FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 17:35:49 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Kumpaa katsot mieluummin?
Top6-joukkueiden keskinäinen - 425 (34.9%)
Pukkiparty - 793 (65.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 1210

Sivuja: 1 ... 221 [222] 223 ... 378
 
Kirjoittaja Aihe: Viaplay  (Luettu 1668938 kertaa)
5 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Giantkilleri

Poissa Poissa


Vastaus #5525 : 08.09.2021 klo 21:32:49

Toistaiseksi Puola-Englanti -matsia on joutunut lataamaan uudestaan vasta n. 10 kertaa ja aina kun matsi siellä liikkuu niin kuvanlaatu aivan ripulia. Alkaa hiljalleen vituttaa maksaa tästä paskasta. Viime Valioliiga-kauteen asti kaikki sujunut moitteetta, mutta nyt tuntuu melko joka lähetyksen aikana olevan ongelmia.

Auttaisiko ikiwanha Urhotv-kikka? Käynnistä, jos bufferoi, kirjaudu ulos, tyhjennä välimuisti, kirjaudu takaisin.
ikharo

Poissa Poissa


Vastaus #5526 : 08.09.2021 klo 22:14:04

On kyllä väsynyttä vittuilua. Jokainen kyllä tietää onko vika omassa yhteydessä vai suoratoistossa, koska sen testaamiseen menee vain hetki. Kyllähän nämä Cmoret ja Viaplayt on vieläkin enemmän kusista paskaa, kuin ennen, joka on jo saavutus sinänsä. 

Ei se ole väsynyttä vittuilua. Suurimmassa osassa tapauksia se syy löytyy omasta verkosta tai softapuolelta.
Lataako puhelin, pc tai konsoli päivityksiä (lepotilassa)? Onko operaattorilla verkon päivitys käynnissä alueella? Keksit?

Itselläni ei ole ollut viimeisen kymmenen vuoden aikana ongelmia minkään suoratoistopalvelun kanssa - tai jos on, niin syypää omassa softassa/verkossa. Asunut 4 eri osoitteessa ja operaattoreita ollut 5. Vehkeinä kaapelikuitu, valokuitu, 4G ja vdsl.
keveli

Poissa Poissa


Vastaus #5527 : 09.09.2021 klo 10:18:03

Kuvan leikkautuminen Androidilla myös täällä ongelmana Samsung S3 -tabletilla. Viaplaylta kysyin asiasta ja tuli vastaus:

"Meillä on ollut myös tiedossa, että joillakin Android-mobiililaitteilla on kuva leikkautunut reunoista. Tilannetta tutkinut tiimimme on löytänyt jo tilanteen syyn, ja ratkaisun parissa työskennellään parhaillaan. Pyrimme tietenkin korjaamaan tilanteen mahdollisimman pian, jotta pääset jatkamaan mukavasti katselua."

Ahaa, hyvä että olit eskaloinut ongelman oikeaa kautta eikä tänne foorumille kuten minä. Toivottavasti "mahdollisimman pian" ei tarkoita jotain montaa kuukautta tms.
Mussi Volante

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs, Die Geißböcke, FC Clivense, ricordi del CEO


Vastaus #5528 : 11.09.2021 klo 13:09:24

No voi vxttu, tätä mä pelkäsin eli nyt sitten studiot yms. täynnä pelkkää Rollea..siellä on tietääkseni muitakin pelejä..oiskohan Ruotsin puolella myös kommentointia tulevasta pelistä

e. Mycket bra siellä todellakin keskitytään alkavaan peliin
« Viimeksi muokattu: 11.09.2021 klo 13:14:30 kirjoittanut Mussi Volante »
DB10

Poissa Poissa


Vastaus #5529 : 11.09.2021 klo 13:15:34

No voi vxttu, tätä mä pelkäsin eli nyt sitten studiot yms. täynnä pelkkää Rollea..siellä on tietääkseni muitakin pelejä..oiskohan Ruotsin puolella myös kommentointia tulevasta pelistä
Tämä. Eipä tarvitse paljoa studioita katsella kun pelistä riippumatta pelkkää Ronaldoa on ruudussa. Lähetys päälle sitten kick-offin kohdalla.
Jukka Emil Vanaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomi & FC TPS


Vastaus #5530 : 11.09.2021 klo 13:38:58

Viaplay haluaa näköjään tuoda kotisohville syksyn tuntua kauniin punaisella ultra hd -lähetyksellään.
Nautakansleri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS & Manchester United


Vastaus #5531 : 11.09.2021 klo 13:50:34

Viaplay haluaa näköjään tuoda kotisohville syksyn tuntua kauniin punaisella ultra hd -lähetyksellään.

Ajattelin jo, että onko kyse vain omista asetuksista, mutta onneksi muillakin samat joulun värit.
Jutimar

Poissa Poissa


Vastaus #5532 : 11.09.2021 klo 13:54:49

Juu kyllä ärsyttää, että näihin uhd-lähetyksiin ei viitsitä vieläkään panostaa. Värit ihan päin vittua ja selostuskin tulee etuajassa.
agsu

Poissa Poissa


Vastaus #5533 : 12.09.2021 klo 17:37:37

Onko niin että ei ole mahdollista katsoa yhtä lähetystä koneella, samalla kuin castaa toista chromecastilla tv:lle?

e. Ja luonnollisesti alkoikin samantien toimimaan kun kirjoitin viestin.
Banaanipaita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: -=futis=-


Vastaus #5534 : 14.09.2021 klo 18:28:07

Elisa viihde + Viaplay; onko näin että eilisiä/viikonlopun Valioliigan pelejä ei näe jälkikäteen??

Ainoastaan joku todella onneton 4min kooste löytyy vain menneistä peleistä. Tai en ainakaan löydä muuta. Todella surkeaa jos ei pysty jälkikäteen katsomaan koska hyvin usein on tullut noita myöhemmin katsottua. Viime kaudella en maksanut Valioliigasta ja sitä aiempi kausi en muista mitä kautta oli otettu mutta jälkikäteen olen pelejä kyllä katsellut (nyt kun mietin niin voi olla että silloin olen digiboksin kautta katsonut eli ehkäpä itse tallettanut).
Lohos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manchester United


Vastaus #5535 : 14.09.2021 klo 18:36:53

Elisa viihde + Viaplay; onko näin että eilisiä/viikonlopun Valioliigan pelejä ei näe jälkikäteen??

Näkyy 48 tuntia.
zlatdinhaldo

Poissa Poissa


Vastaus #5536 : 14.09.2021 klo 23:48:18

Elisa viihde + Viaplay; onko näin että eilisiä/viikonlopun Valioliigan pelejä ei näe jälkikäteen??

Ainoastaan joku todella onneton 4min kooste löytyy vain menneistä peleistä. Tai en ainakaan löydä muuta. Todella surkeaa jos ei pysty jälkikäteen katsomaan koska hyvin usein on tullut noita myöhemmin katsottua. Viime kaudella en maksanut Valioliigasta ja sitä aiempi kausi en muista mitä kautta oli otettu mutta jälkikäteen olen pelejä kyllä katsellut (nyt kun mietin niin voi olla että silloin olen digiboksin kautta katsonut eli ehkäpä itse tallettanut).

Ei toimi ainakaan kaikissa älytelkkareissa. Alas
Banaanipaita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: -=futis=-


Vastaus #5537 : 15.09.2021 klo 15:56:31

Kiitokset edellekirjoittaneille, noista sain vinkit miten homma pelaa. Eli en saa tuota uusintaa Valioliigaotteluista omalla telkkarilla suoraan toimimaan, mutta onnistuu kyllä jos laitan puhelimesta Viasatin Appin ja heijastan siitä tv:n! Ihmeellistä että tv:ssä ja apissa toimii eri tavalla. Tämän ansiosta päivä pelastettu! Mietin jo että pitääkö perua koko homma jos ei pysty jälkikäteen katselemaan pelejä. Nyt HH:n riemuksi pääsee katselemaan reilummin jalkapalloa, vaikka sitten jälkilähetyksenä.
iocus

Poissa Poissa


Vastaus #5538 : 15.09.2021 klo 17:58:08

Kiitokset edellekirjoittaneille, noista sain vinkit miten homma pelaa. Eli en saa tuota uusintaa Valioliigaotteluista omalla telkkarilla suoraan toimimaan, mutta onnistuu kyllä jos laitan puhelimesta Viasatin Appin ja heijastan siitä tv:n!

Tämä kiinnostaa, miten tuo "heijastaminen" tapahtuu?

a.gassi

Poissa Poissa


Vastaus #5539 : 15.09.2021 klo 19:39:23

Tämä kiinnostaa, miten tuo "heijastaminen" tapahtuu?


Laitteiden pitää olla sama verkossa, jonka jälkeen puhelimeen tulee kuvaruudun -kuva missä on kolmio(saattaa androidissa olla joku muu), kun laitat pelin puhelimessa pyörimään. Paina sitä ja sitten valitset kuvalähteeksi telkkarin, niin homma pelittää.
Banaanipaita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: -=futis=-


Vastaus #5540 : 15.09.2021 klo 20:26:06

Heijastus ainakin mulla toimii Chromecast vekottimen kautta (Applella on kans joku vastaava), ymmärtääkseni jotku puhelin + TV keskustelee keskenään että castauksen saa toiminaan ilman laitteita mutta tästä mulla ei oo kokemusta.
Tötterström

Poissa Poissa


Vastaus #5541 : 15.09.2021 klo 20:36:02

Tämä kiinnostaa, miten tuo "heijastaminen" tapahtuu?


olisko näytön suoratoisto töllöön?
reksa_p

Poissa Poissa


Vastaus #5542 : 15.09.2021 klo 23:22:14

Hei
Jos haluaisi katsoa Hjkn ottelua huomenna kenen ja minkä firman paketti kannattaisi tilata? (Ei näy ilmaiskanavalta)

Mikä halvin?
ex-adriano

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JIPPO, Karnevalistinen kannattajatyyli


Vastaus #5543 : 16.09.2021 klo 01:13:13

Hei
Jos haluaisi katsoa Hjkn ottelua huomenna kenen ja minkä firman paketti kannattaisi tilata? (Ei näy ilmaiskanavalta)

Mikä halvin?

https://viaplay.fi/
Puncheon

Paikalla Paikalla


Vastaus #5544 : 17.09.2021 klo 14:40:45

On tuo android-sovellus kyllä pelkkää paskaa. Yritin katsoa eilisestä Klubin pelistä asioita uudestaan, niin sain nähdä noin 0.1s Nokian mainosta jonka jälkeen tekstin "something went wrong" ja koko paska mustaksi >:(
iocus

Poissa Poissa


Vastaus #5545 : 17.09.2021 klo 16:20:08

Laitteiden pitää olla sama verkossa, jonka jälkeen puhelimeen tulee kuvaruudun -kuva missä on kolmio(saattaa androidissa olla joku muu), kun laitat pelin puhelimessa pyörimään. Paina sitä ja sitten valitset kuvalähteeksi telkkarin, niin homma pelittää.

Heijastus ainakin mulla toimii Chromecast vekottimen kautta (Applella on kans joku vastaava), ymmärtääkseni jotku puhelin + TV keskustelee keskenään että castauksen saa toiminaan ilman laitteita mutta tästä mulla ei oo kokemusta.

olisko näytön suoratoisto töllöön?

No ei ollenkaan outoa itse heijastaminen, mutta kiinnosti kun taisi olla Applen laite kysyjällä. Kyllä minäkin joskus castaan Chromecastiin läppärin näytön. Mutta ei selvinnyt tuo Banaanipaidan ja a.gassin tekniikka, ehkä joku Airplay? Mietin vain että mikä "heijastaminen" voi toimia nykimättä jos katsotaan urheilua. Chromecasthan käyttäytyy niin, että jos selaimelta heijastat vaikka Yle Areenan, niin kohta tuo heijastaminen muuttuu aidoksi CC-toistoksi ja toimii sitten oikein.

« Viimeksi muokattu: 17.09.2021 klo 16:24:43 kirjoittanut iocus »
kurakenkä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sibbo Vargarna


Vastaus #5546 : 17.09.2021 klo 21:29:50

Kyllä tässä täytyy alkaa harkitsemaan palvelun irtisanomista kuvanlaadun takia. Melkoista puuroa taas tarjolla.

Oliko nyt niin, että kaapelin kautta kuva olisi nykypäivää?
Taikatossut

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal


Vastaus #5547 : 17.09.2021 klo 21:52:15

Kyllä tässä täytyy alkaa harkitsemaan palvelun irtisanomista kuvanlaadun takia. Melkoista puuroa taas tarjolla.

Oliko nyt niin, että kaapelin kautta kuva olisi nykypäivää?

Muistaakseni kaapelista saisi 1080p mutta sieltä ei varmaan kaikkia valjupelejä saa näkyviin?
kurakenkä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sibbo Vargarna


Vastaus #5548 : 17.09.2021 klo 22:41:28

Muistaakseni kaapelista saisi 1080p mutta sieltä ei varmaan kaikkia valjupelejä saa näkyviin?
No tuo riittää, kun ei mulla mitään erityisiä suosikkeja ole.
Zinedine Gin Tonic

Poissa Poissa


Vastaus #5549 : 17.09.2021 klo 23:39:00

Muistaakseni kaapelista saisi 1080p mutta sieltä ei varmaan kaikkia valjupelejä saa näkyviin?

1080i on kaapelissa kuva, mutta parempi tuo laatu on kuin esim C Moren HD-kanavilla.

 
Sivuja: 1 ... 221 [222] 223 ... 378
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa