FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 15:11:54 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 [2] 3 ... 39
 
Kirjoittaja Aihe: Simo Valakari ja Juha Pirinen, Tromsø IL  (Luettu 481509 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Röytän Karhu

Poissa Poissa


Vastaus #25 : 12.07.2017 klo 17:06:03

Norjan liiga näkyy Eurosport Playerilla.

Itse en ole VPN:n kautta saanut enää näkymään sikäläistä Eurosportia eikä itse asiassa tunne edes koko käyttäjätiliä. Esim. Ruotsin versio näkyy kyllä. Ilmeisesti pitäisi rekisteröityä Norjan version kautta tai jotain.
shots

Poissa Poissa


Vastaus #26 : 12.07.2017 klo 17:06:34

1. Englanninkielisissä maissa on paljon ihmisiä, joiden äidinkieli ei ole englanti ja jotka puhuvat huonoa englantia.
2. Suomalaisten "rallienglantia" arvostetaan englanninkielisissä maissa ja muualla siitä, että asia tulee ymmärretyksi.
3. Suomalaisten englannin lausuminen kiinnostaa vain suomalaisia, jotka kuvittelevat kaikkien muiden ja etenkin itsensä puhuvan täydellistä englantia

Koitetaan lopettaa tämä mutta pakko vastata sen verran ettei mua paskaakaan häiritse miten ihmiset ulkomaan kieliä lausuu, pääasia että uskalletaan puhua ja kokeillaan tulla ymmärretyksi.

Mutta, tässä vaan ihmettelin ettei aksentti ole yhtään muuttunut 10 vuodessa mihinkään suuntaan - sanavarasto ja sisältö on 100% varmasti kunnossa.
Symarippi

Poissa Poissa


Vastaus #27 : 12.07.2017 klo 17:47:37

TIL ei kai ihan noin pohjille kuulu, enemmän tuollainen alemman keskitason porukka joka on pelannut huonosti.
2013 tippui divariin, seuraavana vuonna nousi takaisin. Pari viime kautta taistellut putoamisesta aina viimeisille kierroksille asti. Edelliskaudella taisi pysyminen ratketa vasta ihan viimeisellä kierroksella.
raita

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, Fulham


Vastaus #28 : 12.07.2017 klo 17:58:35

Onnittelut Valakarille, pääsi peräkyliltä oikeaan valmennusympäristöön.

Nyt on hyvä näytösikkuna isompiin kuvioihin ja Tromso on hieno pikkukaupunki, siellä käyneenä voin sanoa että upeat maisemat, ystävälliset ihmiset ja hemmetin kallista olutta!
Symarippi

Poissa Poissa


Vastaus #29 : 12.07.2017 klo 18:05:46

Onnittelut Valakarille, pääsi peräkyliltä oikeaan valmennusympäristöön.
Aika peräkylä se on tuo Tromsøkin :D
Mutta hieno seura (Sympatialistalla kärkipäässä Tuoppi )jonka matseja tulee 2-3 kertaa kaudessa käytyä paikanpäällä katselemassa.

Toivon vilpittömästi menestystä Valakarille.
Isoveivi

Poissa Poissa


Vastaus #30 : 12.07.2017 klo 20:25:04

Ja nyt se "festarivideo" tännekin tulille sopparin kunniaksi Ylos
Neulepellelle lycka till vaan.
10 puukkoa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jani Honkavaara


Vastaus #31 : 12.07.2017 klo 20:37:39

Onnea matkaan. Ylos

Tuolta on varmaan hyvä ponnistaa johonkin isompaan norjalaisseuraan, jossa alkaakin näyteikkuna olemaan kohdillaan apinasaaria ajatellen.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #32 : 13.07.2017 klo 00:56:01

Valakarin haastattelu jossain yläasteen englannin kirjassa nevö föget Ylos Puhui silloin ainakin sellaista enkkua josta sai tyhmemmätkin hyvin selvää.

Tämä tuli heti mieleen kun alkoi keskustelu Valakarin ääntänisestä.

Mainittakoon myös, että Valakari asui isäni kanssa samassa naapurustossa jo 70-luvulla, joten minulle ei jäänyt muuta vaihtoehtoa jne.
Jats

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #33 : 13.07.2017 klo 07:17:17

Hyvä Simppa!
Täys luotto täällä, että kaikki menee kuin Trömsöössä.
shots

Poissa Poissa


Vastaus #34 : 13.07.2017 klo 09:10:02

Ja nyt se "festarivideo" tännekin tulille sopparin kunniaksi Ylos
Neulepellelle lycka till vaan.

Jaa tää vai?
About

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Klubi


Vastaus #35 : 13.07.2017 klo 15:09:15

Joistain aiemmista kommenteista oli jäänyt kuva, että siellä oli änkyräkännissä auottu päätä eksä tiedä kuka mä oon -hengessä. Eihän tossa ollut mitään pahaa. ??? Hyvässä hengessä.
Preku
Vastaus #36 : 13.07.2017 klo 15:16:36

Joistain aiemmista kommenteista oli jäänyt kuva, että siellä oli änkyräkännissä auottu päätä eksä tiedä kuka mä oon -hengessä. Eihän tossa ollut mitään pahaa. ??? Hyvässä hengessä.

Enpä ole itse semmoisia kommentteja ainakaan täällä nähnyt? Tuskin kellään on hirveästi pahaa sanottavaa Simosta ja itse ainakin hekotellut ihan hyvässä hengessä tuolle hekotellut.
donner

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, ManU


Vastaus #37 : 13.07.2017 klo 15:23:47

onnea matkaan Simolle Ylos
Grande Duro

Poissa Poissa


Vastaus #38 : 13.07.2017 klo 19:16:23

Itse en ole VPN:n kautta saanut enää näkymään sikäläistä Eurosportia eikä itse asiassa tunne edes koko käyttäjätiliä. Esim. Ruotsin versio näkyy kyllä. Ilmeisesti pitäisi rekisteröityä Norjan version kautta tai jotain.

Siis Ruotsin Eurosport (player)  näyttää Norjan liigaa multiplex-lähetysinä,  eli periaatteessa kaikki ottelut.
Röytän Karhu

Poissa Poissa


Vastaus #39 : 13.07.2017 klo 21:28:28

Siis Ruotsin Eurosport (player)  näyttää Norjan liigaa multiplex-lähetysinä,  eli periaatteessa kaikki ottelut.

Jaa näyttää? No sehän on jees, luulin tosiaan että vain Norjassa.
Monzan gorilla

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Suomen nu-metal yhdistys


Vastaus #40 : 16.07.2017 klo 20:51:13

3-0 käkättimeen Sandefjordilta debyytissä.
Röytän Karhu

Poissa Poissa


Vastaus #41 : 16.07.2017 klo 20:52:49

3-0 käkättimeen Sandefjordilta debyytissä.

Ei ollut debyytti, se tulee vasta tauon jälkeen. Simo ottaa ohjat 27.7., tosin on jo keskustellut pelaajaliikenteestä ja muutaman vahvistuksen taitaa TIL tarvita.

Oli tänään paikalla Sandefjordissa ja pääsi useampaankin kaverikuvaan tromssalaisten kanssa.
« Viimeksi muokattu: 16.07.2017 klo 21:11:32 kirjoittanut Röytän Karhu »
Monzan gorilla

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Suomen nu-metal yhdistys


Vastaus #42 : 16.07.2017 klo 20:55:52

Ei ollut debyytti, se tulee vasta tauon jälkeen. Olikohan ensi viikon lopulla kun Simo ottaa ohjat, tosin on jo keskustellut pelaajaliikenteestä. Muutaman vahvistuksen taitaa TIL tarvita.

Okei! Kiitos korjauksesta. Livetulokset väitti miehen istuvan penkin päässä.
Pajicz

Poissa Poissa


Vastaus #43 : 16.07.2017 klo 21:39:15

Simo ottaa ohjat 27.7., tosin on jo keskustellut pelaajaliikenteestä ja muutaman vahvistuksen taitaa TIL tarvita.

Milleköhän paikalle mahtaisi TIL kaivata vahvistuksia? Siinähän voisi kenties olla paikka jollekin sinivalkoiselle pelaajalle, Valakarilla uskoisi olevan suhteiden ihan hyvässä kuosissa.
Röytän Karhu

Poissa Poissa


Vastaus #44 : 16.07.2017 klo 21:57:08

Milleköhän paikalle mahtaisi TIL kaivata vahvistuksia? Siinähän voisi kenties olla paikka jollekin sinivalkoiselle pelaajalle, Valakarilla uskoisi olevan suhteiden ihan hyvässä kuosissa.

Aika vähän on tullut TIL-matseja seurattua, mutta varmaan vähän joka puolelle. Pakkiosastossa on pulaa, keskikentän keskustaan tarvittaisiin lisää voimaaa ja lisäksi hyökkäys on ollut melko avutonta. Slovenian talvimajussa nähty kärki Slobodan Vuk oli tosin pidempään sivussa mutta palasi tänään, kuulemma melkoisen avuttomalla esityksellä.

Pelaajaliikennettä voi tulla molempiin suuntiin, sillä Aron Sigurdarson haluaisi parempaan seuraan koska näkee, ettei Tromssasta mahduta niin helpolla Islannin MM-joukkueeseen. Lisäksi Gjermund Åsen ei ole vielä suostunut tekemään jatkosopparia ja voi olla, että lähtee jo nyt kesällä.
42Wolves

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Loistava Luontopolku


Vastaus #45 : 20.07.2017 klo 12:59:28

Salami lähtis KuPSista norjalaisella siirtosummalla, siitä ratkaisu Tromssan maalintekoon?
Röytän Karhu

Poissa Poissa


Vastaus #46 : 20.07.2017 klo 17:08:06

Videoita katsellaan ja pelaajia etsitään.
Gempes

Poissa Poissa


Vastaus #47 : 20.07.2017 klo 18:41:09


Meite ja Kink uudelleen kehiin.
Bronkhorst

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #48 : 20.07.2017 klo 22:51:53

Meite ja Kink uudelleen kehiin.

Miten ois Petteri Puolasta?
maakato

Poissa Poissa


Vastaus #49 : 21.07.2017 klo 20:47:41

Valakari varmasti ottaisi kiljuen Forsellin mukaan. Voisi olla myös Petterille järkevä siirto loppukauden sopimuksella. Ja jos tehoja tulisi mukavasti, niin siirto hieman suurempaan joukkueeseen seuraavaksi kaudeksi.

En usko, että Petterillä hirveästi parempia/rahakkaampia ottajia olisi.

 
Sivuja: 1 [2] 3 ... 39
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa