FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
22.05.2018 klo 01:29:40 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 6 [7]

Kirjoittaja Aihe: PEPO Lappeenranta 2018 - kolmas kerta toden sanoo?  (Luettu 61196 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
SoS

Poissa Poissa

Vastaus #150 : 15.05.2018 klo 00:09:29

Tiedän, että ei minua postauksieni takia pidetä ehkä ihan kypsimpänä, toki osa on ollut ihan tarkoituksellista provoa, josta en itsekään ole ollut samaa mieltä, mutta SoS on hämmentänyt...

En tuota nyt avaa enempää, mutta esimerkiksi itse valitsin akateemiset opiskelut, kun olin U-17-majurenkaassa, yksi leiri jäi tammikuussa väliin angiinan jälkitautina tulleen niveltulehduksen takia, sitten todella hyvä kausi keskikentällä miesten kakkosessa, mm 8 maalia ja maalisyötöt varmaan tuplana, syksyllä julkaistiin leiriryhmä, ei kutsua, soitin valmentajalle ja kysyin tilanteesta, sanoi, että ovat lyöneet ringin "lukkoon" ja että katsotaan myöhemmin.

Sanoin, että ei katsota, satsaan opintoihin ja valinta oli oikea. Futis on silti ollut hyvin tärkeä osa elämääni pelaajana, valmentajana ja pelaajan isänä, fania minusta ei oikein millekään seuralle tullut, olen pelannut aikani kaikkia majupelaajia vastaan, myös Littiä ja Paxua, Hyypiö ei tainnut koskaan osua kohdalle. Ulkomaalaisia seuroja vastaan on tullut pelattu 30+ kertaa ja myös Jenkkiyliopistotpelit ovat tuttuja. Ja maisterinpaperit taskussa, pitkä ja hyvä työura takana.

Mutta futista en ole koskaan hylännyt tai jättänyt, sen asema elämässä on vaan vaihdellut.
rogumu

Poissa Poissa

Vastaus #151 : 16.05.2018 klo 13:00:13

Tiedän, että ei minua postauksieni takia pidetä ehkä ihan kypsimpänä, toki osa on ollut ihan tarkoituksellista provoa, josta en itsekään ole ollut samaa mieltä, mutta SoS on hämmentänyt...

En tuota nyt avaa enempää, mutta esimerkiksi itse valitsin akateemiset opiskelut, kun olin U-17-majurenkaassa, yksi leiri jäi tammikuussa väliin angiinan jälkitautina tulleen niveltulehduksen takia, sitten todella hyvä kausi keskikentällä miesten kakkosessa, mm 8 maalia ja maalisyötöt varmaan tuplana, syksyllä julkaistiin leiriryhmä, ei kutsua, soitin valmentajalle ja kysyin tilanteesta, sanoi, että ovat lyöneet ringin "lukkoon" ja että katsotaan myöhemmin.

Sanoin, että ei katsota, satsaan opintoihin ja valinta oli oikea. Futis on silti ollut hyvin tärkeä osa elämääni pelaajana, valmentajana ja pelaajan isänä, fania minusta ei oikein millekään seuralle tullut, olen pelannut aikani kaikkia majupelaajia vastaan, myös Littiä ja Paxua, Hyypiö ei tainnut koskaan osua kohdalle. Ulkomaalaisia seuroja vastaan on tullut pelattu 30+ kertaa ja myös Jenkkiyliopistotpelit ovat tuttuja. Ja maisterinpaperit taskussa, pitkä ja hyvä työura takana.

Mutta futista en ole koskaan hylännyt tai jättänyt, sen asema elämässä on vaan vaihdellut.

Hyypiää vastaan pääsin pelaamaan poikavuosina home/away oiskohan pelannu silloin KuMu:ssa :)
El Domingo

Poissa Poissa

Vastaus #152 : 16.05.2018 klo 14:10:12

No nyt Ylos
https://www.lappeenrannanuutiset.fi/artikkeli/661809-pepo-avaa-luonnonnurmikauden-kimpisella-uutuutena-anniskelualue
R.Riski

Poissa Poissa

Vastaus #153 : 16.05.2018 klo 16:20:12

Kaljakatsomo suoraan katsomoon, missä kannattajaporukka sijaitsee. Ensimäinen ääntä pitävä porukka 60 vuoden seurahistorian aikana ja tälläinen perseennäyttö.

Hienosti. :D :D
« Viimeksi muokattu: 16.05.2018 klo 17:01:57 kirjoittanut R.Riski »
Mr.Wonderful

Poissa Poissa

Vastaus #154 : 16.05.2018 klo 17:35:48

Kaljakatsomo suoraan katsomoon, missä kannattajaporukka sijaitsee. Ensimäinen ääntä pitävä porukka 60 vuoden seurahistorian aikana ja tälläinen perseennäyttö.

Niin siis mikä se perseennäyttö oli?
Tsaikku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Boys on red

Vastaus #155 : 16.05.2018 klo 20:58:03

???

Toisaalta onneksi Joensuussa ei ole kaljakatsomoa koska pelin seuraaminen voisi jäädä vähemmälle. Jos ei jo nyt jää.
Eikö siellä aurinkokatsomossa ole hyvä seisoskella ja huudella välillä homovittua samalla vetää brenkkua? Samalla random humalaiset voi yhtyä huutoihin. Vai eikö ikä riitä?

Toki jos seisoskelu ja lauleskelu on kielletty anniskelualueella niin kehottaidin ehkä seurajohtoa etsimään jonkun muun paikan kaljakarsinalle.
El Domingo

Poissa Poissa

Vastaus #156 : 17.05.2018 klo 13:46:12

Kimpinen näyttää olevan nurmen osalta ihan pelikunnossa sunnuntaita varten
https://www.facebook.com/PEPOedari/videos/1907887835922959/
El Domingo

Poissa Poissa

Vastaus #157 : 20.05.2018 klo 21:52:48

Pisteet on aina pisteet. Nurmikentän eka matsi, paljon tilanteita ja hukattuja maalipaikkoja kummallakin rosterilla. Koistinen ja Rönkkö maalasi. Hill torjui pari game saveria. Toivottavasti Koistinen ei pahasti loukkaantunut kun vaihdettiin pois. Seuraavaksi edessä pahat matsit JIPPO ja Gnistan.

Paikallislehden lyhyttä juttua: https://esaimaa.fi/uutiset/urheilu/ee480da2-a032-49b5-879d-36ce2f8a9fd6  

Sivuja: 1 ... 6 [7]

Siirry: