FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.07.2018 klo 23:20:47 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: 1 ... 37 [38]

Kirjoittaja Aihe: FC Bayern München 2017/18 - Auf geht's Bayern, kämpfen und siegen!  (Luettu 162878 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lovren69

Poissa Poissa

Vastaus #925 : 12.07.2018 klo 00:12:11

Kroatia - Englanti peliä katsellessani tuli väkisinkin ikävä katsoessani Mandzukicin otteita. Repii, raastaa ja astuu tärkeissä paikoissa esiin, kuten tänään sekä 2013 UCL-finaalissa Wembleyllä.

Työnteon sekä maalien lisäksi ei kiukutele toisille joukkuekavereille häviöllä ollessaan, eikä silloin jos palloa ei pelata koko aika hänelle.

Itse toivoisin näkeväni Marion vielä punaisessa nutussa Allianz Arenan nurmella. #MiaSanMia
Deu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bayern München & Saksan maajoukkue, Neymar Jr

Vastaus #926 : 12.07.2018 klo 00:50:49

Mandzu Ylos

Hienoimpia pelaajia joita olen Bayern-paidassa koskaan päässyt todistamaan. Tosiaan repii, raastaa ja taistelee antaen aina 100% omalle joukkueelle! Tänäkin päivänä yhä yksi suosikkipelaajistani ja aina menee kylmät väreet jos satun jostain Marion Wembley-maalin näkemään.

Pelaaja jonka uralle toivoo vain ja ainoastaan hyvää. Ainoat Bayern-hyökkääjät joista olen pitänyt yhtä paljon sinä aikana kun olen seuraa kannattanut ovat Lewandowski ja Gomez.

MM-kisoihin ja Bayerniin liittyen: vähän ristiriitaisin tuntein itse seuraan finaalia, sillä vaikea tässä on päättää kummalle maailmanmestaruutta toivoo enemmän: Tolissolle vai Mandzukicille?

PS: Lewandowskin jääminen seuraan on toistaiseksi kesän huikein uutinen! Ei tullut turhaan tilattua tulevan kauden kotipaitaa puolalaisen nimellä ja numerolla :D Ylos

Alkais jo se uusi kausi...
« Viimeksi muokattu: 12.07.2018 klo 01:03:26 kirjoittanut Deu »
Jääpoiju

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Würzburger Kickers

Vastaus #927 : eilen kello 15:12:48

Bildissä ilmeisesti huhuillaan että Bernat, Thiago, Boateng ja Vidal olisi lähdössä.

Ei muuta kuin hyvää matkaa vaan. Eniten ikävä tulee Boatengia ja Vidalia. Mutta kun katsoi Boatengin touhuja viime kaudella, ja MM-kisoissa, niin turha pitää väkisin kiinni.

Vidalin otteet myös alkaa olla toisenlaisen futiksen heiniä, mutta jos pysyy terveenä ja ei ota punaisia CL-pudotuspeleissä, niin näkisin mielelläni vielä Münchenissä.

Saisiko MM-kultapoika Tolisso enemmän peliaikaa, kuin myös omat junnut?

Nyt kun isot Kalat ovat lähteneet liikkeelle, voisi Bayernin haaviinkin jotain tarttua.

Harmi osaltaan, että Lewa ei lähtenyt. Toivottavasti alkaa löytää jyvää tärkeissäkin peleissä. MM-kisoissakin ruuti oli kuivaa.

Harvassa tosiaan oli onnistuneen MM-kisat Bayernin pelaajien osalta. Noh, ovathan saaneet levätä.

Sivuja: 1 ... 37 [38]

Siirry: