FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 13:35:45 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 4 [5] 6
 
Kirjoittaja Aihe: Eurosport Player  (Luettu 29813 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Buyo

Poissa Poissa


Vastaus #100 : 11.08.2017 klo 13:37:01

Säätöä ..
« Viimeksi muokattu: 11.08.2017 klo 13:41:00 kirjoittanut Buyo »
Tjowi

Poissa Poissa


Vastaus #101 : 11.08.2017 klo 18:58:52

Mulla ei kyllä toimi Playeristä chrome cast iPhonesta päivityksen jälkeen vai enkö vaan osaa
powderfinger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves, Huuhkajat, Newcastle United


Vastaus #102 : 18.08.2017 klo 23:01:10

Enkö vain osaa, mutta en ole uuden päivityksen myötä päässyt kertaakaan kirjautumaan Playeriin. Sovellus herjaa vaan että "ei ole saatavilla maassasi". Olen nyt kokeillut Freedomen kanssa, ja ilman, ja lisäksi vielä useampaa eri maatakin Freedomella, mutta aina sama herja. Play-kaupan kommenttien mukaan en ole edes ainoa.
aceman

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ETH:n sirkus & Getafe


Vastaus #103 : 18.08.2017 klo 23:29:49

Mulla ei kyllä toimi Playeristä chrome cast iPhonesta päivityksen jälkeen vai enkö vaan osaa
Chromecast vaatii saman verkon,jos katsot vpnän takaa niin reitittimen pitäisi olla myös vpnän takana.
Fat Tarzan

Poissa Poissa


Vastaus #104 : 19.08.2017 klo 09:43:39

Enkö vain osaa, mutta en ole uuden päivityksen myötä päässyt kertaakaan kirjautumaan Playeriin. Sovellus herjaa vaan että "ei ole saatavilla maassasi". Olen nyt kokeillut Freedomen kanssa, ja ilman, ja lisäksi vielä useampaa eri maatakin Freedomella, mutta aina sama herja. Play-kaupan kommenttien mukaan en ole edes ainoa.

Eurosport Playerin salasanapolitiikka ainakin muuttui päivityksen yhteydessä. Minulle tuli kylläkin erilainen herja, herjasi väärästä sähköpostiosoitteesta tai salasanasta. Salasanan vaihto auttoi kirjautumisongelmaan. Politiikan muuttumisesta ei kerrottu missään, nykyisin vaatii muistaakseni iso kirjainta, numeroa ja erikoismerkkiä.
Tophias

Poissa Poissa


Vastaus #105 : 19.08.2017 klo 10:00:26

Mistäs tuota selostuskieltä voi vaihtaa. Puhelimella katsoessa oli suomenkielinen, mutta koneella sitten taas englantilainen.  Toki muutenkin tuntuu, ettei nyt toimi kunnolla, kun ilmoittaa välillä että pyytämäsi sisältö ei ole saatavissa.

Jaaha, pöytäkoneessa ei näy tuota audio ikkunaa, jossa tuon selostuksen voi valita, mutta läppärissä taas näkyy. Enpä tiedä mistä johtuu, katsellaan sitten läppärin avulla.
« Viimeksi muokattu: 19.08.2017 klo 10:32:23 kirjoittanut Tophias »
Kozelek

Poissa Poissa


Vastaus #106 : 22.04.2018 klo 09:24:03

Mikähän on vikana, kun F-secure freedome VPN ja Eurosport Player lopettivat synkkaamasta? Vielä viikolla pystyin katsomaan Norjan liigan pelejä, mutta nyt ei näytä enää sisältöä. Onko muilla samoja kokemuksia?
Jema Pelle

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #107 : 22.04.2018 klo 09:42:19

Mikähän on vikana, kun F-secure freedome VPN ja Eurosport Player lopettivat synkkaamasta? Vielä viikolla pystyin katsomaan Norjan liigan pelejä, mutta nyt ei näytä enää sisältöä. Onko muilla samoja kokemuksia?

Viaplayn puolella on ollut jo juttua eli maakikkailu loppuu. Vain Suomen sisältö näkyy:

Lainaus
Verkossa toimivien tv-palvelujen asiakkaat voivat katsoa ohjelmia matkoillaan Euroopan unionin alueella samaan tapaan kuin Suomessa. Viaplay ja Yle Areena ovat tiedottaneet maarajoitusten poistumisesta EU-alueella.

Suoratoistopalvelujen toiminta muuttuu, kun EU:n siirrettävyysasetus astuu voimaan 1. huhtikuuta. Sen mukaan EU:n alueella tilapäisesti oleskelevan tulee saada käyttöönsä samat sisällöt, jotka hänellä on saatavana palvelussa kotimaassaan. Muutos koskee videoiden lisäksi myös esimerkiksi musiikkipalveluja.
Kozelek

Poissa Poissa


Vastaus #108 : 22.04.2018 klo 09:50:59

Kiitti pikaisesta vastauksesta. Onpas vaan kökkö homma, mutta eipä taida mahtaa mitään.
Djortikkaeff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Edgelordit


Vastaus #109 : 27.09.2018 klo 15:13:08

Vilkaisin tiliotetta ja kun on jo vuosia mennyt 3,99€ kuukaudessa, niin nyt veloittivat 6,99€. Mikähän lie muuttunut? Onko mulla joku tilausjakso päättynyt, vai ovatko nostaneet hintaa kautta linjan?

...jaa siellä näyttäisi olevan nyt kuukausipassi 6,99€ ja vuosipassi 39,99€/12kk. Tuo vuosipassi näköjään siis halvempi kuin mun vanha tilaus.
« Viimeksi muokattu: 27.09.2018 klo 15:17:41 kirjoittanut masbalones »
megapallo

Poissa Poissa


Vastaus #110 : 27.09.2018 klo 15:20:30

Vilkaisin tiliotetta ja kun on jo vuosia mennyt 3,99€ kuukaudessa, niin nyt veloittivat 6,99€. Mikähän lie muuttunut? Onko mulla joku tilausjakso päättynyt, vai ovatko nostaneet hintaa kautta linjan?

...jaa siellä näyttäisi olevan nyt kuukausipassi 6,99€ ja vuosipassi 39,99€/12kk. Tuo vuosipassi näköjään siis halvempi kuin mun vanha tilaus.

Mitä olen tässä Playeriä tilaillut satunnaisesti, niin pidemmän aikaa kuukausihinta on ollut tuo 6,99€. Kerralla jos vuoden ottaa niin hinta on eri.

e. Näköjään vastaus löytyikin jo.
Djortikkaeff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Edgelordit


Vastaus #111 : 27.09.2018 klo 15:21:49

Mitä olen tässä Playeriä tilaillut satunnaisesti, niin pidemmän aikaa kuukausihinta on ollut tuo 6,99€. Kerralla jos vuoden ottaa niin hinta on eri.

Joo, mulla siis tuo 3,99€ vuoden sitoumuksella on ollut jo jostain 2015 asti ja mennyt kuukausittain tililtä. Nyt näköjään tuli joku seinä siinä vastaan.
Kiitaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM


Vastaus #112 : 27.09.2018 klo 15:29:34

Jaa, pitääkin tarkistaa mitä itseltä on veloitettu. Talvella tuolta tosin ei juuri katsottavaa tule kun nykyään maastohiihdot ja mäkihypyt tulee YLEltäkin. Voisi laittaa tauolle ja jatkaa tilausta sitten kun kevään klassikot alkaa.
Djortikkaeff

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Edgelordit


Vastaus #113 : 27.09.2018 klo 16:02:51

Jaa, pitääkin tarkistaa mitä itseltä on veloitettu. Talvella tuolta tosin ei juuri katsottavaa tule kun nykyään maastohiihdot ja mäkihypyt tulee YLEltäkin. Voisi laittaa tauolle ja jatkaa tilausta sitten kun kevään klassikot alkaa.

Joo, samat mietteet itselläkin. Katkaisin nyt ja katselen uudestaan alkuvuodesta kun Snookerissa alkaa mielenkiintoiset kisat. Periaatteessa itse olen maksanut sen 48 euroa vuodessa Snookerin mm-kisoista, isoista ympäriajoista, hiihdon maailmancupista, ja satunnaisesti muun sisällön vilkuilusta silloin tällöin. Ei minusta mikään älytön hinta, mutta voisihan sitä kokeilla olla jonkun aikaa kokonaan ilman.
Epäonnensoturi

Poissa Poissa


Vastaus #114 : 27.09.2018 klo 16:36:02

..
keano64

Poissa Poissa


Vastaus #115 : 28.09.2018 klo 08:37:32

Joo, mulla siis tuo 3,99€ vuoden sitoumuksella on ollut jo jostain 2015 asti ja mennyt kuukausittain tililtä. Nyt näköjään tuli joku seinä siinä vastaan.

3,99€ ja monthly pass minullakin on ollut jo parin vuoden ajan ja ainakin viimeisin velotus oli juuri tuo.

Snookerin takia minäkin tuota olen maksanut ja varmaan jatkan niin kauan kuin hinta pysyy samana!

Ja olihan tuo ihan mukava olympialaisten aikaankin...
keano64

Poissa Poissa


Vastaus #116 : 02.10.2018 klo 10:59:19

3,99€ ja monthly pass minullakin on ollut jo parin vuoden ajan ja ainakin viimeisin velotus oli juuri tuo.

Snookerin takia minäkin tuota olen maksanut ja varmaan jatkan niin kauan kuin hinta pysyy samana!

Ja olihan tuo ihan mukava olympialaisten aikaankin...

Ja sitten tulikin jo ilmoitus sähköpostiin, että seuraavasta laskusta 10/11/2018 alkaen (liekö on marraskuun kymmenes vaiko lokakuun yhdestoista) uusi hinta on 6,99 €!
Ratsu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Portan ja Pikkuveljen kultahammaspihdit.


Vastaus #117 : 02.10.2018 klo 11:30:13

Ja sitten tulikin jo ilmoitus sähköpostiin, että seuraavasta laskusta 10/11/2018 alkaen (liekö on marraskuun kymmenes vaiko lokakuun yhdestoista) uusi hinta on 6,99 €!

Tuon 6,99 ne multa pyysi kun tilasin syyskuuksi tuon katiskan Espanjan ympäriajon takia. Lopetin tilauksen sen loputtua. En siksi, että hinta olisi ollut paha ja vuositilauksellahan se olisi halvempi. Syy oli, että työntävät mainoksia melkein useammin kuin telkkarin mainosrahoitteiset paskakanavat. Usein jopa kesken Selinin lauseen pärähti samat pelifirmojen mainokset ruutuun.
Forester

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Kontu, Nottingham Forest, Suomi & Sumusaaret


Vastaus #118 : 02.10.2018 klo 20:03:32

Ja sitten tulikin jo ilmoitus sähköpostiin, että seuraavasta laskusta 10/11/2018 alkaen (liekö on marraskuun kymmenes vaiko lokakuun yhdestoista) uusi hinta on 6,99 €!
Mulle sama, vaikka tilaussivullani näkyy hinta 3.99€/kk 2019 syyskuuhun asti. Ei kai hintoja nyt kesken sopimuskauden voi muuttaa? Mulla ei jostain syystä ole edes sivuilla sopimuksen katkaisu mahdollisuutta.
ras

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS


Vastaus #119 : 23.11.2018 klo 06:27:35

Täältä 26.11. asti VUODEN jatko €10.83 (PLN 44,50). https://promo-pl.eurosportplayer.com/promo/all-sports/black-friday-2018
Vanha suomalainen tunnus toimii, tosin uudenkin voi rekata omalla osoitteella.

Maksu paypal tai luottokortti. Testattu on ja silviisiin. 12kk, perua voi heti. Muuten jatkuu vuoden päästä.
Lukee tennis + cycling annual pass, mutta katson juuri naisten jalkapalloa suomenkielisellä selostuksella livenä.
« Viimeksi muokattu: 23.11.2018 klo 06:43:40 kirjoittanut ras »
Balazs Dzsudzsak

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 93:20


Vastaus #120 : 23.11.2018 klo 14:23:46

Pystyyko VPN-kikkailulla katsomaan muiden maiden tarjontaa?

Mitä Eurosportilta edes nykyään näkee? Muita en tiedä kuin MLS, olympialaiset ja talvilajeja.
Röytän Karhu

Poissa Poissa


Vastaus #121 : 23.11.2018 klo 18:07:00

Pystyyko VPN-kikkailulla katsomaan muiden maiden tarjontaa?

Joo.
Röytän Karhu

Poissa Poissa


Vastaus #122 : 07.08.2019 klo 21:09:48

Joo.

Lainaan itseäni, ja mietin onko jotain muuttunut, kun VPN-kikkailuista huolimatta Eurosport Player tarjoaa ainoastaan Suomen kanavia?
Ferraro

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Vaajakoski, Morecambe FC


Vastaus #123 : 08.08.2019 klo 01:05:28

Pystyyko VPN-kikkailulla katsomaan muiden maiden tarjontaa?

Mitä Eurosportilta edes nykyään näkee? Muita en tiedä kuin MLS, olympialaiset ja talvilajeja.

En ainakaan itse ole enää maaliskuun jälkeen onnistunut VPN-kikkailulla saamaan muuta näkyviin kuin Suomen Eurosportin. F-Secure Freedomella toimi monta vuotta mainiosti aiemmin.

MLS ei enää kuulu Eurosportin tarjontaan. Sen sijaan kaikki Norjan Eliteserienin ottelut ovat katsottavissa myös Suomen Playerissa alkuperäisselostuksella. Muuta säännöllistä jalkapallotarjontaa ei tällä hetkellä taida löytyä.

E: Vastasinkin aika vanhaan viestiin. :D Noh, menköön vastauksena edelliselle kirjoittajalle.
Röytän Karhu

Poissa Poissa


Vastaus #124 : 08.08.2019 klo 20:54:32

Parillakin eri VPN-palvelulla on kokeiltu, ja maasta riippumatta en saa enää näkymään kuin ne samat mitkä Suomessakin näkyvät. En tiedä miksi tämä juuri tällä viikolla muuttui, mutta vähän noita helppisivuja lukiessa saa sellaisen käsityksen, että nyt tämä toimii kuten on tarkoitettukin - vieraassa maassa ollessa näet oman (rekisteröinti)maasi tarjonnan. Harmi jos näin on.

e: Näinhän tuossa yläpuolella on jo viime vuonna Viasatin osalta kerrottu.
« Viimeksi muokattu: 08.08.2019 klo 20:56:40 kirjoittanut Röytän Karhu »

 
Sivuja: 1 ... 4 [5] 6
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa