FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.05.2017 klo 10:46:14 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: 1 ... 4 [5]

Kirjoittaja Aihe: FC Jazz - JJK 25.9.16, Porin Stadion  (Luettu 9021 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SoS

Poissa Poissa

Vastaus #100 : 26.09.2016 klo 17:10:30

Mielenkiintoista :-) löytyykö linkkiä?  Minkäniminen tutkimus, missä väsätty, muistatko?

Linkki ei enää toimi, tai siis toimii, mutta ei mene enää tuohon artikkeliin - mutta tästä on keskustellut/olen maininnut jo Vesalaisen aikaan: http://futisforum2.org/index.php?topic=129972.1375

Kari Puronaho ja Juho Risku Haaga-Heliasta olivat tutkijat. Mukana myös JAMK. Suurin syy alhaisiin yleisömääriin on olosuhteet (siis katsojan olosuhteet), palvelut ja ottelutapahtuma - 12 % tulee katsomaan jalkapalloa, muille se on osa sosiaalista tapahtumaa. Ja kun en kannata varsinaisesti JJK:ta (en tiedä enkä ymmärrä miksi ei vaan nappaa, ehkä se pelin taso on vähän vaikuttanut - ja olen käynyt katsomassa valioliigaa, La Liigaa, Bundesliigaa, kakkosbulia ja League Onea sekä Ruotsin ja Tanskan pääsarjoja paikan päällä ja on vaan todettava, että jopa League Onessa tempo oli paljon Veikkausliigaa kovempi ja peli viihdyttävämpää), niin katson peliä, joka kuitenkin on se päätuote. Ja kyllä se päälipputulolähde on isoillakin seuroilla se tuulipukuporukka, joka käy katsomassa muutaman pelin kaudessa, mutta jonka massa riittää täyttämään katsomot siellä korkeista lipun hinnoista huolimatta, ei se ultra-faniryhmä, jota toki tarvitaan ilman muuta.

80-luvusta on puhunut vain Moniveto, minä en. Itse katsoin mieluummin JJK:n peliä edellisellä nousukaudella, kun Järvinen (?) ja kumppanit prässäsivät aika raivokkaasti ylhäältä ja veikkaan, että juoksumäärät olivat paljon suurempia kuin nyt. Varmaan myös taitotaso alhaisempi keskimäärin, mikä tietenkin vaikuttaa pelitapaan myös.
Pel(l)e

Poissa Poissa

Vastaus #101 : 26.09.2016 klo 17:34:30

Suolasin Karin kevään cup-tappion jälkeen ja epäilin hänen kapteenin ominaisuuksia. Vitutti kun kaveri oli monta kesää oli keskittynyt kentällä kaikkeen muuhun kuin pelaamiseen.Tänä kesänä suu on pysynyt kiinni ja mielestäni peli on ollut parempaa. Jazzia vastaan mieheltä loistava peli!

Sivuja: 1 ... 4 [5]

Siirry: