FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
11.05.2024 klo 00:06:13 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 161 [162] 163 ... 471
 
Kirjoittaja Aihe: HJK 2017 - #PystiTöölöön osa 2  (Luettu 2155312 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Kikkara

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Meil ei oo mittään


Vastaus #4025 : 17.02.2017 klo 13:34:56

Voitettiinko me mestaruus?

Omissa papereissani Inter melkeenpä yhtä tasokas nippu ku SJK. Tosin Shefki.
SleafordStreet

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #4026 : 17.02.2017 klo 13:36:55

Olisi mielenkiintoista tietää kumman pelaajan huhutuista Savagesta ja Odusta forumistit ottaisivat Klubiin jos saisi valita vain yhden. Sanotaan että kuluja tulisi molemmista saman verran. Voiko tästä tehdä äänestyksen? Mä ottaisin Odun. Nuorempi ja nopeampi. Näkisin että Pirin kanssa Odu voisi päästä laidalla kovaan vauhtiin.

Aika paha. Molemmat parhaina päivinään yhtä huikeita, Odun epätasaisuuden tietty muistaa paremmin kun oli viime kaudella mukana. Olisi tosiaan nuorempi ja nopeampi mutta oli aika kevyttä heinää fyysisissä kaksinkamppailuissa. Jos siirtosummaa ei tarvitse maksaa niin ehkä kuitenkin Demban ottaisin, vahvemman klubisidonnaisuuden takia.
Preku
Vastaus #4027 : 17.02.2017 klo 13:40:23

Vielä ehtisi vaihtaa voittavaan valmentajaan Ylos
copa de kybä

Poissa Poissa


Vastaus #4028 : 17.02.2017 klo 13:45:40

Omissa papereissani Inter melkeenpä yhtä tasokas nippu ku SJK. Tosin Shefki.

Interin treenikausi onkin mennyt sen verran vahvasti, että ei ihme, jos seuraa pidetään mestarisuosikkina. Päälle vielä Veikkausliigassa aivan huipputason ykköskoutsi. Riittäisiköhän 20 sivua "Bana ulos" -viestejä, jos Klubi olisi pelannut vastaavasti cupissa? Ja no itse asiassa SJK:n/Valakarin kanssa sama.
Shaft!

Poissa Poissa


Vastaus #4029 : 17.02.2017 klo 14:43:11

Ägä, kun kuitenkin luet tätä myöhästyneellä lounaalla: et päästä Dembaa Seinäjoelle.
diagonaali

Paikalla Paikalla


Vastaus #4030 : 17.02.2017 klo 14:48:20

Interistä höpöttäminen haastajana aiheuttaa voimakkaita flashbackeja vuoden takaiseen, kun Interin piti olla monen asiantuntijan mielestä SJK:takin kovempi haastaja.
Mazaa

Poissa Poissa


Vastaus #4031 : 17.02.2017 klo 15:03:20

Mun papereissa Ilves on kovin haastaja.
JalluCola

Poissa Poissa


Vastaus #4032 : 17.02.2017 klo 15:08:12

Kupsia ei kannata unohtaa laskuista.
Ehmätyyöm

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #4033 : 17.02.2017 klo 15:09:20

Jos Sjk käyttää Raipen rahat hyviin pelaajahankintoihin (kuten Demba), ovat he ainakin minulle ykköshaastajia.
katkarapukatsomo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #4034 : 17.02.2017 klo 15:09:31

Siku ja SJK tulee olemaan perkeleen kova yhdistelmä. Siinä se ykköshaastaja on.
S.K.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi


Vastaus #4035 : 17.02.2017 klo 15:16:25

Pitikö maireita pommeja tippua viime viikolla, vai vasta seuraavien parin päivän aikana? Tässä alkaa kiimaviisari olemaan jo hieman liian herkällä.
Vähän ollaan aikataulua jäljessä, mutta 100% faktana voisin heitellä kahden avaukseen menevän laiturin sopimusuutisten lähestymisestä. Kaufmann ei ole näiden kahden joukossa, vaan tulisi siihen päälle.
4-5-2

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #4036 : 17.02.2017 klo 15:17:17

Mun papereissa Ilves on kovin haastaja.

On niillä taas käsittämättömän hyvä jengi siihen nähden, paljonko siellä laitetaan rahaa palamaan pelaajiin, mutta ei kai ne nyt vielä mestaruudesta taistele?
JalluCola

Poissa Poissa


Vastaus #4037 : 17.02.2017 klo 15:24:53

Vähän ollaan aikataulua jäljessä, mutta 100% faktana voisin heitellä kahden avaukseen menevän laiturin sopimusuutisten lähestymisestä. Kaufmann ei ole näiden kahden joukossa, vaan tulisi siihen päälle.

On kyllä naurettavan kova hyökkäyspää tulossa. Pre-seasonilta tuttu 3-4 maalin tahti tulee tod. näk siis jatkumaan. Kelpaa.

Täytyy kyllä ihmetellä, jos ei yleisökeskiarvo nouse. Kaikki näyttää helvetin hyvältä tällä hetkellä. Pelaamme parasta pre-seasonia pitkään aikaan. Rosteri tulee olemaan jäätävän kova ja toimistollakin painetaan hommia ihan uudella ilmeellä. Kelpaa olla kausarilainen.

« Viimeksi muokattu: 17.02.2017 klo 15:45:25 kirjoittanut JalluCola »
4-5-2

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #4038 : 17.02.2017 klo 15:28:52

Noista ei kumpaakaan tarvita enää. Mä ottaisin Valakarin.

Nyt, kun preseason viimein näyttää siltä, miltä pitääkin?
Iloinen kauppias

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Massen lukkopaini ja Hiitelän jutiloituminen


Vastaus #4039 : 17.02.2017 klo 15:38:22

Vähän ollaan aikataulua jäljessä, mutta 100% faktana voisin heitellä kahden avaukseen menevän laiturin sopimusuutisten lähestymisestä. Kaufmann ei ole näiden kahden joukossa, vaan tulisi siihen päälle.
Eli onko maanantaina maireita pommeja tiedossa?
Ehis

Poissa Poissa


Vastaus #4040 : 17.02.2017 klo 15:38:55

Vähän ollaan aikataulua jäljessä, mutta 100% faktana voisin heitellä kahden avaukseen menevän laiturin sopimusuutisten lähestymisestä.

Mä näkisin Mensahin avarin jätkänä, eli aika kovia kolleja olisi tulossa. Itse luottaisin kyllä Mensahiin.
SleafordStreet

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #4041 : 17.02.2017 klo 15:42:54

Mä näkisin Mensahin avarin jätkänä, eli aika kovia kolleja olisi tulossa. Itse luottaisin kyllä Mensahiin.

Mensah menee jo heittämällä avaukseen liigapeleissä mutta europelejä varten tarvitaan kyllä lisäksi kovempaa tasoa laidalle. Siinä mielessä veikkaan kyllä että noissa maireissa pommeissa tulee avauksen laitureita 1-2 kappaletta ja Mensah on tälläkin kaudella vielä pääosin rotaatiossa, avaten osan liigapeleistä ja kovemmissa paikoissa sitten supersubin roolissa.
S.K.

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi


Vastaus #4042 : 17.02.2017 klo 15:45:36

Eli onko maanantaina maireita pommeja tiedossa?
En uskalla tarkkaa ajankohtaa veikata. Vietän lähinnä kaiken vapaa-aikani kusilaareihin nojaillen ympäri Töölöä. Niissä kuulee kaikenlaista.
Mazaa

Poissa Poissa


Vastaus #4043 : 17.02.2017 klo 15:47:18

On niillä taas käsittämättömän hyvä jengi siihen nähden, paljonko siellä laitetaan rahaa palamaan pelaajiin, mutta ei kai ne nyt vielä mestaruudesta taistele?

2016 olivat vielä myöhään syksyllä mukana mestaruustaistossa. Nyt vahvistuneet merkittävästi. Mestaruustaistossa ovat, ellei klubi osoittaudu selvästi viime kautta paremmaksi.
JalluCola

Poissa Poissa


Vastaus #4044 : 17.02.2017 klo 15:52:19

Lainaus
Mac Kandji ‏@mackandji 15 t15 tuntia sitten

I miss playing in @EuropaLeague #HJK


https://twitter.com/mackandji
Umbron hiekkahousut

Poissa Poissa


Vastaus #4045 : 17.02.2017 klo 15:53:18

On niillä taas käsittämättömän hyvä jengi siihen nähden, paljonko siellä laitetaan rahaa palamaan pelaajiin, mutta ei kai ne nyt vielä mestaruudesta taistele?
Eikö siellä laiteta aika paljonkin rahaa pelaajiin tänä päivänä? Viime kaudella toki ei.
bluewhite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #4046 : 17.02.2017 klo 15:53:53

Nyt, kun preseason viimein näyttää siltä, miltä pitääkin?

Kovia joukkueita vastaan puolustus on vuotanut pahemmin kuin sonskin kusilaarit. Ilman Atomia maaliero 7-8. Tuloksellisesti preseason on mennyt hyvin, mutta pelissä on edelleen samoja ongelmia kuin kahdella edellisellä kaudella. Toki etenkin atomipuhvelin kentällä olon aikana peli on suoraviivaisempaa, siitä propsit Banalla.

On kyllä naurettavan kova hyökkäyspää tulossa. Pre-seasonilta tuttu 3-4 maalin tahti tulee tod. näk siis jatkumaan. Kelpaa.

Täytyy kyllä ihmetellä, jos ei yleisökeskiarvo nouse. Kaikki näyttää helvetin hyvältä tällä hetkellä. Pelaamme parasta pre-seasonia pitkään aikaan. Rosteri tulee olemaan jäätävän kova ja toimistollakin painetaan hommia ihan uudella ilmeellä. Kelpaa olla kausarilainen.

Joo ihan kivoja voittoja divarijoukkueista ja yksi hyvä päänahka Ruotsista. Peli on edelleen tehotonta ilman Atomia. Rosteri ei kestä Atomin loukkaantumista. Myös Moreloksen loukkaantuminen/myynti kesällä veisi paljon tehoja hyökkäyspäästä.  Myös Pirisen loukkaantuminen vaspana olisi todella suuri ongelma. Olen täällä sanonutkin jo, että Klubin avaus on ylivoimainen liigaan, jonka sokea mummonki veisi mestaruuteen.

JalluCola

Poissa Poissa


Vastaus #4047 : 17.02.2017 klo 16:13:37

Kovia joukkueita vastaan puolustus on vuotanut pahemmin kuin sonskin kusilaarit. Ilman Atomia maaliero 7-8. Tuloksellisesti preseason on mennyt hyvin, mutta pelissä on edelleen samoja ongelmia kuin kahdella edellisellä kaudella. Toki etenkin atomipuhvelin kentällä olon aikana peli on suoraviivaisempaa, siitä propsit Banalla.

Joo ihan kivoja voittoja divarijoukkueista ja yksi hyvä päänahka Ruotsista. Peli on edelleen tehotonta ilman Atomia. Rosteri ei kestä Atomin loukkaantumista. Myös Moreloksen loukkaantuminen/myynti kesällä veisi paljon tehoja hyökkäyspäästä.  Myös Pirisen loukkaantuminen vaspana olisi todella suuri ongelma. Olen täällä sanonutkin jo, että Klubin avaus on ylivoimainen liigaan, jonka sokea mummonki veisi mestaruuteen.

Onko joku yllätys, että peli on hieman tehotonta, jos kentällä on junnupitoinen avaus ja Atomia stunttaa esim. Ylätupa. Nämä ovat harjoituspelejä. Lähes optimiavarilla vietiin Ruotsissa molempia jengejä 3-0. Katsoitko edes näitä pelejä ? Mun silmään näytti aika helvetin vakuuttavalta(ilman naurettavia virheitä puolustuksessa).

« Viimeksi muokattu: 17.02.2017 klo 16:20:38 kirjoittanut JalluCola »
Kroatian Pele

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #4048 : 17.02.2017 klo 16:20:03

Nyt, kun preseason viimein näyttää siltä, miltä pitääkin?

Ilman muuta.  Saadaan turhake, jolla ei ole mitään ansiota preseason esityksiin, veks jengistä.
bluewhite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #4049 : 17.02.2017 klo 16:22:57

Onko joku yllätys, että peli on hieman tehotonta, jos kentällä on junnupitoinen avaus ja Atomia stunttaa esim. Ylätupa. Nämä ovat harjoituspelejä. Lähes optimiavarilla vietiin Ruotsissa molempia jengejä 3-0. Katsoitko edes näitä pelejä ? Mun silmään näytti aika helvetin vakuuttavalta.



Katsoin. Junnujen kanssa peli oli ainakin  4-4-2 muodostelmassa hirveen näköistä pekingiä vastaan ja toppareilta tuli käsittämättömiä henkilökohtaisia virheitä. Joo tämä oli vain yksi harjoitusottelu, mutta jotenkin vaan viime vuodet etenkin viime syksy tulee mieleen...

 
Sivuja: 1 ... 161 [162] 163 ... 471
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa