totta kai kestää , eihän siitä ole kyse vaan siitä että onko järkevää vetää tollasta määrää
3 divaritasolla
mutta kuten sanoin, kukin tyylillään ja en tiedä että miten siellä harjoitellaan.
Itse vaan ajattelisin että max 3 kertaa viikossa on kyllä ihan riittävä tällä tasolla, vielä kun ottaa
huomioon että harjoituskausi on pitkä 4 kk tai jopa jollakin 5 kk !! niin onko järkevää vetää koko tuo
aika 5 kertaa vkossa kun pärjäisi vähemmälläkin tällä tasolla kärkikahinoissa.
ottaa vielä huomioon että tämä on harrastesarja niin sitä varten pitäisi treenata 5 kertaa viikossa 4-5kk
ajan, on mielestäni liikaa. en sano että olen oikeassa mutta itse ajattelisin että joku 3 kertaa viikossa
riittäisi vallan mainiosti
tämä siis on vain mun mielipide ja kiva että aiheuttaa keskustelua
Ite joskus pelanneena niin muistan kun a-junnuissa oli ja veti just koko kevään tollasta tahti määrää
treeneissä ja vielä täysillä mentiin koko kevään niin se sitten kostautui syksyn peleissä kun joillakin oli vähän ylikuntoa
tai sitten henkisesti vaan loppu ja toivoi samalla että loppuis jo kausi vaikka edessä oli tärkeät syksyn pelit. Sillonen
valmentaja ei kyllä oikein tiennyt futiksesta mitään ja vedettiin enemmän kevään aikana juoksuja kun pallotreenejä
ps. toivon että tästä kaudesta tulee tasainen molempiin suuntiin ja kentällä sitten punnitaan joukkueiden tasot
pps. täällä jyväskylässä huhut kertoo että blackbird ja fcv vetää 3 kertaa viikossa ja hyvinhän ne on aina vuodesta
toiseen pärjännyt tässä sarjassa, vaajakoski jopa nousi pari vuotta sitten 2 divariin. Jps taas vetää kerran viikossa
mutta niinhän ne nyt on tehnyt joka vuosi