FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 13:50:49 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Äänestys
Kysymys: Oletko tulossa vuosikokoukseen?
Olen ja haluan myös vastuutehtäviä SMJK:ssa - 10 (11.4%)
Olen, mutta en ole kiinnostunut vastuutehtävistä - 9 (10.2%)
Kokous kiinnostaa, mutta en ole varma aikatauluista - 17 (19.3%)
En ole tulossa, ei sovi aikatauluihin - 17 (19.3%)
En ole tulossa, ei kiinnosta - 35 (39.8%)
Äänestäjiä yhteensä: 77

Sivuja: 1 [2] 3
 
Kirjoittaja Aihe: SMJK:n vuosikokous 3.3.2018 klo 13:00  (Luettu 31541 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
veikkopl

Poissa Poissa


Vastaus #25 : 25.01.2018 klo 01:21:02

Tästähän on jo tehty aikoinaan päätös, etusijalla ovat pisimpään yhtäjaksoisesti jäseninä olleet, sen jälkeen liput arvotaan

Mikä on aktiivimallin tarkastelujakson pituus?
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #26 : 25.01.2018 klo 11:36:39

Tästähän on jo tehty aikoinaan päätös, etusijalla ovat pisimpään yhtäjaksoisesti jäseninä olleet, sen jälkeen liput arvotaan

Hyvä, että pelisäännöt ovat selvät. Itsellänikin oli mennyt ohi tämä päätös. Mutta saadaanhan tämä tieto varmasti kaivettua jostakin esille? Muistelen ainakin, että jokunen vuosi sitten vanhassa jäsenrekisterissä olisi ollut melko vaivalloista selvittää ihmisten jäsenmaksuhistoria.
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg


Vastaus #27 : 25.01.2018 klo 11:53:18

Hyvä, että pelisäännöt ovat selvät. Itsellänikin oli mennyt ohi tämä päätös. Mutta saadaanhan tämä tieto varmasti kaivettua jostakin esille? Muistelen ainakin, että jokunen vuosi sitten vanhassa jäsenrekisterissä olisi ollut melko vaivalloista selvittää ihmisten jäsenmaksuhistoria.

Edellisen Unkari-awayn aikoihin silloinen hallitus päätti, että rajatuissa lipputilanteissa etuosto-oikeus oli jäsenillä, joilla oli aiempaa ostohistoriaa edellisistä karsinnoista ja höntsävierasmatseista. Sitä en sitten tiedä, mikä nykyinen määrittely on.
labomba_80

Poissa Poissa


Vastaus #28 : 25.01.2018 klo 20:08:06

Tästähän on jo tehty aikoinaan päätös, etusijalla ovat pisimpään yhtäjaksoisesti jäseninä olleet, sen jälkeen liput arvotaan

Noinko se meni? Mä muistelin, että oli jotain puhetta joskus että ne on etusijalla, jotka ovat aktiivisesti lähiaikoina reissanneet vieraspeleissä. Saatan muistaa omiani. Mutta toi on syrjivä metodi 19-vuotiaalle Erkkipetterille, joka aloittanut SMJK:ssa 17-vuotiaana ja käynyt sen jälkeen kaikki matsit Hondurasia myöten katsomassa. Ja sen paikan vie 48-vuotias Pekka, joka on viimeksi käynyt 2007 Virossa ja nyt vois mennä taas. Jäsenyyden maksanut aina vaimo, kun luullut että se vaan kuuluu maksaa ja täten jäsesyys säilynyt.
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #29 : 25.01.2018 klo 21:09:55

Jos ei selkeää kirjausta löydy niin käsitelkää asia uudestaan miettien miten eri jäsenet saadaan helposti mutta järkevästi rankattua.
hzn4000

Poissa Poissa


Vastaus #30 : 25.01.2018 klo 21:24:33

Äkkiseltään luulen, että tämä tulee vuosikokouksessa esille ja keskustelun jälkeen päätetään jättää tämä jäsenten mahdollinen rankkaus/pisteytys uuden hallituksen hoidettavaksi.
Ei täysin simppeli tehtävä, mutta varmasti hoidettavissa hyvissä ajoin ennen kuin liput tulevat myyntiin.
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.


Vastaus #31 : 25.01.2018 klo 22:17:19

Noinko se meni? Mä muistelin, että oli jotain puhetta joskus että ne on etusijalla, jotka ovat aktiivisesti lähiaikoina reissanneet vieraspeleissä. Saatan muistaa omiani. Mutta toi on syrjivä metodi 19-vuotiaalle Erkkipetterille, joka aloittanut SMJK:ssa 17-vuotiaana ja käynyt sen jälkeen kaikki matsit Hondurasia myöten katsomassa. Ja sen paikan vie 48-vuotias Pekka, joka on viimeksi käynyt 2007 Virossa ja nyt vois mennä taas. Jäsenyyden maksanut aina vaimo, kun luullut että se vaan kuuluu maksaa ja täten jäsesyys säilynyt.

Jos minä mistään mitään muistan, tuo kieranin juttu on ihan liipalaapaa.

Ostojen mukaan tais olla joku idea ja toteutus Unkari- öwein aikoihin.

Tai no vitut mä mistään mitää muista tai tiedä.
Tuhoaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Meidän Maajoukkueet, HJK, ACH


Vastaus #32 : 25.01.2018 klo 22:37:05

Onhan tää tavallaan ihan hienoa, että 9 kk ennen Viro matsia pohditaan riittääkö kaikille lippuja! Vuosikokouksessa pääsee varmasti keskustelemaan mm. tästä.

E:

Ostojen mukaan tais olla joku idea ja toteutus Unkari- öwein aikoihin.

Edellisissä karsinnoissa lipun johonkin away matsiin ostaneet oli etusijalla tuolloin.
« Viimeksi muokattu: 25.01.2018 klo 22:41:39 kirjoittanut Tuhoaja »
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #33 : 25.01.2018 klo 22:43:31

Oon ollut jäsen ja ostanut lipun jokaiseen kotimatsiin vuodesta 2005, antakaa nyt ees jotain saumaa :D
veikkopl

Poissa Poissa


Vastaus #34 : 28.01.2018 klo 10:48:54

Olen kuullut huhun, että pitäisi nimenomaan olla ollut vieraspeleihin lippuja hankittuna. Sitähän ei kai kukaan valvo onko pelissä oltu, mutta jos on lippu ollut, niin saisi ostaa uusia.

Ei tämä enää niin relevanttia ole kuin tämä yksi peli ja kaikkien aikojen karsinnat meni jo. Joku varma tieto olisi silti kiva, koska tuntuisi vähän tyhmältä ostaa varmuudeksi lippuja jotain tulevaisuutta ajatellen vieraspeleihin mihin ei ole aikomustakaan mennä.
SMJK Tapahtumat

Poissa Poissa


Vastaus #35 : 28.01.2018 klo 11:28:53

Ei ole olemassa mitään virallista päätöstä siitä kuinka liput jaetaan jos kiintiö täyttyy. Asiasta varmasti keskustellaan vuosikokouksessa, sekä tulevan hallituksen kesken. Parhaiten voit itse vaikuttaa asiaan osallistumalla kokoukseen.
Micky Lee

Poissa Poissa


Vastaus #36 : 28.01.2018 klo 11:49:02

Me jäädään Rehmun kanssa juomaan kaljaa läheiseen pubiin ihan mielellään jos lippuja ei heru.
veikkopl

Poissa Poissa


Vastaus #37 : 28.01.2018 klo 14:45:48

Parhaiten voit itse vaikuttaa asiaan osallistumalla kokoukseen.

Joskus pitää ymmärtää logistiset haasteet. Ainakaan minulla ei ole mitään mahdollisuutta tulla paikalle, vaikka haluaisinkin. Eikä kyse ole rahasta, mutta jos joku asia on mahdoton toteuttaa järkevästi, niin se on.

Paljon puhutaan nettiäänestämisestä mikä esimerkiksi Virossa rullaa sujuvasti. Milloin saamme vuosikokouksen nettiin Tuoppi
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.


Vastaus #38 : 28.01.2018 klo 14:54:33

Joskus pitää ymmärtää logistiset haasteet. Ainakaan minulla ei ole mitään mahdollisuutta tulla paikalle, vaikka haluaisinkin. Eikä kyse ole rahasta, mutta jos joku asia on mahdoton toteuttaa järkevästi, niin se on.

Paljon puhutaan nettiäänestämisestä mikä esimerkiksi Virossa rullaa sujuvasti. Milloin saamme vuosikokouksen nettiin Tuoppi

20.2. asti voi pyytää aiheita esityslistalle, (jos on jäsen?).
straiter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Rotkäppchen Sektkellerei Freyburg


Vastaus #39 : 28.01.2018 klo 14:59:55

Pitää varmaan ostaa lippu matsiin, vaikka en todellakaan ole menossa :)
Rehellinen mustalainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: M.O.P.E.


Vastaus #40 : 28.01.2018 klo 15:02:29

Pitää varmaan ostaa lippu matsiin, vaikka en todellakaan ole pääsemässä sisään :)

Korjasin itselleni sopivaksi.
veikkopl

Poissa Poissa


Vastaus #41 : 28.01.2018 klo 16:56:06

20.2. asti voi pyytää aiheita esityslistalle, (jos on jäsen?).

Toki, mutta ei se ole lähellekään sama asia huudella listalle jotain, jos ei sitten ole paikalla.

Minulle on periaatteessa ihan sama miten tämä orastava lippukriisi ratkaistaan, mutta kaksilla korteilla ei voi pelata. Mikä tahansa on päätös, niin sitä odotetaan maaliskuun alkupuolella.

Ja sen voisi julkaista myös jossain muuallakin kuin Twitterissä.
White City

Poissa Poissa


Vastaus #42 : 28.01.2018 klo 19:00:17

Ja sen paikan vie 48-vuotias Pekka, joka on viimeksi käynyt 2007 Virossa

Tähän haluaisin SMJK:n virallisen kannan ikärasismiin. Olen 55 ja oikeasti nimeni siis on Pekka. FC STOKE on vielä vanhempi. Ei toki Pekka.

Ja kyllä, olin Virossa(kin) 2007.
kieran

Poissa Poissa


Vastaus #43 : 28.01.2018 klo 19:36:09

No korjataanpa toi mun vastaus kun se on saanut ihmiset "paniikkiin". Joskus aikoinaan kun noita lippukiintiöiden riittävyyttä jouduttiin miettimään, hallitus pohdiskeli erinäisiä vaihtoehtoja, ja se viimeisin versio taisi olla juurikin tuo, että liput jaetaan vierasmatseihin eniten osallistuneille.

En kuitenkaan muista omalta lippuvastaavan tai hallitusurani ajaltani yhtäkään matsia, jonneka jokainen matsista kiinnostunut ei olisi päässyt, tavalla tai toisella. Mm. Kosovo-Suomi -matsissa Rive jakoi parit matsiliput pelipäivän aamuna niille onnettomille, jotka eivät olleet niitä tajunneet ostaa ajoissa. Ja jos tiukille menee, niin lippuvastaava katsoo matsin hotellilla...

En usko, että tuossa Viro-matsissakaan tulee olemaan ongelmia sen suhteen, ettei jokaiselle halukkaalle riittäisi lippuja, kunhan on vaan ajoissa liikkeellä. 
Bunuel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kansandemokraattinen jalkapallo


Vastaus #44 : 28.01.2018 klo 21:58:03

Montako jäsentä viime vuonna oli, 300? Niille kyllä SMJK:lta liput.
kieran

Poissa Poissa


Vastaus #45 : 28.01.2018 klo 22:26:50

Montako jäsentä viime vuonna oli, 300? Niille kyllä SMJK:lta liput.
Onhan toi jäsenmäärä tipahtanut aika reippaasti sitten huippuvuosien, viime vuonna jäseniä taisi olla hieman vajaa 1000
SMJK

Poissa Poissa


Vastaus #46 : 23.02.2018 klo 18:35:46

Tämä siis jo ensi viikolla ohjelmassa. Tulkaa paikalle, erityisesti jos agenda tai vastuutehtävät SMJK:ssa kiinnostavat.
Ecca

Poissa Poissa


Vastaus #47 : 01.03.2018 klo 18:35:30

Huhujen mukaan vuosikokouksen jatkot pidetään Bruuverissa klo 19 alkaen.
labomba_80

Poissa Poissa


Vastaus #48 : 03.03.2018 klo 13:45:00

Onko missä liveseurantaa?
SMJK

Poissa Poissa


Vastaus #49 : 03.03.2018 klo 18:36:42

SMJK:n vuosikokoukseen osallistui tänään 32 henkilöä. SMJK:n puheenjohtajana vuonna 2018 toimii Aaro Kuivalainen, muut hallituksen jäsenet ovat varapuheenjohtaja ja lippuvastaava Marko Karvinen, rahastonhoitaja Jussi Hartikainen, tifovastaava Miikka Autti, fanituotevastaava ja sihteeri Tiina Eerikäinen sekä matka- ja tapahtumavastaavat Sami Kääriäinen ja Olli Rinne. Varajäseniä ovat junioriyhteistyöstä vastaava Seppo Kuusinen sekä viestintävastaava Petteri Haimakainen.

 
Sivuja: 1 [2] 3
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa