FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 02:55:50 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 39 [40] 41 ... 102
 
Kirjoittaja Aihe: PS Kemi 2017 - Kuuden joukkoon vai Putoamispeikkoa pelkäämään?  (Luettu 486210 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Herr Gunther

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Visa, Tenho, -85, KePS; est. 1999


Vastaus #975 : 21.04.2017 klo 13:44:59

Ottelutopiikkia odotellessa.


Oli luonnostelu jo käynnissä, mutta jää perheenlisäyksen vuoksi nyt väliin kuten itse pelikin huomenna.

Maukan avaus kentälle, Guevara ja Valencic toisinpäin ja puolustuksen kautta kylmäpäisesti jauhamaan. Usko omaan pelikirjaan ja toimiviin vahvuuksiin. Kaikki on puolustuksessa hallussa kunhan Laitinen ei avaa. Jos Sigu älyää käyttää Billyä oikein (laidalta leikkaukset sisään) niin Laitisen heitto samalle laidalle on täydellinen itsemurha. Billyn jos saa hoidettua niin muiden kanssa vielä pärjää. Vierailla on filosofian ja pelitavan sisäänajo menossa, joten en usko heidän paljoa peruuttelevan tai pelivälinettä tarjoamaan. Puolustuspeli kuntoon ja vasemman laidan juoksujen kautta pallo maaliin Ylos
Blitzkrieg Bop

Poissa Poissa


Vastaus #976 : 21.04.2017 klo 13:59:44

Onko etukäteen kenelläkään mitään arviota siitä, mikä tulee olemaan kauden paras tai mielenkiintoisin PS Kemin kotipeli Rops ja HJK - pelit poisluettuna? Pitäs miettiä mihin ottas tuon ilmaislipun.
Jyväskylää vastaan voi olla ns. kuuden pisteen matsi. Kolmessa matsissako ajattelit käydä vai?
Vilkkuva Timo Jutila

Poissa Poissa


Vastaus #977 : 21.04.2017 klo 14:48:03

Ihan ymmärrettävää että lipun hinnat joudutaan pitämään hieman korkeampana evakkopeleistä johtuen. Karihaaraankaan ei ole odotettavissa kovin huikeaa yleisö ryntäystä joten jostain ne pelimerkit täytyy raapia. Ei ole katosta, eikä kullattuja vessoja joten seinäjokisetkin vieraat joutuu katsomaan kokopelin kentänlaidalta.

Sitä mä ihmettelen, että mistä tämä käsitys siitä, että korkeammat lipunhinnat = korkeammat tulot, on peräisin? En tiedä varmasti, mutta luulen, että aika monetkin saattavat jättää useisiin peleihin menemättä korkean lipunhinnan vuoksi. Tämän tulen varmasti itse tekemään monesti kesän aikana. Ei se raha vain kerkeä joka paikkaan.

Tässä on kyseessä vähän samankaltainen dilemma kuin baarien kalliilla drinksujen hinnoilla. Pitää kuulemma olla korkeat katteet, että homma kannattaa. Maalaisjärjellä vaan tuntuisi, että jos se kalja/lonkero olisi juottolassa vaikkapa 2 euroa nykyistä halvempi, niin porukka menisi sinne baariin istuskelemaan, ja vähemmän humalassa, ennen kuin vasta klo 01 aamuyöllä.
Lasa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PS Kemi


Vastaus #978 : 21.04.2017 klo 15:05:47

Sitä mä ihmettelen, että mistä tämä käsitys siitä, että korkeammat lipunhinnat = korkeammat tulot, on peräisin? En tiedä varmasti, mutta luulen, että aika monetkin saattavat jättää useisiin peleihin menemättä korkean lipunhinnan vuoksi. Tämän tulen varmasti itse tekemään monesti kesän aikana. Ei se raha vain kerkeä joka paikkaan.

Karihaaraan saapuu katsomaan samat vakituiset 500-600 katsojaa myrskyä ja räntää uhmaten jotka käy kaikissa peleissä. Jos lipun hinnat huomenna ois 10e katsojamäärä nousisi korkeintaan jollain kymmenellä. Ja jos kakkosdivari peleistä perintään 13e niin ei se 20e pahalta tunnu liigapeleistä. Hyvään tarkoitukseen ne eurot menee. Kesän peleihin joihin halutaan satunnaiskatsojia hyvällä kelillä saukkiin ymmärrän että hintaa laskemalla saadaan porukkaa enemmän helpommin liikkeelle.
Lasa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PS Kemi


Vastaus #979 : 21.04.2017 klo 15:07:46

Mites se tuo lainaus nyt noin meni? No kännykällä räpeltäminen saa ihmeitä aikaan..
KipeKemi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kotikaupunkien seuroja


Vastaus #980 : 21.04.2017 klo 15:08:54

Sitä mä ihmettelen, että mistä tämä käsitys siitä, että korkeammat lipunhinnat = korkeammat tulot, on peräisin? En tiedä varmasti, mutta luulen, että aika monetkin saattavat jättää useisiin peleihin menemättä korkean lipunhinnan vuoksi. Tämän tulen varmasti itse tekemään monesti kesän aikana. Ei se raha vain kerkeä joka paikkaan.

Tässä on kyseessä vähän samankaltainen dilemma kuin baarien kalliilla drinksujen hinnoilla. Pitää kuulemma olla korkeat katteet, että homma kannattaa. Maalaisjärjellä vaan tuntuisi, että jos se kalja/lonkero olisi juottolassa vaikkapa 2 euroa nykyistä halvempi, niin porukka menisi sinne baariin istuskelemaan, ja vähemmän humalassa, ennen kuin vasta klo 01 aamuyöllä.

Toki tässä tulee miettiä myös kysynnän kautta muuten. Jos peli ei kuitenkaan ole loppuunmyyty (sano minun sanoneen _hyvin_ harva PS Kemin peli 2017 on), niin halvemmat lipunhinnat ilman muuta. Ei ole ihan yksi eikä kaksi ihmistä, joka mm. käyttää kahviopalveluita tai ostaisi muuta oheistuotetta pelistä.
lindros

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PS Kemi, Huuhkajat


Vastaus #981 : 21.04.2017 klo 15:41:23

Toki tässä tulee miettiä myös kysynnän kautta muuten. Jos peli ei kuitenkaan ole loppuunmyyty (sano minun sanoneen _hyvin_ harva PS Kemin peli 2017 on), niin halvemmat lipunhinnat ilman muuta. Ei ole ihan yksi eikä kaksi ihmistä, joka mm. käyttää kahviopalveluita tai ostaisi muuta oheistuotetta pelistä.

Eri. Karihaaran menee nipin napin 1000 katsojaa. Tuo määrä tais mennä viime kauden jokaisessa Saukin pelissä rikki.

Nyt avausmatsi, Billy jne. ja tuo korkea lipun hinta ihan oiva veto. Täynnä tai ainakin likimain siellä on katsomot joka tapauksessa.
KipeKemi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kotikaupunkien seuroja


Vastaus #982 : 21.04.2017 klo 15:46:55

Eri. Karihaaran menee nipin napin 1000 katsojaa. Tuo määrä tais mennä viime kauden jokaisessa Saukin pelissä rikki.

Nyt avausmatsi, Billy jne. ja tuo korkea lipun hinta ihan oiva veto. Täynnä tai ainakin likimain siellä on katsomot joka tapauksessa.

Montako loppuunmyytyä kotipeliä uskot tällä kaudella olevan? Minä sanon, että max. kolme.
Vilkkuva Timo Jutila

Poissa Poissa


Vastaus #983 : 21.04.2017 klo 16:25:54

Eri. Karihaaran menee nipin napin 1000 katsojaa. Tuo määrä tais mennä viime kauden jokaisessa Saukin pelissä rikki.

Nyt avausmatsi, Billy jne. ja tuo korkea lipun hinta ihan oiva veto. Täynnä tai ainakin likimain siellä on katsomot joka tapauksessa.

Tässä pelissä ymmärrän tuon hinnoittelun Karihaaran katsomoiden pienuuden takia, mutta uskoisinpa noiden hintojen koskevan kaikkia pelejä.
Lasa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PS Kemi


Vastaus #984 : 21.04.2017 klo 16:39:29

Mikä on loppuun myyty kotipeli esim saukissa? En nyt ole ainakaan mitään rajaa nähnyt paljonko ihmisiä saa ottaa sinne kentänlaidalle. Neljätuhatta ja jotain ollut joskus meneekö viisituhatta niin että kaikki näkee pelin?
KipeKemi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kotikaupunkien seuroja


Vastaus #985 : 21.04.2017 klo 17:29:49

Mikä on loppuun myyty kotipeli esim saukissa? En nyt ole ainakaan mitään rajaa nähnyt paljonko ihmisiä saa ottaa sinne kentänlaidalle. Neljätuhatta ja jotain ollut joskus meneekö viisituhatta niin että kaikki näkee pelin?

Eikös kentillä sinällään kuitenkin ole yleisökapasiteetit kerrottuna? Sanoisin, että sen verran - vaikka yli sitten myytäisiinkin.
Blitzkrieg Bop

Poissa Poissa


Vastaus #986 : 21.04.2017 klo 17:31:35

Sitä mä ihmettelen, että mistä tämä käsitys siitä, että korkeammat lipunhinnat = korkeammat tulot, on peräisin? En tiedä varmasti, mutta luulen, että aika monetkin saattavat jättää useisiin peleihin menemättä korkean lipunhinnan vuoksi. Tämän tulen varmasti itse tekemään monesti kesän aikana. Ei se raha vain kerkeä joka paikkaan.
Juuri tänään oli työporukalla puhetta asiasta ja milteipä kaikki sellaiset enemmän satunnaiskatselijat olivat sitä mieltä, että jää ne vähäisetkin pelit paikan päällä kokematta jos/kun hinnoittelu on tuota luokkaa.
Enkä mitään pullistele, mutta keskiverto duunaria paremmin tienaavia siis kaikki.
Lasa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PS Kemi


Vastaus #987 : 21.04.2017 klo 17:33:49

Eli saukki on loppuunmyyty jos 1880 katsojan raja menee rikki. No on taas kummallisesti ajateltu.
KipeKemi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kotikaupunkien seuroja


Vastaus #988 : 21.04.2017 klo 17:41:47

Juuri tänään oli työporukalla puhetta asiasta ja milteipä kaikki sellaiset enemmän satunnaiskatselijat olivat sitä mieltä, että jää ne vähäisetkin pelit paikan päällä kokematta jos/kun hinnoittelu on tuota luokkaa.
Enkä mitään pullistele, mutta keskiverto duunaria paremmin tienaavia siis kaikki.

Täytyy myös muistaa, että PS Kemi Veikkausliigassa ei enää ole "uutta ja ihmeellistä" - eli valtaosa niistä, jotka PS Kemin pelin liigassa halusivat kerran elämässään nähdä, ovat sen nyt sitten varmaan nähneet.
Fred The Red

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: eioomuutakopeeäskemi - eiku KCFC, KePS eikäkö...!


Vastaus #989 : 21.04.2017 klo 18:05:31

Täytyy myös muistaa, että PS Kemi Veikkausliigassa ei enää ole "uutta ja ihmeellistä" - eli valtaosa niistä, jotka PS Kemin pelin liigassa halusivat kerran elämässään nähdä, ovat sen nyt sitten varmaan nähneet.
Oletko sinä? On tämä taas ihmeitkua!?! 20e baari-iltaan, onko paljon...no, onneksi kenenkään ei ole pakko maksaa eikä tulla katsomaan, jos tuntuu paljolta! Itse paikalla, vaikka lunastettua kotipaikkaa ei vielä tarjolla olekaan - eioomuutako...
KuningasKemi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mitä pienempi, sen parempi.


Vastaus #990 : 21.04.2017 klo 19:11:18

Ei vittu Kipe...ei kyllä uskoisi että Kemin kannattajia ollaan. Liekkö koskaan mitään positiivista tänne kirjottanu
Maukka53

Poissa Poissa


Vastaus #991 : 21.04.2017 klo 19:20:00

Kyllä nämä keskivertoa paremmin tienaavat duunaritkin tulee katsomaan ainakin jokusen pelin. Varsinkin kun Kingsit alkaa pärjäämään.
Urheilutyypit tulee joka tapauksessa ja futisfanit on aina paikalla kun tapahtuu.
lindros

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PS Kemi, Huuhkajat


Vastaus #992 : 21.04.2017 klo 19:24:47

Montako loppuunmyytyä kotipeliä uskot tällä kaudella olevan? Minä sanon, että max. kolme.

Huomisesta pelistä ja sen hinnoittelusta oli kyse. Uskon että on hyvin lähellä loppuunmyytyä.


Nytkin kiva ilma ja kaikki :)
Fred The Red

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: eioomuutakopeeäskemi - eiku KCFC, KePS eikäkö...!


Vastaus #993 : 21.04.2017 klo 19:51:11

Nytkin kiva ilma ja kaikki :)
Parhaillaan lunta tulee kuin Esterin...enpä sanokaan!

Saa nähä, mikä on aamun tilanne - asteet kuitenkin plussalla, onneksi!
Huupponen
2017

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91


Vastaus #994 : 21.04.2017 klo 19:59:08

Sitä mä ihmettelen, että mistä tämä käsitys siitä, että korkeammat lipunhinnat = korkeammat tulot, on peräisin? En tiedä varmasti, mutta luulen, että aika monetkin saattavat jättää useisiin peleihin menemättä korkean lipunhinnan vuoksi. Tämän tulen varmasti itse tekemään monesti kesän aikana. Ei se raha vain kerkeä joka paikkaan.

Tässä on kyseessä vähän samankaltainen dilemma kuin baarien kalliilla drinksujen hinnoilla. Pitää kuulemma olla korkeat katteet, että homma kannattaa. Maalaisjärjellä vaan tuntuisi, että jos se kalja/lonkero olisi juottolassa vaikkapa 2 euroa nykyistä halvempi, niin porukka menisi sinne baariin istuskelemaan, ja vähemmän humalassa, ennen kuin vasta klo 01 aamuyöllä.
Menis baarit konkurssiin jos tuon verran pitäisi hinnasta höylätä. Paitsi jos Kemissä päin on kovin korkeat hinnat nykyisin.
Vilkkuva Timo Jutila

Poissa Poissa


Vastaus #995 : 21.04.2017 klo 20:18:30

Menis baarit konkurssiin jos tuon verran pitäisi hinnasta höylätä. Paitsi jos Kemissä päin on kovin korkeat hinnat nykyisin.

Mutta meniskö oikeasti? Tuntuis, että porukka ostais enemmän ja viihtyisi baareissa pidempään. Eivät kai ne juottolat täällä erikoisen kalliita ole, mutta kilpailu on aika olematonta. Mutta nyt on niin OT, että lopetellaanpa tähän.
lindros

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PS Kemi, Huuhkajat


Vastaus #996 : 21.04.2017 klo 21:16:35

Eihän tuo Karihaaran sametti ihan virheetön ole vieläkään, vaan pikkasenhan siellä vielä routapattia pilkistää :) Noh, eiköhän se ole kotijoukkueen etu.

Blitzkrieg Bop

Poissa Poissa


Vastaus #997 : 21.04.2017 klo 22:36:55

Nytkin kiva ilma ja kaikki :)
Lindruusi taas kuutamolla tai missä lie, mutta ei ainakaan Kemissä nuihin aikoihin.
lindros

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: PS Kemi, Huuhkajat


Vastaus #998 : 21.04.2017 klo 23:02:47

Lindruusi taas kuutamolla tai missä lie, mutta ei ainakaan Kemissä nuihin aikoihin.

Sarkasmitutkalle vahva Ylos
KipeKemi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kotikaupunkien seuroja


Vastaus #999 : 22.04.2017 klo 01:09:13

Oletko sinä? On tämä taas ihmeitkua!?! 20e baari-iltaan, onko paljon...no, onneksi kenenkään ei ole pakko maksaa eikä tulla katsomaan, jos tuntuu paljolta! Itse paikalla, vaikka lunastettua kotipaikkaa ei vielä tarjolla olekaan - eioomuutako...

Olen nähnyt. Olen myös ostanut aika monta lippua urheilutapahtumiin ja olen myös maksanut lippuja/kausikortteja, jotka olisin saanut ilmaiseksi. Olen myös aiheuttanut melkoista närää sanomalla, että lippujen hinnat ovat aivan liian alhaiset.

Olisiko jollain laittaa ihan numeroita siitä, että miten yleisömäärät ovat muuttuneet 1. ja 2. pääsarjakauden välillä, kun puhutaan joukkueesta, joka joko on ensimmäistä kertaa edustamassa pääsarjassa kotikaupunkiaan (ts. mikään HIFK tms. ei kelpaa kun HJK on ollut aina saatavilla) tai ainakin ensimmäistä kertaa tyyliin sukupolveen (kuten PS Kemi Kemiä). Esimerkiksi siis TP-47 oli tämmöinen, SJK, IFK Mariehamn ja samoin FC Hämeenlinna muutama noin äkkiseltään mieleen tulevina. Minulla on sellainen käsitys, että lähes järjestään 1. kaudella on olleet suuremmat yleisömäärät kuin 2. kaudella. Ja juurikin tästä uutuuden viehätyksestä johtuen. Enkä usko, että tämä koskee edes jalkapalloa sinällään, eli esim. jääkiekossahan näitä on ihan vasta ollut Jukurit, Kookoo ja Sport.
« Viimeksi muokattu: 22.04.2017 klo 01:17:56 kirjoittanut KipeKemi »

 
Sivuja: 1 ... 39 [40] 41 ... 102
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa