FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 14:01:40 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2 ... 6
 
Kirjoittaja Aihe: HJK - IFK M ke 27.9. 18.30 @Telski - Mestaruus katkolla  (Luettu 12495 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
värtöbär

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


: 26.09.2017 klo 19:27:11

Klubilla on huomenna mahdollisuus tuoda pysti takaisin Stadiin muutaman välivuoden jälkeen. Suomen cup tulikin jo voitettua lauantaina.

Klubin avaus viime pelissä:
                 Pelvas
Atom - Dale - Rade - Savage
                 Annan
Piri - Vesiaho - Obilor - Rafi
                 Dähne


Varmaan jotain samankaltaista nähdään huomenna. Klubilta sivussa Mosa, Patronen, Peiponen ja Jalasto. Halmeen pelaaminen epävarmaa. Sipsisaarelaisten kokoonpanosta voivat spekuloida ne joilta enemmän tietoa löytyy.

Klubin ennakko: https://www.hjk.fi/uutiset/Miehet-3990
Veikkauksen kertoimet: 1,23 - 5,50 - 11,00

Keli näyttää suosivan, joten kaikki mestoille!

Huomisen teema: https://youtu.be/BCOnc4DHwdo Tuoppi
palloseura

Poissa Poissa


Vastaus #1 : 26.09.2017 klo 21:52:24

Obilorilla näytti olevan finaalissa reisi teipattuna. Halmeen pelaaminen epävarmaa. Olisi hauska nähdä vesiaho ja Katz pelaamassa mifkiä vastaan. Luulen että riittäisi nekin voittoon. Mutta ehkä obilor ja Halme pelaa loput matsit.
Untermars

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #2 : 26.09.2017 klo 21:57:16

Koittelin vähän tsiigailla näitä HJK - IFK M syksypelejä:

14.10.2016   HJK - IFK Mariehamn   1-1
18.10.2015   HJK - IFK Mariehamn   4-0
21.9.2014   HJK - IFK Mariehamn   5 - 1
13.9.2013   HJK - IFK Mariehamn   6 - 1
26.8.2012   HJK - IFK Mariehamn   5 - 1
30.8.2010   HJK - IFK Mariehamn   3 - 1

Nämähän on pääsääntöisesti menneet mallikkaasti.

Tällä kaudella IFK M on ollut kohtuullisen huono vieraissa, 0,67 pistettä per ottelu. Puolet matseista on hävitty, ja 1,92 maalia per peli päästetty vieraissa ja tehtyjä 0,67. Yksi vierasvoitto.

Syksyn ryhtiliike on tapahtunut kotona.

No Kangaskolkkaa on hyvä seurata. Sellin olisi se toinen, mutta se on romuna. Toinen loukkaantunut on hyökkääjä Amani.

Sanomattakin on selvää etten enää löydä pelikieltoja tulospalvelusta.

Tuommoinen avaus oli viimeksi saarelaisilla:
                                          1   Vaikla Andreas   

4   Sparrdal Mantilla Philip 3   Kojola Kristian (Kapt)     55   Friberg Da Cruz Bobbie   2   Granlund Albin   
   
9   Span Brian   14   Petrovic Gabriel   15   Ekhalie Amos   26   Mattsson Joel   

                       17   Sid Robin   33   Kangaskolkka Aleksei   

Lyyski ei taida enää mahtua kentälle, ja penkki taitaa olla kapeahko muutenkin.
Nimimerkitön

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kontrollipallo. Kontrolloidut hankinnat.


Vastaus #3 : 26.09.2017 klo 22:30:29

Eiköhän se mestaruus varmistu lopullisesti huomenna Ylos
Chief

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #4 : 26.09.2017 klo 23:58:12

eiköhän Valencic ole avarissa ja tosiaan paljon mahdollista, että myös Katz. Luulisi, että Mensah myös jos kerran ei vammaa.

Veikkaus siis:

            pelvas
 tanaka valencic demba
      annan  rade
pirinen katz vesiaho rafinha
             daehne

obilor, ölander, dahlström, onovo, lingman mensah, jallow
« Viimeksi muokattu: 27.09.2017 klo 02:11:10 kirjoittanut Chief »
Floppi

Poissa Poissa


Vastaus #5 : 27.09.2017 klo 08:23:05

Vaikea uskoa että mestaruuden sinetöivässä ottelussa Katz olisi avauksessa -- millä meriiteillä? Eri asia jos kaikki vakkarit on klesana.

Asiasta toiseen, onko ilotulitusta matsin jälkeen jos pytty varmistuu?
Untermars

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #6 : 27.09.2017 klo 09:05:36

Vaikea uskoa että mestaruuden sinetöivässä ottelussa Katz olisi avauksessa -- millä meriiteillä? Eri asia jos kaikki vakkarit on klesana.

No ne vähän niinkuin on. Kai. Obilor pelasi teipattuna Cupin loppuottelun. Eli tuo ei ainakaan tuulesta temmattu ole, mutta luulisin, että jos Obilor pysyy kasassa niin pelaa, vaikka Halme olisikin kunnossa. Ei vastustaja kuitenkaan vailla pelotetta peliin tule.

Jos Obilor ei pelaa, niin Rafinhaa toppariksi ja Laitista laidalle ehkä mieluummin? Mielestäni keskustassa pitäisi olla joku kokeneempi pitämässä homma kasassa.

Lainaus
Loukkaantumisten takia sivussa ovat Mosa, Roni Peiponen, Ville Jalasto sekä Hannu Patronen. Myös Aapo Halmeen pelaaminen on vielä epävarmaa.
https://www.hjk.fi/uutiset/Miehet-3990

Edit. Katz oli penkillä cupin loppuottelussa. Samoin kuin Ölander ja Banza.
« Viimeksi muokattu: 27.09.2017 klo 10:14:25 kirjoittanut Untermars »
juhinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toni Doblas


Vastaus #7 : 27.09.2017 klo 10:45:03

No ne vähän niinkuin on. Kai. Obilor pelasi teipattuna Cupin loppuottelun. Eli tuo ei ainakaan tuulesta temmattu ole, mutta luulisin, että jos Obilor pysyy kasassa niin pelaa, vaikka Halme olisikin kunnossa. Ei vastustaja kuitenkaan vailla pelotetta peliin tule.

Jos Obilor ei pelaa, niin Rafinhaa toppariksi ja Laitista laidalle ehkä mieluummin? Mielestäni keskustassa pitäisi olla joku kokeneempi pitämässä homma kasassa.
https://www.hjk.fi/uutiset/Miehet-3990

Edit. Katz oli penkillä cupin loppuottelussa. Samoin kuin Ölander ja Banza.


Laitinen ei ole tainnut pelata Liigacup-otteluiden jälkeen kuin kahdessa 04:sen pelissä. Jotain injurya kenties?
Kouassivi-Benissan olisi ennemminkin se seuraava oikea pakki Rafinhan tilalle tässä tilanteessa.
Untermars

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #8 : 27.09.2017 klo 11:00:46

Laitinen ei ole tainnut pelata Liigacup-otteluiden jälkeen kuin kahdessa 04:sen pelissä. Jotain injurya kenties?
Kouassivi-Benissan olisi ennemminkin se seuraava oikea pakki Rafinhan tilalle tässä tilanteessa.

Eikös se ole laituri? Tuommoinen mielikuva minulle on jäänyt, mutta minä mistään mitään tiedä.
Kärsä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jorma Vullin kuoleva made


Vastaus #9 : 27.09.2017 klo 11:09:34

On muuten tosiaan melekosta, jos neljästä topparista neljä on klesana. No, onneksi Vesiaho on tosiaan pelannut hyvin ja olisihan se tosiaan mielenkiintoista nähdä Katz Vesiaho parivaljakko, vaikka noin nuori topparipari onkin vähän hasardi laittaa kentälle.
juhinho

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Toni Doblas


Vastaus #10 : 27.09.2017 klo 11:36:39

Eikös se ole laituri? Tuommoinen mielikuva minulle on jäänyt, mutta minä mistään mitään tiedä.

Onhan se, mutta pelannut käytännössä koko kauden pakin paikalla.
Chief

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #11 : 27.09.2017 klo 11:59:52

On muuten tosiaan melekosta, jos neljästä topparista neljä on klesana. No, onneksi Vesiaho on tosiaan pelannut hyvin ja olisihan se tosiaan mielenkiintoista nähdä Katz Vesiaho parivaljakko, vaikka noin nuori topparipari onkin vähän hasardi laittaa kentälle.

Onhan se ja vastassa Kangaskolkka.

Toisaalta mestaruus saletissa, olisihan se hölmöä rikkoa puolikuntoisia pelaajia sen takia, että väkisin pelataan ykkösillä.
Samson

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots


Vastaus #12 : 27.09.2017 klo 13:05:36

Vitut pyörii silmissä, ei pysty keskittymään töiden tekoon. Oispa jo mestaruusaika.
Gunvald Larsson

Paikalla Paikalla


Vastaus #13 : 27.09.2017 klo 13:14:16

"Obilorilla oli viime viikolla nuha" -tason spekulointia. Pelasi lauantaina täysillä, joten pelannee tänäänkin, jos ja kun mitään tietoa loukkaantumisesta ei ole. Vesiaho on ollut odotetun hyvä, mutta ennustaisin jossain vaiheessa vaikeuksia, jos vierellä ei pelaa rutinoitunut järkäle, vaan 04:stä nostettu debytoiva keltanokka.
golddigger

Poissa Poissa


Vastaus #14 : 27.09.2017 klo 13:27:14

Vitut pyörii silmissä, ei pysty keskittymään töiden tekoon. Oispa jo mestaruusaika.

Sama. Tältä illalta toiveissa tyylikäs, paineeton voitto ja Pelvakselle mielellään pari osumaa että saisi maalikuninkuuden. Pirinen vois kans osua kun taitaa olla ainoa vakialoittaja joka ei ole tällä kaudella vielä osunut. Loppuun mestaruushulinat vaikka keskiviikko onkin.
hoc

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dogmaattinen Struktuuri


Vastaus #15 : 27.09.2017 klo 13:28:45

Obilorilla näytti olevan finaalissa reisi teipattuna.

Lisätietoja? Itse olin näkeväni että Obilorilla olisi ollut pelihousujen alla kompressiohousut?
Zorbas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa


Vastaus #16 : 27.09.2017 klo 13:51:42

Vesiaho on tosiaan pelannut hyvin

Mitenkään Vesiahoa dissaamatta, aika helpollahan hän on tosiaan edarissa päässyt, eli ei ole vielä varsinaisesti testattu/päässyt osaamistaan "tosipeleissä" näyttämään. (Siis etenkään puolustussuuntaan)
Zorbas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Veikkausliigajoukkueet, joilla olosuhteet kunnossa


Vastaus #17 : 27.09.2017 klo 13:54:49

Lisätietoja? Itse olin näkeväni että Obilorilla olisi ollut pelihousujen alla kompressiohousut?

Eikös sillä tosiaan kinesioteippaus reidessä ollut? Itse ainakin niin olin katsovinani.
Chief

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #18 : 27.09.2017 klo 13:58:19

Mitenkään Vesiahoa dissaamatta, aika helpollahan hän on tosiaan edarissa päässyt, eli ei ole vielä varsinaisesti testattu/päässyt osaamistaan "tosipeleissä" näyttämään. (Siis etenkään puolustussuuntaan)

Ipa Ratinassa on kyllä niin tosipeli kun Suomessa vain voi olla. HJK toimii vain tällä hetkellä kokonaisuutena niin hyvin, että siihen on helppo keltanokan tulla jopa toppariksi.

Eikös sillä tosiaan kinesioteippaus reidessä ollut? Itse ainakin niin olin katsovinani.

pelin jälkeen mixed-zonella Pallokerhon mukaan.

Onko tiedossa, järjestääkö Klubi mitään mestaruusjuhlia? mihin joukkue ja fanit tänään kokoontuvat mestaruuden ratketessa?
Keskiviikko

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Medo


Vastaus #19 : 27.09.2017 klo 14:00:11

Eikös sillä tosiaan kinesioteippaus reidessä ollut? Itse ainakin niin olin katsovinani.
Onneksi tämä ei vielä välttämättä kerro kuin siitä, että mies pitää sinisestä
Billy the Badger

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ФК «Вітрила» Сілтавуоренранта


Vastaus #20 : 27.09.2017 klo 14:05:28

https://youtu.be/BCOnc4DHwdo
palloseura

Poissa Poissa


Vastaus #21 : 27.09.2017 klo 14:17:44

Joo hyvinhän se Obilor pelasi cup finaalissa. Ei siinä nyt mitään varsinaista loukkaantumista vielä ollut, ehkä jotain tuntemusta kuitenkin jos joku sidos oli. 270 minuuttia viikossa vois kuitenkin ehkä varmistaa sen, että joku isompi loukkaantuminen tulis. Saa nähdä. Ehkä Rafi keskellä ois parempi kuin Katz.
Janz

Poissa Poissa


Vastaus #22 : 27.09.2017 klo 14:31:11

Mitenkään Vesiahoa dissaamatta, aika helpollahan hän on tosiaan edarissa päässyt, eli ei ole vielä varsinaisesti testattu/päässyt osaamistaan "tosipeleissä" näyttämään. (Siis etenkään puolustussuuntaan)

Veikkausliigassa ei ole näköpiirissä, että tulisi tuon kummemmin koskaan testatuksikaan, koska tasoero muihin joukkueisiin on niin iso.
värtöbär

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1907


Vastaus #23 : 27.09.2017 klo 14:32:26

                 Pelvas
Atom - Dale - Rade - Savage
                 Annan
Piri - Vesiaho - Obilor - Rafi
                 Dähne


Varmaan jotain samankaltaista nähdään huomenna.
Se arvaus menikin nappiin. Tuoppi
Demian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bauhaus


Vastaus #24 : 27.09.2017 klo 14:33:34

Penkki:

17 Jallow Ousman
19 Lingman Lucas
27 Valencic filip
77 Mensah evans
20 Vincent
60 Katz Kalle
29 Uusitalo Markus

 
Sivuja: [1] 2 ... 6
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa