FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
18.04.2024 klo 22:16:21 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 36 [37] 38 ... 93
 
Kirjoittaja Aihe: AC Oulu 2018 - Mike Fountainslope's Navy Blue Army  (Luettu 612876 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Juhana Jäähynkalastaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Muovinen Palkkaturva teitä ei kukaan kaipaa®


Vastaus #900 : 13.02.2018 klo 15:24:22

Ei lyönyt läpi somessa tämä kamppis. Edes seura ei raportoituja Le vaikkapa twiitannut tästä päivittäin. Pikavilkaisulla ero ropseihin ja kepseihin ihan silmiin pistävä. No mutta paljon parempi suoritus ku taannoinen osakeanti. Jota ei markkinoitu käytännössä ollenkaan.

Hyvä huomio tuo ettei 2 yhen hinnalla pelitkään vetänyt. Niillä toki rajattu kohderyhmä ja paras peli taisi sattua jollekin osuuspankille ja silloin oli aurinkokatsomon kyseessä ollen paska keli. Muuten ao pelit olleet jotain ac kajjaaneja vastaan ja ne ei vaan oululaista tuularia kait nappaa.
Sompi

Poissa Poissa


Vastaus #901 : 13.02.2018 klo 16:01:31


No jaa, periaatteessa samaa mieltä siitä, että olisi tätä voinut enemmänkin markkinoida, mutta toisaalta taas Facebookin puolella tämä on ainakin meikäläisen feedissä näkynyt aika usein ja esimerkiksi nuo pelaajien lupaukset sekä Daven paluu kampanjan toteutuessa ovat olleet ihan mielenkiintoinen lisä muiden kampanjoihin verrattuna sikäli kun niitä on tullut seurattua. Toki parempaan olisi pitänyt pystyä, koska eihän tässä tavoitteeseen päästä millään, vaikka tuo 2000 aurinkokatsomokorttia alun alkaenkin oli turhan kova tavoite.

Jos osakeannilla tarkoitat tuota viime vuoden lopun suunnattua osakeantia, niin sitähän nyt ei ole varmasti ollut tarkoituskaan markkinoida.
Juhana Jäähynkalastaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Muovinen Palkkaturva teitä ei kukaan kaipaa®


Vastaus #902 : 13.02.2018 klo 16:38:24


Osakeannilla tarkoitan sitä edellistä "oikeaa/yleistä" antia. Oli juttu paikallislehdissä ja www-sivuilla ja sitten varmaan odoteltiin että kauppa käy.

Samoin tämä kausaritempaus tavallaan meni joskin paljon isommalla työllä seuran osalta somessa ja avantojutussa (siellä oli myös muuan kyrpät) jne. Täkyt kun tuli loppuvaiheessa niin eipä niistä missään laajemmin uutisoitu. Vähän sellainen juurettoman seuran tulos kaikilta osin. Ei paljon auta vaikka tervarit ja olssit ja muut mainitsee omassa somessa ku ei varmaan satu junnujen vanhemmilla sykkimään acolla.

Ehkä jonain päivänä nappaa. Sitten ku Acosta puhutaan kaffetunneilla ja muualla. Tavallaan onneksi tästä ei pikavoittona jackpottia tullut (???)

E: ja nousu some-hitiksi ei oo ensisijaisesti mainitsemieni seuran liikkujien "syytä". Se lähtee enemmänkin ihmisistä ja yhteisöistä ja toki yrityksistäkin.
« Viimeksi muokattu: 13.02.2018 klo 17:21:40 kirjoittanut Juhana Jäähynkalastaja »
Rents

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Oulu, Käpylän pallo, Greta Thunberg


Vastaus #903 : 13.02.2018 klo 18:14:53

Kärppäkausi menossa, niin vaikeapa tässä kaupungissa on muun urheilun saada näkevyyttä. Ainoa mahdollisuus näkyvyyden saamiseksi on perseillä oikein kunnolla Lipon tyyliin. Saapa nähdä, miten heidän kamppanjalleen käy. Olisi kyllä häpeällistä hävitä tuolle limanipulle. Semmonen tuntuma kuitekin, että Lipon kausikorttikamppanja on saanut paremmin näkyvyyttä AC Ouluun verrattuna. Ainakin keskiverto kaupunkilainen tuntuu olevan Lipon asioista paljon paremmin perillä kuin AC Oulun ja aika moni tuntuu myös tietävän kausarikamppanjastakin. Jotain todella repäisevää AC Oulun olisi pitänyt tehdä kamppanjan aikana, esim. joku kova tai ainakin tunnettu hankinta joukkueeseen.
JM

Poissa Poissa


Vastaus #904 : 13.02.2018 klo 18:22:41

Ainoa mahdollisuus näkyvyyden saamiseksi on perseillä oikein kunnolla Lipon tyyliin.

Tämä on jo kokeiltu, ei kiitos enää...
Juhana Jäähynkalastaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Muovinen Palkkaturva teitä ei kukaan kaipaa®


Vastaus #905 : 13.02.2018 klo 18:25:50

Lipon kausikorttikamppanja

Notta itte vertailen mieluummin jypeikun jjk:n kamppikseen ja siitä ei kettuhaastesivulla oo oikein mitään reaalitietoa. Siellä eivät tosin kerro edes loppupäivää joten löytyihän tähän joku vielä huonompi . Niillä huomiorosvona jää kendon €uroopanmestari (tjsp). Eikä myöskään oikeesti perinteitä. Toista se olis jos pelaisi kyrpät fc vs pyh fc...
Riukulehto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taisteleva-Rohkea-Ylpeä-Yhtenäinen


Vastaus #906 : 13.02.2018 klo 18:54:04

Eilisessä paperisessa Kalevassa oli kausarikampanjasta mainos kuten myös tämänpäiväisessä forum24 lehdessä.
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #907 : 14.02.2018 klo 00:57:49

Itse nauttisin jos ACO toteaisi kylmästi, että kampanja ei nyt mennyt läpi kun ei saatu vaadittua määrää varauksia, mutta saatte halutessanne lunastaa kausikortin alennettuun 90 euron hintaan. :D
Miksi?
Pentti Perusinsinööri

Poissa Poissa


Vastaus #908 : 14.02.2018 klo 09:29:07

Kaksii asiaa. Koko kampanjan ideahan on ollut tarjota alennettu kausikortti jos saadaan riittävät volyymit, eli budjetoitu yleisötulo tulee etukäteen kausikorttituloina. Nyt jos kampanja viedään läpi vaikka jäädään nöyryyttävästi alle puoleen tavoitteesta, annetaan signaali, että ei tällä meidän tuotteella olekkaan niin paljoa arvoa. Ihmisille vuosikausia ilmaislippukampanjoilla ja "yleisö on mikkihiiri" lausunnoilla muodotunut kuva ykkösen potkupallosta vahvistuu, ja tulevina vuosina normihintaisten lippujen ja kausikorttien hinnat tuntuvat jälleen liian kalliilta. "Viimeksihän näitä myytiin viidellä kympillä, vitut ala satasta maksamaan.."

Koska tavoitteena on tottakai saada mahdollisimman paljon rahaa sisään, voidaan tilanne vielä pelastaa antamalla "alennus" varatusta kausikortista. Koska on oletettavissa että jo varauksen tehneet ovat kohtuullisen vahvasti sitoutuneita kampanjaan, suostuvat he todennäköisesti maksamaan muutaman kympin lisää. Tällä manööverillä saadaan maksimoitua tulot ja osoitettua että peleihin ei kävellä jatkossakaan ilmaiseksi sisään.
Antoine Roquentin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jatkuvuuden Periaate & J-P Sartren rohtopaukku


Vastaus #909 : 14.02.2018 klo 09:59:30

Nyt 987 varausta. Eiliseen verrattuna siis +100 korttia, katsoin tilannetta viimeksi aamupäivällä. Tonnilla kehtaa ehottomasti toteuttaa Ylos
Riukulehto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taisteleva-Rohkea-Ylpeä-Yhtenäinen


Vastaus #910 : 14.02.2018 klo 12:33:11

Tonni täynnä. Nyt 1002 varausta.
EXL-MANAGER

Poissa Poissa


Vastaus #911 : 14.02.2018 klo 13:56:59

Jos tämä näin etenee, niin ehdottomasti lisäaikaa myyntiin!
Rents

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Oulu, Käpylän pallo, Greta Thunberg


Vastaus #912 : 14.02.2018 klo 14:01:28

Monella ihmisellä palkkapäivä kuun puolessa välissä. Huomenna tulee vielä piikki myyntiin. Kannattais jatkaa ainakin ensi kuun vaihteeseen, kun kauppa taas lähtenyt vauhtiin.
lasseprkl

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AC Oulu, Hertha BSC


Vastaus #913 : 14.02.2018 klo 15:48:42

Monella ihmisellä palkkapäivä kuun puolessa välissä. Huomenna tulee vielä piikki myyntiin. Kannattais jatkaa ainakin ensi kuun vaihteeseen, kun kauppa taas lähtenyt vauhtiin.

Eihän tuossa nyt vielä mitään makseta? Varataan vain kortti itselle jos kampanja onnistuu ja ostetaan sitten kampanjan jälkeen?
Finnish Kebab

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, AC Oulu


Vastaus #914 : 14.02.2018 klo 15:53:41

Voihan kyse tosiaan olla siitä, että kampanja loppuu parin päivän päästä ja jahkailijat uskaltavat vihdoinkin tehdä päätöksensä. Mene ja tiedä.

Lauantaina mennään taas Suomen Cupin merkeissä ja vastassa KuPS. Jos tuo peli menee hyvin, niin alkaahan tässä sukat pyörimään jaloissa Ykkösen pelejä odotellessa.
Juze80

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Väärä mielipide, bänniä!


Vastaus #915 : 14.02.2018 klo 19:25:51

Tänään aikaisin oli aamulla menny sata kausaria kerralla, kun satuin katsomaan tilannetta noin tunnin väliajalla, niin hyppäsi kerralla tässä välissä sadalla ylös päin.
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #916 : 15.02.2018 klo 00:00:01

Tänään aikaisin oli aamulla menny sata kausaria kerralla, kun satuin katsomaan tilannetta noin tunnin väliajalla, niin hyppäsi kerralla tässä välissä sadalla ylös päin.
Eiköhän tuo päivitetä käsin, tuskin on automaattilaskuria suoraan varaussivulta.
misteri

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FF Poker Tour I Bracelets: Final, Main, Money


Vastaus #917 : 15.02.2018 klo 00:07:59

Kaksii asiaa. Koko kampanjan ideahan on ollut tarjota alennettu kausikortti jos saadaan riittävät volyymit, eli budjetoitu yleisötulo tulee etukäteen kausikorttituloina. Nyt jos kampanja viedään läpi vaikka jäädään nöyryyttävästi alle puoleen tavoitteesta, annetaan signaali, että ei tällä meidän tuotteella olekkaan niin paljoa arvoa. Ihmisille vuosikausia ilmaislippukampanjoilla ja "yleisö on mikkihiiri" lausunnoilla muodotunut kuva ykkösen potkupallosta vahvistuu, ja tulevina vuosina normihintaisten lippujen ja kausikorttien hinnat tuntuvat jälleen liian kalliilta. "Viimeksihän näitä myytiin viidellä kympillä, vitut ala satasta maksamaan.."

Koska tavoitteena on tottakai saada mahdollisimman paljon rahaa sisään, voidaan tilanne vielä pelastaa antamalla "alennus" varatusta kausikortista. Koska on oletettavissa että jo varauksen tehneet ovat kohtuullisen vahvasti sitoutuneita kampanjaan, suostuvat he todennäköisesti maksamaan muutaman kympin lisää. Tällä manööverillä saadaan maksimoitua tulot ja osoitettua että peleihin ei kävellä jatkossakaan ilmaiseksi sisään.
Vain TÄYSI IDIOOTTI jättäisi tuon kampanjan hyödyntämättä. Kausikortteja pääkatsomoon on mennyt ns. Normaalimäärä. Aurinkopuolelle on mennyt kausareita pari sataa vuodessa (huomioiden montako ihmistä siellä ns. Normipeleissä on istunut, joten sitoutuneita uusia katsojia on saati varmasti se 500kpl ainakin, jotka tulee paikalle.
Jos mietitään rahan kannalta, niin voisi laskea että aurinkokatsomoon on keskiarvolla myyty ehkä se 100 lippua per peli, eli 14000€. Nyt kun aurinkokatsomosta on kerätty jo 50000€, niin kuka idiootti talousjohtaja jättäisi tuon rahan pöydälle, joka on enemmän kuin koskaan tuosta tuotteesta? +kerrannaisvaikutukset muusta myynnistä kun peleissä on 1200-1500 katsojaa, ei 800-1200. Ja kausikorttilainen saa ehkä sen kaverinkin houkuteltua paikalle.

Tuotetta ei nimenomaan ole raiskattu, kun pääkatsomon hinnoitteluun ei ole koskettu. Edelleen lipan alle parhaat paikat on myyty normihintaan ja ollut varattuna mm. Allekirjoittaneella ja ympärillä istuneilla jo vuosikausia. Nyt vain toisellakin puolella on aina se 300-500 katsojaa, kun hälläväliä peleissä siellä on istunut 50-100 ihmistä.
KorkkiKiinni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mystis: Kausikorttimyynti korkeakorkoista lainaa.


Vastaus #918 : 15.02.2018 klo 03:23:10

Vain TÄYSI IDIOOTTI jättäisi tuon kampanjan hyödyntämättä. Kausikortteja pääkatsomoon on mennyt ns. Normaalimäärä. Aurinkopuolelle on mennyt kausareita pari sataa vuodessa (huomioiden montako ihmistä siellä ns. Normipeleissä on istunut, joten sitoutuneita uusia katsojia on saati varmasti se 500kpl ainakin, jotka tulee paikalle.
Jos mietitään rahan kannalta, niin voisi laskea että aurinkokatsomoon on keskiarvolla myyty ehkä se 100 lippua per peli, eli 14000€. Nyt kun aurinkokatsomosta on kerätty jo 50000€, niin kuka idiootti talousjohtaja jättäisi tuon rahan pöydälle, joka on enemmän kuin koskaan tuosta tuotteesta? +kerrannaisvaikutukset muusta myynnistä kun peleissä on 1200-1500 katsojaa, ei 800-1200. Ja kausikorttilainen saa ehkä sen kaverinkin houkuteltua paikalle.

Tuotetta ei nimenomaan ole raiskattu, kun pääkatsomon hinnoitteluun ei ole koskettu. Edelleen lipan alle parhaat paikat on myyty normihintaan ja ollut varattuna mm. Allekirjoittaneella ja ympärillä istuneilla jo vuosikausia. Nyt vain toisellakin puolella on aina se 300-500 katsojaa, kun hälläväliä peleissä siellä on istunut 50-100 ihmistä.


Eiku se on nyt vaan periaatteellisesti väärin Kössi Kengurun ja Insinööri Puupään mukaan. Ei saa opettaa ihmisiä "ilmaislipuilla" ja kampanjoilla tulemaan peliin. Mielummin pelataan vaikka tyhjille tuoleille, oppivathan olemaan ja kunnioittamaan lajia. Parempi se 600 jaksanutta kuulemma niinku aina ennenkinkuin että taivasalle pääsisi ns. oikeaan hintaan.

Herroilla Kössi ja Insinööri Puupää on joku ilmeisesti joku vaikeus ymmärtää että ei olla tosiaankaan missään jalkapallon kehdossa jossa tämmöset katsoja-asiat tapahtuvat ikäänkuin refleksinomaisesti. Sen sijaan ymmärrys ja businessymmärrys on tasoa Ortopedi from naapuriseura.
Nahkajulli

Poissa Poissa


Vastaus #919 : 15.02.2018 klo 08:13:19

Aamun Kalevassa oli juttu kampanjasta ja kuten oletettua on, se toteutetaan vaikka tavoitteesta jäätiinkin. Äffä sanoi, että on kuitenkin melko tyytyväinen kampanjaan ja erityisen iloinen siitä, että kampanja on myös kiihdyttänyt pääkatsomon kausikorttien myyntiä. Aurinkokatsomoon toki jatketaan noiden viidenkympin kausarien myyntiä.

Dave liittyy joukkueeseen heti. Jutussa mainittiin myös, että Orishanin pelilupa-asiat eivät ole vieläkään kunnossa. (Mikähän helvetti tuossakin kestää?) Lamo huilaa pari viikkoa polvivamman vuoksi.
Kossi Agassa

Poissa Poissa


Vastaus #920 : 15.02.2018 klo 08:19:14

Itselle tämä kampanja on ihan ok, koska koskee vain aurinkokatsomoa. Tästä pinnat Äffälle.

Eiku se on nyt vaan periaatteellisesti väärin Kössi Kengurun ja Insinööri Puupään mukaan. Ei saa opettaa ihmisiä "ilmaislipuilla" ja kampanjoilla tulemaan peliin.
Sinä olet täällä pauhannut lippujen hintojen laskun puolesta ja vieläkin naurattaa ne viime kesän aivopierut, joissa kerroit kuinka Raatti olisi ollut täynnä derbyssä, jos lippujen hinnat olisi puolitettu tjsp.

Väitän, että tähän kampanjaan osallistuneille yksittäislippujen hinnat eivät ole olleet sinällään mikään ongelma. Syyt miksi peleissä ei ole käyty nykyistä enempää ovat ihan muualla. Nyt kortteja on varattu paljon asenteella, jospa sitä nyt edes viidessä pelissä tulisi ensi kesänä käytyä.
KorkkiKiinni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mystis: Kausikorttimyynti korkeakorkoista lainaa.


Vastaus #921 : 15.02.2018 klo 08:27:50

Itselle tämä kampanja on ihan ok, koska koskee vain aurinkokatsomoa. Tästä pinnat Äffälle.
Sinä olet täällä pauhannut lippujen hintojen laskun puolesta ja vieläkin naurattaa ne viime kesän aivopierut, joissa kerroit kuinka Raatti olisi ollut täynnä derbyssä, jos lippujen hinnat olisi puolitettu tjsp.

Sun mielestä (ja monen muunkin) sinne oli tulossa sama väki kuin keskeytetyssä pelissä ja 2 eur/lippu alennus piti vielä varmistaa asia. Miten sun mielestä kävi yleisömäärän kanssa?
Pentti Perusinsinööri

Poissa Poissa


Vastaus #922 : 15.02.2018 klo 09:21:34

Aamun Kalevassa oli juttu kampanjasta ja kuten oletettua on, se toteutetaan vaikka tavoitteesta jäätiinkin. Äffä sanoi, että on kuitenkin melko tyytyväinen kampanjaan ja erityisen iloinen siitä, että kampanja on myös kiihdyttänyt pääkatsomon kausikorttien myyntiä. Aurinkokatsomoon toki jatketaan noiden viidenkympin kausarien myyntiä.

Kampanjaa siis jatketaan kaikessa rauhassa. Onneksi päästiin ainakin psygologisesti tärkeän 1000 varauksen yli. 160k lipputuloista on siis saatu sisään noin kolmasosa tällä kampanjalla ja arviolta toinen kolmannes pääkatsomon kausikorteista. Se oli huojentava tieto, että pääkatsomon normihintaiset kortit menevät myös hyvin kaupaksi. Nyt vain kovasti töitä että saadaan se viimeinenkin kolmannes myytyä. Vaikka tähän kampanjaan rynnättiin kuin puusilmäkanit miettimättä asiaa pitkällä tähtäimellä, niin eiköhän tässä selvitty kuivin jaloin.Ylos
Riukulehto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Taisteleva-Rohkea-Ylpeä-Yhtenäinen


Vastaus #923 : 15.02.2018 klo 09:44:47

Torstain Forum24 lehdessä Dave sanoo olleensa parin viikon leirillä aasialaisen seuran testattavana. Leiri päättyi viime viikolla tuloksetta.
« Viimeksi muokattu: 15.02.2018 klo 09:49:38 kirjoittanut Riukulehto »
Theme_84

Poissa Poissa


Vastaus #924 : 15.02.2018 klo 09:49:18

Eli onko Dave palaamassa Ac Ouluun kun kausarihaasteessa lupailikin?

 
Sivuja: 1 ... 36 [37] 38 ... 93
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa