FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
14.05.2024 klo 00:29:04 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Kumpaa katsot mieluummin?
Top6-joukkueiden keskinäinen - 426 (34.8%)
Pukkiparty - 798 (65.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 1216

Sivuja: 1 ... 115 [116] 117 ... 384
 
Kirjoittaja Aihe: Viaplay  (Luettu 1702397 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Corsten

Poissa Poissa


Vastaus #2875 : 10.05.2018 klo 19:25:53

Mikähän on päätöskierroksen tv-ottelu? Tällä hetkellä Viaplayn ohjelmaopas näyttää, että kaikki 10 matsia näytettäisiin suorana?!?!? Tuskin sentään...
kyllä näin ainakin viime vuonna, kaikki vikan kiekan matsit oli katsottavissa.
HoseMurinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TTID


Vastaus #2876 : 10.05.2018 klo 23:26:51

Mites tää irtisanominen menikään: kun kortin veloituspäivä on aina kuukauden 2., niin jos irtisanon nyt, näkyykö mulla esim UCL finaali 26/5 vielä?

Eli toisin sanoen, maksetaanko tässä aina alkavasta kuukaudesta (30 päivästä)?
Epäonnensoturi

Poissa Poissa


Vastaus #2877 : 10.05.2018 klo 23:33:37

Eli toisin sanoen, maksetaanko tässä aina alkavasta kuukaudesta (30 päivästä)?

Juu.
Ratsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.


Vastaus #2878 : 10.05.2018 klo 23:33:45

Mites tää irtisanominen menikään: kun kortin veloituspäivä on aina kuukauden 2., niin jos irtisanon nyt, näkyykö mulla esim UCL finaali 26/5 vielä?

Eli toisin sanoen, maksetaanko tässä aina alkavasta kuukaudesta (30 päivästä)?

Pitäisi näkyä siihen 2. Kesäkuuta asti. Mulla menee 13. päivä maksu ja sen jälkeen sporttipaketti vaihtuu pelkkään sarja- ja leffapakettiin. Omaan makuuni siellä on enemmän tarjottavaa nykyään kuin Netflixilla, jonka ajattelin heivata pois.

e. Mulla siinä mielessä nyt käynyt hyvä tuuri tuon maksupäivän suhteen, koska Viaplayhan näyttää noita kisoihin menevien maiden harjoituspelejä. Ehtii nähdä ne.
« Viimeksi muokattu: 10.05.2018 klo 23:37:58 kirjoittanut Ratsu »
astr0

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Maaseudun tulevaisuus


Vastaus #2879 : 10.05.2018 klo 23:34:07

Mites tää irtisanominen menikään: kun kortin veloituspäivä on aina kuukauden 2., niin jos irtisanon nyt, näkyykö mulla esim UCL finaali 26/5 vielä?

Eli toisin sanoen, maksetaanko tässä aina alkavasta kuukaudesta (30 päivästä)?
Itselleni myös ajankohtainen ja juuri luin Viaplayn sivuilta, että palvelussa ei ole irtisanomisaikaa vaan näkyy siihen saakka minne olet maksanut. Eli näkyy.

https://asiakaspalvelu.viaplay.fi/tilauksen-peruuttaminen/
ViasatOfficial

Poissa Poissa


Vastaus #2880 : 11.05.2018 klo 12:12:12

kyllä näin ainakin viime vuonna, kaikki vikan kiekan matsit oli katsottavissa.
Kaikki vikan kiekan matsit Viaplayssa - 2-3 suomiselolla tämänhetkisen tiedon mukaan.

- Hemmo
Sipsipohje88

Poissa Poissa


Vastaus #2881 : 11.05.2018 klo 19:58:21

Kaikki vikan kiekan matsit Viaplayssa - 2-3 suomiselolla tämänhetkisen tiedon mukaan.

- Hemmo

Mitkä ottelut Viasatin kanavilta tulee? Ei löydy vielä mistään?
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #2882 : 11.05.2018 klo 20:02:12

Mitkä ottelut Viasatin kanavilta tulee? Ei löydy vielä mistään?

Kokeilepas sellaista osoitetta kuin viasat.fi
Knight

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Reppana-modet


Vastaus #2883 : 11.05.2018 klo 20:29:44

Kun erästä foorumistia kuitenkin niin helvetisti kiinnostaa, niin nyt on taas Viaplay irtisanottu eli päättyy maksetun kauden loppuun. Katsotaan sitten tilannetta heinäkuun lopulla tai elokuun alussa onko järkeä tilata uudelleen vai pitäisikö kenties tilata esim. ruotsi-versio.

Sunnuntain matsit näkyvät vielä, mutta tilaus päättyy ennen UCL-finaalia. Sen nyt näkee onneksi stadionäänillä Yleltä.
JFT39

Poissa Poissa


Vastaus #2884 : 11.05.2018 klo 20:53:14

Kyky uhriutua täytyy kulkea veressä.
astr0

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Maaseudun tulevaisuus


Vastaus #2885 : 11.05.2018 klo 22:50:31

Katsotaan sitten tilannetta heinäkuun lopulla tai elokuun alussa onko järkeä tilata uudelleen vai pitäisikö kenties tilata esim. ruotsi-versio.
Samalla tilauksella näkyy ruotsin viaplay, pitää vaan freedomella tai muulla VPN:llä viedä koneen sijainti ruotsiin ensin. Tilauksessa ei sikäli ole eroa. Ihan sama paketti pitää tilata, koneen sijainnista sitten riippuu onko käytössä suomen vai ruotsin ohjelmisto. VPN:n kanssa sijaintia pystyy muuttamaan.
Elias

Poissa Poissa


Vastaus #2886 : 11.05.2018 klo 22:54:40

Samalla tilauksella näkyy ruotsin viaplay, pitää vaan freedomella tai muulla VPN:llä viedä koneen sijainti ruotsiin ensin. Tilauksessa ei sikäli ole eroa. Ihan sama paketti pitää tilata, koneen sijainnista sitten riippuu onko käytössä suomen vai ruotsin ohjelmisto. VPN:n kanssa sijaintia pystyy muuttamaan.

Eikös se niin mennyt, että tuon 1.4. voimaan tulleen EU-lainsäädännön myötä ei enää toimi noin nuo VPN-kikkailut...
Ratsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.


Vastaus #2887 : 11.05.2018 klo 23:02:16

Samalla tilauksella näkyy ruotsin viaplay, pitää vaan freedomella tai muulla VPN:llä viedä koneen sijainti ruotsiin ensin. Tilauksessa ei sikäli ole eroa. Ihan sama paketti pitää tilata, koneen sijainnista sitten riippuu onko käytössä suomen vai ruotsin ohjelmisto. VPN:n kanssa sijaintia pystyy muuttamaan.

No kun tuo ei enää onnistu. Asiasta on tässä topicissa keskustelua kyllä kun kelaat taaksepäin. Enkä olisi varma onnistuuko Ruotsin Viaplayn tilaaminen suomalaisella luottokortillakaan. Tosin jos haluaa nähdä UCL:n ja Valjun niin CMore+Suomen Viaplay maksaa lähes saman, koska Ruotsin Viaplaylla on myös F1 ja Moto GP. Eikä La Ligan ja Serie A:n oikeuksia ole kummallakaan ensi kaudeksi.
astr0

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Maaseudun tulevaisuus


Vastaus #2888 : 12.05.2018 klo 00:36:35

No niinpäs näyttää, että jos kirjaudun viaplay.se-sivustolla sisään, niin kirjautuminen ohjaa automaattisesti viaplay.fi-sivulle, josta lähtee suomenkielisellä selostuksella matsit pyörimään. Haen takkini. Alas Viime vuonna vielä pyöri hyvin ja duuniläppärillä tuli kuitenkin oltua aika paljon naapurimaan verkossa. :(
benksi

Poissa Poissa


Vastaus #2889 : 12.05.2018 klo 12:51:45

Kyky uhriutua täytyy kulkea veressä.

Onko joku Pool-fani käynyt sun muijan selässä joskus?
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #2890 : 12.05.2018 klo 13:02:11

Kun erästä foorumistia kuitenkin niin helvetisti kiinnostaa, niin nyt on taas Viaplay irtisanottu eli päättyy maksetun kauden loppuun. Katsotaan sitten tilannetta heinäkuun lopulla tai elokuun alussa onko järkeä tilata uudelleen vai pitäisikö kenties tilata esim. ruotsi-versio.

:D Ylos

Ei tosiaan kiinnosta, lähinnä se vaan herätti ihmetystä että miksi itkit palvelusta, jonka itse sanoit irtisanoneesi. Toivotaan, että stadion äänet tulevat valikoimaan tai hyppäät Ruotsin puolelle niin kaikki voittavat. Ylos
Knight

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Reppana-modet


Vastaus #2891 : 12.05.2018 klo 13:43:45

Ei tosiaan kiinnosta, lähinnä se vaan herätti ihmetystä että miksi itkit palvelusta, jonka itse sanoit irtisanoneesi.

Niin, sinun takiasihan minun pitää päivittää tänne kaikki muutokset Viaplay-tilauksiini. Ettei rupea taas ihmetyttämään, kun annan palautetta palvelusta. Kun muutenhan tähän ketjuun ei saa kirjoittaa mitään tai Kolmeseiskaa rupeaa ihmetyttämään.
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #2892 : 12.05.2018 klo 14:28:16

Niin, sinun takiasihan minun pitää päivittää tänne kaikki muutokset Viaplay-tilauksiini. Ettei rupea taas ihmetyttämään, kun annan palautetta palvelusta. Kun muutenhan tähän ketjuun ei saa kirjoittaa mitään tai Kolmeseiskaa rupeaa ihmetyttämään.

Kyky uhriutua taitaa toden totta olla veressä kuten todettu yllä. En mä ole missään vaiheessa pyytänyt sua päivittämään, tai olemaan päivittämättä, muutoksiasi tänne tai sanonut ettei palvelusta saa antaa palautetta, tämä kaikki on ihan sun pienessä päässä kehitelty fantasia.

Kysyin vain että kun itkupotkuraivarien saattelemana ilmoitit irtisanoneesi palvelun, että etkö pääse palvelusta millään irti kun kitinä sen kuin jatkui. Uhriudunko mä vuorostani ja sanon että enkö mä saa kysyä tässä ketjussa ilman sun lupaa mitään? :(

Taisin myös mainita, että jos se monotoninen valitusvirsi tekee jonkun onnelliseksi niin jatkakoon sitten sillä tiellä. Mutta ilmeisesti sekään ei riitä vaan on itkettävä siitä, että joku on pyytänyt lopettamaan itkemisen.
Knight

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Reppana-modet


Vastaus #2893 : 12.05.2018 klo 16:05:03

Kyky uhriutua taitaa toden totta olla veressä kuten todettu yllä. En mä ole missään vaiheessa pyytänyt sua päivittämään, tai olemaan päivittämättä, muutoksiasi tänne tai sanonut ettei palvelusta saa antaa palautetta, tämä kaikki on ihan sun pienessä päässä kehitelty fantasia.

Kysyin vain että kun itkupotkuraivarien saattelemana ilmoitit irtisanoneesi palvelun, että etkö pääse palvelusta millään irti kun kitinä sen kuin jatkui. Uhriudunko mä vuorostani ja sanon että enkö mä saa kysyä tässä ketjussa ilman sun lupaa mitään? :(

Taisin myös mainita, että jos se monotoninen valitusvirsi tekee jonkun onnelliseksi niin jatkakoon sitten sillä tiellä. Mutta ilmeisesti sekään ei riitä vaan on itkettävä siitä, että joku on pyytänyt lopettamaan itkemisen.

Aika paljon näyttää kuitenkin kiinnostavan. Ei siinä mitään. Jatka samaan malliin vaan.
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #2894 : 12.05.2018 klo 16:42:30

Aika paljon näyttää kuitenkin kiinnostavan. Ei siinä mitään. Jatka samaan malliin vaan.

Kiinnosti silloin joku aika takaperin sen parin viestin verran. Mullehan on kuitenki aivan yhdentekevää mitä sä touhuat, kunhan vastasin uhriutumiseesi kun se selvästi oli mulle osoitettu. Toivottavasti ei jatketa samaan malliin vaan löydät haaravälistäsi kivekset etkä jatka tästäkin aiheesta vinkumista enää tämän jälkeen.
Knight

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Reppana-modet


Vastaus #2895 : 12.05.2018 klo 16:59:49

Kiinnosti silloin joku aika takaperin sen parin viestin verran. Mullehan on kuitenki aivan yhdentekevää mitä sä touhuat, kunhan vastasin uhriutumiseesi kun se selvästi oli mulle osoitettu. Toivottavasti ei jatketa samaan malliin vaan löydät haaravälistäsi kivekset etkä jatka tästäkin aiheesta vinkumista enää tämän jälkeen.

En edes muistanut kuka se oli, joka siitä otti nokkiinsa, mutta niinhän sitä sanotaan, että se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. Ja sinä väkisin halusit älähtää vaikka en edes tosiaan maininnut mitään nimeä.

Eiköhän tämä off-topik ollut omalta osaltani tässä. Ihan hyvät naurut tästä sai, että kiitos vaan.
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #2896 : 12.05.2018 klo 17:20:33

Ja sinä väkisin halusit älähtää vaikka en edes tosiaan maininnut mitään nimeä.

Niin kuten yllä totesin että vastasin, kun se oli selvästi mulle osoitettu, sehän lienee ihan kohteliasta. OT tosiaan tässä, tsemppiä jatkoon, tulee varmasti tarpeeseen.

Itse aiheeseen: onko kellään hajua onko mitään kiertotietä livelähetyksen aloittamiseen alusta kesken ottelun? Änärit jatkuu taas ja kun ei viitsisi aamuyöllä herätä väijymään niin olisi kiva kattoo aamulla. Erityisen vittumaiseksi asian tekee se, että pelin loppuun lätkästään vähintään tunnin bufferi niin vaikka tietää että peli on loppunut niin joutuu odottelemaan. Alas
trendkiller

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACK, Kanarialinnut, Packers


Vastaus #2897 : 12.05.2018 klo 17:27:31

Niin kuten yllä totesin että vastasin, kun se oli selvästi mulle osoitettu, sehän lienee ihan kohteliasta. OT tosiaan tässä, tsemppiä jatkoon, tulee varmasti tarpeeseen.

Itse aiheeseen: onko kellään hajua onko mitään kiertotietä livelähetyksen aloittamiseen alusta kesken ottelun? Änärit jatkuu taas ja kun ei viitsisi aamuyöllä herätä väijymään niin olisi kiva kattoo aamulla. Erityisen vittumaiseksi asian tekee se, että pelin loppuun lätkästään vähintään tunnin bufferi niin vaikka tietää että peli on loppunut niin joutuu odottelemaan. Alas

Eipå oo varsinainen kiertotie mutta itse peitän ruudun niin, että pelkästään alhaalta näkyy aikajana ja nopeesti klikataan alkuun ja varmuuden vuoksi äänet poijes. Todella modernia.
KIPEE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #meilläonunelma


Vastaus #2898 : 17.05.2018 klo 21:27:56

https://twitter.com/Viaplay_FI/status/997181198299549696

Tällaista vastausta Viaplay tarjosi jonkun henkilön kyselyyn ensi kauden tarjonnasta. En tosin tiedä liittyykö tuo jotenkin muiden Pohjoismaiden oikeuksiin, mutta tuon voisi tulkita niin, että sekä LaLiga että SerieA näkyvät myös ensi kaudella.
ilpo

Poissa Poissa


Vastaus #2899 : 18.05.2018 klo 09:23:32

Itse en kyllä luottaisi tuollaiseen jonkun randomasiakaspalvelijakesähessun vasemmalla kädellä sutaistuun "Pitäisi olla samat..." viestiin.

 
Sivuja: 1 ... 115 [116] 117 ... 384
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa