FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 02:51:45 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 26 [27] 28 ... 34
 
Kirjoittaja Aihe: FC Legirus Inter 2017 - jatkuuko sarjanousuputki?  (Luettu 236286 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pie-O-My

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dirty Qwerty


Vastaus #650 : 13.05.2017 klo 19:06:14

Totta on, että Kakkosen tasoista maalivahtia on todella vaikea löytää tällaisella aikataululla, mutta ei siellä sellaista ole sitten viime kauden ollutkaan.
No nyt pitäisi olla, Kevin Nyberg siirtynyt Viikingeistä Legirusin maalinsuulle.

Samalla kauden avausvoitto ja vieläpä kauden vahvasti aloittaneesta PKKUsta vieraspelissä!

Ylos Tuoppi
Corkki

Poissa Poissa


Vastaus #651 : 17.05.2017 klo 07:50:59

Tästä se voittoputki alkaa, kun vielä Antti Korhonen vapautuu pelikiellosta. Vapise MP.
Corkki

Poissa Poissa


Vastaus #652 : 17.05.2017 klo 08:33:20

Tästä se voittoputki alkaa, kun vielä Antti Korhonen vapautuu pelikiellosta. Vapise MP.
Kesällä kuuluu lisää huhtikuisesta tryoutista: http://www.fc-legirusinter.com/antti-korhonen-testiin-espanjaan
Corkki

Poissa Poissa


Vastaus #653 : 17.05.2017 klo 10:57:09

Ota sinä Jyri Nieminen vielä tiukemmin joukkueen avainpelaajat ja se pallollinen peli haltuun. Hyvä duunia äkkikomennuksen jälkeen:) Materiaali on kova, toppariosasto Veikkausliigatasoa...
batong

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KoiPS, West Ham United


Vastaus #654 : 17.05.2017 klo 11:10:24

toppariosasto Veikkausliigatasoa...
:D Alas corkki auennut...
Corkki

Poissa Poissa


Vastaus #655 : 17.05.2017 klo 11:11:53

:D Alas corkki auennut...
[/quote Kyllä, mutta ei korkki näin työpäivänä, miltä meno maistuu patonki?
batong

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KoiPS, West Ham United


Vastaus #656 : 17.05.2017 klo 11:17:58

Eipä tässä mitiä. Ihmettelen vain tällaisia väitteitä, kun Ykkösen häntäpään Gnistanin kanssa oli vakavia ongelmia, ja muutaman maalivahdin pelastuksen jälkeenkin meni 4 omiin. Vahvaa dominointia sulla kaikissa Kakkosen ketjuissa "Ylos"
Pie-O-My

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dirty Qwerty


Vastaus #657 : 17.05.2017 klo 11:45:44

Eipä tässä mitiä. Ihmettelen vain tällaisia väitteitä, kun Ykkösen häntäpään Gnistanin kanssa oli vakavia ongelmia, ja muutaman maalivahdin pelastuksen jälkeenkin meni 4 omiin. Vahvaa dominointia sulla kaikissa Kakkosen ketjuissa "Ylos"
Ettet nyt liikaa tuohon yhteen matsiin hirttäytyisi. Kun ilmeisesti olit katsomassa peliä, jäikö mieleen ketä avauksen pelaajia oli tuossa matsissa kentällä Chidin lisäksi. ;)

toppariosasto Veikkausliigatasoa...
Tämänkaltaiset aivopierut ei oikein edistä kenenkään asiaa ja saa tosiaan vain turhaa öyhötystä aikaiseksi.

Antti Corhonen on hyvä pelaaja, tärkeä pelaaja ja näin, mutta näytöt ovat vielä aika heikot, ekan matsin hölmö punikki iso miinus. Yksi testirupeama Epsanjassa ei vielä kerro paljoa, joten annetaan kaverin tekojen kentällä puhua puolestaan, eikä sukulaisten puheiden foorumilla.

Seuraavaan matsiin Corhonen pääsee pelikiellosta ja Brain toivon mukaan saikulta, odotan yhä paranevaa peliä. Ylos

E. pieniä korjauksia. Olettaisin myös, että pelaaja itse ei välttämättä arvosta tämän kaltaista huomiota ja promoa.
« Viimeksi muokattu: 17.05.2017 klo 13:00:05 kirjoittanut Pie-O-My »
Corkki

Poissa Poissa


Vastaus #658 : 17.05.2017 klo 11:57:11

Ettet nyt liikaa tuohon yhteen matsiin hirttäytyisi. Kun ilmeisesti olit katsomassa peliä, jäikö mieleen ketä avauksen pelaajia oli tuossa matsissa kentällä Chidin lisäksi. ;)
Tämänkaltaiset aivopierut ei oikein edistä kenenkään asiaa ja saa tosiaan vain turhaa öyhötystä aikaiseksi.

Antti Korhonen on hyvä pelaaja, tärkeä pelaaja ja näin, mutta näytöt ovat vielä aika heikot, ekan matsin hölmö punikki iso miinus. Yksi testirupeama Epsanjassa ei vielä kerro paljoa, joten annetaan kaverin tekojen kentällä puhua puolestaan, eikä sukulaisten foorumilla.

Seuraavaan matsiin Korhonen pääsee pelikiellosta ja Brain toivon mukaan saikulta, odotan yhä paranevaa peliä. Ylos
SUKULAISTEN FOORUMI, perustele, sillä niin kova väite eli siis mikä oli vialla, olen korhosen äijää/äijiä valmentanut, en sukulaisena mutta niiin olen monia muitakin. A. Korhonen vain on liigatason toppari, ja JOS hän ei saa sitä näyttää Legiruksessa, hän näyttää sen muualla, Suomessa tai ulkomailla:) Täähän vaikuttaa ihan legiruslaisten trollaukselta, ja tiedän kenestä on kyse:) Korhosen pitää varmasti vaihtaa jengiä, ottajia on:)
Corkki

Poissa Poissa


Vastaus #659 : 17.05.2017 klo 12:06:28

Punaisia ja keltaisia kortteja tulee ja menee, sulle ne on iso miinus, mulle merkki pelimiehestä ylilyönteineen:)
Levante Utd

Poissa Poissa


Vastaus #660 : 17.05.2017 klo 12:56:00

A. Korhonen vain on liigatason toppari, ja JOS hän ei saa sitä näyttää Legiruksessa, hän näyttää sen muualla, Suomessa tai ulkomailla:)
Kun kerran A. Korhonen on liigatason toppari niin ihme että häntä ei ole edes Ykkösen jengit vielä riveihinsä naaranneet. Toki voi olla että Korson suunnalta annettiin niin hyvä sopimus että Ykkösen tai liigan jengit ei sen kanssa pystyneet kilpailemaan.

Luulisi että Hecules olisi myös sopimustarjouksen heti heittänyt pöytään jos kerran niin kova luu on kyseessä.

Ja sitten minä heräsin...
Corkki

Poissa Poissa


Vastaus #661 : 17.05.2017 klo 13:17:56

Hyvin herätty, ei mua kiinnosta, onko pelaaja omasta mielestään jonkin tasoinen, vaan mitä on mun ja mua fiksumpien mielestä. Ja kyllä ko. korhonen olisi napattu jo aikoja sitten, jos hän olisi mennyt ja joku olisi tarjonnut nykyistä parempaa sopimusta. Ja ulkomaiset harjoitusleirit eivät toimi niin, että sopimus lyödään heti käteen, sen tiedän paikallisesta Malagan suomalaisradiosta, että Herculesin valmentaja olisi ottanut heti, mutta kun kausi ja diilit eivät mene niin, että silleen Legirusin nerokas neropattitrolli...
Corkki

Poissa Poissa


Vastaus #662 : 17.05.2017 klo 13:20:34

Nyt ko. pelaajalla on suorat yhteydet Espanjaan mm. Murcian kautta... Siinä ei tarvita välikäsiä.
Corkki

Poissa Poissa


Vastaus #663 : 17.05.2017 klo 13:35:29

SUKULAISTEN FOORUMI, perustele, sillä niin kova väite eli siis mikä oli vialla, olen korhosen äijää/äijiä valmentanut, en sukulaisena mutta niiin olen monia muitakin. A. Korhonen vain on liigatason toppari, ja JOS hän ei saa sitä näyttää Legiruksessa, hän näyttää sen muualla, Suomessa tai ulkomailla:) Täähän vaikuttaa ihan legiruslaisten trollaukselta, ja tiedän kenestä on kyse:) Korhosen pitää varmasti vaihtaa jengiä, ottajia on:)
Näytöt missä? Ja mistä sinä tiedät tykkääkö ko pelaaja näistä kiistattomista näkemyksistä, vai sisältääkö tuo jotain sisäpiirin/seuran tietoa, että nyt rangaistaan, kun joku kehuu joukkueen pelaajia, on siellä monta muutakin, kuten sairaslistalainen, aleksi, uusi veskari bonusta ja monia muita. minä kehun sitä joka minun ja joukkuetovereiden ja muiden asiantuntijoiden milestä on kova:) Nimeänkö kaikki muutkin, niin tulee punishmenttiä....:)
Kotkanpoika90

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP - ainut ja oikea


Vastaus #664 : 17.05.2017 klo 14:50:57

Hyvin herätty, ei mua kiinnosta, onko pelaaja omasta mielestään jonkin tasoinen, vaan mitä on mun ja mua fiksumpien mielestä. Ja kyllä ko. korhonen olisi napattu jo aikoja sitten, jos hän olisi mennyt ja joku olisi tarjonnut nykyistä parempaa sopimusta. Ja ulkomaiset harjoitusleirit eivät toimi niin, että sopimus lyödään heti käteen, sen tiedän paikallisesta Malagan suomalaisradiosta, että Herculesin valmentaja olisi ottanut heti, mutta kun kausi ja diilit eivät mene niin, että silleen Legirusin nerokas neropattitrolli...


Ensin sanot että on liigatason pelaaja, seuraavaksi ei kiinnosta vaan muut sanoo. Pitäisikö jo päättää mitä sanoo?:)

Tulin sanomaan vain: Trolololololololololooo
Corkki

Poissa Poissa


Vastaus #665 : 17.05.2017 klo 16:10:43

Ensin sanot että on liigatason pelaaja, seuraavaksi ei kiinnosta vaan muut sanoo. Pitäisikö jo päättää mitä sanoo?:)

Tulin sanomaan vain: Trolololololololololooo
Tulitko, no anna tullla vajakki, toistan vajakeille: mua ei kiinnosta, mitä muut sanoo, mä sanon, että maailman luokan peluri. Ei mua kiiinnosta mitä sä sanot, toistanko vielä? Vai menikö perille? Kerro vielä, mikä ristiriita on edelllä mainituissa?
Kotkanpoika90

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP - ainut ja oikea


Vastaus #666 : 17.05.2017 klo 19:54:09

Tulitko, no anna tullla vajakki, toistan vajakeille: mua ei kiinnosta, mitä muut sanoo, mä sanon, että maailman luokan peluri. Ei mua kiiinnosta mitä sä sanot, toistanko vielä? Vai menikö perille? Kerro vielä, mikä ristiriita on edelllä mainituissa?

Rauhotu Hessu Hopo ettet ala fiksuja puhumaan.

Sinut murskattiin jo toisessa palstassa ja täällä sinua tykitetään edestä ja takaa, ja nyt loppuu osaaminen kirjottaa sinulla kun alkaa vajakkia ja muuta tulla :DD

Kyseessä voi olla hyvä pelaaja, mutta niin kauan ku ei mitään meriittejä ja kaveri ei ole mitään näyttänyt, on yksi lupaus muitten joukossa. Siinä MINUN mielipiteeni, eikä kiinnosta mitä te tyhmät sanotte!!

Corkki kiinni ja tai muuten soitan äitillesi että hakkaa siut hassuksi.

Oletko jo lähettänyt haasteen tänne Pasilaan? Haluaisin jopa lähtä oikeuteen kuuntelemaan miten olet nyt mielisesi pahoittanut, sänkysi kastellut ja vaimot ja lapset hakannut kun on niin kiusattu forumilla.
Herra.YE

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Marco Stiepermann


Vastaus #667 : 17.05.2017 klo 20:01:05

Tässä ketjussa on taso kuin murhainfossa. Nii ja tsemit Vantaalle.
vitonen

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Töpselit


Vastaus #668 : 17.05.2017 klo 21:34:40

Tulitko, no anna tullla vajakki, toistan vajakeille: mua ei kiinnosta, mitä muut sanoo, mä sanon, että maailman luokan peluri. Ei mua kiiinnosta mitä sä sanot, toistanko vielä? Vai menikö perille? Kerro vielä, mikä ristiriita on edelllä mainituissa?

Sä teet itsesi vaan naurunalaiseksi täällä (ja missä tahansa) tuolla vaahtoamisellasi. Olisiko parempi katsoa kautta hiukan pidemmälle niin Legiruksen kuin Korhosenkin osalta ennenkuin aletaan Valioliiga tai edes Veikkausliiga-paikkoja jakamaan? Varmasti on hyvä pelaaja jne. ja varmaan ottajia on jos osoittaa tällä kaudella kakkosessa tasonsa riittävän.
Levante Utd

Poissa Poissa


Vastaus #669 : 17.05.2017 klo 22:05:03

mua ei kiinnosta, mitä muut sanoo, mä sanon, että maailman luokan peluri. Ei mua kiiinnosta mitä sä sanot, toistanko vielä? Vai menikö perille?
Hei, ei muakaan kiinnosta mutta jos kerran maailmanluokan peluri on kyseessä niin suosittelen että heität viestiä jollekin näistä henkilöistä:
https://www.palloliitto.fi/palloliitto/yhteystiedot/palloliiton-toimisto/huippujalkapallo

Ihan vaan kotimaisen jalkapallon edun vuoksi. Sen takiahan me kaikki täällä ollaan. Oli se sitten Espoo, Vantaa tai vaikka Joensuu.

Eikö vain?
Tolsa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, SGE


Vastaus #670 : 17.05.2017 klo 23:14:29


SUKULAISTEN FOORUMI, perustele, sillä niin kova väite eli siis mikä oli vialla, olen korhosen äijää/äijiä valmentanut, en sukulaisena mutta niiin olen monia muitakin. A. Korhonen vain on liigatason toppari, ja JOS hän ei saa sitä näyttää Legiruksessa, hän näyttää sen muualla, Suomessa tai ulkomailla:) Täähän vaikuttaa ihan legiruslaisten trollaukselta, ja tiedän kenestä on kyse:) Korhosen pitää varmasti vaihtaa jengiä, ottajia on:)

Näytöt missä? Ja mistä sinä tiedät tykkääkö ko pelaaja näistä kiistattomista näkemyksistä, vai sisältääkö tuo jotain sisäpiirin/seuran tietoa, että nyt rangaistaan, kun joku kehuu joukkueen pelaajia, on siellä monta muutakin, kuten sairaslistalainen, aleksi, uusi veskari bonusta ja monia muita. minä kehun sitä joka minun ja joukkuetovereiden ja muiden asiantuntijoiden milestä on kova:) Nimeänkö kaikki muutkin, niin tulee punishmenttiä....:)

Siis väitteletkö jo itsesi kanssa vai mitä vittua täällä taas tapahtuu? :D
Corkki

Poissa Poissa


Vastaus #671 : 18.05.2017 klo 04:56:17

Siteeraan aina itseäni. Se nostaa keskustelun tasoa kummasti eli avataan: erittäin paljon. Akkalauma: jatkakaa vain Legirusin lyömistä, voittoputki on silti auennut ja tie Ykköseen on auki taivasta myöden! Haastajia ei edes ole:)
lavida

Poissa Poissa


Vastaus #672 : 19.05.2017 klo 14:59:37

Olen hämmentynyt. Mitä sellaista Legirus on yhdellekään korsolaiselle (tai vantaalaiselle) tarjonnut, että seuran puolusteleminen lähtee noin intohimoisesti lapasesta? Murskavoittoja alasarjaseuroista? Helpolla irtoaa menestyshullun omistautuminen.
Kotkanpoika90

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP - ainut ja oikea


Vastaus #673 : 19.05.2017 klo 15:12:15

Olen hämmentynyt. Mitä sellaista Legirus on yhdellekään korsolaiselle (tai vantaalaiselle) tarjonnut, että seuran puolusteleminen lähtee noin intohimoisesti lapasesta? Murskavoittoja alasarjaseuroista? Helpolla irtoaa menestyshullun omistautuminen.

Valitettavasti on nyt poistettu KTP-osiosta viestit, mutta siellä oli Corkin viesti missä anto ilmi ettei tiennyt missä Korso ON :D :D :D joten eiköhän trolli kyseessä.
Gelmeri

Poissa Poissa


Vastaus #674 : 20.05.2017 klo 22:41:19

Aina iloinen ja hyvä joukkue Mikkelin Palloilijat,  joutui lähtemään nöyränä ja apeana kotimatkalle Korsosta.
Hyvin MP pelasi ei siinä mitään, mutta eivät voineet tänään yhtään mitään Legirukselle.
Legirus lähti hyvällä ja luottavaisella fiiliksellä peliin, heti alusta alkaen peli oli näyttävää ja joukkue uhkui itseluottamusta.
Mitään ei tarvinnut yrittää väkisin, vaan pallo liikkui nätisti ja rennosti pelaajalta toiselle. Kaikkien Legirus pelaajien kasvoilta näki ja tietysti samoin kotiyleisön, että nyt on fiilis ja voittoputki päällä. 
Tänään Legirus parempi 4-0   

 
Sivuja: 1 ... 26 [27] 28 ... 34
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa