FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
20.04.2024 klo 00:31:00 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 89 [90] 91 ... 105
 
Kirjoittaja Aihe: Tottenham Hotspur F.C. 2017/18 - Watch Us Rise, Live At Wembley  (Luettu 397909 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Spure

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur


Vastaus #2225 : 16.04.2018 klo 14:35:52

Mikä siinä nyt on niin epäselvää??? Toby kieltäytyi sopparista ja haluaa vaihtaa maisemia, piste. Tietenkin siinä tilanteessa on järkevintä antaa Sanchezille mahdollisimman paljon peliaikaa jotta tuo on ajettu sisään ensi kautta varten ja maksanut oppirahoja jo etukäteen, tuskin tuolle oltiin ajateltu näin isoa roolia tälle kaudelle.

Ensinnäkin lihavoituun lisätietoa? Toby haluaa uuden sopimuksen. Tarjottu ei ole kelvannut. Spurs-kannattajana olen tästä huolissaan, koska Toby on ollut (ja pelikunnossa olisi edelleen) meidän tärkeimpiä palasia ja hän ansaitsee mielestäni paremman sopimuksen.

Toby ei ole mielestäni huonontunut, hän vain tarvitsee minuutteja. Jotkut ovat täällä väittäneet, että jo syksyllä otteissa olisi ollut hiipumista. Sanoin jo silloin, että Poch muutti Tobyn roolin tälle kaudelle, koska toi Sanchezin ja halusi tämän ajaa heti sissään. Otteet ei siis hiipuneet, vaan Poch muutti Tobyn roolia, mikä toisille tuli reaktiona, että pelaa mukamas huonommin. Perustelut: Viime kaudella pelattiin kolmen topparin linjaa. Toby keskellä, Vertsi ja Dier vierellä. Tämä toimi kuin unelma. Tällä kaudella syksyllä pelattiin myös kolmen topparin linjalla, mutta Sanchez keskellä, Vertsi ja Toby vierellä. Toby siis siirrettii laitatoppariksi, joutui tuossa roolissa mm. enemmän juoksemaan. Myöskään enää ei laitatopparina tullut enää niitä Tobyn vahvuuksiin kuuluvia pitkiä syöttöjä. Tämäkin kolmikko toimi hyvin (Sanchezkin näytti hyvältä), mutta se, että Tobylta ei nähty samaa kuin viime kaudella, johtui mielestäni täysin tuosta uudesta roolista. Myöskin se Vertsi-Toby neljän alakerrassa oli rautaa viime kaudella.

Mutta sitähän tässä kritisoidaan, että Tobylla on sopimusta vielä vuosi + optio lisävuoteen ja tätä ei edes ajeta pelikuntoon (muutenhan tuo olisi vähintään penkillä), kun samaan aikaan Spurs on pudonnut Mestarien Liigasta Sanchezin virheellä. Viime pelien heikot otteet on kaikkien nähtävissä tai sitten ollaan sokeita tai ei haluta myöntää. Myöntäkää nyt edes, että Sanchez on ollut viime aikoina varsin huono? "tuskin tuolle mitään iso roolia ajateltiin" ei ole vastaus. Sanchez on laitettu liian aikaisin liian isoon rooliin, piste. Toby on parempi kuin Sanchez, piste.
Lätkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, CAS


Vastaus #2226 : 16.04.2018 klo 14:39:52

Kyllä se mun mielestä on ainakin ihan ymmärrettävää, että peluutetaan pelaajia, jotka ovat sitoutuneita seuraan pitkällä tähtäimellä. Ei Spurs ole mitään velkaa Alderweireldille. Enemmän mua häiritsi Aaron Lennonin kohtelu muutama vuosi sitten.
ziizaah

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs


Vastaus #2227 : 16.04.2018 klo 14:55:58

Kyllä se mun mielestä on ainakin ihan ymmärrettävää, että peluutetaan pelaajia, jotka ovat sitoutuneita seuraan pitkällä tähtäimellä. Ei Spurs ole mitään velkaa Alderweireldille. Enemmän mua häiritsi Aaron Lennonin kohtelu muutama vuosi sitten.
Samaa mieltä ettei Spurs ole pelaajalle mitään velkaa, mutta eniten katsoisin omaa hyötyä. Eiköhän seuran menestyminenkin lyhyellä tähtäimellä jotain merkitse? Se on sitten makuasia, paljon arvostaa menestystä tässä ja nyt, ja kuinka paljon tulevaisuuden potentiaalia. Ja tietysti näyttää olevan siitäkin erimielisyyttä, nostaako Alderweireldin pelaaminen menestymisen mahdollisuuksia Sanchezia enempää.

Itse kyllä kovasti ihmettelen, miten on varaa heittää noinkin hyvä toppari sivuraitelle, etenkin kun seuraajalla näyttäisi olevan oma vaikea hetki pelinsä kanssa. Vielä jos tuosta joku loukkaantuu, niin sitten siellä on Dier topparina.

Itse olisin lähtenyt FA-cuppiin Alderweireld - Vertonghen parilla, mutta nyt se sauma taitaa olla jo myöhäistä kun toisella parivaljakosta pelituntuma on varmasti kadoksissa. Toivottavasti Sanchez klaaraa homman kunnialla. Pahimmassa tapauksessa tässä uhrataan cup-voitto jääräilyyn.
Spure

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur


Vastaus #2228 : 16.04.2018 klo 15:00:26

Kirjoittaa henkilö, joka yv:nä peruu omat paskanjauhannat, koska ei julkisesti sitä kestä tehdä.

Sinun kanssa olen yksityisviestillä keskustellut aikoinaan vain lähteiden käytöstä ja eri lähteiden luotettavuudesta. Ja mielestäni tämä oli hyvä hoitaa yv:nä.
Revolver Ocelot

Poissa Poissa


Vastaus #2229 : 16.04.2018 klo 15:25:08

Myöntäkää nyt edes, että Sanchez on ollut viime aikoina varsin huono? "tuskin tuolle mitään iso roolia ajateltiin" ei ole vastaus. Sanchez on laitettu liian aikaisin liian isoon rooliin, piste. Toby on parempi kuin Sanchez, piste.
Juurihan mä tossa sanoin että Sanchez maksaa oppirahoja nyt eli toisin sanoen mokaa ja pelaa välillä huonosti. Parempi se on nyt tehdä eikä ensi kaudella vai mitä mieltä itse olet? Toby on mennyt ja thats it, ikävä juttu mutta jos menee rahan perässä eikä halua sitoutua niin siinähän sitten menee. Tästä on useita lähteitä, kaiva itse netistä ja arvioi uskottavuus jos haluat mutta ei tämä muutenkaan mitään salatiedettä ole.
Tämän kauden tavoitteena on varmaankin ollut top4 sijoitus ja siihen voi olla tyytyväinen lähtökohdat huomioiden. Jos tulee cupista pokaali niin kausihan on ollut oikein hyvä. Kesällä toivottavasti joukkuetta vahvistetaan, eipä ne palkankorotuksetkaan enää auta jos muuten ei mennä eteenpäin.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2018 klo 15:29:31 kirjoittanut Revolver Ocelot »
Lord Bendtner

Poissa Poissa


Vastaus #2230 : 16.04.2018 klo 15:29:30

Toby on mennyt ja thats it, ikävä juttu mutta jos menee rahan perässä eikä halua sitoutua niin siinähän sitten menee.

Eiköhän se Toby ihan pokaalien perässä ole menossa. Enkä nyt näe mitään syytä miksi Alderweireldin pitäisi tässä kummempaa seurauskollisuutta osoittaa. Belgi maksimoi oman hyötynsä tässä tilanteessa ja nyt seuraa vaihtamalla pokaalit (seurasta riippuen) muuttuvat todennäköisemmiksi ja palkka suuremmaksi. Eri juttu sitten jos tekee sopparin jonnekin Kiinaan tai Interiin, mutta muuten täysin ymmärrettävä ja fiksu ratkaisu.
Rossoneri83

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Milan, Spurs


Vastaus #2231 : 16.04.2018 klo 15:30:52

Samaa mieltä ettei Spurs ole pelaajalle mitään velkaa, mutta eniten katsoisin omaa hyötyä. Eiköhän seuran menestyminenkin lyhyellä tähtäimellä jotain merkitse? Se on sitten makuasia, paljon arvostaa menestystä tässä ja nyt, ja kuinka paljon tulevaisuuden potentiaalia. Ja tietysti näyttää olevan siitäkin erimielisyyttä, nostaako Alderweireldin pelaaminen menestymisen mahdollisuuksia Sanchezia enempää.

Itse kyllä kovasti ihmettelen, miten on varaa heittää noinkin hyvä toppari sivuraitelle, etenkin kun seuraajalla näyttäisi olevan oma vaikea hetki pelinsä kanssa. Vielä jos tuosta joku loukkaantuu, niin sitten siellä on Dier topparina.

Itse olisin lähtenyt FA-cuppiin Alderweireld - Vertonghen parilla, mutta nyt se sauma taitaa olla jo myöhäistä kun toisella parivaljakosta pelituntuma on varmasti kadoksissa. Toivottavasti Sanchez klaaraa homman kunnialla. Pahimmassa tapauksessa tässä uhrataan cup-voitto jääräilyyn.

Samoilla linjoilla olen. Kyllä seuran menestyminen lyhyelläkin tähtäimellä pitäisi jotain merkitä. Kuten Spure aikaisemmin kirjoitti, Poch muutti Tobyn roolia syksyllä joka ainakin osaltaan vaikutti hänen otteisiinsa, sen jälkeen loukkaantuminen ja koirankopitus, joten ei mikään ihme, että Toby ei muutamissa pelaamissaan peleissä ole ollut ihan oma itsensä. Samaan aikaan Sanchezin virheiden vuoksi karkasi voitto Juvea vastaan. Ja se heikompi vaihe kaverilla on nyt jatkunut, kuten nähtiin viikonloppuna Citya vastaan.

Täällä on myös Pochin koirankopitusta vertailun SAFin vastaavaan. Tässä on kuitenkin se ihan pieni ero, että SAFin alaisuudessa Manu voittoi pokaaleja solkenaan vuodesta toiseen. Spurssin kohdalla puhutaan kuitenkin edelleen joukkueesta joka niitä ei voita edes kerran kymmenessä vuodessa. Oma mielipide on vaan siis se, että Spurssilla ei ole varaa sysätä syrjään Tobyn tasoisia pelaajia, ei vaikka kuinka herra olisi kieltäytynyt jatkosopimuksesta. Muistetaan myös se, että sopimusta on edelleen sinne vuoteen 2020 asti, eli olisi tässä nyt vähän ollut sitä pelivaraakin jos hänelle olisi sitä peliaikaa annettu.
Revolver Ocelot

Poissa Poissa


Vastaus #2232 : 16.04.2018 klo 15:32:48

Eiköhän se Toby ihan pokaalien perässä ole menossa. Enkä nyt näe mitään syytä miksi Alderweireldin pitäisi tässä kummempaa seurauskollisuutta osoittaa. Belgi maksimoi oman hyötynsä tässä tilanteessa ja nyt seuraa vaihtamalla pokaalit (seurasta riippuen) muuttuvat todennäköisemmiksi ja palkka suuremmaksi. Eri juttu sitten jos tekee sopparin jonnekin Kiinaan tai Interiin, mutta muuten täysin ymmärrettävä ja fiksu ratkaisu.
Hyvin mahdollista, kunhan nyt heitin jotain. Ei Toby tietenkään ole mitään velkaa niin kuin ei joukkuekaan.
Blanchflower

Poissa Poissa


Vastaus #2233 : 16.04.2018 klo 15:37:39

Eiköhän se Toby ihan pokaalien perässä ole menossa. Enkä nyt näe mitään syytä miksi Alderweireldin pitäisi tässä kummempaa seurauskollisuutta osoittaa. Belgi maksimoi oman hyötynsä tässä tilanteessa ja nyt seuraa vaihtamalla pokaalit (seurasta riippuen) muuttuvat todennäköisemmiksi ja palkka suuremmaksi. Eri juttu sitten jos tekee sopparin jonnekin Kiinaan tai Interiin, mutta muuten täysin ymmärrettävä ja fiksu ratkaisu.

No ei se ihan noin yksiselitteistä ole vaikkapa jonkun PSGn kohdalla - pelkät patonkipytyt eivät olleet niin ihmeellinen vetotekijä aikanaan Lyonin kohdalla, eivätkä olisi PSGn kohdallakaan ilman tolkutonta tilipussia. Eikä siinä mitään, ihan hyvä syyhän se tilipussi siirrolle on.
Lord Bendtner

Poissa Poissa


Vastaus #2234 : 16.04.2018 klo 15:41:00

No ei se ihan noin yksiselitteistä ole vaikkapa jonkun PSGn kohdalla - pelkät patonkipytyt eivät olleet niin ihmeellinen vetotekijä aikanaan Lyonin kohdalla, eivätkä olisi PSGn kohdallakaan ilman tolkutonta tilipussia. Eikä siinä mitään, ihan hyvä syyhän se tilipussi siirrolle on.

Pokaali, mikä pokaali. Ei toki samanarvoinen kuin Valjun tai La Ligan mestaruus, mutta pokaali kuitenkin. Ja vaikka viime vuonna on tapahtunut aikamoisia sulamisia niin PSG on kuitenkin joka vuosi ehdokkaita voittamaan CL. Tottenhamin taasen ei välttämättä kaudella 19-20 pelaa koko kilpailussa. PSG:ssä se on (Juven, Bayernin, Realin ja Barcan ohella) käytännössä varmaa.
Blanchflower

Poissa Poissa


Vastaus #2235 : 16.04.2018 klo 15:41:30

Samoilla linjoilla olen. Kyllä seuran menestyminen lyhyelläkin tähtäimellä pitäisi jotain merkitä.

Niin, tässä on kyse sekä lyhyestä, että pitkästä aikavälistä - ja kummassakin tapauksessa Tobyn paikka on katsomossa, jos taustalla on periaattellinen ristiriita valmennusjohdon kanssa.

Täällä on myös Pochin koirankopitusta vertailun SAFin vastaavaan. Tässä on kuitenkin se ihan pieni ero, että SAFin alaisuudessa Manu voittoi pokaaleja solkenaan vuodesta toiseen. Spurssin kohdalla puhutaan kuitenkin edelleen joukkueesta joka niitä ei voita edes kerran kymmenessä vuodessa.

No jopas menee mielenkiintoiseksi, valmentaja saa siis pitää periaatteistaan kiinni vain pyttykokoelmalla?
Blanchflower

Poissa Poissa


Vastaus #2236 : 16.04.2018 klo 15:43:22

Pokaali, mikä pokaali.

Pokaaleja nyt saa vaikka Maltalta. Pointti oli, ettei se pokaali tuntunut itsessään kiinostavan ketään isompien sarjojen pelaajia niin kiimaisesti ennen kuin PSG liitti siihen kylkeen helvetinmoiset liksat.

PSG:ssä se on (Juven, Bayernin, Realin ja Barcan ohella) käytännössä varmaa.

Olihan se osanotto varmaa myös Lyonin dominanssin aikaan, eipä sekään riittänyt vastaavaksi vetovoimatekijäksi. PSGn kohdalla kyse on hyvin pitkälti rahasta, mikä on ihan ok. Ei tässä ajassa ja paikassa tarvitse enää satuilla kunnista.
Lord Bendtner

Poissa Poissa


Vastaus #2237 : 16.04.2018 klo 15:50:41

Pokaaleja nyt saa vaikka Maltalta. Pointti oli, ettei se pokaali tuntunut itsessään kiinostavan ketään isompien sarjojen pelaajia niin kiimaisesti ennen kuin PSG liitti siihen kylkeen helvetinmoiset liksat.

Olihan se osanotto varmaa myös Lyonin dominanssin aikaan, eipä sekään riittänyt vastaavaksi vetovoimatekijäksi. PSGn kohdalla kyse on hyvin pitkälti rahasta, mikä on ihan ok. Ei tässä ajassa ja paikassa tarvitse enää satuilla kunnista.

Tässä nyt unohdetaan se, että PSG:n rahojen myötä se UCL-pokaali on kaikista sulamisista huolimatta todennäköisemmältä vaikuttava kuin vaikkapa Lyonin dominanssin aikaan. Liigana Ranska on kuitenkin maailman viidenneksi kovin ja tuon pokaalin voittaminen varmasti tuntuu mukavammalta kuin maailman toiseksi kovimmassa liigassa sijoille 2-4 sijoittuminen.

Raha toki vaikuttaa myös ja Alderweireld saa muualta about tuplaliksaa verrattuna Spursin vastaavaan, joten pelkästään siinäkin mielessä ymmärrettävä siirto. En kuitenkaan jaksa uskoa, että vain tuo olisi motivaationa, koska silloin siirtyisi Kiinaan.

Se onkin sitten mielenkiintoista nähdä, että yrittääkö Tottenham tehdä Statement-hankintaa vai haetaanko vain ringinleventäjää/haastajaa Sanchezille.
Seeteufel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman


Vastaus #2238 : 16.04.2018 klo 15:55:56

Ranskan liigojen yms. voittaminen hirveästi sinänsä enää kiiinostaa kun on jo voittanut Espanjan liigan Atleticossa ja Hollannin mestaruuksia.
Rossoneri83

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Milan, Spurs


Vastaus #2239 : 16.04.2018 klo 16:03:52


No jopas menee mielenkiintoiseksi, valmentaja saa siis pitää periaatteistaan kiinni vain pyttykokoelmalla?

Ehkä mielumminkin niin, että valmentaja voi heivata vaikka itse Messin katsomoon kunhan sitä menestystä ja pokaaleja tulee. Jos valmentaja pitää periaatteistaan kiinni ja osaltaan sen myötä jää menestys astetta laihemmaksi, voidaan aidosti kyseenalaistaa kyseisen valmentajan periaatteet. Sir Alexin periaatteita en kauheasti uskaltaisi lähteä kritisoimaan. Ehkä Pochinkin kohdalla tilanne on tämä muutaman vuoden päästä, mutta nyt tilanne on tämä tämän kauden menestys huomoiden.
journeyman

Poissa Poissa


Vastaus #2240 : 16.04.2018 klo 16:26:45

Ehkä mielumminkin niin, että valmentaja voi heivata vaikka itse Messin katsomoon kunhan sitä menestystä ja pokaaleja tulee. Jos valmentaja pitää periaatteistaan kiinni ja osaltaan sen myötä jää menestys astetta laihemmaksi, voidaan aidosti kyseenalaistaa kyseisen valmentajan periaatteet. Sir Alexin periaatteita en kauheasti uskaltaisi lähteä kritisoimaan. Ehkä Pochinkin kohdalla tilanne on tämä muutaman vuoden päästä, mutta nyt tilanne on tämä tämän kauden menestys huomoiden.

Siinä on se vissi ero, että Saf poimi siirtomarkkinoilta sellaisia vonkaleita, joita itse halusi. Manu oli valovoimainen Euroopan suurin seura. Tottenham poimii ne ketä saa ja ketkä eivät (vielä) jättiläisiä kiinnosta.

Tässä aika monella unohtuu tai tahallaan unohtaa, millä pelimerkeillä Spurs operoi. Tuon ajan Manulle pokaali oli ainoaa menestystä, kaikki siitä alle pettymystä. Spurs, joka on resursseiltaan selkeästi vasta 6. Valioliigassakin, ei millään voi operoida samalta pohjalta. Jokainen saa vaatia, mitä itse haluaa, mutta voisi samalla kuitenkin muistaa taustat. Uuden stadionin myötä Spursilla on mahdollisuus nousta samalle viivalle. Mutta sekin ottaa oman aikansa. Se, että minä pidän Spursin nykyistä suorittamista menestyksenä ilman pokaalejakin, ei tarkoita sitä että nuolisin seuran ja pochin persettä. Olen vain aidosti sitä mieltä, että Spurs on ylisuorittanut viime vuodet. Pytyn saadakseen, pitää paikallisesti kaataa viisi suurempaa seuraa. Euroopassa sitten ties kuinka monta. Tällä ei tunnu olevan mitään merkitystä, kun Pochilta huudellaan pyttyjen perään. Katsotaan, miten se tasapaino muuttuu uuden stadionin myötä.

Ja kyllä minä tässä (The Toby Case) olen Pochin puolella. Manageri, joka on vajailla resursseilla pitänyt seuran kiinni isojen poikien peleissä ja käytännössä itse seuran sinne nostanut sekavien vuosien jälkeen, ansaitsee Spursissa ihan saman aseman kuin SAF Manussa. Tai ainakin minä antaisin. Voidaanhan sitä lähtä pyörittämään toki lottokonetta ja katsoa, ketä markkinoilta saisi ja millaista menestystä olisi tarjolla. Pochin arvoa nostaa se, että tämä menestys on ollut pysyvää.

Mitä tuohon nykyiseen pelaajamateriaaliin tulee, niin mielestäni se ei ole ollut valmis pokaaleihin. Tuloksenteko yksikkö on ollut kovin nuorta porukkaa, mikä on sitten näkynyt kentällä panosten kovetessa. Lisäksi se osasto on ollut auttamattoman kapea. Puolustus on periaatteessa ollut pyttytasoa useamman vuoden, mutta sielläkin on nyt turbulenssia Kylen ja Tobyn myötä. Se tämän menestyksen varjopuoli on, että kuiskuttelijat lisääntyy ja nykyinenkin joukkue kallistuu huomattavasti ilman hankintojakin.
« Viimeksi muokattu: 16.04.2018 klo 17:07:52 kirjoittanut journeyman »
Pirkanmaan Pochettino

Poissa Poissa


Vastaus #2241 : 16.04.2018 klo 16:41:36

Spurssin kohdalla on menty tietysti hienosti eteenpäin Pochin aikakaudella, sementoitu paikka top neloseen, mutta samalla on pakko sanoa, että tällä joukkueella ja näillä pelaajilla olisi pitänyt jotain voittaa tässä 2-3 vuoden aikana. Toisin sanoen jos näin ei käy parin seuraavan vuoden aikana, on väistämätöntä se, että Pochin tilalle tulee uusi yrittäjä. Jollei sitten Poch siirry jonnekin muualle ennen sitä.

Oma näkökulmani asiaan on varsin erilainen. Viimeisten vuosien aikana seura on mennyt tasaisesti eteenpäin kulttuurin, pelaajien kehityksen, tulosten, kaiken valossa. Seura on pystynyt tähän valioliigan kuudenneksi isoimmalla budjetilla. Daniel Levy ja Mauricio Pochettino ovat tehneet seuraan sitoutuneiden pelaajien (mm. Lloris) kanssa aivan fantastista työtä kaiken tämän - ei pelkästään tulosten - eteen.

Toivon, että Spurs pystyy haastamaan itseään huomattavasti varakkaammat seurat tulevinakin vuosina ja kilpailemaan UCL:ssä tasapäisesti Eurooppalaisten huippujoukkueiden (mm. Real, Dortmund, Juventus) kanssa. Mielestäni riittää, vaikkei käsittämättömästi resursseihinsa nähden ylisuorittava seura ylisuorittaisikaan enää käsittämättömästi "seuraavalle tasolle" (sillä tällaiset odotukset ovat epärealistisia), vaan jatkaisi pitkäjänteistä työtään oikeaan suuntaan.

(Journeyman taisi ehtiä ensin)
john white

Poissa Poissa


Vastaus #2242 : 16.04.2018 klo 19:10:18

Nämä ”kopitusen” kritikoijat, mitä olisi pitänyt tehdä ? Suostua 5 vuotiseen sopimukseen, joka olisi ollut seuran kallein ?

Lainaus
"- Will Toby Alderweireld feature?
- Yes, Toby is going to be in the squad. Tomorrow I will decide whether he’s going to play or not."

No, pääsee kuitenkin jaloittelemaan kopista ;)



Spure

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur


Vastaus #2243 : 16.04.2018 klo 19:35:42

Katos vaan, oisko Poch tullut järkiinsä viime esityksen jälkeen. :D
john white

Poissa Poissa


Vastaus #2244 : 16.04.2018 klo 19:41:45

Katos vaan, oisko Poch tullut järkiinsä viime esityksen jälkeen. :D

Voihan tietenkin olla joku muukin selitys.
journeyman

Poissa Poissa


Vastaus #2245 : 16.04.2018 klo 20:12:23

Niin lauantaina on kevään tärkein matsi ainakin tämän hetkisessä tilanteessa. Manu joutuu siihen vielä huonommalla levolla, mutta ehkä pieni kierrätys olisi paikallaan. Vertsiä voisi hyvinkin säästellä ja Toby pääsisi näyttämään nykyistä tasoaan. Vaikea on uskoa, että Poch ihan älyttömästi kierrättää, mutta varmasti hieman. Pisteet ovat valioliigassa edelleen tärkeitä.
john white

Poissa Poissa


Vastaus #2246 : 16.04.2018 klo 20:19:43

Niin lauantaina on kevään tärkein matsi ainakin tämän hetkisessä tilanteessa. Manu joutuu siihen vielä huonommalla levolla, mutta ehkä pieni kierrätys olisi paikallaan. Vertsiä voisi hyvinkin säästellä ja Toby pääsisi näyttämään nykyistä tasoaan. Vaikea on uskoa, että Poch ihan älyttömästi kierrättää, mutta varmasti hieman. Pisteet ovat valioliigassa edelleen tärkeitä.

Verts vähän ontui jalkaansa lauantaina.
Mouralle varmaan tulossa peliaikaa ja ehkä myös Llorentelle.
Lätkis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: VPS, CAS


Vastaus #2247 : 16.04.2018 klo 20:31:48

Voihan tietenkin olla joku muukin selitys.
Kaikki selitykset jo käytetty lehdistölle Alderweireldin kohdalla, joten aika ottaa mukaan ainakin yhden pelin ajaksi kokoonpanoon tilanteen rauhoittamiseksi ;)
Rossoneri83

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Milan, Spurs


Vastaus #2248 : 16.04.2018 klo 21:10:45

Kaikki selitykset jo käytetty lehdistölle Alderweireldin kohdalla, joten aika ottaa mukaan ainakin yhden pelin ajaksi kokoonpanoon tilanteen rauhoittamiseksi ;)

Niin en tiedä uskaltaako päästää kentälle, koska aina on se mahdollisuus, että Toby pelaa hyvän pelin ;) tosoin ei sitä ehkä tarvi pelätä, sen verran kauan Toby on siellä koirankopin puolella ollut.
john white

Poissa Poissa


Vastaus #2249 : 16.04.2018 klo 21:45:13

sen verran kauan Toby on siellä koirankopin puolella ollut.

Mistä lähtien ?

 
Sivuja: 1 ... 89 [90] 91 ... 105
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa