FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 10:31:33 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 20 [21] 22
 
Kirjoittaja Aihe: HIFK - HJK pe 30.9. klo 18:30 @ Sonera Stadium | Stadin derby vol. 3  (Luettu 56834 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
primusmoottori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Anal Creampie Oulu


Vastaus #500 : 01.10.2016 klo 11:57:48

Pääsinpähän vihdoin paikan päälle tähän Suomen parhaaseen urheilutapahtumaan. Pääkatsomosta aika keskeltä seurasin. Sekä kentällä, että katsomossa punainen vei. Ei epäselvyyttä.
Edinson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK


Vastaus #501 : 01.10.2016 klo 12:13:09

Mitä kukakin tahtoo. Ilman näitä media saattaisi tarttua jopa peliin.

Suoraan sanottuna - kuinka kiinnostavaa tällaisessa matsissa on itse peli? Seura on se juttu ja sen jälkeen tulee tulos sitä toista seuraa vastaan (nyt oli vielä erityispanos, eli tulos suhteessa sarjataulukkoon). Saa olla kyllä aika puupäinen futisjeesus, joka menee paikallismatsiin eläytymään syöttökuvioihin keskiympyrässä. MIFKiä ja SJK:ta vastaan sitten nämä.
Veeeees

Poissa Poissa


Vastaus #502 : 01.10.2016 klo 12:19:15

Viihdyttävä ja jännä peli oli kaikesta huolimatta. Paras joukkue voitti ja Muurisen haastattelu saa hyvälle tuulelle vieläkin.

Vituttaa kyllä toi paskalehtien uutisointi. Ehkä hehkutusotsikot ei sitten vaan saa klikkauksia tarpeeksi. Tasapuolisuuden vuoksi kait sit kesäfestareiden jälkeen pitäisi uutisoida kuinka monta pidätettiin ja montako ihmistä järkkärit joutu viemään lepäämään. Prkl.

Klubi hallitsi ajoittain peliä, mutta mitään vaarallista ei sitä lopun hässäkkää lukuunottamatta saatu aikaan. (No olihan Maanojalla pari gamesaveriä mm. se Miklun laukaus). Katsomon puolella Kingit voitti ainakin striimin perusteella.

Hienoa että Suomeen saatu tällainen tapahtuma. Hienoa että lutuuri on nousussa. Hienoa että Hifk voitti ja ennenkaikkea: hienoa että Lupi hävis!
pyry

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Start 09.08.1942


Vastaus #503 : 01.10.2016 klo 12:36:59

Ja "voitettiin 3-0 niin Ollis kopissa, et ei kyl ollut mitään hyvää pelaamista" :D
On se hienoo et 'seniili' vie 'insinööri proffaa' miten tahtoo.

Onkohan pelistä tullut jo Pausan analyysi? Lehdessähän Muurinen tosiaan ehdittiin jo haukkua tälläkin kaudella.
ginikettu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK (BJK)


Vastaus #504 : 01.10.2016 klo 12:51:34

Onkohan pelistä tullut jo Pausan analyysi? Lehdessähän Muurinen tosiaan ehdittiin jo haukkua tälläkin kaudella.
Tuo lehti on aina ollut mursua vastaan - oli syytä tai ei. Harmi, mutta kyllä Muurinen on näyttänyt olevansa edelleen liigavalmentajien eliittiä.
pyry

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Start 09.08.1942


Vastaus #505 : 01.10.2016 klo 13:20:02

Tuo lehti on aina ollut mursua vastaan - oli syytä tai ei. Harmi, mutta kyllä Muurinen on näyttänyt olevansa edelleen liigavalmentajien eliittiä.

Näinpä. Ei olisi kyllä majupestin loppuaikoina uskonut, että miehestä tulee vielä kymmenen vuoden päästä Suomen kenties kaikkien aikojen rakastetuin ja yli seurarajojen kunnioitettu valmentaja, mutta näin tässä on tainnut päästä käymään.
el_m0nstro

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Röda


Vastaus #506 : 01.10.2016 klo 13:40:33

Niin niitä sivuosumia? Mutta fakta on se että jos päädyt eli kannattajaporukat otetaan veks niin esimerkiksi yleisömäärä romahtaa muutenkin kun näiden kannattajien osalta. Johan sen tajuaa ku huomaa kuinka "tuularit" lisäilee instarammeihin ja muihin kiimassa kuvaa ja videota alkutifoista ja soihdutuksista. Siis monet jotka ei muuten käy futispeleissä kovin usein.

Otetaan fanit veks niin päädytään varmaan yleisömäärässä sinne 5 000 henkeen ja ehkä kirjotetaan kivaa pelistä. Plus tietenki kymmenkertainen määrä juttuja siitä ettei derbyt kiinnosta ku stadikka puolillaan.

Jos suomalainen media ei löydä peliä noiden soihtujen ja muutamien putkalaisten takaa niin sitten ei.

Tähän, ja tämänkaltaisiin kommentteihin tässä topicissa pakko tarttua. Ei kai kukaan millään muotoa halua, että kannattajaporukat otetaan veks, mutta itse ainakin haluaisin kannattajakulttuurin joka minimoi sivuosumien mahdollisuuden, ja mielestäni sellainen on ihan mahdollinen ilman että fiiliksen siitä yhtään tarvitsisi kärsiä.

En sano että tilanne on mitenkään huono tai hälyttävä, mutta onhan näitä sivuosumia derbyissä tullut, ja tämän palstan lukijana ja matseissa käyvänä tuntuu myös että monella kannattajaporukassa (molemmin puolin) syvällä olevalla on hassu suhtautuminen kannattamiseen; sellainen että ulkomailta "oikeista futis- ja fanikulttuureista" opittuun "oikein kannattamiseen" kuuluu esim. kommandopipot, pommit, tappeleminen ja kurkunleikkauseleet, vaikka mikään näistä ei mielestäni millään tavalla oikeasti edistä tunnelmaa tai suomalaisen futis- ja fanikulttuurin asiaa.

Pointtina että jokaisen fanin olisi hyvä miettiä asennettaan ja käytöstään, kun vielä ollaan hyvässä tilanteessa. Sitä että miten voi parhaalla mahdollisella tavalla edistää tunnelmaa, triggeröimättä kuitenkaan riskitilanteita. Vaikka vierestä seurattuna stevareiden toiminta eilisessä pippurisumute-episodissa oli yliampuvaa ja tuomittavaa, ja heitä on helppo pitää ainoana syyllisenä, niin olisi se jäänyt tapahtumatta jos fanit olisivat toimineet eri tavalla. Ja tällaiset tapahtumat (oli pääsyyllinen kuka tahansa) voivat aiheuttaa sen, että monet esimerkiksi lapsiperheelliset tai muut ei-niin-syvällä-skenessä olevat eivät halua enää matseihin tai ainakaan päätyyn jatkossa tulla.
Wanha futaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jag ser rött...


Vastaus #507 : 01.10.2016 klo 13:59:53

Tähän, ja tämänkaltaisiin kommentteihin tässä topicissa pakko tarttua. Ei kai kukaan millään muotoa halua, että kannattajaporukat otetaan veks, mutta itse ainakin haluaisin kannattajakulttuurin joka minimoi sivuosumien mahdollisuuden, ja mielestäni sellainen on ihan mahdollinen ilman että fiiliksen siitä yhtään tarvitsisi kärsiä.

En sano että tilanne on mitenkään huono tai hälyttävä, mutta onhan näitä sivuosumia derbyissä tullut, ja tämän palstan lukijana ja matseissa käyvänä tuntuu myös että monella kannattajaporukassa (molemmin puolin) syvällä olevalla on hassu suhtautuminen kannattamiseen; sellainen että ulkomailta "oikeista futis- ja fanikulttuureista" opittuun "oikein kannattamiseen" kuuluu esim. kommandopipot, pommit, tappeleminen ja kurkunleikkauseleet, vaikka mikään näistä ei mielestäni millään tavalla oikeasti edistä tunnelmaa tai suomalaisen futis- ja fanikulttuurin asiaa.

Pointtina että jokaisen fanin olisi hyvä miettiä asennettaan ja käytöstään, kun vielä ollaan hyvässä tilanteessa. Sitä että miten voi parhaalla mahdollisella tavalla edistää tunnelmaa, triggeröimättä kuitenkaan riskitilanteita. Vaikka vierestä seurattuna stevareiden toiminta eilisessä pippurisumute-episodissa oli yliampuvaa ja tuomittavaa, ja heitä on helppo pitää ainoana syyllisenä, niin olisi se jäänyt tapahtumatta jos fanit olisivat toimineet eri tavalla. Ja tällaiset tapahtumat (oli pääsyyllinen kuka tahansa) voivat aiheuttaa sen, että monet esimerkiksi lapsiperheelliset tai muut ei-niin-syvällä-skenessä olevat eivät halua enää matseihin tai ainakaan päätyyn jatkossa tulla.

Asiallista tekstiä.

Ei tämä tosiaan mustavalkoista touhua ole. Varmasti esim. se yksi kundi, joka käsiraudoissa roudattiin stevareiden toimesta pois katsomosta, oli johonkin syyllistynyt ja aiheutti itse poistamisensa. Sitä en tarkemmin tiedä mitkä hänen syntinsä olivat, kun olin sen verran kauempana ko. tilanteesta.

Toisaalta se tapa, jolla järkkärit toimivat, oli myös täysin asiaton ja aiheutti itsessään jo useita vaaratilanteita, kun sumutteet levisivät täysin syyttömien sivullisten ja mm. useamman pikkulapsenkin päälle ja pienoinen paniikki syntyi, kun ihmiset yrittivät päästä alta pois. Onneksi ne muutamat, jotka kaatuivat jalkoihin, saatiin muiden toimesta nostettua nopeasti ylös. Siinä olisi voinut käydä todella pahasti. 
Rambo53

Poissa Poissa


Vastaus #508 : 01.10.2016 klo 14:12:54

AIJAIJAIJAIJAI t. Vesala.

Vittu että tuntuu hyvältä! Nää saatanan katkeransuolaset kommentit vielä meiän pohjoismaisen suurseuran (:D ei tota voi sanoa nauramatta) gloryhuntereilta saa hymyn vaan leveemmäks!
« Viimeksi muokattu: 01.10.2016 klo 14:25:43 kirjoittanut Rambo53 »
Hauccuceecaicci

Poissa Poissa


Vastaus #509 : 01.10.2016 klo 14:17:22

Viihdyttävä ja jännä peli oli kaikesta huolimatta. Paras joukkue voitti ja Muurisen haastattelu saa hyvälle tuulelle vieläkin.

Vituttaa kyllä toi paskalehtien uutisointi. Ehkä hehkutusotsikot ei sitten vaan saa klikkauksia tarpeeksi. Tasapuolisuuden vuoksi kait sit kesäfestareiden jälkeen pitäisi uutisoida kuinka monta pidätettiin ja montako ihmistä järkkärit joutu viemään lepäämään. Prkl.

Klubi hallitsi ajoittain peliä, mutta mitään vaarallista ei sitä lopun hässäkkää lukuunottamatta saatu aikaan. (No olihan Maanojalla pari gamesaveriä mm. se Miklun laukaus). Katsomon puolella Kingit voitti ainakin striimin perusteella.

Hienoa että Suomeen saatu tällainen tapahtuma. Hienoa että lutuuri on nousussa. Hienoa että Hifk voitti ja ennenkaikkea: hienoa että Lupi hävis!

Se on tosiaan naurettavaa, että ennen matsia ei kuulu juuri pihaustakaan valtamedioiden osalta, mutta jälkikäteen on noita shokkiwau otsikoita, jotta tuularit pääsevät taivastelemaan ja paheksumaan. Eihän noita pitäisi lukea, mutta esim. Ilta-Sanomien kommenteissa suuri osa on luokkaa: suomifutis on paskaa, ketään (?!) ei kiinnosta, fanit on pelkkiä öykkäreitä, jotka matkivat ulkomaitten menoa ja koko laji pitäisi kieltää. Mietaa jne. Jotenkin odottaisi, että etenkin IS hehkuttaisi hyviä juttuja enemmän.
Anatoli1

Poissa Poissa


Vastaus #510 : 01.10.2016 klo 14:57:11

Opimme muuten sen ettei perjantai ole missään nimessä hyvä päivä pelata derbyjä.

Ei tullut katsomo täyteen ja vatipäät entistä enemmän sekasin.
PG

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa


Vastaus #511 : 01.10.2016 klo 15:05:05

Opimme muuten sen ettei perjantai ole missään nimessä hyvä päivä pelata derbyjä.

Ei tullut katsomo täyteen ja vatipäät entistä enemmän sekasin.

Katsomoiden jääminen loppuunmyymättä syysperjantaina johtunee jostain muusta kuin pelipäivästä. Omaan silmään osui aikaisempaa vähemmän keskustelua pelistä edellisellä viikolla ja muutenkin pääsi yllättämään sohvan takaa. Vähän aktiivisemmalla toiminnalla olisi varmasti loputkin jokunen sata lippua myyty. Tunnelma oli eilen loistava, joten eiköhän tuosta puskaradio ja pitkä odotus  hoida taas seuraavan derbyn täyteen.

Oltiinko siellä enemmän sekaisin? En ollut paikalla, mutta onhan derbyissä aina tehokkaat aloittelut ja pieniä järjestyshäiriöitä. Kaikki meni kuitenkin suht mallikkaasti stadionin ulkopuolella, joka poikkeaa keskellä viikkoa pelatuista derbyistä.
superpietu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #512 : 01.10.2016 klo 15:40:27

Miten tuo Morelosin vaparia edeltävä tilanne? Itse tv:n välityksellä hämmästelin ettei tullut pilkkua..

Onnittelut kuitenkin ifk:lle voitosta ja sarjapaikan säilyttämisestä. Hyvin saitte riisuttua Klubin aseista.
JiiPee

Poissa Poissa


Vastaus #513 : 01.10.2016 klo 15:53:10

Tuo lehti on aina ollut mursua vastaan - oli syytä tai ei. Harmi, mutta kyllä Muurinen on näyttänyt olevansa edelleen liigavalmentajien eliittiä.

Joo, niin kauan kuin minä jaksan muistaa, Urheilulehti on vihannut Muurista hellittämättömällä vimmalla - menestys selittyy aina joko materiaalilla tai taustajoukoilla. Joskus trash talk osuu, useimmiten ei. Onhan se vähän hinnatonta kun kolmosdivarivalmentaja nimittelee seniiliksi yhtä kaikkien aikojen menestyneimmistä valmentajista.
Erval

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK


Vastaus #514 : 01.10.2016 klo 16:43:12

Opimme muuten sen ettei perjantai ole missään nimessä hyvä päivä pelata derbyjä.

Ei tullut katsomo täyteen ja vatipäät entistä enemmän sekasin.

Juuri näin. Arki-illoille nämä pelit ja säästytään paljolta turhalta öykkäröinniltä. Kyllä minä tifot ja sellaiset ymmärrän utta mikä siinä on että pitää pommeja räjäyttää. Ja sitten ne älykääpiöt vielä siinä portilla aina kejräämässä rahaa. Maksakaa omat sakkonne pellet.
copa de kybä

Poissa Poissa


Vastaus #515 : 01.10.2016 klo 16:59:18

Miten tuo Morelosin vaparia edeltävä tilanne? Itse tv:n välityksellä hämmästelin ettei tullut pilkkua..

Normaali tilanne, jossa "tuomari ei halua ratkaista peliä". Helpompi viheltää rikkeen tapahtuneen rankkarialueen ulkopuolella, kun vaparista maali tulee harvemmin. Poikkeuksellista tosin, että Munukka ei halunnut rooliin. Muuttunut mies kukatie.
iso pitkä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mursu


Vastaus #516 : 01.10.2016 klo 16:59:30

Juuri näin. Arki-illoille nämä pelit ja säästytään paljolta turhalta öykkäröinniltä. Kyllä minä tifot ja sellaiset ymmärrän utta mikä siinä on että pitää pommeja räjäyttää. Ja sitten ne älykääpiöt vielä siinä portilla aina kejräämässä rahaa. Maksakaa omat sakkonne pellet.
Jokainen urpo joka eilen tunki kentälle vois laittaa muutaman kympin sinne sakkokassaan kyllä.
Yksiki mamma vei useamman alle kouluikäsen kakaransa sinne, aina helvetin typerää touhua jokaiselta joka sinne meni.
Dehumanizer

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK, Divarijengit, Pool


Vastaus #517 : 01.10.2016 klo 17:12:20

Joka kerta kun olen Klackenissa ollut, ja niitä on ollut aika monta kertaa, olen rahaa keräykseen laittanut. Onko siis nyt ihan
sopivaa että innostuin menemään kentälle juhlimaan voittoa yhdessä JOUKKUEEN kanssa?

Pystytkö tarkentamaan mikä kentälle menossa oli niin valtavan tuomittavaa? Mitään pahaa ei tapahtunut, mutta oli aivan huikeaa
käydä onnittelemassa pelaajia voitosta, ja juhlia ainutlaatuista hetkeä heidän kanssaan yhdessä. Korostan että ilta ja tapahtuma
oli hyvin poikkeuksellinen, joten ehkä poikkeuksellinen reaktio oli ihan ok? Kaikkihan sieltä sitten pois tulivat kiltisti, eikö?
imuri99

Poissa Poissa


Vastaus #518 : 01.10.2016 klo 17:27:16

Joka kerta kun olen Klackenissa ollut, ja niitä on ollut aika monta kertaa, olen rahaa keräykseen laittanut. Onko siis nyt ihan
sopivaa että innostuin menemään kentälle juhlimaan voittoa yhdessä JOUKKUEEN kanssa?

Pystytkö tarkentamaan mikä kentälle menossa oli niin valtavan tuomittavaa? Mitään pahaa ei tapahtunut, mutta oli aivan huikeaa
käydä onnittelemassa pelaajia voitosta, ja juhlia ainutlaatuista hetkeä heidän kanssaan yhdessä. Korostan että ilta ja tapahtuma
oli hyvin poikkeuksellinen, joten ehkä poikkeuksellinen reaktio oli ihan ok? Kaikkihan sieltä sitten pois tulivat kiltisti, eikö?
Laitat rahaa keräyksen --> Sun mielestä siis maksamalla saa tehdä mitä itse haluaa?
Kentälle meno on kiellettyä, siksi sinne ei pidä mennä.
HIFK on varmasti tänään pikku paniikissa, kun odottaa sanktioita. Selviääkö pelkillä sakoilla (jotka olisivat suuret) vai pelaako vikan himamatsin ilman yleisöä. Mutta tärkeintä toki, että sinä tykkäsit mennä kentälle.
Sheriffi8

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: \o/ _o_ HUUUUUU HUUUUUU _o_ \o/


Vastaus #519 : 01.10.2016 klo 17:34:38

Kuinka keski-ikäinen voi ihminen olla? "No se nyt vaan on kiellettyä". Sinulle elämän risaiseksi pistämistä on varmaan maksaa lasku vasta eräpäivänä? Vaikka vastustajan päädyssä olinkin, niin tuo HIFK:n pelin jälkeinen meno vaikuttaa aivan huikealta ja jää varmasti kaikille mukana olleille mieliin pitkäksi ajaksi.
casall

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tintti Johansson


Vastaus #520 : 01.10.2016 klo 17:40:15

Klubi onkyl yks iso vitsi. Internetin välityksellä kauheet egoilut porukoilla = Ja loppujenlopuks saadan vääristettyä koko totuus. HIFK vie mennen tullen koko fanittamisen, ei pitäis shokki olla.
Chanttien pöllimisen AIK:lta taannoin tuntuu huvittavalta, mut mikäs sille!..


Ja "kingit" pöllii tsäntit Robin Hoodista ja ruotsalaisista popkappaleista. Ainii ootte bättre folkee ja jopa 10% tietää tarkasti mitä seuranne kirjainlyhenne tarkoittaa.
imuri99

Poissa Poissa


Vastaus #521 : 01.10.2016 klo 17:55:07

Kuinka keski-ikäinen voi ihminen olla? "No se nyt vaan on kiellettyä". Sinulle elämän risaiseksi pistämistä on varmaan maksaa lasku vasta eräpäivänä? Vaikka vastustajan päädyssä olinkin, niin tuo HIFK:n pelin jälkeinen meno vaikuttaa aivan huikealta ja jää varmasti kaikille mukana olleille mieliin pitkäksi ajaksi.
Ja joskus lasku maksetaan jopa 2 päivää myöhässä.
Fudiksessa on sääntöjä, Suomesa on lakeja ja niitä pitää noudattaa.
Ja tärkeintä on se, että minä menen kentälle ja muistan sen aina. Minä sytytän pyron, vaikka tuntematon saa siitä vamman. Minä peitän kasvoni, koska joku voi tunnistaa minut. Minä potkin järkkäriä, koska se uskalsi kieltää minua.
oman_elämänsä_sankari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lundgrens SK


Vastaus #522 : 01.10.2016 klo 18:03:43

Minä peitän kasvoni, koska joku voi tunnistaa minut.

Suomen lakihan ei kategorisesti kiellä naamioitumista joukkotapahtumissa.
iso pitkä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mursu


Vastaus #523 : 01.10.2016 klo 18:22:48

Joka kerta kun olen Klackenissa ollut, ja niitä on ollut aika monta kertaa, olen rahaa keräykseen laittanut. Onko siis nyt ihan
sopivaa että innostuin menemään kentälle juhlimaan voittoa yhdessä JOUKKUEEN kanssa?

Pystytkö tarkentamaan mikä kentälle menossa oli niin valtavan tuomittavaa? Mitään pahaa ei tapahtunut, mutta oli aivan huikeaa
käydä onnittelemassa pelaajia voitosta, ja juhlia ainutlaatuista hetkeä heidän kanssaan yhdessä. Korostan että ilta ja tapahtuma
oli hyvin poikkeuksellinen, joten ehkä poikkeuksellinen reaktio oli ihan ok? Kaikkihan sieltä sitten pois tulivat kiltisti, eikö?
Olen mäki sinne sakkokassaan muutaman satasen tiputtanu, mutta en silti juossu kentälle teidän urpojen kanssa. Vähän nyt järkeä tohon touhuun, toi stuntti tulee maksamaan aika helvetisti pahimmassa tapauksessa.
Toki ymmärrän sen että jengillä oli tunteet pinnassa ja ainahan voidaan toivoa, että toi otetaan huomioon siinä kun sakkoja ruvetaan laskemaan.
sof1969

Poissa Poissa


Vastaus #524 : 01.10.2016 klo 18:49:28

Laitat rahaa keräyksen --> Sun mielestä siis maksamalla saa tehdä mitä itse haluaa?
Kentälle meno on kiellettyä, siksi sinne ei pidä mennä.
HIFK on varmasti tänään pikku paniikissa, kun odottaa sanktioita. Selviääkö pelkillä sakoilla (jotka olisivat suuret) vai pelaako vikan himamatsin ilman yleisöä. Mutta tärkeintä toki, että sinä tykkäsit mennä kentälle.


No, ironiseksi tarkoitettu yhteys kolehtimaksujen ja PI:n välillä ei oikein auennut, mutta ironia on vaikea laji, kuten tiedetään.

Joka tapauksessa, kaikki rispektit kaltaisillesi ihmisille, jotka purjehditte elämän läpi tekemättä mitään kiellettyä. Se on eittämättä saavutus,
jota kelpaa kiikkustuolissa muistella.

Juhlinta pelaajien kanssa oli ehdottomasti yksi pitkähkön urheilukannatukseni tähtihetkiä. En tiedä olisiko sitä tehnyt jos olisi ajatellut järjellä, mutta
ehdottomasti hetki vei mukanaan, missään nimessä en kadu sitä - upea elämys ja yhteenkuuluvaisuuden tunne.

Peace and love kaikille.

 
Sivuja: 1 ... 20 [21] 22
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa