FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.04.2024 klo 14:03:27 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: VITTUSAATANAAAAAHHH½½!!!!!§1!!  (Luettu 8672 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


: 28.05.2017 klo 22:58:19

Montakohan vuotta siitä on, kun ekan kerran mietin, että pitäs olla topingi vituiksi menneille kuville. Nyt mentiin sen rajan yli räikeästi.

Aja Kuopiosta yli 1000km (ei onneksi tarvinnut ajaa itse puoliakaan...), paukuta poikkeuksellisella suhteella onnistunutta materiaalia sinänsä merkityksettömistä ja aika tylsistäkin tapahtumista pitkin matsia. Ei ikinä ole yhtä hyvällä prosentilla pysynyt tarkennukset siellä missä pitääkin.

Sitten matsin loppupuolella natsaa oikeastaan kaikki. RoPS tekee viimeisen vaihtonsa. Loput lämpöä ottamassa olevat jätkät lähtevät päädystä pääkatsomon puolelta pois. Pääsen valon puolella napsimman kuvia ja melkeinpä saman tien kentälle tullut Roihan Simppa pistää huolimattoman syötön, jonka THE Sax katkoo. Nissilä kuskaa irtopallon maalin lähelle...





...pallo Niskaselle laitaan ja tässä kohtaa sitten alkaa tarkennus harhailla sen ratkaisevan sekunnin-puoltoista. Immi heittä karkin Purjelle takatolpalle ja kuten nähdään, niin olin aika hyville mestoille haistellut oman perseeni. Mutta, mutta... Sen sekunnin-puolentoista aikana kerkesi tapahtua yhden Veikkausliiga-ottelun lopputuloksen kannalta kaikista merkittävimmät jutut. Kas tältä se näytti. Vituttaa kaksin käsin vieläkin.





Luojan kiitos mun takavasemmalla oli vieraskannattajat ja Ats tiesi sen myös. Niitä ruutuja kateltiin hämmentävän lyhyentuntuisella paluumatkalla maailman leveimmän virneen kera. :)
« Viimeksi muokattu: 12.06.2017 klo 11:23:47 kirjoittanut krevis »
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #1 : 18.07.2017 klo 13:30:48

Kun nyt tämmöisen roskaämpärin olen avannut, niin yritetään edes luoda jotain keskustelua. Minulla tämä lähti automaattisesti roskikseen, mutta kaivoin tämän sittenkin takaisin. Tarkennus ei ole kohteessa, eli mulle käytännössä automaattinen hylky. Mutta tässä on kuitenkin muutama ihan hyvä juttu mukana (dumarin ojennettu käsi, katsomossa siellä täällä perinteisesti tuulettelevia savolaisia, Sihvolan tuskainen parahdus *tirsk*) ja aloin miettiä, että miten armottomia te muut olette tämmöisille vittumaisille hudeille?

Glamour Tits

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #2 : 18.07.2017 klo 23:18:23

En nyt tiedä sopiiko tänne, koska kyseinen kuva (rajattuna) on kuitenkin ollut läppärini taustakuvana keväästä saakka, mutta ei ehkä sellainen kuva, jonka urheilusivuilla näkisi. Sori, en tiedä miten flickr:stä saisi linkitettyä suoraan, oon koittanut. Niin ja myös anteeksi että on kuva cupista eikä mitenkään ajankohtainen.

https://www.flickr.com/photos/kirjatalonpojat/33280356056/in/album-72157679512425370/
« Viimeksi muokattu: 18.07.2017 klo 23:27:48 kirjoittanut Glamour Tits »
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #3 : 19.07.2017 klo 00:15:37

Nämä on vekkuleita. Monesti on käynyt mielessä, että voisi joskus askarrella tuollaisen naamagallerian erilaisista ilmeistä, mutta hyvinpä on tuollaiseen jaksanut panostaa. Mutta hirveän ihmeellistä pitää mulle pelitilannekuvassa olla, jos siinä ei näy palloa ollenkaan. Ei sillä, ettenkö joskus olisi hassuttellut kunnolla ja jostain Honka-KuPS -matsista muistaakseni pistin kokonaisen satsin pallottomia kuvia tänne näkösälle.

Pistetään vielä Jannelle erikseen Ylos, valtavan mainio herrasmies ja yleensä hyvää, joskin aavistuksen verran provosoivaa juttuseuraa KuPSin peleissä. :D
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #4 : 16.08.2017 klo 15:23:00

Mistäkö tietää, että on aika vaihtaa paikkaa? No...

krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #5 : 08.09.2020 klo 01:52:46



Onko kalusto sanoutumassa irti, vai selittääkö tällaiset mieluummin jollain poltergeistillä?

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa