FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.10.2024 klo 07:15:29 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Kumpi vie?
Portugali - 22 (56.4%)
Tasuri - 5 (12.8%)
Itävalta - 12 (30.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 39

Sivuja: 1 ... 16 [17]
 
Kirjoittaja Aihe: 18.6. klo 22, Portugali-Itävalta @Paris  (Luettu 21377 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kodiac

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Inter Turku


Vastaus #400 : 19.06.2016 klo 15:24:34

Mun moka. Unohdin, että tältä forumilta löytyy edelleen lapsia ja lapsen tasolla olevia kehitysvammaisia, jotka arvokisojen myötä siirtyvät kv-osiosta "keskustelemaan" jalkapallon arvokisoista. Näille vajavaisille yksilöille on tavallista valita "suosikkeja", kuten normaalit ihmiset tekevät joskus ala-asteiässä. Ymmärrettävästi se sitten harmittaa kovasti kun sille omalle suosikille naureskellaan forumilla ja siitä tulee hieman kiukkua. En olisi saanut kutsua ketään ihmisperseeksi, sillä eihän kehitysvamma tai keskenkasvuisuus ole kenenkään oma vika. Pahoittelen, virhearviointi minun taholtani.

Tämä on kyllä hämmentävän epälooginen (asiattomuuden lisäksi) kommentti. Murdockin logiikkaa voisi jatkaa, tämän kommentin perusteella sillä tavalla, että minkä tahansa pitämistä suosikkinaan arvokisoissa on kehitysvammaista tai keskenkasvuisuutta. Itse toki naureskelin kun Ronaldo veti rankkarin tolppaan, suosikkini oli Itävalta. Olenko myös kehari/keskenkenkasvuinen? Tai muuten vaan vajavainen ihminen?
« Viimeksi muokattu: 19.06.2016 klo 18:30:36 kirjoittanut Kodiac »
Hauccuceecaicci

Poissa Poissa


Vastaus #401 : 19.06.2016 klo 18:18:19

Mun moka. Unohdin, että tältä forumilta löytyy edelleen lapsia ja lapsen tasolla olevia kehitysvammaisia, jotka arvokisojen myötä siirtyvät kv-osiosta "keskustelemaan" jalkapallon arvokisoista. Näille vajavaisille yksilöille on tavallista valita "suosikkeja", kuten normaalit ihmiset tekevät joskus ala-asteiässä. Ymmärrettävästi se sitten harmittaa kovasti kun sille omalle suosikille naureskellaan forumilla ja siitä tulee hieman kiukkua. En olisi saanut kutsua ketään ihmisperseeksi, sillä eihän kehitysvamma tai keskenkasvuisuus ole kenenkään oma vika. Pahoittelen, virhearviointi minun taholtani.

Tällä hetkellä ainut kehitysvammainen tai lapsen tasolla oleva yksilö tässä topicissa olet juurikin sinä, murdock. Paitsi että kehitysvammaiset eivät ole yhtä tyhmiä. Sinulle pitäisi keksiä joku muu nimike. Ehkäpä säälittävä pelle? Varo ettet koskaan kannata mitään joukkuetta tai pelaajaa, keskity vihaamiseen ja itkupotkuraivareihin. Et edes uskalla yksilöidä mitään nimimerkkejä vaan passiivissa vihjailet kuin munaton liero netin suoman anonymiteetin turvin. Herätät lähinnä sääliä.
asdas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal, klubi


Vastaus #402 : 19.06.2016 klo 18:22:29

Murdock samaistuu nikkiinsä liikaa, kun ovathan nuo kirjoitukset aika sekoja.
Hauccuceecaicci

Poissa Poissa


Vastaus #403 : 19.06.2016 klo 19:51:43

Murdock samaistuu nikkiinsä liikaa, kun ovathan nuo kirjoitukset aika sekoja.

Niin jos nimellä viitataan MacGyverin Murdockiin. Jotain syvää katkeruutta/keskenkasvuista uhoa sen viesteissä on. Parempi ettei ruokita sitä enempää. Saa jatkossa huudella yksin.
laitinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Altavastaajien Palloseura


Vastaus #404 : 21.06.2016 klo 01:43:42

Mun moka. Unohdin, että tältä forumilta löytyy edelleen lapsia ja lapsen tasolla olevia kehitysvammaisia, jotka arvokisojen myötä siirtyvät kv-osiosta "keskustelemaan" jalkapallon arvokisoista. Näille vajavaisille yksilöille on tavallista valita "suosikkeja", kuten normaalit ihmiset tekevät joskus ala-asteiässä. Ymmärrettävästi se sitten harmittaa kovasti kun sille omalle suosikille naureskellaan forumilla ja siitä tulee hieman kiukkua. En olisi saanut kutsua ketään ihmisperseeksi, sillä eihän kehitysvamma tai keskenkasvuisuus ole kenenkään oma vika. Pahoittelen, virhearviointi minun taholtani.

"forumilta löytyy edelleen lapsia ja lapsen tasolla olevia kehitysvammaisia"
Niin, mitä jos vähentäisit nyt vaikka kaljan juontia ja aloittaisit talkoot asian korjaamiseksi itsesi ulostamisella? Jokaisella on suosikkinsa eri asioissa, toiset on seuranneet 30 vuotta mukana, toiset suosikit tulevat hetkeksi, toiset pidemmäksi aikaa, joskus loppuelämäksi. Ei tämä erioa mitenkään imeellisesti monesta muusta asiasta, joita "fanitetaan", eli jotka herättävät tunteita.

"eihän kehitysvamma tai keskenkasvuisuus ole kenenkään oma vika."

Ei olekaan, ja emme voi mitään sille ihmeelle, että joku opetti sinutkin kirjoittamaan. Vuoden opettajaksi toivottavasti hänet valittu, muuten huutava vääryys.

 
Sivuja: 1 ... 16 [17]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa