FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 13:52:09 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1] 2
 
Kirjoittaja Aihe: Veikkausliigan markkinointi, uusi mies puikoissa 2018->  (Luettu 16735 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Thumb

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Seuraava Liverpoolin mestaruuteen vievä manageri


: 02.10.2017 klo 13:58:13

Laitetaanpa omaksi ketjukseen.

Ville-Mikko Korkka valittu uudeksi Veikkausliigan markkinointijohtajaksi.

Urheilutaustaa miehellä riittää ja on ollut mukana varsin monessa. Olen pitänyt hieman hokiniilohenkisenä mutta antaa kaverin nyt näyttää mitä osaa.

Varovainen Ylos valinnalle

http://www.veikkausliiga.com/uutiset/2017/10/02/veikkausliigaan-uusi-markkinointijohtaja
« Viimeksi muokattu: 04.11.2017 klo 18:04:17 kirjoittanut Bootlegger »
Terry Butcherin otsapanta

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Lahi ja Manu


Vastaus #1 : 02.10.2017 klo 14:54:07

EOM todellakin. Herran LinkedInissä ainakin suitsutetaan: https://www.linkedin.com/in/ville-mikko-korkka-0226253/

Luulisi ainakin somepreesensin pelaavan pikapuoliin jossain, toisin kuin nyt.
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni


Vastaus #2 : 02.10.2017 klo 18:10:57

Voisiko otsikkoon vaihtaa sukupuolineutraalimman termin? Esimerkiksi henkilö tai miesoletettu.

Onnea henkilölle uudesta valinnasta!
Floppi

Poissa Poissa


Vastaus #3 : 03.10.2017 klo 08:04:27

Voisiko otsikkoon vaihtaa sukupuolineutraalimman termin? Esimerkiksi henkilö tai miesoletettu.

Onnea henkilölle uudesta valinnasta!

Voisitko vaihtaa nimimerkkisi? :)

--

Tähän asti olen enemmän ollut huolissaan seurojen omasta markkinoinnista ja pitänyt sarjan markkinointia toisarvoisena. Mielenkiintoista nähdä mitä muutoksia tämä tuo.
« Viimeksi muokattu: 03.10.2017 klo 08:06:41 kirjoittanut Floppi »
Koppipelaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kups


Vastaus #4 : 01.12.2017 klo 14:15:53

Toivotaan parannusta. Oma toive olisi, että Veikkausliigan markkinointi keskittyisi tukemaan seurojen tekemää työtä, ollen ns. katto-organisaationa luomassa yhteistyötä. Loppupeleissä seurat eivät kuitenkaan kilpaile juuri muuten kuin kentällä, vaan tarkoitus on luoda/parantaa kiinnostava urheilutuote Suomeen. Ainoastaan koordinoimalla yhteistyössä pitkäjänteistä markkinointia, jotain positiivista voi tapahtua. Esim. Veikkausliiga vois omien kanaviensa kautta nostaa esiin mielenkiintoisia tarinoita, ilmiöitä ja pelaajia. Jalkapallon mielenkiinnon nousu tapahtuu kuitenkin seuratyön kautta, joten Veikkausliigan kampanjointi ilman kunnollista yhteistyötä seurojen kanssa on melko turhaa. Muutama ydinviesti, esimerkiksi paikallisuus ja yhteisöllisyys, kaikki liigaseurat mukaan ja muutaman vuoden strategia.

Noh, toivotaan, että siellä palkkansa eteen työtä tekevät henkilöt osaa asiansa. Yksi imagoa parantava tekijä mielestäni olisi Jalkapalloliigan yhtiömuodosta luopuminen. Avoin viestintä kuitenkin on kohtalaisen tärkeää, joten miksi pimittää talouslukuja?

Aihe kiinnostaa siinä mielessä, että teen kandityötä imagoon liittyen ja käsittelen siinä myös Veikkausliigan imagoa. Surulliset Kapteeni käskee- ym. kampanjat ja kaikki tieto niistä on jo hävinnyt bittiavaruuteen, Veikkausliigan sivuilta on kaikki vanhat uutiset poistuneet eikä muutakaan tietoa juuri löydy. Jos jollain on tallessa jotain toimivia linkkejä/materiaalia, saa linkata!
pyry

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Start 09.08.1942


Vastaus #5 : 01.12.2017 klo 15:42:41

Aihe kiinnostaa siinä mielessä, että teen kandityötä imagoon liittyen ja käsittelen siinä myös Veikkausliigan imagoa. Surulliset Kapteeni käskee- ym. kampanjat ja kaikki tieto niistä on jo hävinnyt bittiavaruuteen, Veikkausliigan sivuilta on kaikki vanhat uutiset poistuneet eikä muutakaan tietoa juuri löydy. Jos jollain on tallessa jotain toimivia linkkejä/materiaalia, saa linkata!

Veikkausliigan vanhojen sivujen uutiset löytyvät edelleen tuolta:

http://www.veikkausliiga.hs.prewise.com/AllNews.aspx

Sanahaulla "Kapteeni käskee" näyttää löytyvän joitain osumia, esim. tällaiset:

http://www.veikkausliiga.hs.prewise.com/News.aspx?type=&ID=35478

http://www.veikkausliiga.hs.prewise.com/News.aspx?type=&ID=35487
Titanic

Poissa Poissa


Vastaus #6 : 09.12.2017 klo 14:02:48

En näe vielä tarpeeksi "kausikortti pukinkonttiin" markkinointia seuroilta.
Yaya

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS


Vastaus #7 : 01.02.2018 klo 19:43:29

Uutinen
Seuraamasi Facebook-sivu liittyi juuri Instagramiin tunnuksella veikkausliiga.

No nyt loppu puuhastelu!
weissberg

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Sinimusta raivohullu


Vastaus #8 : 07.02.2018 klo 13:10:37

Laitetaanpa omaksi ketjukseen.

Ville-Mikko Korkka valittu uudeksi Veikkausliigan markkinointijohtajaksi.

Urheilutaustaa miehellä riittää ja on ollut mukana varsin monessa. Olen pitänyt hieman hokiniilohenkisenä mutta antaa kaverin nyt näyttää mitä osaa.



Hetkinen.. siis tää on se Anttilan miesmalli, eikö?
Koppipelaaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kups


Vastaus #9 : 07.02.2018 klo 19:56:51

Onko havaittavissa eteenpäin menoa vaiko ei?
Titanic

Poissa Poissa


Vastaus #10 : 04.04.2018 klo 12:04:35

Onko havaittavissa eteenpäin menoa vaiko ei?

Kellään näkemystä tästä?  Somessa (Twitter) ei ainakaan turhaa Veikkausliigasta postaile, vaikka kyseessä on henkilö, jonka pitäisi osata MYYDÄ ja MARKKINOIDA.
Veslagas

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Honka


Vastaus #11 : 04.04.2018 klo 12:07:45

Kyllähän Veikkausliiga on saanut Instagram-tilin tehtyä. Seuraajamäärä tosin vielä aika vaatimaton reilu 1300.

edit: jaa samasta olikin jo mainittu muutama viesti ylempänä :D
dunu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Turun Palloseura


Vastaus #12 : 04.04.2018 klo 12:21:20

kyseessä on henkilö, jonka pitäisi osata MYYDÄ ja MARKKINOIDA.

Renta Oy on Veikkausliigan uusi yhteistyökumppani – tervetuloa mukaan!

14 tykkäystä
Titanic

Poissa Poissa


Vastaus #13 : 04.04.2018 klo 15:39:46

Yhteistyökumppanuuksia, yhteistyö Suomi-Popin kanssa ja pari kovan tason tubettajaa Veikkausliigalle. Ok, on siellä jotain tehty, jatkakaa!
The Real Wolf

Poissa Poissa


Vastaus #14 : 05.04.2018 klo 10:03:32

Onko havaittavissa eteenpäin menoa vaiko ei?

- Ei ainakaan ala hyvin, kun lähes koko avauskierros peruutetaan? Alas
pirakaia

Poissa Poissa


Vastaus #15 : 05.04.2018 klo 12:05:58

- Ei ainakaan ala hyvin, kun lähes koko avauskierros peruutetaan? Alas

Kaikki avauskierroksen ottelut pelataan lämmitettävillä tekonurmilla, onko tässä viestissä takana jotain sisäpiirin tietoa mikä on mennyt itseltäni ohi?
TWQ15

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HUHUUUUUUUUU


Vastaus #16 : 05.04.2018 klo 19:07:18

EOM?!

Jotain näitä suosittuja tubettajia on ainakin naarattu mainostelemaan veikkausliigaa. Ainakin Lakko ja se joku futistemppuilija. Noilla nyt tuntuu olevan suuri vaikutus jonnejen elämään ja mielipiteisiin.
Lihamuuri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ...uudet suosikkijoukkueet...


Vastaus #17 : 05.04.2018 klo 19:33:56

EOM?!

Jotain näitä suosittuja tubettajia on ainakin naarattu mainostelemaan veikkausliigaa. Ainakin Lakko ja se joku futistemppuilija. Noilla nyt tuntuu olevan suuri vaikutus jonnejen elämään ja mielipiteisiin.

Nuorten ja lasten keskuudessa saa suhteellisen pienellä vaivalla paljon näkyvyyttä.
Titanic

Poissa Poissa


Vastaus #18 : 25.04.2018 klo 16:49:07

EOM?!

Jotain näitä suosittuja tubettajia on ainakin naarattu mainostelemaan veikkausliigaa. Ainakin Lakko ja se joku futistemppuilija. Noilla nyt tuntuu olevan suuri vaikutus jonnejen elämään ja mielipiteisiin.

Minä, kun en ymmärrä näistä tubetuksista yhtään mitään niin miten tämä on alkanut näkymään käytännössä?
TWQ15

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HUHUUUUUUUUU


Vastaus #19 : 25.04.2018 klo 17:04:02

Minä, kun en ymmärrä näistä tubetuksista yhtään mitään niin miten tämä on alkanut näkymään käytännössä?

Näyttäisi olevan ainoana mainoksena toi yksi video ja parit instagram-kuvat. Ei nyt mitään rummutusta tubettajien osalta.
Titanic

Poissa Poissa


Vastaus #20 : 25.04.2018 klo 17:06:27

Onko esim jotain linkkiä mistä nämä löytää?
TWQ15

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HUHUUUUUUUUU


Vastaus #21 : 25.04.2018 klo 17:13:45

Onko esim jotain linkkiä mistä nämä löytää?


https://youtu.be/vraETA05_VE

Tuo se mainosvideo taitaa nopeasti katsottuna  olla.
Seatbelt

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1922, Hedelmäkorit


Vastaus #22 : 26.04.2018 klo 02:34:49

117 tuhatta näyttökertaa videolla on kyllä luku, joka kertoo näiden suomitubettajien somestatuksesta nuorison keskuudessa.
Leevieira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: RoPS (Arsenal FC, FC Tavastia)


Vastaus #23 : 26.04.2018 klo 18:39:27

Ei muuta ku joku uus mulkvisti sinne vaan mm. juhannuksen keskiyön Lapin Terpyä torppaamaan...

Eihän sellasesta nyt kovin paljoa koko liigallekin uutisvuotoa maailmalle tulis...
Mombasa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Homovitun huutaminen


Vastaus #24 : 26.04.2018 klo 18:50:33


https://youtu.be/vraETA05_VE

Tuo se mainosvideo taitaa nopeasti katsottuna  olla.

Ilari tuolla potkutekniikalla maajoukkueeseen heti!

Vakavasti puhuen, tämänkaltaiset somesatsaukset ovat erittäin hyviä. Foorumin setämiesosastoa ei tietenkään paljoa hetkauta, mutta jos nuorten keskuudessa Veikkausliigan kiinnostavuus ja ylipäänsä arvostus nousee, voidaan satsauksia sanoa onnistuneiksi.

 
Sivuja: [1] 2
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa