FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 03:21:20 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Kumpaa katsot mieluummin?
Top6-joukkueiden keskinäinen - 425 (34.9%)
Pukkiparty - 793 (65.1%)
Äänestäjiä yhteensä: 1210

Sivuja: 1 ... 222 [223] 224 ... 378
 
Kirjoittaja Aihe: Viaplay  (Luettu 1669328 kertaa)
1 Jäsen ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
a.gassi

Poissa Poissa


Vastaus #5550 : 18.09.2021 klo 08:32:44

No ei ollenkaan outoa itse heijastaminen, mutta kiinnosti kun taisi olla Applen laite kysyjällä. Kyllä minäkin joskus castaan Chromecastiin läppärin näytön. Mutta ei selvinnyt tuo Banaanipaidan ja a.gassin tekniikka, ehkä joku Airplay? Mietin vain että mikä "heijastaminen" voi toimia nykimättä jos katsotaan urheilua. Chromecasthan käyttäytyy niin, että jos selaimelta heijastat vaikka Yle Areenan, niin kohta tuo heijastaminen muuttuu aidoksi CC-toistoksi ja toimii sitten oikein.

En nyt ihan ymmärrä? Kyseessä siis näytön peilaus, mikä ei vaadi cc:a tai ATV:tä. Eli onnistuu suoraan puhelimesta telkkariin ja ainakin itse olen katsonut formuloita noin ja toimii hyvin.
iocus

Poissa Poissa


Vastaus #5551 : 18.09.2021 klo 10:14:06

En nyt ihan ymmärrä? Kyseessä siis näytön peilaus, mikä ei vaadi cc:a tai ATV:tä. Eli onnistuu suoraan puhelimesta telkkariin ja ainakin itse olen katsonut formuloita noin ja toimii hyvin.

No joku nimetty tekniikka sen hoitaa kuitenkin. Itse en ole vielä videoissa/suoratoistoissa kunnollisesti toimivaa peilausta nähnyt, niin toki kiinnostaa, jos sellainen olisikin olemassa. Mutta eipä tämä niin iso asia ole, joten antaa olla.
SepiBoban

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Myles Palmer


Vastaus #5552 : 18.09.2021 klo 10:30:52

No joku nimetty tekniikka sen hoitaa kuitenkin. Itse en ole vielä videoissa/suoratoistoissa kunnollisesti toimivaa peilausta nähnyt, niin toki kiinnostaa, jos sellainen olisikin olemassa. Mutta eipä tämä niin iso asia ole, joten antaa olla.

Näytön peilaus esim. kännykästä televisioon toimii tosiaan ihan mutkattomasti, ei pätki erityisesti (sen enempää kuin käytetty striimikään...). Tekniikasta ei mitään hajua.
aceman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ETH:n sirkus & Getafe


Vastaus #5553 : 18.09.2021 klo 12:16:44

1080i on kaapelissa kuva, mutta parempi tuo laatu on kuin esim C Moren HD-kanavilla.
Ainakaan antennissa tuo ei pidä paikkaansa.
Kumpikin on 1080i mutta lähtökohtaisesti Cmoren urheilukanavissa on parempi kuva.
Jos esim. vertaa Serie A:n ja Valioliigan kuvaa, on ero selkeä suurimmassa osassa pelejä.
Melko erikoista että nykypäivänä joutuu kärsimään huonosta kuvasta, mistäköhän tuo oikein johtuu?
Voisi iltapulutkin jo tarttua aiheeseen kun v:n aspasta tulee perusjargoniaa vastaukseksi.
Corsten

Poissa Poissa


Vastaus #5554 : 18.09.2021 klo 17:17:47

Muistaakseni kaapelista saisi 1080p mutta sieltä ei varmaan kaikkia valjupelejä saa näkyviin?
Kolme peliä viiden kiekalta. Ihan jees. Kuvanlaatu tosi hyvä ja nollaviive.
Osem

Poissa Poissa


Vastaus #5555 : 19.09.2021 klo 17:57:52

Taas on tämä kuva jotenkin suttuinen CC ultran kautta. Grafiikat kyllä ihan terävät, mutta pelaajat jotenkin suttuisia.
e. Valjumatsi siis kyseessä
Axl Rose

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: salkkari-topic sallittava


Vastaus #5556 : 19.09.2021 klo 18:09:51

Taas on tämä kuva jotenkin suttuinen CC ultran kautta. Grafiikat kyllä ihan terävät, mutta pelaajat jotenkin suttuisia.
e. Valjumatsi siis kyseessä
LG:n sovelluksella kuva aivan karsea.
haarahyppytaklaus

Poissa Poissa


Vastaus #5557 : 19.09.2021 klo 18:16:05

LG:n sovelluksella kuva aivan karsea.
Mun LG:ssä ei mitään valitettavaa.
Osem

Poissa Poissa


Vastaus #5558 : 19.09.2021 klo 18:26:07

Eikös tosta ollut jotain juttua, että bitrate olisi laskenut tälle kaudelle. Vai oliko vaan spekulaatiota.
fgntng

Poissa Poissa


Vastaus #5559 : 20.09.2021 klo 07:16:53

Eikös tosta ollut jotain juttua, että bitrate olisi laskenut tälle kaudelle. Vai oliko vaan spekulaatiota.
En tiedä tuosta, mutta itse ainakin huomannut että kuvanlaatu on tällä kaudella ollut huonompi. Viaplaystä löytyy joitain koosteita edellisistä kausista, missä on käytetty sitä samaa Viaplayn kuvaa mitä on sillon näytetty suoranakin ja niissä kuvanlaatu on selvästi parempi.
Saapas

Poissa Poissa


Vastaus #5560 : 25.09.2021 klo 16:47:53

Kun nyt kuitenkin luette viaplaylla näitäkin viestejä, niin Norwichin Kenny McLeanin sukunimi ei ole sama kuin kuin Die Hardista tuttu John McClane.

Lausutaan siis vaikka mieluummin "perluskooni". Harvemmin jaksaa näistä nillittää kun on niin väsynyttä, mutta tuon pitäisi olla perushommia...
HNV

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Väärin valitut


Vastaus #5561 : 26.09.2021 klo 15:28:29

Oi niitä aikoja, kun näitä maksukanaviakin myytiin ei mainoksia -sloganilla.

T. Oshii, nokia, verisure, pikavippijärjestelyt jne.

>:(
Röytän Karhu

Poissa Poissa


Vastaus #5562 : 26.09.2021 klo 15:44:30

Kun nyt kuitenkin luette viaplaylla näitäkin viestejä, niin Norwichin Kenny McLeanin sukunimi ei ole sama kuin kuin Die Hardista tuttu John McClane.

Miten niin ei ole, "mäklein" kai ne molemmat ovat?
Zinedine Gin Tonic

Poissa Poissa


Vastaus #5563 : 26.09.2021 klo 18:54:31

Kun nyt kuitenkin luette viaplaylla näitäkin viestejä, niin Norwichin Kenny McLeanin sukunimi ei ole sama kuin kuin Die Hardista tuttu John McClane.

Lausutaan siis vaikka mieluummin "perluskooni". Harvemmin jaksaa näistä nillittää kun on niin väsynyttä, mutta tuon pitäisi olla perushommia...

https://www.youtube.com/watch?v=PCjFIoyAZsw
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #5564 : 26.09.2021 klo 20:20:40

Kun nyt kuitenkin luette viaplaylla näitäkin viestejä, niin Norwichin Kenny McLeanin sukunimi ei ole sama kuin kuin Die Hardista tuttu John McClane.

Lausutaan siis vaikka mieluummin "perluskooni". Harvemmin jaksaa näistä nillittää kun on niin väsynyttä, mutta tuon pitäisi olla perushommia...

Aika nolo viesti...
Zorbas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa


Vastaus #5565 : 26.09.2021 klo 20:35:18

Aika nolo viesti...

Ehkä Saapas vaan tietää paremmin kuin Kenny itse…

Meillä oli muuten koulussa aikoinaan yksi tyyppi, jonka sukunimi oli Bergsten. Lausui itse nimensä juurikin kuten kirjoitettu, eli bergsten. Joku sitten kysyi häneltä, että eikö tuo kuuluisi lausua bäristeen, johon tyyppi naureskellen vastasi kieltävästi. Joku sitten soitti kerran tuolle tyypille kotiin (oli lankapuhelinaikaa) ja mutsi vastasi puhelimeen bäristeen

Pahoittelut off-topikista.
Edmundo

Poissa Poissa


Vastaus #5566 : 26.09.2021 klo 20:40:30

Yksi tuttu on xxxberg, mutta saksalaista perua, joten lausutaan "xxxberg". Joku myyjä olis joskus ottanut yhteyttä työpaikkaansa, että "onko xxxbäri paikalla?". Siellä oltiin vastattu, että "joo, on tuo xxxberg täällä joo". Soittaja oli naureskellen sanonut, että "se lausutaan xxxbäri". Puhelu oli loppunut siihen.
Jiis

Poissa Poissa


Vastaus #5567 : 27.09.2021 klo 09:06:41

Ehkä Saapas vaan tietää paremmin kuin Kenny itse…


Eihän tuo videolla sitä samalla tavalla lausunut? Toki sen verran lähelle, että en kyllä itse alkaisi asiasta valittamaankaan.
Hurten

Poissa Poissa


Vastaus #5568 : 27.09.2021 klo 20:58:06

Näissä Viaplayn peleissä saisi kyllä stadionäänet olla kovempaa suhteutettuna selostukseen. Jäävät lähes kokonaan selostuksen alle.
Zorbas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa


Vastaus #5569 : 27.09.2021 klo 22:47:06

Millaista kuvanlaatua kanssaforumisteilla Palace - Brighton -matsissa? Täällä varmaankin paskinta ikinä koskaan missään (v. 1988 EM-lopputurnaus katsottu mökillä akkukäyttöisestä mustavalkoisesta 12” televisiosta eikä näin paljon vituttanut). Tuskin johtuu lähetyksen käyttäjämäärästäkään; maanantai-illan Palace - Brighton ei varmaan ihan katsotuimpia matseja Suomessa ole…
agsu

Poissa Poissa


Vastaus #5570 : 27.09.2021 klo 22:50:42

Heikkoahan tuo on, mutta ei ainakaan omaan silmään poikkea normaalista.
wilenius

Poissa Poissa


Vastaus #5571 : 28.09.2021 klo 11:36:25

Näissä Viaplayn peleissä saisi kyllä stadionäänet olla kovempaa suhteutettuna selostukseen. Jäävät lähes kokonaan selostuksen alle.

Tähän kun ynnätään huutava selostaja niin eipä tarte stadionin tunnelmasta haaveilla. Nyt toki oli ihan asiallinen selostaja, ainakin omaa korvaa miellytti tyyli.
« Viimeksi muokattu: 28.09.2021 klo 11:44:52 kirjoittanut wilenius »
Tötterström

Poissa Poissa


Vastaus #5572 : 28.09.2021 klo 13:33:07

Millaista kuvanlaatua kanssaforumisteilla Palace - Brighton -matsissa? Täällä varmaankin paskinta ikinä koskaan missään (v. 1988 EM-lopputurnaus katsottu mökillä akkukäyttöisestä mustavalkoisesta 12” televisiosta eikä näin paljon vituttanut). Tuskin johtuu lähetyksen käyttäjämäärästäkään; maanantai-illan Palace - Brighton ei varmaan ihan katsotuimpia matseja Suomessa ole…
jouduin katsomaan ipadiltä ja kamala oli kuvanlaatu. Haukuin siis ehkä turhaan ipadin?
frostymacfrost

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal, VfB, Altavastaajat


Vastaus #5573 : 28.09.2021 klo 13:37:07

jouduin katsomaan ipadiltä ja kamala oli kuvanlaatu. Haukuin siis ehkä turhaan ipadin?

Mulla ainakin puhelimesta eka jakso ihan normaalisti normaalilla laadulla. Tokan nukuin niin on vaikea sanoa miten kuva eli silloin.
uuba

Poissa Poissa


Vastaus #5574 : 30.09.2021 klo 11:46:59

Onko muille tullut Viaplaylta irtisanomisilmoituksia?

Itselle tuli tällainen sähköposti:

Uutinen
Elisa Viihde Viaplay Sport-pakettisi on nyt irtisanottu, mutta voit jatkaa sen käyttämistä vielä maksetun kauden loppuun. Lisää tietoa paketistasi ja päättymispäivästä löydät Tilin yhteenvedosta.


ja tilillä
Uutinen
Pakettisi on peruttu ja katseluaika päättyy 07.10.2021.


Maksut on mennyt koko ajan normisti kortilta, viimeisin velotus 7.9. Ilmeisesti raha ei kelpaa ???

En ole siis itse irtisanonut, vaikka lopettaminen on kyllä käynyt mielessä nyt kun majun pelit tulee ilmaiskanavilta ja Jollekin lähti Bundeksesta. Eikä Pugin takia välttämättä jaksa taas Norwichin taaperrusta katsoa. Hiihto (ne muutamat kisat, joita ei Yle näytä) olisi isoin valttikortti tuolla katiskalla.

 
Sivuja: 1 ... 222 [223] 224 ... 378
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa