FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
24.04.2024 klo 14:56:30 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 5 [6]
 
Kirjoittaja Aihe: FC Legirus Inter 2018 - meno vaihtui ja se oli siinä  (Luettu 53907 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
L-Val.

Poissa Poissa


Vastaus #125 : 25.01.2019 klo 15:54:12

Forumin pahimmat hyeenat heti haaskalla. Tulkaa sitten tänne inisemään kun ootte tehneet futiksen eteen edes pienen osan siitä mitä Jallu.

Nykyisten tietojen valossa valitettavasti kritiikki on aiheellista.
Jäyhä Jököttäjä

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Jäps, HIFK 2-4


Vastaus #126 : 25.01.2019 klo 16:06:08

Miksiköhän aiempi viestini kommenttina tähän poistettiin, no kirjoittelu tuntuu aiheesta jatkuvan käskystä huolimatta
onkohan se kalikka kuitenkin kalahtanut ?

Joku sentään ajoi väsyneeseen forkkamiinaan.
batong

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KoiPS, West Ham United


Vastaus #127 : 25.01.2019 klo 16:39:54

Forumin pahimmat hyeenat heti haaskalla. Tulkaa sitten tänne inisemään kun ootte tehneet futiksen eteen edes pienen osan siitä mitä Jallu.
Moi Jallun saunakaveri :) Jos Jallu on itse edes seurannut vierestä tämän rikollisen paskan kehkeytymistä, niin kenenköhän ulostuloja voidaan tässä vaiheessa luonnehtia ininäksi?
Mussi Volante

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Spurs, Die Geißböcke, FC Clivense, ricordi del CEO


Vastaus #128 : 25.01.2019 klo 17:07:44

Joku sentään ajoi väsyneeseen forkkamiinaan.
Siis toteamukseni että viranomaiset aikanaan julkistavat asianomaisten nimet yms. keneltäkään lupaa kysymättä
"laukaisi miinan" eli kovin kevyellä painalluksella laukesi
« Viimeksi muokattu: 27.01.2019 klo 16:52:33 kirjoittanut Mussi Volante »
vitonen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Töpselit


Vastaus #129 : 26.01.2019 klo 03:26:28

Forumin pahimmat hyeenat heti haaskalla. Tulkaa sitten tänne inisemään kun ootte tehneet futiksen eteen edes pienen osan siitä mitä Jallu.

Eli ihan sama vaikka rikotaan lakia (mahdollisesti, odotellaan tuomioita), kunhan tehdään jotain? "Ylos"
Kotkanpoika90

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: KTP - ainut ja oikea


Vastaus #130 : 26.01.2019 klo 04:36:14

Forumin pahimmat hyeenat heti haaskalla. Tulkaa sitten tänne inisemään kun ootte tehneet futiksen eteen edes pienen osan siitä mitä Jallu.

Ini ini

Jos on istuskellut ja katsellut, miten seuran toiminta on mennyt hämärämmäksi kokoajan, pitäisikö jo nousta PJ:n penkiltä ja tehdä jotain? Koska tällähetkellä istuu syytettynä siksi kun EI TEHNYT mitään asialle!

Ja jos et tiennyt että topic on Legirus Inter, mikä tarkoittaa täällä käsiteltävän Legiruksen aiheita minkä organisaatioon Jallu Kurittu kuului.
Ia

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KTP, PeKa, Çaykur Rizespor


Vastaus #131 : 26.01.2019 klo 04:40:31

Ei kai Jallua kuulla epäiltynä vaan lähinnä todistajana? Näin minä ainakin ymmärsin jutun perusteella. Itselleni tuo nyt on se ja sama, koska olen aina tiennyt Legiruksen hämäräksi purkkaviritelmäksi. Lähinnä ihmetyttää, miksi paska nousee pinnalle vasta nyt.
Kotkanpoika90

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: KTP - ainut ja oikea


Vastaus #132 : 26.01.2019 klo 05:15:33

Ei kai Jallua kuulla epäiltynä vaan lähinnä todistajana? Näin minä ainakin ymmärsin jutun perusteella. Itselleni tuo nyt on se ja sama, koska olen aina tiennyt Legiruksen hämäräksi purkkaviritelmäksi. Lähinnä ihmetyttää, miksi paska nousee pinnalle vasta nyt.

"Syytettyinä ovat seuran entinen, viimeisten vuosien suomalainen puheenjohtaja sekä kaksi venäläistä hallituksen jäsentä."

Ja mitä ymmärtänyt itse asiasta, oli viimeinen puheenjohtajana Jallu Kurittu? Jossakin oli lukenut että urheilutoiminnanjohtaja mutta tiedä taas mikä oli.
Riverplate

Poissa Poissa


Vastaus #133 : 26.01.2019 klo 11:59:54

Ja ennenkaikkea, älköön mikään itseään kunnioittava suomalainen seura koskaan anna valtaa ulkomaalaiselle rahalle. Se tie on näiden esimerkkienkin kautta todettu tuhoon johtavaksi.

 
Sivuja: 1 ... 5 [6]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa