FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
06.05.2025 klo 22:37:53 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: info@futisforum2.org

Äänestys
Kysymys: Kumpaa katsot mieluummin?
Top6-joukkueiden keskinäinen - 434 (34.8%)
Pukkiparty - 813 (65.2%)
Äänestäjiä yhteensä: 1239

Sivuja: 1 ... 225 [226] 227 ... 412

Kirjoittaja Aihe: Viaplay  (Luettu 1904653 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
iocus

Poissa Poissa

Vastaus #5625 : 14.10.2021 klo 11:42:01

Piti irtisanoa tämä, ei vaan laatu ja hinta kohtaa.
HNV

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923 || 1948

Vastaus #5626 : 14.10.2021 klo 11:49:22

Itse laitoin V premiumin ja eihän se mennyt niin kuin lapsellisuuttani kuvittelin.

Useamman yhteydenoton jälkeen selvisi, että Viaplayn aktivointitunnusta ei ole lähetetty, koska minulla ei ole DNA TV asennettuna. Geelitukalta nimenomaisesti kysyin, että tarvitaanko sitä: Ei tarvita.

Nyt toinen geelitukka sitten sanoi että tarvitaan ja vittumaisen oloisesti narisi että lisätäänkö pakettiin ja tuskin saat muualta halvemmalla, 6,90 €ooh/kk ensimmäisen kuukauden jälkeen. Sanoin että tätä pureskellaan nyt hetki, koska koko paskan hinnaksi luvattu 31 €ooh onkin sitten todellisuudessa 38 oohia, muuten ei Viaplay näy. Saavat käydä asian vielä kerran rautalangasta lävitse, mutta onhan tuo nyt perseestä.

Sitten kysymys, kun en sitäkään oikein tajua eli joutuuko Viaplayn (kun tuon DNA TV:n kuitenkin joudun ottamaan) peilaamaan telkkariin jollakin selkeästi erinomaisesti toimivalla Chromecastilla, vai onko siitä oma appinsa älyteeveelle, kuten "vanhasta" Viaplaystä oli. Jos ei niin voi nyt vittu saatana.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2021 klo 11:51:50 kirjoittanut HNV »
iocus

Poissa Poissa

Vastaus #5627 : 14.10.2021 klo 12:08:40

Sitten kysymys, kun en sitäkään oikein tajua eli joutuuko Viaplayn (kun tuon DNA TV:n kuitenkin joudun ottamaan) peilaamaan telkkariin jollakin selkeästi erinomaisesti toimivalla Chromecastilla, vai onko siitä oma appinsa älyteeveelle, kuten "vanhasta" Viaplaystä oli. Jos ei niin voi nyt vittu saatana.

En osaa muuhun sanoa, kuin että Chromecast on loistavasti toimiva vehje, kyse on yleensä palveluntajoajan laadusta, tässä tapauksessa Viaplayn. Ja eihän siinä mitään peilata, vaan Chromecast lähettää sen striimin näytölle suoraan internetistä.
Volle Pulle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TRAKTOR & kovaa rappaavat keskikenttäpelaajat

Vastaus #5628 : 14.10.2021 klo 12:12:27

Ilmeisesti useampaan kertaan tehty reklamaatio aspan suuntaan on jotain vaikuttanut kun nyt näyttää listalta löytyvän kaikki Zweiten pelit. Internet ei näemmä ollutkaan täynnä.
Edmundo

Poissa Poissa

Vastaus #5629 : 14.10.2021 klo 12:15:08

En osaa muuhun sanoa, kuin että Chromecast on loistavasti toimiva vehje, kyse on yleensä palveluntajoajan laadusta, tässä tapauksessa Viaplayn. Ja eihän siinä mitään peilata, vaan Chromecast lähettää sen striimin näytölle suoraan internetistä.

Sama. Viaplay on ainoa palvelu, jonka kanssa Chromecastia käyttäessä on koskaan ollut minkäänlaista ongelmaa. Ja kehtaavat vielä syytellä palautteenantajien internet-yhteyksiä omista kusemisistaan.
Seeteufel

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman

Vastaus #5630 : 14.10.2021 klo 12:25:57

Sama. Viaplay on ainoa palvelu, jonka kanssa Chromecastia käyttäessä on koskaan ollut minkäänlaista ongelmaa. Ja kehtaavat vielä syytellä palautteenantajien internet-yhteyksiä omista kusemisistaan.
No HBO Nordic nyt ainakin oli ihan kelvoton.
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tomáš Souček

Vastaus #5631 : 14.10.2021 klo 12:45:49

Itse laitoin V premiumin ja eihän se mennyt niin kuin lapsellisuuttani kuvittelin.

Useamman yhteydenoton jälkeen selvisi, että Viaplayn aktivointitunnusta ei ole lähetetty, koska minulla ei ole DNA TV asennettuna. Geelitukalta nimenomaisesti kysyin, että tarvitaanko sitä: Ei tarvita.

Nyt toinen geelitukka sitten sanoi että tarvitaan ja vittumaisen oloisesti narisi että lisätäänkö pakettiin ja tuskin saat muualta halvemmalla, 6,90 €ooh/kk ensimmäisen kuukauden jälkeen. Sanoin että tätä pureskellaan nyt hetki, koska koko paskan hinnaksi luvattu 31 €ooh onkin sitten todellisuudessa 38 oohia, muuten ei Viaplay näy. Saavat käydä asian vielä kerran rautalangasta lävitse, mutta onhan tuo nyt perseestä.

V Premium on maksukanavapaketti, johon tarvitaan a) kaapelitv-kortti b) DNA TV (ilman tai tv-kortin kanssa) c) DNA TV Hubi. A ja B ovat samanhintaisia, 3,50e/kk, geelitukka on myynyt sulle 6,90e version joka sisältää rajattoman tallennuksen tuohon DNA TV-palveluun. Mitään erillistä Viaplayn aktivointitunnusta ei ole lähetetty eikä tulla lähettämäänkään vaan löydät nuo tiedot V Premium kanavapaketin tilausvahvistuksestasi.

Itse Viaplayn saat aktivoitua operaattoritilauksella ihan niille samoille vanhoille olemassaoleville tunnuksillesi ja eikä niissä ole toimintaperiaatteessa mitään eroa siihen, että tilaisit sen suoraan Viaplaylta.
HNV

Poissa Poissa

Vastaus #5632 : 14.10.2021 klo 13:03:44

Kaapeli tv-kortti löytyy ja itse asiassa maksan siitä 0 eur, koska vuosia sitten sai ilmaiseksi kun halusivat kai asiakkaita noinkin isolla alennuksella. Se on lähinnä Saksan kanavien takia.

Ja mitään tallennusmahdollisuuksia en tarvitse, eli DNA TV hintaan 3,50 tulee kulungiksi siis, en siis ostanut vielä tuota 6,90 juttua. Teeveen puolen V-kanavat näkyvät siis jo hienosti.

No, aspa soittelee tuonnempana, niin katsotaan sitten. Otavaan on tehty jo konsultaatiopyyntö, jos menee ärhentelyksi.
Janspa

Poissa Poissa

Vastaus #5633 : 14.10.2021 klo 13:11:23

Kertokaa miksi ihmeessä on DNA-TV tai vastaava tai kaapelikortti käytössä?

Eikö tuo Viaplay ole halvin? Toimii kaikilla toosilla mitä ainakin itsellä on tullut vastaan: Puhelin, padit, tv ja tietokoneen selaimellakin.

Haluan vain tietää mikäli olen itse missannut jotain. :D
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Vastaus #5634 : 14.10.2021 klo 13:12:03

Jos sulla on toimiva tv-kortti, jolle voi maksukanavia tilata niin et tarvitse siinä tapauksessa DNA TV:tä mihinkään vaan tosiaan Viaplayn aktivoititiedot pitäisi löytyä siitä tilausvahvistuksesta.

Eikö tuo Viaplay ole halvin? Toimii kaikilla toosilla mitä ainakin itsellä on tullut vastaan: Puhelin, padit, tv ja tietokoneen selaimellakin.

Samalla rahalla saa sekä tv-kanavat että Viaplayn niin miksipä ei?
agsu

Poissa Poissa

Vastaus #5635 : 14.10.2021 klo 13:14:50

Viaplaylta ei saa kaikkea samaa sisältöä mitä noissa kaapelipaketeissa.
HNV

Poissa Poissa

Vastaus #5636 : 14.10.2021 klo 13:15:26

Jos sulla on toimiva tv-kortti, jolle voi maksukanavia tilata niin et tarvitse siinä tapauksessa DNA TV:tä mihinkään vaan tosiaan Viaplayn aktivoititiedot pitäisi löytyä siitä tilausvahvistuksesta

No näin se ensimmäinen geelitukka vakuutteli, mutta aktivointitietoja ei ole tilausvahvistuksella ja toinen oli "selvittänyt asiaa teknisestä tuesta" oikein. Jos nyt ei edes näin nuorekas setämies pysy näissä mukana, niin en ihmettele, että kääkillä on vaikeaa ja ykköseltä katsotaan uusintoja.
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Vastaus #5637 : 14.10.2021 klo 13:39:26

No näin se ensimmäinen geelitukka vakuutteli, mutta aktivointitietoja ei ole tilausvahvistuksella ja toinen oli "selvittänyt asiaa teknisestä tuesta" oikein. Jos nyt ei edes näin nuorekas setämies pysy näissä mukana, niin en ihmettele, että kääkillä on vaikeaa ja ykköseltä katsotaan uusintoja.

Okei, erikoista. Tuollaista ilmaista tv-korttia, johon voi tilata maksukanavia ei ollut vuosikausiin niin veikkaan, että sen takia on menny solmuun.
HNV

Poissa Poissa

Vastaus #5638 : 14.10.2021 klo 13:42:49

Okei, erikoista. Tuollaista ilmaista tv-korttia, johon voi tilata maksukanavia ei ollut vuosikausiin niin veikkaan, että sen takia on menny solmuun.

Olisi se maksanut silloinkin, mutta jonkun liittymä/netti ym. keskittämispäivityksen yhteydessä todettiin että nollahinnalla se ja niin näkyy tiedoissakin olevan. Kiitos selkeyttävästä infosta, katsotaan millaiseen solmuun geelitukat asian vielä vääntävät.
aceman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Amorimin sirkus & Getafe

Vastaus #5639 : 14.10.2021 klo 13:52:40

Kuvanlaadun takia.
Norppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS

Vastaus #5640 : 14.10.2021 klo 14:55:26

Tämän kitinän keskellä voisi päinvastoin kysyä, et jos kerran televisiosta niitä matseja katselee, niin miksei ota Viasat -kanavapakettia joka ainankin kaapelissa toimii kuin junan vessa ja laatu on tosiaan aina sama. Ja kylkeen saa samalla tilauksella myös Viaplayn.

e: se on kyllä omakin kokemus, ettei se Viasat -tilaajan Viaplayn avaaminen aivan pala kakkua ollut. En nyt muista mitä ongelmia siinä oli, mutta jonkinmoista säätöä siinä oli. Samsungin Viaplay sovelluksen kautta ei ole mitään ongelmia Viaplayn kanssa ollut, mutta eipä tuota toisaalta tule käytettyäkään kuin pari kertaa kuussa.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2021 klo 15:06:25 kirjoittanut Norppa »
lortti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal

Vastaus #5641 : 14.10.2021 klo 17:36:03

Tämän kitinän keskellä voisi päinvastoin kysyä, et jos kerran televisiosta niitä matseja katselee, niin miksei ota Viasat -kanavapakettia joka ainankin kaapelissa toimii kuin junan vessa ja laatu on tosiaan aina sama. Ja kylkeen saa samalla tilauksella myös Viaplayn.

e: se on kyllä omakin kokemus, ettei se Viasat -tilaajan Viaplayn avaaminen aivan pala kakkua ollut. En nyt muista mitä ongelmia siinä oli, mutta jonkinmoista säätöä siinä oli. Samsungin Viaplay sovelluksen kautta ei ole mitään ongelmia Viaplayn kanssa ollut, mutta eipä tuota toisaalta tule käytettyäkään kuin pari kertaa kuussa.

Mun kämpän (ja oman pään) feng shui menee aivan vitulleen jos telkkariin pitää lyödä joku kusinen DNAn boksi kiinni että kaapelikanavien katselu onnistuu.

Eli jos kaapelikanavat ja Viaplay kombo onnistuu kaapelitvkortti+kortinlukija kombolla niin kertokaa mullekin että miten.
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Vastaus #5642 : 14.10.2021 klo 17:37:09

Eli jos kaapelikanavat ja Viaplay kombo onnistuu kaapelitvkortti+kortinlukija kombolla niin kertokaa mullekin että miten.

Toimii niin että tilaat kyseisen palvelun.
Norppa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC TPS

Vastaus #5643 : 14.10.2021 klo 18:25:50

Ihmetyttää aina joskus mihin jengi on lempannut ne vielä hetki sitten tv:n kaverina olleet hd-digiboksit. Ja kyllä sen kortin tosiaan suoraan televisioonkin saa ilman mitään hubeja ja bokseja.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2021 klo 18:27:52 kirjoittanut Norppa »
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg

Vastaus #5644 : 14.10.2021 klo 18:31:23

Ilmeisesti useampaan kertaan tehty reklamaatio aspan suuntaan on jotain vaikuttanut kun nyt näyttää listalta löytyvän kaikki Zweiten pelit. Internet ei näemmä ollutkaan täynnä.

Bongasin saman Ylos Maanantaina vielä näytti, että listalla on vain perjantain Paderborn-Regensburg ja sunnuntain Dynkky-Clubi.
el_capitan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tunnelmaa huonontava elämysmatkailijamieshuora

Vastaus #5645 : 14.10.2021 klo 18:38:47

Mun kämpän (ja oman pään) feng shui menee aivan vitulleen jos telkkariin pitää lyödä joku kusinen DNAn boksi kiinni että kaapelikanavien katselu onnistuu.

Toi DNA-boksi on kyllä paskinta, mitä omissa telkkareissa on ikinä ollut kiinni. Heitin roskiin kun ilmainen oli.
HNV

Poissa Poissa

Vastaus #5646 : 14.10.2021 klo 19:07:03

Edellinen geelitukka oli sitten katkaissut kaikki maksukanavat, myös ne vuosikausia maksamani. Nyt sitten todella pitkän aspa-keskustelun jälkeen homma toimii, pautsi että se vitun Viaplay näkyy teeveessä suoraan vain Samsungin paskan selaimen kautta. On tämä jokseenkin taaksepäin menoa tuosta junan vessan lailla toimineesta Viaplay-sovelluksesta.

Ja se DNA TV oli kuitenkin hankittava, että sai Viaplayn toimimaan.
lortti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal

Vastaus #5647 : 15.10.2021 klo 08:47:46

Toimii niin että tilaat kyseisen palvelun.

Eli siis niin että maksan kaapelikanavista 30 eur ja viaplaysta toiset 30 eur?

Mietin että saisiko ne kombotettua kuten olen ymmärtävinäni että täälläkin onnistuu jos löytää oikeat avainsanat keskusteluun geelitukan kanssa?
agsu

Poissa Poissa

Vastaus #5648 : 15.10.2021 klo 08:59:46

Mietin että saisiko ne kombotettua kuten olen ymmärtävinäni että täälläkin onnistuu jos löytää oikeat avainsanat keskusteluun geelitukan kanssa?

https://kauppa4.dna.fi/TV/Kanavapaketit/V-sport/p/VCP00007-1

Tuosta esim. saat molemmat.
Kolmeseiska

Poissa Poissa

Vastaus #5649 : 15.10.2021 klo 09:04:28

Mikäli asut DNA:n kaapelissa niin tilaamalla V -kanavapaketin saat automaattisesti Viaplayn siihen käyttöösi. Jos omistat DNA:n puhelin- tai nettiliittymän niin V Premiumin hinta on 31,96e/kk + 3,50 korttimaksu.

Sivuja: 1 ... 225 [226] 227 ... 412

Siirry: