on kyllä jännä, miten monella naisella on ihme antipatiat nimenomaan jalkapallon katsomiseen. Jos saman ajan käyttäisi kirjan lukemiseen, niin mitään ongelmaa ei olisi. Mutta kun käyttää sen "turhan" jalkapallon katsomiseen, niin se jotenkin oikeuttaa arvosteluun. Oma ymmärtää olla marisematta, mutta saattaa kyllä valjuviikonloppuna kysyä vihjailevasti, että onko juuri nyt tärkeä peli. Jos ei ole, niin saatan jopa sallia kanavan vaihdon tai lähteä panemaan, jotta ne tärkeät saa katsoa ilman mutinaa.

No Panomiehet tietty erikseen.
Beth

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #307 : 11.07.2016 klo 22:38:12

"Ketkä on finaalissa?"
- Portugali ja Ranska.
"Eikö Ronaldo pelaa Portugalissa?"
- Pelaa ja Messi Espanjassa
"Kyllä mä sen tiesin".

 
Sivuja: 1 ... 12 [13]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa