FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
10.05.2024 klo 13:53:33 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 105
 
Kirjoittaja Aihe: Tottenham Hotspur F.C. 2017/18 - Watch Us Rise, Live At Wembley  (Luettu 398032 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lilywhite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.


Vastaus #150 : 12.08.2017 klo 00:37:14

Antaa vaihtoehtoja puolustukseen. CCV ei ole valmis, Wimmer vinkuu peliaikaa, eikä Poch tähän tunnu täysin enää luottavan (en tosin minäkään). Vapauttaa Dier keskikentälle jne jne. Kyllä tämä voi hyvinkin toteutua, we´ll see.
Juuri näin. Rosteri on alakerrassa kapea ja mitat täyttävä toppari antaisi valtavasti pelivaraa pyöritellä taktiikoita. Nyt jos Dier tai Wanyama puuttuu, on Spurs käytännössä pakotettu pelaamaan kahdella topparilla. Joku olisi hyvä löytää, jos se on Sanchez, niin hienoa, jos joku muu, niin hyvä.

The versatile defender is able to play at centre-back or right back and would further strengthen a backline that established itself as the best in the country last season
Ei tosin viime kaudella tainnut pelata oikealla peliäkään, joten tuskin toisi sinne Dieriä häävimpää vaihtoehtoa.

Jonkun löyhän Itävaltalaisen iltapäivälehden mukaan Spurs olisi hylännyt Sotonin 22 miltsin tarjouksen Wimmerista. Jos tämä tummahipiäinen fysiikkamonsteri tulee, lähtee Wimmer sillä käkikellon lyömällä.
Näin. Ja hyvä niin.
Spure

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur


Vastaus #151 : 12.08.2017 klo 00:40:50

Mikä sun ongelma nyt on? Netti pullollaan huhua kaverista, mutta ei ei, eihän niistä mitään iloa ole spekuloida, vaikka kuinka uutisankka olisikin.

Perustelisitko nyt kunnolla sen, miksi tässä ei topparia tarvita? Siellä ovat tasan belgi-kaksikko ja sitten seuraavana jonossa Dier. Jos pelataan kolmella topparilla, niin varalle ei ole ketään mitat täyttävää. Rosterissa on toki Wimmer, mutta tuon kohdalla täytyy olla melko kujalla jos ei ole huomannut sitä, miten kovinkaan valoisaa tulevaisuutta ei seurassa ole. Toki löytyy myös CCV, mutta tuon varaan nyt ei preseasonin perusteella voi laskea yhtään mitään.

Huhun spekulointi ja toteutuneena kuuluttaminen ovat kyllä eri asioita. Siinä on se "mun" ongelma.

Enempiä spekuloimatta luettelit kaikki perustelut jo itse, sillä erotuksella että Wimmer voi ollakin jäämässä. Spurs on reilut tarjoukset huhujen mukaan hylännyt. Tällöin meillä on joukkueessa 5 topparia edelleen.
Seeteufel

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman


Vastaus #152 : 12.08.2017 klo 00:43:58

Mutta tiesikö Danny Rose ilman Googlea kuka tämä kaveri on?
john white

Poissa Poissa


Vastaus #153 : 12.08.2017 klo 00:44:10

toteutuneena kuuluttaminen ovat kyllä eri asioita.

Kuka, missä, milloin ?
Bob Probert

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham, FC Lahti


Vastaus #154 : 12.08.2017 klo 00:48:24

Huhun spekulointi ja toteutuneena kuuluttaminen ovat kyllä eri asioita. Siinä on se "mun" ongelma.

Enempiä spekuloimatta luettelit kaikki perustelut jo itse, sillä erotuksella että Wimmer voi ollakin jäämässä. Spurs on reilut tarjoukset huhujen mukaan hylännyt. Tällöin meillä on joukkueessa 5 topparia edelleen.

Wimmer on 25v, tarvii ja haluaa peliaikaa. Penkillä piereskely on nähty, World Cup vuosi tuloillaan. Eiköhän toi VvD kun tuolta etelärannikolta liikahda, niin Sonin paraskaveri sieltä itsensä vielä löytää. Poch ei sille peliaikaa enää anna, se juna meni jo.
Lilywhite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.


Vastaus #155 : 12.08.2017 klo 00:48:30

Huhun spekulointi ja toteutuneena kuuluttaminen ovat kyllä eri asioita. Siinä on se "mun" ongelma.
Siinä oli suoria lainauksia, eli niin selviä huhuja, kuin vain olla ja voi.

Enempiä spekuloimatta luettelit kaikki perustelut jo itse, sillä erotuksella että Wimmer voi ollakin jäämässä. Spurs on reilut tarjoukset huhujen mukaan hylännyt. Tällöin meillä on joukkueessa 5 topparia edelleen.
Kaksi hyvää topparia, yksi puolustava keskikenttä, joka pelaa topparia paremman puutteessa ja kaksi muuta topparia, jotka eivät mahdu pelaamaan. Ei se määrä mitään merkkaa jos laatu sakkaa.
journeyman

Poissa Poissa


Vastaus #156 : 12.08.2017 klo 09:29:29

Nyt tosiaan tuota Sanchezia huhuillaan kovasti 35M sisään. Olisi kyllä kuumottavan hyvän oloinen hankinta ja Wimmerkin ehkä saisi siirron. Toinen on sitten tuo Diop, josta saa googlella tietää, että on kova talentti. Tuskin kelpaisi Roselle.  Tiedä sitten näistä, mutta puolustukseen olisi hyvä saada leveyttä hyvissä ajoin. Jo nyt tilanne on haastava pelkästään Trippierin ja Rosen poissaoloilla. Ok.. pelkästään on vähän alimitoitettu ilmaus. Barkleykin sieltä Kai on tulossa, joskin Chelsea ilmestynyt kirjoituksiin kisailemaan Spursin kanssa. Onhan tämä ollut raskas siirtoikkuna seurata... Onneksi se syyskuu tekee tuloaan.

Avausmatsikin vasta huomenna. Odottavan aika on pitkä kaikilla rintamilla.. :)
Spure

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur


Vastaus #157 : 12.08.2017 klo 11:10:46

Kuka, missä, milloin ?

http://futisforum2.org/index.php?topic=208920.msg11156962#msg11156962
john white

Poissa Poissa


Vastaus #158 : 12.08.2017 klo 11:25:24


Savolaisena myönnän toki, että kielitaitoni on hieman ontuva, mutta voisitko opastaa, missä kohtaan kerron totuutena jonkun huhun.
Aiemmin kerroin huhuna CB tulossa tutusta osoitteessa, siteeraan sitä sitten huhuna, että on toteutumassa ja laitan alle suoran lähteen.

Välisin olen kallistumassa Lilyn kannalle, että jollain forumistilla on ongelma.
Spure

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur


Vastaus #159 : 12.08.2017 klo 12:03:18

Savolaisena myönnän toki, että kielitaitoni on hieman ontuva, mutta voisitko opastaa, missä kohtaan kerron totuutena jonkun huhun.
Aiemmin kerroin huhuna CB tulossa tutusta osoitteessa, siteeraan sitä sitten huhuna, että on toteutumassa ja laitan alle suoran lähteen.

Välisin olen kallistumassa Lilyn kannalle, että jollain forumistilla on ongelma.

Siinähän se oli "huhu toteutumassa".

Toki eilen joku huuteli mm. Hugon ragesta Roselle, oliko sillekin linkkiä?
Blofeld

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs


Vastaus #160 : 12.08.2017 klo 12:08:02

Olenko mä nukkunut joku 10 vuotta ohi ja missannut inflaation tältä ajalta. Joku ajaxin junnupakki 35m, wimmer 22m. Kuulostaa päättömältä.

Mutta kai tämä on nykypäivää. Tulot kasvavat kuitenkin sellaista tahtia, ettei nuo tunnu missään. Toki Walkerista 50 miljoonaa kuukausi sitten kuulostaa noihin verrattuna puoli-ilmaiselta jo.
john white

Poissa Poissa


Vastaus #161 : 12.08.2017 klo 12:17:37

Siinähän se oli "huhu toteutumassa".

Toteutumassa aivan, ei  " toteutunut" tai  "tulee toteutumaan "

Lainaus
Toki eilen joku huuteli mm. Hugon ragesta Roselle, oliko sillekin linkkiä?



Lähde, ei googlaamalla löydettävää linkkiä.


Spure

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur


Vastaus #162 : 12.08.2017 klo 12:27:31

Toteutumassa aivan, ei  " toteutunut" tai  "tulee toteutumaan "



Lähde, ei googlaamalla löydettävää linkkiä.




Joo-o. Niin se ääni kellossa muuttuu kun alkaa vaikuttamaan ihan tavalliselta juorulta, mitä tulee tuutista päivittäin. Miksi tuo lähde oli mielestäsi, niin luotettava, että tulet sen kanssa tänne kertomaan olevan toteutumassa? Ei tässä muuta, kuin tarkenpaa lähdekritiikkiä toivois. Tokihan tuo radiohepun? tuoma huhu on nyt levinnyt Sky Sportsiin yms, mutta sekin palvelu tuo vain sen minkä kuulee ja siellä on kesän aikana raportoitu kaikenlaista.. Itse kyseenalaistan jo koko kaupan hinnan yhdistettynä Levyyn ja topparitarpeeseen. Meillä on tärkeämpiä osa-alueita joita vahvistaa ja käyttää raha sinne.
john white

Poissa Poissa


Vastaus #163 : 12.08.2017 klo 12:52:35

Joo-o. Niin se ääni kellossa muuttuu kun alkaa vaikuttamaan ihan tavalliselta juorulta, mitä tulee tuutista päivittäin..

Nyt tämä kello vaikenee, minulle riitti :(
Bob Probert

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham, FC Lahti


Vastaus #164 : 12.08.2017 klo 13:54:13

BBC lähtenyt levittämään myös roskapostia. Täytyy olla kyllä täyttä skeidaa. Se ettei ole topparitarvetta...kyllä on, toki muitakin tarpeita löytyy. Tämä arpa menee maaliin asti, näin uskon.
« Viimeksi muokattu: 12.08.2017 klo 17:55:51 kirjoittanut Bob Probert »
Lilywhite

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Niin myötä- kuin vastoinkäymisissäkin.


Vastaus #165 : 12.08.2017 klo 14:15:27

Joo-o. Niin se ääni kellossa muuttuu kun alkaa vaikuttamaan ihan tavalliselta juorulta, mitä tulee tuutista päivittäin. Miksi tuo lähde oli mielestäsi, niin luotettava, että tulet sen kanssa tänne kertomaan olevan toteutumassa? Ei tässä muuta, kuin tarkenpaa lähdekritiikkiä toivois. Tokihan tuo radiohepun? tuoma huhu on nyt levinnyt Sky Sportsiin yms, mutta sekin palvelu tuo vain sen minkä kuulee ja siellä on kesän aikana raportoitu kaikenlaista.. Itse kyseenalaistan jo koko kaupan hinnan yhdistettynä Levyyn ja topparitarpeeseen. Meillä on tärkeämpiä osa-alueita joita vahvistaa ja käyttää raha sinne.
Edelleen, tuo on sinun näkemyksesi topparitilanteesta. Ei se ole mikään absoluuttinen totuus ja Pochettinon näkemykset ovat hyvin suurelta osin muutenkin eri linjassa kanssasi. Ehkä kannattaisi vain ohittaa huhut, niin ei tarvitse niistä mieltä pahoittaa. Kukaan muu ei tunnu pahoittavan ja ainakin itse toivon john whiten postailevan noita tänne samalla tavalla jatkossakin. Ylos

Uusin käänne tässä huhussa on se, ettei Ajax tahdo myydä ja ovat tehneet uuden sopparitarjouksen pelaajalle. Tästä uutisoinnillaan mieliä pahoittavat muunmuassa hollantilaiset mediat.

BBC lähtenyt levittämään myös roskapostia. Täytyy olla kyllä täyttä skeidaa. Se ettei ole topparitarvetta...kyllä se on, toki muitakin tarpeita löytyy. Tämä arpa menee maaliin asti, näin uskon.
Toivottavasti menisi. BBC:lle toki peukkua alas kun ylipäätään mistään huhuista uutisoivat
Spure

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur


Vastaus #166 : 12.08.2017 klo 14:25:19

Edelleen, tuo on sinun näkemyksesi topparitilanteesta.

Tietenkin on ja niin sanoinkin. Voit lukea vaikka uudelleen. Kuinka paljon tässä pitää alkaa mulla alleviivaamaan sitä,  että mun näkemys.

Lainaus
Kukaan muu ei tunnu pahoittavan ja ainakin itse toivon john whiten postailevan noita tänne samalla tavalla jatkossakin. Ylos

Ei tässä mieltä ole pahoitettu. Kritisoin vain lähteettömyyttä. jw jatkakoon miten haluaa, mutta henk.koht. toivon laittavan ainakin linkin väitteillensä. Väliin tuntuu menevän perättömän juoruilun puolelle, kuten nyt tuo Lloris rage, jolle ei sitten sitä lähdettä löytynyt.
Diamonds

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs


Vastaus #167 : 12.08.2017 klo 14:38:16

Minäkin olen pistänyt merkille miten john white on pitkin kesää kirjoitellut huhuja, mutta minusta se on ollut vain ja ainoastaan positiivinen asia. En itse jaksa lueskella lööppejä tai seurata muita foorumeja niin ihan kiva, että joku tuo noita juttuja tännekkin. Mielelläni lukisin noita jatkossakin. Ylos
Spure

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur


Vastaus #168 : 12.08.2017 klo 15:01:29

Minäkin olen pistänyt merkille miten john white on pitkin kesää kirjoitellut huhuja, mutta minusta se on ollut vain ja ainoastaan positiivinen asia. En itse jaksa lueskella lööppejä tai seurata muita foorumeja niin ihan kiva, että joku tuo noita juttuja tännekkin. Mielelläni lukisin noita jatkossakin. Ylos

Huhuja on kiva lueskella. Aina ei itsekään kerkeä lukemaan juttuja, niin onhan se mukava lukea niitä vaikka täältä. Mutta olisi se hyvä tietää mistä juttu on peräisin ja voiko siihen luottaa.
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #169 : 12.08.2017 klo 15:04:19

Minäkin olen pistänyt merkille miten john white on pitkin kesää kirjoitellut huhuja, mutta minusta se on ollut vain ja ainoastaan positiivinen asia. En itse jaksa lueskella lööppejä tai seurata muita foorumeja niin ihan kiva, että joku tuo noita juttuja tännekkin. Mielelläni lukisin noita jatkossakin. Ylos

Tähän oikeastaan täsmälleen sama. Voisi noihin silti aina jonkun lähteen laittaa, jotta voi arvioida huhun luotettavuutta.
Bob Probert

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham, FC Lahti


Vastaus #170 : 12.08.2017 klo 19:52:55

Davinson Sanchez is not part of Ajax's match squad for their league match against Heracles tonight.
Bob Probert

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham, FC Lahti


Vastaus #171 : 12.08.2017 klo 20:30:25

Ajax manager Marcel Keizer has confirmed #thfc target Davinson Sanchez is not in the match day squad due to transfer speculation.

Eiköhän tän paskapuhetta osaston voi jo vetää yli.
Seeteufel

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman


Vastaus #172 : 12.08.2017 klo 22:15:32

Spurs on yrittänyt kisutella myös Anthony Martialia Maunosta jonkun ranskalaisen radiokanavan mukaan, vähemmän yllättäen ei mennyt läpi.
https://cartilagefreecaptain.sbnation.com/2017/8/12/16138594/tottenham-hotspur-transfer-news-rumors-anthony-martial-manchester-united-bid-rejected
Bob Probert

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham, FC Lahti


Vastaus #173 : 12.08.2017 klo 22:21:30

Niin on, palkkapyyntö voi mennä yli hilseen joten epätodennäköinen. Martial huhun mukaan haluaa pois tai ainakin peliaikaa tarttis saada.
Seeteufel

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman


Vastaus #174 : 12.08.2017 klo 22:25:39

Samaan aikaan toisaalla Barca on maksamassa 40 miljoonaa Spurs-legenda Paulinhosta eli kavereiden kesken hölkkiksestä.
Crazy prices.

 
Sivuja: 1 ... 6 [7] 8 ... 105
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa