FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 22:51:41 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Lucas García - Myyrmäen Messistä Veritaksen väkkäräksi  (Luettu 2122 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
letsgo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FK Torpedo Moskova


: 13.09.2017 klo 18:54:39

Lucas García  on hämmästyttävän vikkelä keskikentän väkkärä ja ansaitsee mitä oivaltavimmilla peliesityksillään paikan forumilla. Lucas on edustanut lyhyellä Suomen tourillaan kriisiseuraa toisensa jälkeen. Sheriffin signauksena miestä kai voidaan pitää, sillä García matkusti ensimmäisen kerran Romanian pääsarjasta Suomeen syyskuussa 2014 auttamaan Honkaa väljemmille vesille Veikkausliigassa. Tämän jälkeen tie vei Vantaalle ykköstä tahkoamaan PK-35:n nuttuun ja myöhemmin liigaan. Kaikki muistavat sen stoorin.

Luultavasti Jami Wallenius oli kyseinen valmentajavelho, joka nappasi Garcían PK:sta Suomen Turkuun. Kesästä 2016 Interiä edustanut pelaaja tuo Interiin kaivattua erikoistilanneosaamista. Nyt kun maaliverkkokin on heilunut, ja sopimus kaudesta 2018 on olemassa voidaan puhua kenties legendaarisimmasta argentiinalaispelurista Suomessa?

Keskustelua alle :)
BSC

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mattias Gestranius, Tumpero


Vastaus #1 : 13.09.2017 klo 19:10:49

Aika paksua verrata Garciaa vaikkapa Diego Corpacheen. Ei kai näistä kahdesta pitäisi puhua edes samassa asiayhteydessä.

Mitä itse olen Garcian nähnyt pelaavan, ei ole liiemmin vakuuttanut. Ihan näppärä jne., mutta siinäpä se.
letsgo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FK Torpedo Moskova


Vastaus #2 : 13.09.2017 klo 19:13:58

Aika paksua verrata Garciaa vaikkapa Diego Corpacheen. Ei kai näistä kahdesta pitäisi puhua edes samassa asiayhteydessä.

Mitä itse olen Garcian nähnyt pelaavan, ei ole liiemmin vakuuttanut. Ihan näppärä jne., mutta siinäpä se.
En olisi saanut Diegoa unohtaa, lapsus! Mutta kuten tokaisit, pikkunäppärä :) :peukku:
Lihamuuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ...uudet suosikkijoukkueet...


Vastaus #3 : 13.09.2017 klo 19:22:20

Olen taas BSC:n kanssa eri linjoilla. Vaikuttaa sellaiselta pelaajalta joka loistaa hyvässä valmennuksessa. Jos taas tekemiselle ei ole selkeitä raameja, niin pelaaminen menee päättömän pyörimisen -kategoriaan. PK-35:ssa espanjalaisten valtakaudella hän oli hetkittäin aivan liigan parhaimmistoa paikallaan. Harmi vaan hänen kannaltaan että Shefkin kanssa ei mitenkään tuntunut toimivan yhtälö. Taitoa, nopeutta ja oveluutta riittää, mutta onko tarpeeksi nöyrä joukkuepelaaja? SIlti voisin ihan hyvin kuvitella hänet myös HJK-paitaan varsinkin kun valmennuksessa on vanha tuttu Jose Riveiro.
BSC

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mattias Gestranius, Tumpero


Vastaus #4 : 13.09.2017 klo 21:39:20

Hyvä pointti Ylos

Itse olen nähnyt miehen pelaavan nimenomaan vain ja ainoastaan Shefkin alaisuudessa jengeissä, jotka ovat olleet aina enemmän tai vähemmän kriisissä.
Billy the Badger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта


Vastaus #5 : 14.09.2017 klo 22:21:00

Nyt kun maaliverkkokin on heilunut, ja sopimus kaudesta 2018 on olemassa voidaan puhua kenties legendaarisimmasta argentiinalaispelurista Suomessa?

Luis Solignac.

Seuraavaksi Cartsulille topikkia pystyyn?
kouhi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: TPS


Vastaus #6 : 14.09.2017 klo 22:30:31

Kyllähän legendaarisin argentiinalaispelaaja on ehdottomasti Martin Civit, joka takoi Interissä maalin per ottelu. Ilman hassutteluja tittelin ansaitsee joko Corpache tai Aristides Pertot, jotka kuuluivat molemmat pelipaikkojensa parhaimmistoon vuosikausia liigassa.

Mitä taas Garciaan tulee, niin olisi lähellä Veikkausliigan parasta pelaajaa, mikäli osaisi viimeistellä tai antaa parempia ratkaisusyöttöjä.
Kärsä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jorma Vullin kuoleva made


Vastaus #7 : 14.09.2017 klo 22:36:40

Seuraavaksi Cartsulille topikkia pystyyn?

Kyllä tuolle voisi kuvapuolelle topikin perustaa Ylos

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa