FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 05:01:46 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 14 [15] 16 17
 
Kirjoittaja Aihe: Kauden avaus 5.4. klo 18:30 HJK - VPS @ Telia 5G Areena  (Luettu 29914 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kustaa vaasa

Poissa Poissa


Vastaus #350 : 05.04.2017 klo 22:03:27

Haistapa nyt pitkä ja haiseva. Myös klubin kannattajien joukossa on meitä, jotka eivät ole tyttöjä tai poikia. Sukupuoleen liittyvän pilkanteon ja syrjivät kommentit voisi jättää vaikka sinne viime vuosituhannelle. Todella ala-arvoista kritiikkiä. Se, ettet pysty sijoittamaan jotain äänen perusteella ahtaisiin sukupuolimuotteihin ei tarkoita, etteikö olisi asiaa kuuluttajaksi. Keskity sen sijaan mielummin kritisoimaan asiasta.

Vie hieman iloa voitosta tuollainen sukupuoleen liittyvä syrjintä. Alas

Ööö...just... Biologian tunneilta en ihan hirveästi muista, mutta jotenkin joskus olen kuullut puhuttavan X ja Y kromosomeista jotka aika lailla määrittävät sukupuolen. Ehkä olen sitten vain maalaistollo ja teillä kaupunkilaisilla tilanne on eri ja jostain on ilmestynyt kolmaskin sukupuoli. Tai hetkinen... sukupuoli...puoli eli puolikas. Koko sanahan on itse asiassa väärä kun se jakaa ihmiset vain kahteen ryhmään. Ehkä pitäisikin puhua sukutriosta tai sukukvartaalista.

Olipahan muuten mahtavaa tykitystä tänään. Tällaista Klubia on ilo katsella. Nyt vaan samanlaidella höyryllä koko loppukausi niin hyvä tästä tulee Ylos ja ehkä Euroopassakin tulee menestystä.
Mindraker

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Etsin uutta suosikkijoukkuetta, koska raha klubi


Vastaus #351 : 05.04.2017 klo 22:03:34

Klubi oli loistava. Erityisesti Piri ja Atom.

Vepsu oli surkea. Erityisesti Lampi, Lahti, Clennon ja Meerits. Ei tartte ihmetellä, miksi kaksi ensimmäistä ei enää pelaa klubissa.
Maanantaina kairataan KuPS!
frasier

Poissa Poissa


Vastaus #352 : 05.04.2017 klo 22:06:03

No, ainakin tiedetään kuka siellä sitten oli kuuluttajana, pyysin jo anteeksi itse tekstissä. Ja kyseessä kuulosti äänen perusteella olevan lapsi kuuluttajana, joka nyt vaan ei mun mielestä toimi. Klubin voitosta vie vähän iloa mun osalta se, että sieltä kannattajista, missä itekin olen, löytyy tollasia hermoheikkoja.



Haistapa nyt pitkä ja haiseva. Myös klubin kannattajien joukossa on meitä, jotka eivät ole tyttöjä tai poikia. Sukupuoleen liittyvän pilkanteon ja syrjivät kommentit voisi jättää vaikka sinne viime vuosituhannelle. Todella ala-arvoista kritiikkiä. Se, ettet pysty sijoittamaan jotain äänen perusteella ahtaisiin sukupuolimuotteihin ei tarkoita, etteikö olisi asiaa kuuluttajaksi. Keskity sen sijaan mielummin kritisoimaan asiasta.

Vie hieman iloa voitosta tuollainen sukupuoleen liittyvä syrjintä. Alas
Carsten Tancker

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #353 : 05.04.2017 klo 22:06:20

Klubi oli loistava. Erityisesti Piri ja Atom.

Vepsu oli surkea. Erityisesti Lampi, Lahti, Clennon ja Meerits. Ei tartte ihmetellä, miksi kaksi ensimmäistä ei enää pelaa klubissa.
Maanantaina kairataan KuPS!

Meeritsiltä yksi hasardiavaus, mutta ei kai tuo nyt maaleille oikein mitään voinut? Pilkku, pari omaa maalia, läpiajo ja pusku lähietäisyydeltä. Muutama ihan hyvä torjuntakin.
Mindraker

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Etsin uutta suosikkijoukkuetta, koska raha klubi


Vastaus #354 : 05.04.2017 klo 22:07:42

Meeritsiltä yksi hasardiavaus, mutta ei kai tuo nyt maaleille oikein mitään voinut? Pilkku, pari omaa maalia, läpiajo ja pusku lähietäisyydeltä.

Surkeita avauksia ainakin ensimmäisellä puoliajalla jatkuvasti, kun lähietäisyydeltä seurasi. Neuvottomana etsi syöttöpaikkaa ja laittoi huonoihin väleihin. Maaleille ei juurikaan tosiaan voinut, mutta pelaaminen jalalla oli surkeaa läpikotaisin.
Carsten Tancker

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #355 : 05.04.2017 klo 22:08:54

Surkeita avauksia ainakin ensimmäisellä puoliajalla jatkuvasti, kun lähietäisyydeltä seurasi. Neuvottomana etsi syöttöpaikkaa ja laittoi huonoihin väleihin. Maaleille ei juurikaan tosiaan voinut, mutta pelaaminen jalalla oli surkeaa läpikotaisin.

EOM viime kaudesta kuitenkin 8)
Ameobi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Futis


Vastaus #356 : 05.04.2017 klo 22:09:10

Oli kuuluttaja tyttö, poika tai sukupuoleton, niin hänelle ei ole suotu "radioääntä." Jatkot erinäisissä kuvapuolen ketjuissa, mutta miellyttävämpi ääni oli aiemmilla kausilla.
Fox Mulder

Poissa Poissa


Vastaus #357 : 05.04.2017 klo 22:10:31

Haistapa nyt pitkä ja haiseva. Myös klubin kannattajien joukossa on meitä, jotka eivät ole tyttöjä tai poikia. Sukupuoleen liittyvän pilkanteon ja syrjivät kommentit voisi jättää vaikka sinne viime vuosituhannelle. Todella ala-arvoista kritiikkiä. Se, ettet pysty sijoittamaan jotain äänen perusteella ahtaisiin sukupuolimuotteihin ei tarkoita, etteikö olisi asiaa kuuluttajaksi. Keskity sen sijaan mielummin kritisoimaan asiasta.

Vie hieman iloa voitosta tuollainen sukupuoleen liittyvä syrjintä. Alas

Asiaa Ylos
Labia Majora

Poissa Poissa


Vastaus #358 : 05.04.2017 klo 22:21:05

^ vaikka tässä on pojiteltu ja mietitty sukupuoliasioita, bottom line on että ääni ei toimi! Se ei muuksi muutu (ellei ääni muutu!).

SleafordStreet

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #359 : 05.04.2017 klo 22:22:49

Itse ilmoittaudun siihen osaan yleisöstä joka ei pidä nykyisen kuuluttajan äänialaa tai ääntämistä parhaiten sopivana tällaiseen tapahtumaan. Samoin pelaajien listaaminen vain sukunimellä ei oikein istu omaan korvaan.

Propsit innokkuudesta toki Ylos
Kuhinho

Poissa Poissa


Vastaus #360 : 05.04.2017 klo 22:45:22

Kuuluttajallahan on iha jäätäviä ääniongelmia. Ääni vuotaa ja on kähee, pelkästään sitä on raskasta kuunnella, en tiiä kuinka kauan kaverin ääni kestää. Lisäksi jannu vaan puhuu liian nopeasti, ei saa mitään selvää. Eikä mikkiin tartte huutaa.

Hieno matsi! Piri on 2.0 versio Aarno Turpeisesta.
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #361 : 05.04.2017 klo 22:45:39

VPS neljän maalin tappiolla ja lyhytsyöttöpelillä omassa alakerrassa jatketaan.

Kun valmentajan päässä oleva visio ja fiksaatio on maailman todellisuutta ja joukkueen pärjäämistä tärkeämpää, näin voi käydä. Saattaa pitkässä juoksussa harmittaa aika vitusti, että Vepsu pärjäsi viime kaudella niinkin hyvin. Vielä en täysin luovuta, mutta pari samanlaista peliä lisää, ja Vepsun saa unohtaa pääsarjakeskusteluissa.

Niin ja ainahan tietty voidaan antaa nykyiselle päävalmentajalle potkut, ja palkata Pete Vuorinen peluuttamaan tulosfutista loppukauden ajaksi. Siinä se on aina onnistunut Ylos
Vincent Orava

Poissa Poissa


Vastaus #362 : 05.04.2017 klo 22:52:16

Kuuluttaja ei jatkoon. Toimisi ehkä jossain junnujen säbäturnauksessa (tyttöjen, poikien tai shemalejen), mutta nyt oli väärässä paikassa.
Kroatian Pele

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #363 : 05.04.2017 klo 22:54:19

Hienoa.  Enää 32 kierrosta ja saadaan uusi valkku.  Riveiro ja Tainio tilalle niin hyvä tulee.
hoc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri


Vastaus #364 : 05.04.2017 klo 23:00:11

Kiitämme
- Prässi á la Jose
- Seksipallon paluu töölöön
- Atomivoima
- Klubipääty

Moitimme
- Vepsun taso
- Kuuluttaja
- Musiikin ja mainosten äänenvoimakkuus
- Eurokyykyn rallatus väärässä kohtaa ja väärässä tilaisuudessa
- Kylmä

Kysymme:
- Kuka klubia valmensi? (Kaksi vaihtoa tunnin kohdalla, kaikki vaihdot käytettiin, Atom ei pelannut täysiä minuutteja, eikä 1-0:ssa aloitettu peruuttelemaan, joten Bana se ei voinut olla.)
Raaka-Juhani

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK ja Huuhkajat


Vastaus #365 : 05.04.2017 klo 23:11:03

Mun mielestä eom edelliseen kuuluttajaan verrattuna. Vihdoinkin sitä tunnetta, jota on kaivattu! Enkä edes ole uusi kuuluttaja.
4-5-2

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #366 : 05.04.2017 klo 23:16:39

Ihan hyvinhän se kuuluttaja veti, jos kyseessä oli eka kerta. Toisaalta itse en jaksaisi valittaa, vaikka olisi vetänyt aivan vihkoon. Matsin tai matsikokemuksen kannalta sillä ei tällaisissa kiimavoitoissa ole paskaakaan väliä.
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots


Vastaus #367 : 05.04.2017 klo 23:31:04

Mun mielestä eom edelliseen kuuluttajaan verrattuna. Vihdoinkin sitä tunnetta, jota on kaivattu! Enkä edes ole uusi kuuluttaja.
Juuri näin. Melkoinen mielensäpahoitaja saa olla, jos tuon kuuluttajan ääni jotakuta häiritsi.
En tykkää

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #368 : 05.04.2017 klo 23:59:42

Parempaa peliä, parempi pääty, parempi kuuluttaja, paremmat tarjoilut, parempi päivä

Loppuunmyydystä Klubipäädystä jäi sitten sellaiset 400 ihmistä himaan
Objectif Lune

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #369 : 06.04.2017 klo 00:00:03

Ööö...just... Biologian tunneilta en ihan hirveästi muista, mutta jotenkin joskus olen kuullut puhuttavan X ja Y kromosomeista jotka aika lailla määrittävät sukupuolen. Ehkä olen sitten vain maalaistollo ja teillä kaupunkilaisilla tilanne on eri ja jostain on ilmestynyt kolmaskin sukupuoli. Tai hetkinen... sukupuoli...puoli eli puolikas. Koko sanahan on itse asiassa väärä kun se jakaa ihmiset vain kahteen ryhmään. Ehkä pitäisikin puhua sukutriosta tai sukukvartaalista.

Olipahan muuten mahtavaa tykitystä tänään. Tällaista Klubia on ilo katsella. Nyt vaan samanlaidella höyryllä koko loppukausi niin hyvä tästä tulee Ylos ja ehkä Euroopassakin tulee menestystä.

Joo, varmaan sun kandee päivittää toi näkemyksesi biologiasta ja sen yhteydestä sukupuoleen. Nykytiede ei tue oletusta binäärisestä sukupuolesta. Sinänsä mulle on sama mitä mieltä ootte meistä muunsukupuolisista ja sukupuolesta ylipäätänsä, mutta toivoisin, että voitais olla kaikki jalkapallofaneja ilman, että tarvitsee käyttää sukupuolivähemmistöjä syrjiviä käsitteitä tai lausahduksia.

Oon nimittäin samaa mieltä, että oli mahtavaa tykitystä tänään ja Klubia oli ilo katsella. Ja sit sen ilon keskeyttää se, että ottelun kuuluttajaa pilkataan samanlaisista asioista, josta itseä on pilkattu aina. Enkä ma usko, että tarkoitus oli loukata tai syrjiä yhtään ketään, vaan että se oli ihan puhdasta vahinkoa ja ajattelemattomuutta. Siksi ajattelin tuoda esille, että meitä on sellaisiakin klubifaneja, joita tuollainen kielenkäyttö satuttaa.

Eli eiköhän pyritä luomaan sellaista jalkapalloyhteiskuntaa, joka ei poissulje ihmisiä vaan johon on tervetullut ilman syrjinnänpelkoa kuka vain. :)
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots


Vastaus #370 : 06.04.2017 klo 00:03:09

Joo, varmaan sun kandee päivittää toi näkemyksesi biologiasta ja sen yhteydestä sukupuoleen. Nykytiede ei tue oletusta binäärisestä sukupuolesta. Sinänsä mulle on sama mitä mieltä ootte meistä muunsukupuolisista ja sukupuolesta ylipäätänsä, mutta toivoisin, että voitais olla kaikki jalkapallofaneja ilman, että tarvitsee käyttää sukupuolivähemmistöjä syrjiviä käsitteitä tai lausahduksia.

Oon nimittäin samaa mieltä, että oli mahtavaa tykitystä tänään ja Klubia oli ilo katsella. Ja sit sen ilon keskeyttää se, että ottelun kuuluttajaa pilkataan samanlaisista asioista, josta itseä on pilkattu aina. Enkä ma usko, että tarkoitus oli loukata tai syrjiä yhtään ketään, vaan että se oli ihan puhdasta vahinkoa ja ajattelemattomuutta. Siksi ajattelin tuoda esille, että meitä on sellaisiakin klubifaneja, joita tuollainen kielenkäyttö satuttaa.

Eli eiköhän pyritä luomaan sellaista jalkapalloyhteiskuntaa, joka ei poissulje ihmisiä vaan johon on tervetullut ilman syrjinnänpelkoa kuka vain. :)
:D
En tykkää

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #371 : 06.04.2017 klo 00:09:09

:D
Isoveivi

Poissa Poissa


Vastaus #372 : 06.04.2017 klo 00:12:24

Ihan sama mitä sukupuolta -tai sukupuoleton, aseksuaali tai vaikka genderblender-kuuluttaja edustaa/on edustamatta mutta paska kuuluttaja se oli silti. Se siitä.

Klubin peli ylitti odotukset ja vepsukka oli aivan paska, kannatti varmaan lähteä tollasella dösällä kun oli odotettavissa että jossain vaiheessa helähtää varmasti.
Piriselle peukut täältäkin kunhan ei enää yritä vetää liikkuvaan palloon tällä kaudella.
Helvetin hyvä ettei tuullut yhtään koska sit tuolla olis ollut vitun kylmä mut nyt oli vaan kylmä Tuoppi
Sauron

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, Tsingis Khan


Vastaus #373 : 06.04.2017 klo 00:13:29

Muutenhan tuo kuuluttaja on ihan hyvä, mutta ajoitusta voisi hieman parantaa. Esim. ei tarvitse kesken nappulakenkien kuuluttaa ellei ole jotain todella akuuttia kerrottavana.
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots


Vastaus #374 : 06.04.2017 klo 00:16:12

Muutenhan tuo kuuluttaja on ihan hyvä, mutta ajoitusta voisi hieman parantaa. Esim. ei tarvitse kesken nappulakenkien kuuluttaa ellei ole jotain todella akuuttia kerrottavana.
Taitaa olla ottelumanuaalissa nuo kuulutukset muiden matsien tilanteista. En kyllä ymmärrä miksi niitä pitää kuuluttaa..

 
Sivuja: 1 ... 14 [15] 16 17
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa