FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 13:59:29 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 88 [89] 90 ... 232
 
Kirjoittaja Aihe: Arsenal F.C. 2017/2018. Vain voitto kelpaa, Arsene Wenger  (Luettu 938758 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Icarus666

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal, Leyton Orient, sympathy for Aston Villa


Vastaus #2200 : 02.12.2017 klo 22:51:51

Paremmin puolustava joukkue yleensä voittaa.
Sitten tasapeli olisi ollut oikein.
Rautakanki

Poissa Poissa


Vastaus #2201 : 02.12.2017 klo 22:52:57

Sitten tasapeli olisi ollut oikein.
Kliinisemmin viimeistelevä yleensä voittaa.
Rotta Ayala

Poissa Poissa


Vastaus #2202 : 02.12.2017 klo 22:55:23

Ainut mistä antaisin Wengerille kritiikkiä, että 1-2 kavennuksen jälkeen jatkui se äärettömän riskialtis hyökkiminen missä useimmiten Kos oli yksinään vahtimassa Lukakua (ja Pogbaa joka ei paljoa puolustanut) Monrealkin nousi välillä kuin laitapakki omalta topparin paikaltaan. Joo oli henki päällä mutta nyt suotta sitten peli lässähti siihen ManU:n kolmanteen maaliin. De Gea lopulta ne pisteet vei. Ehkä myös Iwobin sisääntulo oli vähän erikoinen ratkaisu, koska tehoja mies ei juuri tee.
Se että tällaisia pikkulapsille pihapeleissä tapahtuvia lapsuksia tulee vuodesta toiseen lähes pelissä kuin pelissä ei siis ole Wengerin vika? Monessako muussa edes Arsenalin tasoisessa tai huomattavasti paremmassa joukkueessa tällaista tapahtuu jatkuvalla syötöllä vuodesta toiseen? Ei tasan yhdessäkään.

Vastaavia sekoiluja tapahtui mm. viime viikonloppuna Huddersfieldiä vastaan useampia, mutta tuolloin vastustajan taso ei riittänyt niistä rankaisemaan. Manulla taso riitti ja Mou oli selvästi ohjeistanut hakemaan näitä sillä kuka nyt ei tikkaria veisi lapselta jos siihen annetaan jatkuvasti mahdollisuus. Saman tikkarin ovat Champparin ekalla pudotuspelikierroksella käyneet viemässä Barca, Bayern ja jopa Monaco viime vuosina. Liigassa Moun Chelsea teki kerta kerrasta Arsenalista hakkelusta juurikin näistä lapsuksista rankomalla tai nopeilla vastahyökkäyksillä kuten myös City, Puul ja jopa pikkuveli.

Arsenal on usein hallinnut mielin määrin näitä em pelejä pelin alussa, jopa Barcaa ja Bayerniä vastaan mutta lopputulos on aina sama. Mikäköhän Kukakohan siihen on syynä?

Täytyy toivoa Saksalle jonkinlaista romahdusta kesän kisoissa ja Jogi Löwille potkuja, olisi mukavaa nähdä joskus Arsenalin hyökkäyskaluston mahti kun valmentajana olisi joku joka jaksaisi edes auttavasti organisoida puolustusta.
k98belvi

Poissa Poissa


Vastaus #2203 : 02.12.2017 klo 23:00:13

Özil on kyllä ihan eri mies nykyään. Voisi jopa antaa jatkosopparin.

Eiköhän Arsenal ole sitä jatkopahvia tarjonnut jo vuoden päivät. Özil on nyt näyteikkunassa ja pelihalut sen mukaiset.

Sanchez on selvästi näyttönsä antanut ja peli ei ihan 100%:sti maistu. Eiköhän Sanchez lähde tammikuussa. Kunhan vain Arsenal saa jonkun tilalle.

Jälkikäteen voisi sanoa, että olisi pitänyt laittaa Wilshere Iwobin tilalle kentälle. Iwobi teki paljon peliä ja Wilshere on siinä pari pykälää parempi. Tehoja ei kummaltakaan tule, mutta playmakerina Wilshere on parempi, varsinkin kun ManU oli ihan köysissä. Näköjään Iwobi on se Wengerin hevonen, jossa on rahat kiinni. Nämä ratkaisut eivät varmasti helpota jatkopahvin syntyä, jos sitä Wenger edes Wilsheren kanssa yrittää saada aikaiseksi. Iwobi on potentiaalinen kaveri, mutta kyllä häntä EL-, kaljacup- ja heikommat valjupelit vielä kehittävät. Näissä isoissa peleissä ei ole paljoa annettavaa.
Fin_Gooner

Poissa Poissa


Vastaus #2204 : 02.12.2017 klo 23:05:52

Täsmälleen samaa mieltä Wengeristä Rotta Ayalan kanssa. Koko ryhmitys oli koko ajan juuri sellainen, mitä vastahyökkäävä joukkue rakastaa. Arsenal seisoi lähes koko joukkueen voimin reilusti yli puolessa kentässä ja siirteli palloa riskialtteilla syötöillä poikittain. Vielä kun keskikenttä on armottoman hidas, niin ei ollut vaikea nähdä tuon 1-3 maalin syntymistä ennemmin tai myöhemmin. Pari ekaa olivat kyllä lapsellisia henkilökohtaisia virheitä.
Rautakanki

Poissa Poissa


Vastaus #2205 : 02.12.2017 klo 23:17:52

Totta kyllä että kaksi ekaa maalia olivat henkilökohtaisia virheitä mutta Mou toisaalta ilmiselvästi haki ylhäällä riistoja ja pelaajat iskivät hanakasti kun paikka tuli.

Vaikka Wenger on saanutkin muutaman hyvän tuloksen Mourinhosta parin viime vuoden aikana niin kyllä Wenger edelleen on aika tukevasti Moun taskussa.
Fin_Gooner

Poissa Poissa


Vastaus #2206 : 02.12.2017 klo 23:28:58

Totta kyllä että kaksi ekaa maalia olivat henkilökohtaisia virheitä mutta Mou toisaalta ilmiselvästi haki ylhäällä riistoja ja pelaajat iskivät hanakasti kun paikka tuli.

Vaikka Wenger on saanutkin muutaman hyvän tuloksen Mourinhosta parin viime vuoden aikana niin kyllä Wenger edelleen on aika tukevasti Moun taskussa.

Näin on, mutta kyllä Ranskan ja Saksan maajoukkuetoppareiden pitäisi pientä prässiä sietää.
Icarus666

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal, Leyton Orient, sympathy for Aston Villa


Vastaus #2207 : 02.12.2017 klo 23:33:21

Toisaalta Arsenal pystyy myös nollaamaan kenet tahansa ajoittain eli kyllä pelitapa on myös toimiva. Ongelma on minun mielestäni siinä, että virheet ovat monesti todella räikeitä kuten Kosin ja Mustin koomailut tänään. Väittäisinkin jopa myös, että vaikka Koscielny on hyvä toppari niin pallollinen pelaaminen ja pelinluku ei ole aivan sitä toptop qualityä mitä tuollainen pallonhallinta pelitapa vaatisi. Mustafissa on toki myös paljon samaa. Bouldin roolista olisi kyllä kiva saada tietoa, että onko purkan jauhaminen ainut vaatimus vai tekeekö mies oikeasti jotakin? Muutenkin olisi mukava saada hieman tuoreempaa näkemystä puolustuksen ohjaamiseen kuin vanhan liiton (Rice ja) Bould, jos se nyt Bouldilla varsinkin edes toimeen kuuluu.

Itse olen pitänyt Mertesackeria viime aikojen parhaana topparina pelinluvun ja ennakoinnin osalta ja näkisin kyllä, että miehelle pitää joku koutsin rooli sorvata samantien kun saa kurssit käytyä ja nappulat naulaan.    
thiou

Poissa Poissa


Vastaus #2208 : 02.12.2017 klo 23:49:10

Jälkikäteen voisi sanoa, että olisi pitänyt laittaa Wilshere Iwobin tilalle kentälle. Iwobi teki paljon peliä ja Wilshere on siinä pari pykälää parempi. Tehoja ei kummaltakaan tule, mutta playmakerina Wilshere on parempi, varsinkin kun ManU oli ihan köysissä. Näköjään Iwobi on se Wengerin hevonen, jossa on rahat kiinni.

Omasta mielestä Iwobi oli hyvä, ja hän oli usein hyvässä paikassa pelattavissa ja sitä myöten Arsenal pääsi hyviin hyökkäyksiin. En ainakaan itse menisi sanomaan, että Wilshere olisi varmuudella paremmin selviytynyt. Jos Iwobi on jonkun mielestä Wengerin liiallisessa suosiossa tai jotain vastaavaa, niin täällä futisforumilla jotkut nickit arvioivat Iwobia turhankin alakanttiin. Onko kenties jäänyt siitä päälle, kun Perez tuntui jäävän koirankoppiin Iwobin takia silloinkin, kun Iwobin peli ei kulkenut? Jos Iwobi saisi uskallusta/räväkkyyttä viimeisiin ratkaisuihin ja omaisi paremman laukauksen, niin heittäisin moniin peleihin (tämän hetken) Alexisin tilalle avaukseen.
Icarus666

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal, Leyton Orient, sympathy for Aston Villa


Vastaus #2209 : 03.12.2017 klo 00:05:27

Omasta mielestä Iwobi oli hyvä, ja hän oli usein hyvässä paikassa pelattavissa ja sitä myöten Arsenal pääsi hyviin hyökkäyksiin. En ainakaan itse menisi sanomaan, että Wilshere olisi varmuudella paremmin selviytynyt. Jos Iwobi on jonkun mielestä Wengerin liiallisessa suosiossa tai jotain vastaavaa, niin täällä futisforumilla jotkut nickit arvioivat Iwobia turhankin alakanttiin. Onko kenties jäänyt siitä päälle, kun Perez tuntui jäävän koirankoppiin Iwobin takia silloinkin, kun Iwobin peli ei kulkenut? Jos Iwobi saisi uskallusta/räväkkyyttä viimeisiin ratkaisuihin ja omaisi paremman laukauksen, niin heittäisin moniin peleihin (tämän hetken) Alexisin tilalle avaukseen.
Jos pelaa yhtenä noista kolmesta ylimmästä pelaajasta niin kyllä niitä tehoja on yksinkertaisesti vain tultava enemmän mitä Iwobilta on nähty.
k98belvi

Poissa Poissa


Vastaus #2210 : 03.12.2017 klo 00:28:46

Jos pelaa yhtenä noista kolmesta ylimmästä pelaajasta niin kyllä niitä tehoja on yksinkertaisesti vain tultava enemmän mitä Iwobilta on nähty.

Voisi sanoa, että Iwobin pelaaminen on hieman tuollaista alibipelaamista; tulee kyllä pelattavaksi, mutta onko siitä mitään hyötyä? Aika harvassa on killerpassit tai rohkeat haastot, jotka tuovat maalipaikkoja, kulmia, rankkareita tai jopa maaleja. Iwobi saa pallon, mutta ratkaisu pallon kanssa on yleensä helppo syöttö kaverille laidalla 30-35 metriä maalista. Tykkään kyllä Iwobista pelaajana ja hienoa, että Wenger antaa hänelle vastuuta, mutta vähän tulee fiilis, että taas kasvatetaan pelaajaa joukkueen menestymisen sijasta. Wilshere kuitenkin todistetusti pystyy tekemään jotain maagista, joka avaa puolustuksen, varsinkin kun vastassa on Mourinhon bussi. Iwobilta niitä ei valitettavasti nähdä, ainakaan vielä.

Oliko muuten Mourinhon ensimmäinen voitto Emiratesilla?
thiou

Poissa Poissa


Vastaus #2211 : 03.12.2017 klo 00:31:35

Se että tällaisia pikkulapsille pihapeleissä tapahtuvia lapsuksia tulee vuodesta toiseen lähes pelissä kuin pelissä ei siis ole Wengerin vika? Monessako muussa edes Arsenalin tasoisessa tai huomattavasti paremmassa joukkueessa tällaista tapahtuu jatkuvalla syötöllä vuodesta toiseen? Ei tasan yhdessäkään.

Vastaavia sekoiluja tapahtui mm. viime viikonloppuna Huddersfieldiä vastaan useampia, mutta tuolloin vastustajan taso ei riittänyt niistä rankaisemaan. Manulla taso riitti ja Mou oli selvästi ohjeistanut hakemaan näitä sillä kuka nyt ei tikkaria veisi lapselta jos siihen annetaan jatkuvasti mahdollisuus.

Tästä Wenger kommentoikin pelin jälkeen, että virheet eivät tulleet edes kovin kovan paineen alla. Mutta kun samanlaisia virheitä tuli myös jo Huddersfieldiä vastaan, niin herättää se ihmetystä, miksi näihin ei koskaan puututa ajoissa. Nyt varmaan muutama peli taas menee ilman vastaavia hölmöilyjä, mutta sen jälkeen se taas unohtuu.


Alibipelaamista tai ei, niin kyllähän Iwobin sisääntulo (tai 0-2) piristi Arsenalin peliä ja Arsenal pääsi paikoille. Tuskinpa ne pallot olisivat kimpoilleet sisään, vaikka Iwobin tilalla olisi ollut Wilshere. Welbeck tai Giroud olisi ehkä auttanut viimeistelyssä.
« Viimeksi muokattu: 03.12.2017 klo 00:48:44 kirjoittanut thiou »
tuuba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Wengerball. Flair-futis.


Vastaus #2212 : 03.12.2017 klo 05:35:39

Itse aloin katsomaan peliä tilanteessa 0-2, noin 21min pelattuna. En siis todistanut tota alun ilmeisesti täysin käsittämätöntä sulamista.

Mutta koko se ottelu, jonka minä näin, oli sellainen, jossa Arsenal herhiläismäisesti painoi päälle, teki yhden ja päästi yhden.

Alun sulamista ei voi hyväksyä eikä selitellä parhain päin. Näin ei voi tapahtua tällaisissa otteluissa. Mutta se jalkapallo, mitä minä tänään todistin sen jälkeen, oli yksi upeimmista esityksistä mitä olen ikinä (sic) Arsenalilta nähnyt. En usko, että koskaan olen todistanut 33 maalintekoyritystä, enkä taatusti ole koskaan todistanut ManUa vastaan pallonhallintaa 75-25. Se, että Wenger heitti vaihdosta sisään Welbzin, Giroudin sekä Iwobin muiden tilalle, oli aivan suorastaan hykerryttävää hyökkäävän jalkapallon juhlaa. Mä elin tänään koko matsin läpi ihan täysillä ja tämä oli se Arsenal, jota mä haluan kannattaa, vaikka takkiin tulikin. V*****i todella paljon lopussa, jossa 2 pilkkua kaiken lisäksi jätettiin viheltämättä, mutta it's football, eikä välttämättä olisi auttanut, vaikka pilkku olisi saatukin, oli jo liian myöhäistä.

Tällä kertaa kaikesta kismityksestä huolimatta - ja koska en todistanut sitä ihan alkua - mun on pakko sanoa, että joukkue taisteli upeasti ja sitä pystyi täydellä sydämellä ja ylpeydellä seurata. Henkiset pisteet Arsulle tästä esityksestä.
White Sleeves

Poissa Poissa


Vastaus #2213 : 03.12.2017 klo 11:52:04

Itse aloin katsomaan peliä tilanteessa 0-2, noin 21min pelattuna. En siis todistanut tota alun ilmeisesti täysin käsittämätöntä sulamista.

Mutta koko se ottelu, jonka minä näin, oli sellainen, jossa Arsenal herhiläismäisesti painoi päälle, teki yhden ja päästi yhden.

Alun sulamista ei voi hyväksyä eikä selitellä parhain päin. Näin ei voi tapahtua tällaisissa otteluissa. Mutta se jalkapallo, mitä minä tänään todistin sen jälkeen, oli yksi upeimmista esityksistä mitä olen ikinä (sic) Arsenalilta nähnyt. En usko, että koskaan olen todistanut 33 maalintekoyritystä, enkä taatusti ole koskaan todistanut ManUa vastaan pallonhallintaa 75-25. Se, että Wenger heitti vaihdosta sisään Welbzin, Giroudin sekä Iwobin muiden tilalle, oli aivan suorastaan hykerryttävää hyökkäävän jalkapallon juhlaa. Mä elin tänään koko matsin läpi ihan täysillä ja tämä oli se Arsenal, jota mä haluan kannattaa, vaikka takkiin tulikin. V*****i todella paljon lopussa, jossa 2 pilkkua kaiken lisäksi jätettiin viheltämättä, mutta it's football, eikä välttämättä olisi auttanut, vaikka pilkku olisi saatukin, oli jo liian myöhäistä.

Tällä kertaa kaikesta kismityksestä huolimatta - ja koska en todistanut sitä ihan alkua - mun on pakko sanoa, että joukkue taisteli upeasti ja sitä pystyi täydellä sydämellä ja ylpeydellä seurata. Henkiset pisteet Arsulle tästä esityksestä.
Täysin samaa mieltä! Jos huomioidaan 0-2 tilanne Mourinhon viimeiseen asti viilattua bussiyhtiötä vastaan niin olihan tuo Arsun peli komeaa katseltavaa. Mahkuja oli hyvinkin kääntää koko peli, ja vain De Gea piti ManUn voitossa.
k98belvi

Poissa Poissa


Vastaus #2214 : 03.12.2017 klo 13:15:10

Mielenkiintoista nähdä Arsenalin reaktio tähän ManU-peliin. Ensi su perinteisesti vaikea vieraspeli So'tonia vastaan. Viime aikojen hyökkäyspelillä ei pitäisi tulla ongelmia, mutta puolustusta on pakko terävöittää.
Fin_Gooner

Poissa Poissa


Vastaus #2215 : 03.12.2017 klo 13:35:36

Täysin samaa mieltä! Jos huomioidaan 0-2 tilanne Mourinhon viimeiseen asti viilattua bussiyhtiötä vastaan niin olihan tuo Arsun peli komeaa katseltavaa. Mahkuja oli hyvinkin kääntää koko peli, ja vain De Gea piti ManUn voitossa.

Eli mitään ongelmaa ei seurassa ole, kaikki on hyvin, Wenger on loistava ja united smile? Vai miksi pitäisi iloita kauden 6. tappiosta joulukuun alussa ja vieläpä helpohkon otteluohjelman jälkeen? Itse näen, että Arsenal pelasi hyvin sen vuoksi, että paskoivat taas alussa housuun ja ManU alkoi puolustamaan johtoaan eikä Arsulla ollut enää mitään hävittävää. Tuotahan on nähty vuosien saatossa paljonkin... toki siinä oli paikat voittoonkin, mutta jossittelu ei auta ja lopussa tuloksena on paska tulos ja 0 pistettä.
läsytti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal


Vastaus #2216 : 03.12.2017 klo 13:54:55

Eli mitään ongelmaa ei seurassa ole, kaikki on hyvin, Wenger on loistava ja united smile? Vai miksi pitäisi iloita kauden 6. tappiosta joulukuun alussa ja vieläpä helpohkon otteluohjelman jälkeen? Itse näen, että Arsenal pelasi hyvin sen vuoksi, että paskoivat taas alussa housuun ja ManU alkoi puolustamaan johtoaan eikä Arsulla ollut enää mitään hävittävää. Tuotahan on nähty vuosien saatossa paljonkin... toki siinä oli paikat voittoonkin, mutta jossittelu ei auta ja lopussa tuloksena on paska tulos ja 0 pistettä.

Varmasti on seurassa ongelmia eikä kaikki ole hyvin, tosin ei todellakaan huonostikaan. Ymmärrän että tappio harmittaa mutta ei eilinen ollut Wengeristä kiinni vaan yhtälailla pelaajista myös. Turha tulla nostamaan Wengeriä aina tappion jälkeen syntipukiksi kun kaikki lienee jo sanottu Wengeristä mitä sanoa voi. Arsenal puolusti heikosti ManU puolusti hyvin. Manu oli kliinisempi lähes kaikessa muussa Arsenal oli edellä. Toki pisteet meni ja alku oli kamala mutta ei mua ainakaan eilinen peliesitys juurikaan harmita.

Mä en kyllä mitään housuunpaskomista nähnyt kuin korkeintaan Joselle tuli lusikallinen pöksyyn toisella jaksolla.
Fin_Gooner

Poissa Poissa


Vastaus #2217 : 03.12.2017 klo 13:59:56

Varmasti on seurassa ongelmia eikä kaikki ole hyvin, tosin ei todellakaan huonostikaan. Ymmärrän että tappio harmittaa mutta ei eilinen ollut Wengeristä kiinni vaan yhtälailla pelaajista myös. Turha tulla nostamaan Wengeriä aina tappion jälkeen syntipukiksi kun kaikki lienee jo sanottu Wengeristä mitä sanoa voi. Arsenal puolusti heikosti ManU puolusti hyvin. Manu oli kliinisempi lähes kaikessa muussa Arsenal oli edellä. Toki pisteet meni ja alku oli kamala mutta ei mua ainakaan eilinen peliesitys juurikaan harmita.

Mä en kyllä mitään housuunpaskomista nähnyt kuin korkeintaan Joselle tuli lusikallinen pöksyyn toisella jaksolla.

Tämä argumentti on tietenkin jo vanha, mutta toimiva: pelaajat ovat vaihtuneet moneen kertaan, mutta ongelmat pysyvät samoina. Ainoa yhteinen tekijä on Wenger ja hänen luoma seurakulttuuri ja pelitapa.
Arkon

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Wengerin Arsenal, AC Oulu


Vastaus #2218 : 03.12.2017 klo 14:04:57

Ensimmäiset 11 minuuttia olivat hirveine yksilövirheineen ihan tyypillistä isojen pelien Arsenalia, mutta ei nyt ihan heti tule mieleen ottelua, jossa joukkue olisi tullut tuollaisella rytinällä peliin mukaan kammottavan alun jälkeen. Ylipäätään viime aikojen Arsenalin peliä on tullut katsottua aivan erilaisella innolla verrattuna alkukauden nyhjäykseen.

Vituttaahan se silti, kun tulos lopulta oli se perinteinen.
Rautakanki

Poissa Poissa


Vastaus #2219 : 03.12.2017 klo 14:58:44

Paljon oli hyvää mutta myös paljon huonoa:

+ Hyökkäyspeli toimi maalintekoa lukuunottamatta hyvin jouhevasti ja tekopaikkoja pystyttiin luomaan riittävästi ottelun voittamiseen
+ Lacazette on roolissaan erittäin hyvä. Melko kliininen maalintekijä mutta sen lisäksi pystyy pelaamaan laidalla sekä antamaan niitä viimeisä syöttöjä (joita esim Iwobi ei pysty). Antaa uskoa josko Arsu ei sittenkään kyykkäisi aivan totaalisti Sanchezin poistuessa.
+ Taisteluilme ja pelaajien halu voittaa tuo ottelu oli silmiinpistävää. Joukkuetta olisi helppo kannattaa ja Wengerinkin pystyisi antamaan seurajohdolle melkein anteeksi jos aina olisi tuo vire.

- Puolustuksen alokasmaiset virheet.
- Giroudin ottaminen sisään vasta kuudenneksi hyökkääväksi pelaajaksi oli paitsi täysin älytöntä niin myös ennalta nähtävissä että Giroud ei saa mitään aikaan kun boksissa on kuusi omaa ja kahdeksan vastustajaa. Pelaa siinä sitten seinätargettia.
- Wengerin tapa reagoida tappioasemaan "kaikki tai ei mitään" -tyyppisesti. Kuten joku hyvin kirjoitti, kavennusmaalin jälkeen olisi ollut hyvä hetki rauhoittaa ja hakea kärsivällisesti tasoitusta eikä lähteä hyökkäys-pallonmenetys-alivoima -lottoon Mourinhoa vastaan. Tämä on sitä naivismia joka ehkä vituttaa kaikista eniten Wengerissä.

Mutta, en dumaa suoritusta kokonaisuudessaan missään tapauksessa, sinänsä hienoa että kaksi maalia eteen Manulle ja silti saumat voittaa ottelu.

Maalivahtien  tasoero ratkaisi osaltaan.
esjonne_

Poissa Poissa


Vastaus #2220 : 03.12.2017 klo 15:04:22

Özil on kyllä ihan eri mies nykyään. Voisi jopa antaa jatkosopparin. Alexisin voi myydä ens kuussa.

Samoilla linjoilla. Alexisin tuoma lisäarvo tuntuu vähentyvän peli peliltä, joten myyntiin vaan tammikuussa kun tuosta vielä jotain rahallista kompensaatiota saa.

Kroenkekin tykkää kun pankkitilit saa vähän täytettä.
läsytti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal


Vastaus #2221 : 03.12.2017 klo 15:05:04

Tämä argumentti on tietenkin jo vanha, mutta toimiva: pelaajat ovat vaihtuneet moneen kertaan, mutta ongelmat pysyvät samoina. Ainoa yhteinen tekijä on Wenger ja hänen luoma seurakulttuuri ja pelitapa.

Pelitapa jossa hänen aikanaan ei ole suurempia notkahduksia (-viime kausi) tapahtunut viimeiseen 20 vuoteen. Yhtä tasaista suorittajaa tuskin tullaan tulevaisuudessa näkemään ellei seurajohto vaihdu ja näin myös rahahanat aukea.

Myönnän että puolustuksessa tapahtuu käsittämättömiä virheitä mutta joka tapauksessa riippumatta siitä, onko pelaajat vaihtuneet on se yhtälailla niiden pelaajien syytä. Eilen esim. Mustafin sekoilu. Sekä pelaajat että valmentaja on vastuussa siitä, mitä kentällä tapahtuu.
Icarus666

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Arsenal, Leyton Orient, sympathy for Aston Villa


Vastaus #2222 : 03.12.2017 klo 17:35:41

+ Lacazette on roolissaan erittäin hyvä. Melko kliininen maalintekijä mutta sen lisäksi pystyy pelaamaan laidalla sekä antamaan niitä viimeisä syöttöjä (joita esim Iwobi ei pysty). Antaa uskoa josko Arsu ei sittenkään kyykkäisi aivan totaalisti Sanchezin poistuessa.
Itsellä on myös ottanut silmää, että Lacazette pystyy yllättävän vahvaan target tyyliseen pelaamiseen ja on vahva kaveri vaikka ei mikään kaappi olekaan. Lihavoidusta olen itse ajatellut vähän samaa, että Sanchezin lähtö olisi jo näennäisesti paikattu ja muutenkin kokisin Özilin korvaamisen vaikeammaksi rastiksi. Varsinkin kun Cazorlan nimen voi jo aika surutta vetää yli mistään suunnitelmista niin Öziliä olisi kyllä hyvä voidella pistämään nimi paperiin.

Sanchezista vielä, että olipa taas turhauttavaa katsoa kun sitä sisäänleikkausta piti yrittää varmaan 20 kertaa vaikka edessä oli ainakin kuusi Unitedin pelaajaa jatkuvasti. 
Wojciech

Poissa Poissa


Vastaus #2223 : 03.12.2017 klo 19:25:29

Wenger on Mustafi…
I don’t know what [injury] he has. I don’t know what’s wrong with him at all.

Mikähän juttu? Johtuiko alun sekoilu tästä?
astr0

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Maaseudun tulevaisuus


Vastaus #2224 : 03.12.2017 klo 22:03:12

- Wengerin tapa reagoida tappioasemaan "kaikki tai ei mitään" -tyyppisesti. Kuten joku hyvin kirjoitti, kavennusmaalin jälkeen olisi ollut hyvä hetki rauhoittaa ja hakea kärsivällisesti tasoitusta eikä lähteä hyökkäys-pallonmenetys-alivoima -lottoon Mourinhoa vastaan. Tämä on sitä naivismia joka ehkä vituttaa kaikista eniten Wengerissä.
Ihmeellistä jälkiviisastelua nämä kommentit. Jos Alexis olisi laittanut Lacazetten vedosta riparin sisään eikä De Gean jalkaan niin ei täällä valitettaisi yhtään. Ei tosin kehuttaisikaan. Ainakaan Wengeriä.

Moniko oikeasti valitteli mielessään toisen puoliajan ensimmäiset 15min, että ei saisi hyökätä noin kovin, kun Manu oli täysin vastaantulijana ja vain veskari piti joukkuetta pystyssä? Jos tuossa vaiheessa olisi alettu jarruttelemaan, niin täällä valitettaisiin miten taas tapettiin flow ottamalla jalka pois kaasulta ja päästettiin manu takaisin peliin.

Ihan vitun hyvää peliä toi toisen puoliajan alku.

 
Sivuja: 1 ... 88 [89] 90 ... 232
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa