FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 09:13:58 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Kirjoittaja Aihe: Veikkausliigan avaustilaisuus 2017  (Luettu 7480 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
oman_elämänsä_sankari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Lundgrens SK


Vastaus #75 : 30.03.2017 klo 15:32:49

Vihaiselle mursulle Ylos
D Ramoray

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Euro-Japi, Arki-Karin askelharhautukset, Rive


Vastaus #76 : 30.03.2017 klo 15:50:08

Pohja ainakin sanoi ettei hänelle ole järjestyksellä mitään väliä. Olettaisin tämän johtuvan siitä että Pohja tunnistaa haastateltavat toisin kuin naispuolinen henkilö, joka oli aivan väärässä tehtävässä.

Kyllä ne ennalta päätetyssä Huupposen mainitsemassa järjestyksessä oli taululla, ja siksi samaan järjestykseen myös lavalla komennettiin. Loogista?

En sano että oletuksesi olisi välttämättä väärä, mutta huono se silti on. Toinen oletus voisi olla, että ehkä Hanna-Riikka halusi vain noudattaa tunnollisesti "käsikirjoitusta", kun taas äijjä-Atoa ei moiset muodollisuudet kiinnostanut.
JiiPee

Poissa Poissa


Vastaus #77 : 30.03.2017 klo 16:24:20

Näkeekö tämän jostain jälkikäteen?
alexy

Poissa Poissa


Vastaus #78 : 30.03.2017 klo 17:02:46

Näkeekö tämän jostain jälkikäteen?

Tuosta ensimmäisen sivun linkistä on lähetys edelleen nähtävissä, siinä on alussa joku 10 min tyhjää mutta sen yli voi kelata.
Urpo Tomera

Poissa Poissa


Vastaus #79 : 30.03.2017 klo 17:05:22

Hanna-Riikka Hosiolle Ylos
Gheddafi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ne, jotka ei koskaan pärjää


Vastaus #80 : 30.03.2017 klo 17:36:04

Itse en kyllä saa toimimaan näin jälkikäteen.
Vlad Kepes

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: kulttuurikeynesianismi


Vastaus #81 : 30.03.2017 klo 18:02:34

Itse en kyllä saa toimimaan näin jälkikäteen.

Meikämannella toimii.
jorma13

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Team Europe, Pogba#6, Itämeren kunkku Antti Rossi


Vastaus #82 : 30.03.2017 klo 18:36:35

Haluaisiko joku vääntää rautalangasta kuinka on saanut toimimaan, mulla vaan joku parin kymmenen sekuntin klippi jonka jälkeen kertoo että lähetys päättynyt
Untermars

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #83 : 30.03.2017 klo 18:36:47

Itse en kyllä saa toimimaan näin jälkikäteen.
Ehkä toisella selaimella toimisi? Vaihdoin Chromeen ja sillä toimii.

Edit. minulla on kyllä ISExtra tunnarit. Mahtaisiko vaatia ne tähän jälkilähetykseen.
« Viimeksi muokattu: 30.03.2017 klo 18:38:51 kirjoittanut Untermars »
Jats

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #84 : 30.03.2017 klo 18:37:47

Hyvin toimi jälkilähetys.. Tosin antaa lataa ensin ja sitten kelaa sen 10min eteen...

Hyvä mieli jäi ja mitä Wissin kommentteihin niin ei halunnut nimetä ketään pelaajaa kenestä odottaa paljon tulevalta kaudelta.  Hyny sitten mainitsi Rahimin.

Kohta se alkaa..  :)
moniveto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, JJK


Vastaus #85 : 30.03.2017 klo 18:52:48

Haluaisiko joku vääntää rautalangasta kuinka on saanut toimimaan, mulla vaan joku parin kymmenen sekuntin klippi jonka jälkeen kertoo että lähetys päättynyt

Sama
winterbeach

Poissa Poissa


Vastaus #86 : 30.03.2017 klo 19:00:39

Mulla Safarilla ei toiminut livenäkään, mutta google cromella saa katsottua.
alexy

Poissa Poissa


Vastaus #87 : 30.03.2017 klo 19:05:51

Mulla toimi hyvin androidilla selaimen kautta ja myös läppärillä chromen kautta. Hetken se latailee ja sitten siinä on alussa tyhjää aika paljon, mutta kyllä se lähetys sieltä itsellä ainakin alkoi pyörimään kun kelasi eteenpäin.

Ja ei ole is extra tunnuksia.
Jats

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #88 : 30.03.2017 klo 19:24:31

Mulla toimi hyvin androidilla selaimen kautta ja myös läppärillä chromen kautta. Hetken se latailee ja sitten siinä on alussa tyhjää aika paljon, mutta kyllä se lähetys sieltä itsellä ainakin alkoi pyörimään kun kelasi eteenpäin.

Ja ei ole is extra tunnuksia.

tämä.
jorma13

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Team Europe, Pogba#6, Itämeren kunkku Antti Rossi


Vastaus #89 : 30.03.2017 klo 19:40:57

No nyt pelittää kun vaihdoin Android-puhelimeen. iPhonella ei toiminut millään selaimella.
tamme auto

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: nurmileijonat,terijoen hallitus


Vastaus #90 : 31.03.2017 klo 08:00:49

Hyvä ja tärkeä tapahtuma kiroilua paljon Mursu lausuu pelaajiensa nimen väärin Atolla paremmat kyssärit, kun tolla muijalla selvästi enemmä kokemusta näistä hommista. Malisella oli ton haastattelun parhaimmat vastaukset Ylos
Coco

Poissa Poissa


Vastaus #91 : 01.04.2017 klo 00:50:36

Kyllä ne ennalta päätetyssä Huupposen mainitsemassa järjestyksessä oli taululla, ja siksi samaan järjestykseen myös lavalla komennettiin. Loogista?

En sano että oletuksesi olisi välttämättä väärä, mutta huono se silti on. Toinen oletus voisi olla, että ehkä Hanna-Riikka halusi vain noudattaa tunnollisesti "käsikirjoitusta", kun taas äijjä-Atoa ei moiset muodollisuudet kiinnostanut.

Kyllä ne sen naishaastattelijan vuoksi samassa järjestyksessä tuli kuin taululla. Atohan kuittasi heti alkuun " Ei tarvitse tulla järjestyksessä, mä taidan tunnistaa kaikki"
primusmoottori

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Anal Creampie Oulu


Vastaus #92 : 01.04.2017 klo 10:28:02

Mitä siitä, jos haastattelija ei tunne haastateltavia. Vieläpä kun asia oli huomioitu, ja tilaisuus sujui ihan mukavasti. Jos sinne olisi otettu sukupuolikiintiön mukaan naisjuontaja, joka oikeasti tuntee kaikki haastateltavat naamalta, niin eiköhän siellä olisi ollut joku foorumistin hh sönköttämässä, ja sitten haukuttaisiin miksi ei otettu ammattilaista hommiin...

 
Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa