FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
15.10.2018 klo 15:32:43 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org
Sivuja: 1 ... 4 [5]

Kirjoittaja Aihe: William Jääskeläinen - Crewe Alexandra  (Luettu 54979 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Mombasa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Homovitun huutaminen

Vastaus #100 : 09.10.2018 klo 13:28:14

Mistä tämä johtopäätelmä kielitaidottomuudesta on vedetty? Jos William haastattelussa valitsee itselleen luonnollisemman kielen, niin se ei kerro välttämättä mitään hänen suomen kielen taidostaan. Se kertoo ehkä vain siitä, että William saattaa olla epävarma omasta suomen kielestään, kun ilmeisesti ei sitä ainakaan kodin ulkopuolella luultavasti juurikaan tarvitse.

No ehkä kielitaidottomuus oli vähän turhan kärjistetysti sanottu. Luulisi kuitenkin, että suomenkieliseen ohjelmaan vastaisi suomeksi, jos osaaminen olisi hyvällä tasolla. Eipä tuolla niin väliä ole ja kaikesta päätellen ymmärtää kuitenkin suomea.
Mammuttikalkkuna

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vahvat tekijät

Vastaus #101 : 09.10.2018 klo 13:43:44

Mistä tämä johtopäätelmä kielitaidottomuudesta on vedetty? Jos William haastattelussa valitsee itselleen luonnollisemman kielen, niin se ei kerro välttämättä mitään hänen suomen kielen taidostaan. Se kertoo ehkä vain siitä, että William saattaa olla epävarma omasta suomen kielestään, kun ilmeisesti ei sitä ainakaan kodin ulkopuolella luultavasti juurikaan tarvitse.

Sanoi jo aikanaan HUU-TV -haastiksessa, että koko elämänpiiri kotona on 'suomalainen' (mitä ikinä se tarkoittaakaan) mutta suomen kieli ei ole hänelle se vahvin. Haastattelija taisi mainita, että puhui [haastattelun ulkopuolella] hyvin suomea, mutta William ei ilmeisesti ollut samaa mieltä.
Kiitaja

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: FC Lahti, SM

Vastaus #102 : 09.10.2018 klo 15:11:34

Sanoi jo aikanaan HUU-TV -haastiksessa, että koko elämänpiiri kotona on 'suomalainen' (mitä ikinä se tarkoittaakaan) mutta suomen kieli ei ole hänelle se vahvin. Haastattelija taisi mainita, että puhui [haastattelun ulkopuolella] hyvin suomea, mutta William ei ilmeisesti ollut samaa mieltä.

Kyse on siis ilmeisesti vain nuoren ihmisen liiallisesta itsekriittisyydestä kielen suhteen. Hyvä niin, koska onhan se mukavaa että suomalaisten pelaajien lapset osaavat Suomea.
Knossos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kacktor

Vastaus #103 : 09.10.2018 klo 15:14:16

Haastattelija taisi mainita, että puhui [haastattelun ulkopuolella] hyvin suomea, mutta William ei ilmeisesti ollut samaa mieltä.

Tätä minä vähän olen yrittänyt ilmaista kahdessakin eri ketjussa, että enemmän kyse vaikuttaisi olevan Williamin epävarmuudesta suomen kielen käyttämisen suhteen kuin osaamattomuudesta ja kielitaidottomuudesta.

Ehkä tosiaan tämän Mammuttikalkkunan vahvistuksen jälkeen voidaan lopettaa jauhaminen siitä, ettei William osaisi suomea?
duvin

Poissa Poissa

Vastaus #104 : 09.10.2018 klo 15:53:49

Tätä minä vähän olen yrittänyt ilmaista kahdessakin eri ketjussa, että enemmän kyse vaikuttaisi olevan Williamin epävarmuudesta suomen kielen käyttämisen suhteen kuin osaamattomuudesta ja kielitaidottomuudesta.

Ehkä tosiaan tämän Mammuttikalkkunan vahvistuksen jälkeen voidaan lopettaa jauhaminen siitä, ettei William osaisi suomea?

Itse ainakin olen puhunut hänen kansaan pelkkää suomea :)
Tuulenmies

Poissa Poissa

Vastaus #105 : 10.10.2018 klo 13:28:29

Sattumalta huomasin Wrexhamin (konferenssiseura hieman länteen Crewestä) kannattajien pohtivan, mahtaisivatko he saada jossakin vaiheessa kautta maalivahtivalmentajansa Jussi Jääskeläisen pojan lainalle seuraan. Siis vain kannattajien pohtimista. En tiedä, mikä seuran maalivahtitilanne on.

Sivuja: 1 ... 4 [5]

Siirry: