FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
16.04.2024 klo 18:44:04 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Kumpaa katsot mieluummin?
Top6-joukkueiden keskinäinen - 425 (34.8%)
Pukkiparty - 797 (65.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 1214

Sivuja: 1 ... 173 [174] 175 ... 379
 
Kirjoittaja Aihe: Viaplay  (Luettu 1681331 kertaa)
8 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
kenny

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Hyvä jalkapallojoukkue


Vastaus #4325 : 03.10.2019 klo 13:44:39

Itse en oikein ymmärrä tätä keskustelua. Olen Englantilaisen seurajalkapallon ystävä jo 70-luvulta. Mielestäni joka kierrokselta pitää näyttää se kiinnostavin ottelu sarjan kannalta, joka nyt tällä kierroksella mielestäni on Liverpool-Leicester. On hienoa, että Pukki on onnistunut, mutta kyllä itselläni menisi mielenkiinto jos kaikki Norwichin pelit näytetään vain sen takia että Teemu Pukki pelaa siellä. Ja vaikka olenkin Poolin kannattaja, kyllä sieltä monesti löytyy kiinnostavampiakin pelejä kuin Poolin peli ja ei haittaisi jos näytetään muittenkin pelejä.
Lord Bendtner

Poissa Poissa


Vastaus #4326 : 03.10.2019 klo 13:48:43

Palautetta lähti. Onhan se nyt perseestä, että viikko ennen elintärkeitä karsintapelejä jää majun ykköstähden peli näyttämättä jonkun vitun Livöpuulin takia. Alas

Kyllä ne sen näyttää kuitenkin.

Viasathan tekee ratkaisunsa puhtaasti sen perusteella mikä on niiden liiketoiminnan kannalta parasta. Varmasti siellä on laskettu että merkittävä osa Pukin takia tilauksen tehneistä peruu tilauksen siinä tilanteessa kun Pukki ei jostain syystä pelaakaan.

Kuinka moni täällä valittavista on ollut Viasatin asiakkaana ennen Pukkipartyja ja kuinka moni aikoo jatkaa tilausta jos Pukki siirtyy muualle tai loukkaantuu? Nämä on asioita mitä varmasti laskeskellaan Viasatin toimesta.

E:
Tässä nyt tuntuu molempia osapuolia vaivaavan kyvyttömyys haluta ymmärtää miksi kaikki ei ajattele niin kuin itse ajattelee. Osa Poolin faneista vähättelee Pukin huiman vireen merkitystä kun taas osa Pukki-faneista vähättelee syitä miksi Pool-fanit tai pitkäaikaiset valjuseuraajat haluavat nähdä sen kärkikamppailun. Itse haluaisin nähdä sekä Pukkipartyn että Poolin pelin suorana mutta kaikkea ei voi saada.
« Viimeksi muokattu: 03.10.2019 klo 13:53:10 kirjoittanut Lord Bendtner »
Vastaus #4327 : 03.10.2019 klo 13:50:27

Isäni on kannattanut Liverpoolia 70-luvulta lähtien, joten syntyessäni minulle ei annettu paljoa valinnan varaa. Ensimmäisen Liverpool-paitani muistaakseni sain jo kaksivuotiaana eli isäni vain kylmäverisesti päätti, että sinä kannatat Liverpoolia. En edes uskalla ajatella mitä olisi käynyt, jos olisin murrosiässä alkanut glooryhuntata esimerkiksi ManU:a.

Todellinen fanius alkoi minulla viisi kuusi vuotta sitten. Kuten sanoin niin Liverpool on ollut suosikkini jo pikkupojasta lähtien, mutta ei se ollut samanlaista kuin tänä päivänä. Kannattaminen on muuttunut rakkaudeksi ja intohimoksi. Nuoresta iästä huolimatta olen ehtinyt seurata joukkuetta kuitenkin jo aika kauan, mutta vuosi vuodelta mielenkiintoni ja rakkauteni joukkuetta kohtaan vain voimistuu. Kyllä voi sanoa, että Liverpool on iso osa elämääni, jota ilman en osaa, enkä halua elää.
Rapidin vartti

Poissa Poissa


Vastaus #4328 : 03.10.2019 klo 13:56:17

Itse olen vasta täksi kaudeksi ensimmäistä kertaa Viaplayn tilannut (Pukin takia), niin voisiko joku vähän valaista, miksi kaikkia samaan aikaan alkavia pelejä ei voida näyttää? Viaplay kuitenkin näyttää kaikki samaan aikaan alkavat änärimatsit.
« Viimeksi muokattu: 03.10.2019 klo 13:58:45 kirjoittanut Rapidin vartti »
Casanueva

Poissa Poissa


Vastaus #4329 : 03.10.2019 klo 14:06:51

Itse olen vasta täksi kaudeksi ensimmäistä kertaa Viaplayn tilannut (Pukin takia), niin voisiko joku vähän valaista, miksi kaikkia samaan aikaan alkavia pelejä ei voida näyttää? Viaplay kuitenkin näyttää kaikki samaan aikaan alkavat änärimatsit.

Sopimus ei salli.
murdock

Poissa Poissa


Vastaus #4330 : 03.10.2019 klo 16:42:17

Palautetta laitettu. Pääkohdat:

- Leicester ei taistele mestaruudesta
- Aston Villa ja Norwich taistelevat säilymisestä
- Pukki taistelee maalikuninkuudesta
- Toinen mies penetroituu väkivaltaisesti toisen miehen peräsuoleen
kaksväärääjalkaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ukraina


Vastaus #4331 : 03.10.2019 klo 17:02:33

Vain Pukin takia tilaava uusi asiakas täälläkin. Eli näkyykö Pukin matsi kuitenkin jälkilähetyksenä tms? Milloin?
JugeDaLord

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Chelsea FC, Kumu, Naisten kakkonen.


Vastaus #4332 : 03.10.2019 klo 17:03:42

Vain Pukin takia tilaava uusi asiakas täälläkin. Eli näkyykö Pukin matsi kuitenkin jälkilähetyksenä tms? Milloin?
Näkyy. Jahka lauantain viimeinen matsi on loppunut.
Knight

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Reppana-modet


Vastaus #4333 : 03.10.2019 klo 17:03:45

Vain Pukin takia tilaava uusi asiakas täälläkin. Eli näkyykö Pukin matsi kuitenkin jälkilähetyksenä tms? Milloin?

On nähtävissä pelipäivänä klo 21:30 alkaen Viaplaystä.
simo hylje

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lahti


Vastaus #4334 : 03.10.2019 klo 17:05:42

Vain Pukin takia tilaava uusi asiakas täälläkin. Eli näkyykö Pukin matsi kuitenkin jälkilähetyksenä tms? Milloin?

Ja viiden matsin tauolla kattava kooste pukipartyista. Ihan ok kompromissi tähän väliin kunhan ei tule tavaksi.
kaksväärääjalkaa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ukraina


Vastaus #4335 : 03.10.2019 klo 17:25:46

Kiitos vastauksista. Tuollahan se on sitten pärjättävä ja ei tosiaan maailmanloppu kuitenkaan.
Lenni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool


Vastaus #4336 : 03.10.2019 klo 18:15:59

Voi kun olisi mullakin asiat niin hyvin, että yhden jalkapallopelin näyttämättömyys olisi iso murhe.

Ymmärrän, että joitain harmittaa. Mutta muistetaan että kyseessä on vain yksi ottelu. Eikai kukaan oikeasti ala toimivaa jalkapallotuotetta lopettamaan sen takia?
Friedrich Karl II

Poissa Poissa


Vastaus #4337 : 03.10.2019 klo 18:45:14

Tilaus peruttu.
Herra.YE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Marco Stiepermann


Vastaus #4338 : 03.10.2019 klo 19:09:19

Aki Welander on kommentoimassa kohua illan urheiluruudussa.
uuba

Poissa Poissa


Vastaus #4339 : 03.10.2019 klo 19:10:38

Eihän tuo jälkilähetys kyllä paljon lohduta, kyllä urheilu pitää livenä seurata. Pukin takia tilattu ja vituttaa kyllä, kun juuri huomiselle tällaista perseilyä. Seuraavaksi varmaan pääsee kunnolla studioon 27.10 ja tuossa oli jo pelottelua että silloinkin voi mennä vituiksi Alas En nyt vielä kuitenkaan peru tilausta.
Mariner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool


Vastaus #4340 : 03.10.2019 klo 19:50:50

Kuuleeko Vermo? Onko lauantaina raveja vai saadaanko mökki täyteen taas huutamaan telkkarille skriinille? Itse olen jo virittänyt savupommit hevosten perseeseen.
Taidat olla hevosmiehiä, kun se Vermo kiihottaa niin kovasti. Vai onko syy tuohon sinun ulinaan yksinkertaisesti se, että olet vaan niin kateellinen Pool faneille? He pystyvät järjestämään esim. Vermon CL-finaali tapahtuman, sinä et pysty muuhun kun vinkumaan netissä.
Laskikka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: NSFR


Vastaus #4341 : 03.10.2019 klo 19:58:24

Taidat olla hevosmiehiä, kun se Vermo kiihottaa niin kovasti. Vai onko syy tuohon sinun ulinaan yksinkertaisesti se, että olet vaan niin kateellinen Pool faneille? He pystyvät järjestämään esim. Vermon CL-finaali tapahtuman, sinä et pysty muuhun kun vinkumaan netissä.
Oletko saanut Vermossa paljon ystäviä? Miten YWNAn sanat menee?

Ihan ymmärrettävää kyllä, että ihan jokaista Norwichin peliä ei voida näyttää. On sillä Viasat/Viaplaylla muitakin asiakkaita. Aika väsynyttä tämä pippelimiekkailu.
Didgeridoo

Poissa Poissa


Vastaus #4342 : 03.10.2019 klo 20:16:11

Mites, seuraavatko ihmiset nyt Pukkia Valioliigan takia vai Valioliigaa Pukin takia?

Ei tällaista porua ollut kun Pukki palloili muissa sarjoissa.
Kolmeseiska

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #4343 : 03.10.2019 klo 20:22:33

:D Ylos

Norwichin pelejä divarista, ja etenkin Bröndbyn pelejä, näytettiinkin aivan helvetisti Suomen televisiosta.
yugular

Poissa Poissa


Vastaus #4344 : 03.10.2019 klo 20:24:34

Minäkin laitoin palautetta! Kiittelin kovasti että Pukkiparty ei ole aina automaagisesti jonon kärjessä ja muistutin että Liverpoolikaan ei ole. Se on ihan ok että näitä kahta painotetaan kun ne ovat varmaan ne Suomalaisille mielenkiintoisimmat jengit, mutta jalkapallon ystävänä enkä yhdenkään Valioliigajoukkueen kannattajana itse toivoisin että näkisin pelejä mahdollisimman laajalla skaalalla!
Didgeridoo

Poissa Poissa


Vastaus #4345 : 03.10.2019 klo 20:27:09

:D Ylos

Norwichin pelejä divarista, ja etenkin Bröndbyn pelejä, näytettiinkin aivan helvetisti Suomen televisiosta.

Championship näkyy Viaplaylla. Näkyi viime kaudellakin.

Vastasitkin hyvin siis kysymykseeni. Vähän niin arvelinkin.
Kolmeseiska

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček


Vastaus #4346 : 03.10.2019 klo 20:33:02

Championship näkyy Viaplaylla. Näkyi viime kaudellakin.

Vastasitkin hyvin siis kysymykseeni. Vähän niin arvelinkin.

Huomioithan sanan televisiosta? Ja tokihan Viaplaylta väijyttiin Pukkia viime kaudelta reilusti, itse mukaan lukien. Täysin eri juttuhan se kuitenkin tuulareille on katsoa suomeksi selostettuna televisiosta näitä pelejä studioineen jne.
Casanueva

Poissa Poissa


Vastaus #4347 : 03.10.2019 klo 20:39:17

Voi jestas että voi mennä tunteisiin. Viimeksi katsoin Pukki Partyn livenä ja Poolin pelin jälkilähetyksenä, nyt teen toisinpäin. Niin tai näin, jään henkiin.
Didgeridoo

Poissa Poissa


Vastaus #4348 : 03.10.2019 klo 20:43:49

Huomioithan sanan televisiosta? Ja tokihan Viaplaylta väijyttiin Pukkia viime kaudelta reilusti, itse mukaan lukien. Täysin eri juttuhan se kuitenkin tuulareille on katsoa suomeksi selostettuna televisiosta näitä pelejä studioineen jne.

Noh ensinnäkin ollaan Viaplay ketjussa, joka ei ole televisiokanava. Viasat taitaa myös Championshipiä, eli sieltäkin on "tuulareille" ollut mahdollista Pukkia seurata. Ei kai se nyt selostuskielestä jää kiinni jos kuitenkin Pukin takia on kanavaa tilattu.

Olisi kiva tietää, montako Pukin peliä meni Viasatilta viime kaudella ohi. Saako Viasat näyttää kaikki Championshipin pelit?
Cassiano

Poissa Poissa


Vastaus #4349 : 03.10.2019 klo 20:48:08

Jokainen toki arvioikoon omaa tekemistään ja esim. panoksensa laatua tähän topiciin.

Minä olen ryypännyt lähes jokaisessa pubissa, ravintolassa ja muussa juottolassa L4:n alueella. Kahteen paikkaan ei ole asiaa, muutama muu on jäänyt väliin. Yhdestä pubista olen lentänyt pihalle Liverpoolin kannatuksen vuoksi ja toisesta muuten vaan sekoilun takia. Larppaamista ei ole tullut ikinä kuitenkaan mainituksi. Todella lähellä olen ollut ottaa kunnolla turpaani pakistanilaisen kiskan takapihalla, mutta siinäkään ei larppaus tai kansallisuus ollut vaikuttimena.

Olen myös laulanut televisiolle ja kotimaassa muiden etäkannattjien kanssa juhlinut voittoja ja surrut tappioita.

Ei hävetä, en aio muuttaa tapojani enkä siihen pystyisikään.

 
Sivuja: 1 ... 173 [174] 175 ... 379
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa