Thumb
Poissa
Suosikkijoukkue: Seuraava Liverpoolin mestaruuteen vievä manageri
|
|
: 02.10.2017 klo 12:58:13 |
|
Laitetaanpa omaksi ketjukseen. Ville-Mikko Korkka valittu uudeksi Veikkausliigan markkinointijohtajaksi. Urheilutaustaa miehellä riittää ja on ollut mukana varsin monessa. Olen pitänyt hieman hokiniilohenkisenä mutta antaa kaverin nyt näyttää mitä osaa. Varovainen valinnalle http://www.veikkausliiga.com/uutiset/2017/10/02/veikkausliigaan-uusi-markkinointijohtaja
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.11.2017 klo 17:04:17 kirjoittanut Bootlegger »
|
|
|
|
|
|
Jalitsumies
Poissa
Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni
|
|
Vastaus #2 : 02.10.2017 klo 17:10:57 |
|
Voisiko otsikkoon vaihtaa sukupuolineutraalimman termin? Esimerkiksi henkilö tai miesoletettu.
Onnea henkilölle uudesta valinnasta!
|
|
|
|
Floppi
Poissa
|
|
Vastaus #3 : 03.10.2017 klo 07:04:27 |
|
Voisiko otsikkoon vaihtaa sukupuolineutraalimman termin? Esimerkiksi henkilö tai miesoletettu.
Onnea henkilölle uudesta valinnasta!
Voisitko vaihtaa nimimerkkisi? -- Tähän asti olen enemmän ollut huolissaan seurojen omasta markkinoinnista ja pitänyt sarjan markkinointia toisarvoisena. Mielenkiintoista nähdä mitä muutoksia tämä tuo.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.10.2017 klo 07:06:41 kirjoittanut Floppi »
|
|
|
|
|
Koppipelaaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Kups
|
|
Vastaus #4 : 01.12.2017 klo 13:15:53 |
|
Toivotaan parannusta. Oma toive olisi, että Veikkausliigan markkinointi keskittyisi tukemaan seurojen tekemää työtä, ollen ns. katto-organisaationa luomassa yhteistyötä. Loppupeleissä seurat eivät kuitenkaan kilpaile juuri muuten kuin kentällä, vaan tarkoitus on luoda/parantaa kiinnostava urheilutuote Suomeen. Ainoastaan koordinoimalla yhteistyössä pitkäjänteistä markkinointia, jotain positiivista voi tapahtua. Esim. Veikkausliiga vois omien kanaviensa kautta nostaa esiin mielenkiintoisia tarinoita, ilmiöitä ja pelaajia. Jalkapallon mielenkiinnon nousu tapahtuu kuitenkin seuratyön kautta, joten Veikkausliigan kampanjointi ilman kunnollista yhteistyötä seurojen kanssa on melko turhaa. Muutama ydinviesti, esimerkiksi paikallisuus ja yhteisöllisyys, kaikki liigaseurat mukaan ja muutaman vuoden strategia.
Noh, toivotaan, että siellä palkkansa eteen työtä tekevät henkilöt osaa asiansa. Yksi imagoa parantava tekijä mielestäni olisi Jalkapalloliigan yhtiömuodosta luopuminen. Avoin viestintä kuitenkin on kohtalaisen tärkeää, joten miksi pimittää talouslukuja?
Aihe kiinnostaa siinä mielessä, että teen kandityötä imagoon liittyen ja käsittelen siinä myös Veikkausliigan imagoa. Surulliset Kapteeni käskee- ym. kampanjat ja kaikki tieto niistä on jo hävinnyt bittiavaruuteen, Veikkausliigan sivuilta on kaikki vanhat uutiset poistuneet eikä muutakaan tietoa juuri löydy. Jos jollain on tallessa jotain toimivia linkkejä/materiaalia, saa linkata!
|
|
|
|
|
Titanic
Poissa
|
|
Vastaus #6 : 09.12.2017 klo 13:02:48 |
|
En näe vielä tarpeeksi "kausikortti pukinkonttiin" markkinointia seuroilta.
|
|
|
|
Yaya
Poissa
Suosikkijoukkue: KuPS
|
|
Vastaus #7 : 01.02.2018 klo 18:43:29 |
|
Seuraamasi Facebook-sivu liittyi juuri Instagramiin tunnuksella veikkausliiga. No nyt loppu puuhastelu!
|
|
|
|
weissberg
Poissa
Suosikkijoukkue: Sinimusta raivohullu
|
|
Vastaus #8 : 07.02.2018 klo 12:10:37 |
|
Laitetaanpa omaksi ketjukseen.
Ville-Mikko Korkka valittu uudeksi Veikkausliigan markkinointijohtajaksi.
Urheilutaustaa miehellä riittää ja on ollut mukana varsin monessa. Olen pitänyt hieman hokiniilohenkisenä mutta antaa kaverin nyt näyttää mitä osaa.
Hetkinen.. siis tää on se Anttilan miesmalli, eikö?
|
|
|
|
Koppipelaaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Kups
|
|
Vastaus #9 : 07.02.2018 klo 18:56:51 |
|
Onko havaittavissa eteenpäin menoa vaiko ei?
|
|
|
|
Titanic
Poissa
|
|
Vastaus #10 : 04.04.2018 klo 11:04:35 |
|
Onko havaittavissa eteenpäin menoa vaiko ei?
Kellään näkemystä tästä? Somessa (Twitter) ei ainakaan turhaa Veikkausliigasta postaile, vaikka kyseessä on henkilö, jonka pitäisi osata MYYDÄ ja MARKKINOIDA.
|
|
|
|
Veslagas
Poissa
Suosikkijoukkue: FC Honka
|
|
Vastaus #11 : 04.04.2018 klo 11:07:45 |
|
Kyllähän Veikkausliiga on saanut Instagram-tilin tehtyä. Seuraajamäärä tosin vielä aika vaatimaton reilu 1300. edit: jaa samasta olikin jo mainittu muutama viesti ylempänä
|
|
|
|
dunu
Poissa
Suosikkijoukkue: Turun Palloseura
|
|
Vastaus #12 : 04.04.2018 klo 11:21:20 |
|
kyseessä on henkilö, jonka pitäisi osata MYYDÄ ja MARKKINOIDA. Renta Oy on Veikkausliigan uusi yhteistyökumppani – tervetuloa mukaan! 14 tykkäystä
|
|
|
|
Titanic
Poissa
|
|
Vastaus #13 : 04.04.2018 klo 14:39:46 |
|
Yhteistyökumppanuuksia, yhteistyö Suomi-Popin kanssa ja pari kovan tason tubettajaa Veikkausliigalle. Ok, on siellä jotain tehty, jatkakaa!
|
|
|
|
The Real Wolf
Poissa
|
|
Vastaus #14 : 05.04.2018 klo 09:03:32 |
|
Onko havaittavissa eteenpäin menoa vaiko ei?
- Ei ainakaan ala hyvin, kun lähes koko avauskierros peruutetaan?
|
|
|
|
pirakaia
Poissa
|
|
Vastaus #15 : 05.04.2018 klo 11:05:58 |
|
- Ei ainakaan ala hyvin, kun lähes koko avauskierros peruutetaan? Kaikki avauskierroksen ottelut pelataan lämmitettävillä tekonurmilla, onko tässä viestissä takana jotain sisäpiirin tietoa mikä on mennyt itseltäni ohi?
|
|
|
|
TWQ15
Poissa
Suosikkijoukkue: Lippulaivan lihatiskin whatsapp-ryhmä
|
|
Vastaus #16 : 05.04.2018 klo 18:07:18 |
|
EOM?!
Jotain näitä suosittuja tubettajia on ainakin naarattu mainostelemaan veikkausliigaa. Ainakin Lakko ja se joku futistemppuilija. Noilla nyt tuntuu olevan suuri vaikutus jonnejen elämään ja mielipiteisiin.
|
|
|
|
Lihamuuri
Poissa
Suosikkijoukkue: ...uudet suosikkijoukkueet...
|
|
Vastaus #17 : 05.04.2018 klo 18:33:56 |
|
EOM?!
Jotain näitä suosittuja tubettajia on ainakin naarattu mainostelemaan veikkausliigaa. Ainakin Lakko ja se joku futistemppuilija. Noilla nyt tuntuu olevan suuri vaikutus jonnejen elämään ja mielipiteisiin.
Nuorten ja lasten keskuudessa saa suhteellisen pienellä vaivalla paljon näkyvyyttä.
|
|
|
|
Titanic
Poissa
|
|
Vastaus #18 : 25.04.2018 klo 15:49:07 |
|
EOM?!
Jotain näitä suosittuja tubettajia on ainakin naarattu mainostelemaan veikkausliigaa. Ainakin Lakko ja se joku futistemppuilija. Noilla nyt tuntuu olevan suuri vaikutus jonnejen elämään ja mielipiteisiin.
Minä, kun en ymmärrä näistä tubetuksista yhtään mitään niin miten tämä on alkanut näkymään käytännössä?
|
|
|
|
TWQ15
Poissa
Suosikkijoukkue: Lippulaivan lihatiskin whatsapp-ryhmä
|
|
Vastaus #19 : 25.04.2018 klo 16:04:02 |
|
Minä, kun en ymmärrä näistä tubetuksista yhtään mitään niin miten tämä on alkanut näkymään käytännössä?
Näyttäisi olevan ainoana mainoksena toi yksi video ja parit instagram-kuvat. Ei nyt mitään rummutusta tubettajien osalta.
|
|
|
|
Titanic
Poissa
|
|
Vastaus #20 : 25.04.2018 klo 16:06:27 |
|
Onko esim jotain linkkiä mistä nämä löytää?
|
|
|
|
TWQ15
Poissa
Suosikkijoukkue: Lippulaivan lihatiskin whatsapp-ryhmä
|
|
Vastaus #21 : 25.04.2018 klo 16:13:45 |
|
Onko esim jotain linkkiä mistä nämä löytää?
https://youtu.be/vraETA05_VETuo se mainosvideo taitaa nopeasti katsottuna olla.
|
|
|
|
Seatbelt
Poissa
Suosikkijoukkue: 1922, Hedelmäkorit
|
|
Vastaus #22 : 26.04.2018 klo 01:34:49 |
|
117 tuhatta näyttökertaa videolla on kyllä luku, joka kertoo näiden suomitubettajien somestatuksesta nuorison keskuudessa.
|
|
|
|
Leevieira
Poissa
Suosikkijoukkue: RoPS (Arsenal FC, FC Tavastia)
|
|
Vastaus #23 : 26.04.2018 klo 17:39:27 |
|
Ei muuta ku joku uus mulkvisti sinne vaan mm. juhannuksen keskiyön Lapin Terpyä torppaamaan...
Eihän sellasesta nyt kovin paljoa koko liigallekin uutisvuotoa maailmalle tulis...
|
|
|
|
Mombasa
Poissa
Suosikkijoukkue: Homovitun huutaminen
|
|
Vastaus #24 : 26.04.2018 klo 17:50:33 |
|
Ilari tuolla potkutekniikalla maajoukkueeseen heti! Vakavasti puhuen, tämänkaltaiset somesatsaukset ovat erittäin hyviä. Foorumin setämiesosastoa ei tietenkään paljoa hetkauta, mutta jos nuorten keskuudessa Veikkausliigan kiinnostavuus ja ylipäänsä arvostus nousee, voidaan satsauksia sanoa onnistuneiksi.
|
|
|
|
|
|