FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.10.2017 klo 19:56:23 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: [1]

Kirjoittaja Aihe: Maajoukkueen tulevat tähdet synt. 1998-2002?  (Luettu 4547 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Jool the Fool

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

: 02.04.2017 klo 23:27:17

Niin, ketkä ne tämän hetken lupaavimmat ovat eri ikäluokissa? Hirveästi en ole vastaavia listauksia nähnyt, joten kaipaisinkin listaa, johon synkkinä hetkinä palaisin, kun usko Suomi-futikseen on koetuksella.

Ketä puuttuu? Kuka ei kuulu listalle? Kuka mielestäsi on SE pelaaja, johon itse uskot eniten?

1998
Hugo Keto, mv, Arsenal
William Jääskeläinen, mv, Bolton
Aapo Halme, p, HJK
Mikael Soisalo, kk, Middlesbrough
Kaan Kairinen, kk, Midtjylland

1999
Saku Ylätupa, kk/h, RoPS
Sergei Eremenko, kk, Basel
Abukar Mohammed, kk, Lazio
Serge Atakayi, kk, Rangers
Marcus Forss, h, WBA
(Miko Virtanen, h, Everton) ?

2000
Otto Huuhtanen, mv, Newcastle
Niklas Jokelainen, h, Stoke
Tobias Fagerström, kk/h, HSV

2001
Anssi Suhonen, kk, HSV,
Maximo Tolonen, h, Honka
Maximus Tainio, kk, Tottenham
Patrik Raitanen, p, Liverpool

2002
?
hakkishakkinen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: hanhinaamat, huuhkajat, arvokisat

Vastaus #1 : 11.04.2017 klo 19:35:52

Minkä tasoisia lupauksia sieltä on tulossa?
Lenko

Poissa Poissa

Vastaus #2 : 17.04.2017 klo 13:19:08

Minä sain kerran lapsena uudenvuoden tinan. Äidin sedällä oli tunnetusti näkijän kykyjä. Varsinin juhlapyhinä, kuten uutenavuotena ja vappuna, hän vaipui transsinomaiseen tilaan, jolloin hänen äänensä sammalsi, lauseensa katkeilivat ja silmänsä vaikuttivat poissaolevilta. Sanottiin, että hän kävi haudan takana ja minä uskoin sen, koska siltä hän aamuisin haisi. Uutena vuotena 1980 hän ennusti minulle tinasta kauniin vaimon ja suuria rikkauksia. Vaimon kauneus on suhteellista, kuten myös rikkauden määrä, mutta jos oikein asennoituu, ei voi sanoa, että äidin setä olisi ollut väärässä. Samoilla todennäköisyyksillä mennään nytkin noiden 2001-2002 syntyneiden kanssa.
« Viimeksi muokattu: 17.04.2017 klo 14:47:23 kirjoittanut Lenko »
Callit

Poissa Poissa

Vastaus #3 : 17.04.2017 klo 14:27:06

Minä sain kerran lapsena uudenvuoden tinan. Äidin sedällä oli tunnetusti näkijän kykyjä. Varsinin juhlapyhinä, kuten uutenavuotena ja vappuna, hän vaipui transsinomaiseen, jolloin hänen äänensä sammalsi, lauseensa katkeilivat ja silmänsä vaikuttivat poissaolevilta. Sanottiin, että hän kävi haudan takana ja minä uskoin sen, koska siltä hän aamuisin haisi. Uutena vuotena 1980 hän ennusti minulle tinasta kauniin vaimon ja suuria rikkauksia. Vaimon kauneus on suhteellista, kuten myös rikkauden määrä, mutta jos oikein asennoituu, ei voi sanoa, että äidin setä olisi ollut väärässä. Samoilla todennäköisyyksillä mennään nytkin noiden 2001-2002 syntyneiden kanssa.
Periaatteessa ihan just noin. Tämän topicin mielenkiinto on enemmänkin siinä, että onko talenttien tasossa tapahtunut muutosta. Meillähän viimeiseltä kymmeneltä vuodelta useampia esimerkkejä maista, joissa pelaajakasvatuksen taso on ottanut loikan eteen päin. Saksa, Belgia, Itävalta ja Sveitsi nyt ainakin. Taitaa Englantikin kuulua joukkoon. Harras toive on, että Suomi tekee vastaavan loikan.
svedu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jämsänkosken Ilves

Vastaus #4 : 17.04.2017 klo 16:56:41

Meillähän viimeiseltä kymmeneltä vuodessa useampia esimerkkejä maista, joissa pelaajakasvatuksen taso on ottanut loikan eteen päin. Saksa, Belgia, Itävalta ja Sveitsi nyt ainakin. Taitaa Englantikin kuulua joukkoon.
Ja Ruotsi. Viimeisen neljän vuoden aikana 17-v MM-pronssia ja 21-v EM-kultaa.
Animal

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat

Vastaus #5 : 18.04.2017 klo 02:03:31

Aika monet näistä vahvasti maahanmuuttajavoimin - ainakin Sveitsi & Ruotsi.

Rohkenen kyllä epäillä, että Suomessa osattaisiin edes ottaa näistä lahjakkuuksista koppia sikäli, kun saattavat olla kentän ulkopuolella (ja kentälläkin) astetta haastavampia tapauksia
Lenko

Poissa Poissa

Vastaus #6 : 18.04.2017 klo 07:32:13

Ei Suomessa mitään osata. Erityislahjakkaille erityislapsille pitäisi olla erityisryhmiä joissa annetaan erityisopetusta. Siitä voisi lopulta syntyä jotain erityistä. Tämän pitäisi lukea jo tulevassa Palloliiton strategiassa: Palloliitto - koppeja erityislapsista jo vuodesta 2017.

Eiköhän se tästä lähde.

Sivuja: [1]

Siirry: