Vinnie Stigma
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch
|
|
Vastaus #1125 : 21.12.2016 klo 09:50:10 |
|
Joku tekijämies vois tehä reseptin jossa Barca-lakanoihin itkettyjä kyyneleitä maustettuna lammaslauman tallaamalla ruoholla.
Hyvin pureskellun hammastikun aromi yhdistyy lahkeesta valuvan ripulipaskan tuoksuun, nautitaan himmaillen.
Putosin e: Seuran markkinointi on kyllä nykyään aivan eri tasolla. Positiivista.
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.12.2016 klo 09:52:28 kirjoittanut Vinnie Stigma »
|
|
|
|
|
Cannon
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
|
Vastaus #1126 : 21.12.2016 klo 12:08:04 |
|
https://youtu.be/MpdNmkpVXZg?t=1m33sOn tämä Tuomisen viimeisin maali kyllä kaunista katseltavaa. Harvoin tuollaisia haastoja ja suht kaukaa lähteviä pommeja näkee näillä kentillä. Oli aiemmin puintia tässä ketjussa, että viime kaudella Tuominen teki vain yhden sellaisen maalin, jossa ohitti vastustajan ja sitten laukoi pallon maaliin. Jospa tänä vuonna näitä tulisi lisää.
|
|
|
|
firs
Poissa
|
|
Vastaus #1127 : 21.12.2016 klo 14:35:37 |
|
Seuran fasesivuilla voi äänestää kau'en maalia.
Oma ääni menee Rapun rouhimiselle SJK:ta vastaan ja erityisesti kylmäveriselle viimeistelylle. Melkein kuka tahansa tunnistaisi tuosta maalintekijän. Niin, melkein kuka tahansa paitsi...
|
|
|
|
Kolmeseiska
Paikalla
Suosikkijoukkue: Tomáš Souček
|
|
Vastaus #1128 : 21.12.2016 klo 14:40:41 |
|
Seuran fasesivuilla voi äänestää kau'en maalia.
Oma ääni menee Rapun rouhimiselle SJK:ta vastaan ja erityisesti kylmäveriselle viimeistelylle. Melkein kuka tahansa tunnistaisi tuosta maalintekijän. Niin, melkein kuka tahansa paitsi...
Nimimerkki Tapani?
|
|
|
|
Vinnie Stigma
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti, Q.P.R., FC Den Bosch
|
|
Vastaus #1129 : 21.12.2016 klo 14:46:16 |
|
Nimimerkki Tapani? Auts!
|
|
|
|
Huupponen
2017
Poissa
Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91
|
|
Vastaus #1130 : 21.12.2016 klo 18:33:14 |
|
Kallioinen sai UEFA A-valmentajatutkinnon. Markku Shala ja Ibu Tsöössi saavat B-tutkinnon ilmeisesti kesään mennessä.
Mukavaa että pelimiehiä (ja jossain määrin entisiä pelimiehiä) kiinnostaa valmennushommat.
|
|
|
|
Tapani
Poissa
Suosikkijoukkue: IFK Göteborg och IFK Mariehamn ja Lahden Reipas
|
|
Vastaus #1131 : 23.12.2016 klo 05:29:42 |
|
Nimimerkki Tapani? Yksi maali kaudessa ja jatkoa ois pitäny sorvata? Melko varmaan olisi ensi vuonnakin maalin tehnyt, sitä en epäile yhtään. Maali on kyllä silmiähivelevän kaunista Jalkapallotaidetta. Hienon Mestarin kengänjälkeä. Vaikka on tyhjä maali, niin 99% Veikkausliigapelaajista ei tosta ois tehny. Ja kun tilanteen katoin uuestaan, niin eihän maali ollut edes tyhjä, muistin maalivahdin olleen siellä vastassa, väärin muistin.
|
|
« Viimeksi muokattu: 23.12.2016 klo 11:29:00 kirjoittanut Tapani »
|
|
|
|
|
Tapani
Poissa
|
|
Vastaus #1132 : 23.12.2016 klo 11:29:26 |
|
Vasjutin sai mun ääneni. Eipä ollu hirveästi innostuneita äänestäjiä, alle 20.
|
|
|
|
R08
Poissa
|
|
Vastaus #1133 : 23.12.2016 klo 13:42:37 |
|
Voisko joku FC Lahen nettisivujen pyörittäjä tai toimittaja kysyä Korkeakunnakselta mihin analyysiin perustuu maalintekopelissä pelitapa minkä vahvuuet on maalipaikkojen ehkäisyssä hyökkäyssuuntaan?
Toinen vaihtoehto tietysti on että Toke ei vaan yksinkertaisesti ymmärrä mitä kentällä tapahtuu..
Tuli vaan mieleen kun luin yllättäjä Leipzigin pelitavasta; "ideana on päästä maalipaikkaan alle kymmenessä sekunnissa pallonryöstön jälkeen, ja vaikka vastustajat kyllä tietävät tämän, käytännössä suoraviivaisen täsmäiskufutiksen estäminen on vaikeaa".
Ei tietysti aina voi olla pelkkää nopeaa ja ylös mutta Token Lahti kun pääsisi iskemään vastaan se pallo on siinä samassa alle kymmenessä sekunnissa alimmalla pelaajilla milloin vasta turhanpäiväinen hinkkaus ja oottelu alkaa. Että varmasti vastustaja kerkeää asemiin estämään maalin tekemisen.
|
|
|
|
Tapani
Poissa
|
|
Vastaus #1134 : 23.12.2016 klo 13:50:14 |
|
Voisko joku FC Lahen nettisivujen pyörittäjä tai toimittaja kysyä Korkeakunnakselta mihin analyysiin perustuu maalintekopelissä pelitapa minkä vahvuuet on maalipaikkojen ehkäisyssä hyökkäyssuuntaan?
Toinen vaihtoehto tietysti on että Toke ei vaan yksinkertaisesti ymmärrä mitä kentällä tapahtuu..
Tuli vaan mieleen kun luin yllättäjä Leipzigin pelitavasta; "ideana on päästä maalipaikkaan alle kymmenessä sekunnissa pallonryöstön jälkeen, ja vaikka vastustajat kyllä tietävät tämän, käytännössä suoraviivaisen täsmäiskufutiksen estäminen on vaikeaa".
Ei tietysti aina voi olla pelkkää nopeaa ja ylös mutta Token Lahti kun pääsisi iskemään vastaan se pallo on siinä samassa alle kymmenessä sekunnissa alimmalla pelaajilla milloin vasta turhanpäiväinen hinkkaus ja oottelu alkaa. Että varmasti vastustaja kerkeää asemiin estämään maalin tekemisen.
Minkä helvetin takia jonkun muun pitäisi kysyä, eikö puhelimessasi ole saldoa jälellä? Mä oon Futisjutuista soittanu monta kertaa, aina on ollu aikaa...
|
|
|
|
R08
Poissa
|
|
Vastaus #1135 : 23.12.2016 klo 13:53:14 |
|
Minkä helvetin takia jonkun muun pitäisi kysyä, eikö puhelimessasi ole saldoa jälellä? Mä oon Futisjutuista soittanu monta kertaa, aina on ollu aikaa...
Kai siinä on, en maksa puhelinlaskujani. Ja muutenkin piän vähän outona tapsamaista toimistolle soittelua.
|
|
|
|
Tapani
Poissa
|
|
Vastaus #1136 : 23.12.2016 klo 13:58:35 |
|
Kai siinä on, en maksa puhelinlaskujani.
Ja muutenkin piän vähän outona tapsamaista toimistolle soittelua.
Niin, mä en toimistolle ole ikinä soittanut.
|
|
|
|
R08
Poissa
|
|
Vastaus #1137 : 23.12.2016 klo 14:04:01 |
|
Niin, mä en toimistolle ole ikinä soittanut.
Ok, en tiennyt että Korkeakunnas pitää majaa muualla kuin muu taustaporukka.
|
|
|
|
Tapani
Poissa
|
|
Vastaus #1138 : 23.12.2016 klo 14:15:22 |
|
Ok, en tiennyt että Korkeakunnas pitää majaa muualla kuin muu taustaporukka.
No, jos iltakaheksan pintaan on toimistolla, niin sit olen sinne soittanut. Viimeksi oli poikansa treeneissä, ja pyysi soittamaan tunnin päästä, kun on kotiinsa ehtinyt. Aika harva "pitää majaa" työpaikallaan. Minä en pidä, pidätkö sinä?
|
|
|
|
R08
Poissa
|
|
Vastaus #1139 : 23.12.2016 klo 14:18:08 |
|
No, jos iltakaheksan pintaan on toimistolla, niin sit olen sinne soittanut. Viimeksi oli poikansa treeneissä, ja pyysi soittamaan tunnin päästä, kun on kotiinsa ehtinyt.
Aika harva "pitää majaa" työpaikallaan. Minä en pidä, pidätkö sinä?
Piän vähän friikkinä soitella toimistolle mutta se nyt vasta olisi jos rupeisin vapaa-aikana pommittamaan Joo, kyllä piän kun olen töissä. Työasioilla sinäkin varmaan soittelet Tokella sen vapaa-ajalla?
|
|
|
|
Kolmeseiska
Paikalla
|
|
Vastaus #1140 : 23.12.2016 klo 14:20:35 |
|
Kuka puupää vastaa työpuhelimeen vapaa-ajalla?
e: hidas
|
|
|
|
Tapani
Poissa
|
|
Vastaus #1141 : 23.12.2016 klo 14:39:57 |
|
Kuka puupää vastaa työpuhelimeen vapaa-ajalla?
e: hidas
En oo työpuhelimeen soittanutkaan.
|
|
|
|
Kolmeseiska
Paikalla
|
|
Vastaus #1142 : 23.12.2016 klo 14:46:37 |
|
Mistäs sä sen tiedät?
|
|
|
|
R08
Poissa
|
|
Vastaus #1143 : 23.12.2016 klo 14:47:01 |
|
Eli summa summarum; sun ehotus oli että soitan työasioissa tuntemattomalle kaverille sen siviilinumeroon iltasella? Kai tiiät että vähemmälläkin saa kylähullun maineen.
|
|
|
|
Tapani
Poissa
|
|
Vastaus #1144 : 23.12.2016 klo 14:53:02 |
|
Eli summa summarum; sun ehotus oli että soitan työasioissa tuntemattomalle kaverille sen siviilinumeroon iltasella?
Kai tiiät että vähemmälläkin saa kylähullun maineen.
Juha Malinen mun pariin puhelinsoittoon iltasella vastasi. Kait sekin hullu on, mut positiivisista hulluista oon aina tykänny Kolmeseiska on ihan oikeassa, Tokella ei kait työnumeroa olekaan. Sorry sekoiluni. .
|
|
|
|
R08
Poissa
|
|
Vastaus #1145 : 23.12.2016 klo 14:54:13 |
|
Juha Malinen mun pariin puhelinsoittoon iltasella vastasi. Kait sekin hullu on, mut positiivisista hulluista oon aina tykänny
En kyllä viitannut siihen kuka vastasi tuntemattomaan numeroon.
|
|
|
|
Tapani
Poissa
|
|
Vastaus #1146 : 23.12.2016 klo 14:54:56 |
|
Eli summa summarum; sun ehotus oli että soitan työasioissa tuntemattomalle kaverille sen siviilinumeroon iltasella?
Kai tiiät että vähemmälläkin saa kylähullun maineen.
Ei, vaan tarkoitin, että hoidat asian itse. Nythän sä pyysit muita kysymään. Tuskin niin kiirettä pitää, ettet toimistoaikoina ehtisi?
|
|
|
|
R08
Poissa
|
|
Vastaus #1147 : 23.12.2016 klo 14:57:19 |
|
Ei, vaan tarkoitin, että hoidat asian itse. Nythän sä pyysit muita kysymään. Tuskin niin kiirettä pitää, ettet toimistoaikoina ehtisi?
Piän vähän friikkinä soitella toimistolle mutta se nyt vasta olisi jos rupeisin vapaa-aikana pommittamaan Tämä varmaan tästä, se nyt on satavarmaa etten rupea soittelemaan jollekin Korkeakunnakselle. Tapsalla ja Tapanilla nämä.
|
|
|
|
jannuh
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Lahti
|
|
Vastaus #1148 : 23.12.2016 klo 14:59:35 |
|
Juha Malinen mun pariin puhelinsoittoon iltasella vastasi.
Sama. Huikea äijä!
|
|
|
|
Tapani
Poissa
|
|
Vastaus #1149 : 23.12.2016 klo 15:03:09 |
|
Tämä varmaan tästä, se nyt on satavarmaa etten rupea soittelemaan jollekin Korkeakunnakselle. Tapsalla ja Tapanilla nämä.
Muiden pitäisi kysyä Tokelta sinua askarruttavia asioita? Kun itse et kykene, voin sen puolestasi vaikka illemmalla tehä.
|
|
|
|
|
|