Futis lienee edelleenkin taitolaji ja se tiki-takan jauhaminen vaatii sitä. Toki tämäkin ihan viihdyttävä matsi ollut tähän mennessä, minulla kun ei ole tarve haukkua toisia pelitapoja, kuin mistä itse tykkään eniten. Toisin kuin eräillä...
Tiki-taka on ikään kuin shakki, joskus se on tylsää, mutta samalla erittäin mielenkiintoista. Kaikki ei vaan tajua?
Voitko muuten mainita vielä pari kertaa tässäkin matsitopicissa Espanjan "tylsän" hieromisen? Miten pahat antipatiat voi ihmisellä olla?
PS. Pitäisin turpani kiinni, mutta nämä pakolliset Espanjan pelityylin kritisoimisen tunkemiset joka väliin saa oman veren kiehumaan.
Olet hieno mies ja kirjoittaja HIFK-keskustelu puolella, mutta täällä jauhat näköjään samaa antipatiamantraa.
Mitä ihmettä? En ole puhunut Espanjasta mitään?
Tietysti tiki-taka vaatii taitoa. Sitä paitsi minulle tiki-taka, tai pallonhallintapeli ylipäätään, on eri asia kuin pallonhieronta. Jälkimmäinen on usein esim ajanpeluuta, taktisesti ymmärrettävää, mutta tylsää.
Ei näistä joukkueista kumpikaan ole taidollisesti ihan Espanjan tasolla. Mutta voi silti pelata viihdyttävää futista. Mielipidekysymys toki, mutta minusta näin.
Äläkä laita sanoja suuhuni. Ehkä sekoitat minut johonkin toiseen nyt? Minulla ei ole koskaan ollut mitään antipatioita Espanjaa kohtaan.