FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
29.03.2024 klo 12:40:21 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 20 [21] 22 ... 74
 
Kirjoittaja Aihe: JJK 2018 - Me tultiin takas!  (Luettu 417267 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
moniveto

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, JJK


Vastaus #500 : 21.02.2018 klo 20:15:42

Ehkä olen jotenkin vanhanaikainen, mutta mun mielestä noita kausareita ei pitäs todellakaan alkaa alennuksin myymään -  "nyt vaan 59e ja aaron's lahjakortilla vain 39e!"
Se on koko kauden kotimatseihin lippu, kyllä sen se 100e pitää maksaa. Kannattaja- ja alennusryhmäläiset sitten toki halvemmalla.
Heppu Hellämieli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #501 : 21.02.2018 klo 23:03:29

Ehkä olen jotenkin vanhanaikainen, mutta mun mielestä noita kausareita ei pitäs todellakaan alkaa alennuksin myymään -  "nyt vaan 59e ja aaron's lahjakortilla vain 39e!"
Se on koko kauden kotimatseihin lippu, kyllä sen se 100e pitää maksaa. Kannattaja- ja alennusryhmäläiset sitten toki halvemmalla.

Olisihan tuo toteutuessaan hyvä potti,  2000 x 59€ = 118 000€ jos tavoite menisi ns. puikoista. Mutta joo, heikolta näyttää. Markkinointi on ollut kyllä edelleen näkymätöntä kuten JiiPee totesi. Juttelin töissä pomolle josko firma noita hankkisi, niin ei ollut kuullutkaan koko haasteesta vaikka aiempina vuosina lippuja ja kausareita on lafkaan hommattu.

juzzz

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #502 : 21.02.2018 klo 23:12:30

ei ollut kuullutkaan koko haasteesta

Samaa vastausta olen kuullut ja sellaistenkin suusta jotka kohtuu aktiivisesti seuraavat kotimaista jalkapalloa. Jos ei seuraa seuraa somessa niin ohi menee koko homma. Tätä olisi pitänyt heti julkistamisen yhteydessä tykitellä joka helvetin tuuttiin niin olisi saatu heti kunnon pöhinä päälle. Hyvin alkanut kampanja ruokkii sitten myös itse itseään.
joku...

Poissa Poissa


Vastaus #503 : 22.02.2018 klo 01:11:20

Samaa vastausta olen kuullut ja sellaistenkin suusta jotka kohtuu aktiivisesti seuraavat kotimaista jalkapalloa. Jos ei seuraa seuraa somessa niin ohi menee koko homma. Tätä olisi pitänyt heti julkistamisen yhteydessä tykitellä joka helvetin tuuttiin niin olisi saatu heti kunnon pöhinä päälle. Hyvin alkanut kampanja ruokkii sitten myös itse itseään.

Tuntuu vähän että ihan kun jotain olisi puukon kanssa uhattu ja pakotettu pistämään tämmöinen 59e kampania käyntiin ja eilisenpäivän 600kpl ilmoitus jatkoi tätä linjaa, kun on pakko niin ilmoitetaan lukelma tylysti sen sijaan että kannustetaan ostamaan korttia. Miksi lähteä mukaan jos ei halua seuralla ole kuitenkaan viedä kampaniaa kunnialla läpi.

Ylempänä puhuttiin hinnoista että kortin pitäisi olla kalliimpi, ehkä näin normaalisti mutta onhan viimekausina touhu ollut kokoajan laskeva että jostain sitä kasvua on haettava. Jos kortteja menisi todella tuo n. 2000 kpl niin tietäisihän se yleisömäärienkin painuvan lähelle sitä mitä se 2009 olisi. Toisi JJK takaisin kaupungin ykköspuheenaiheeksi kesällä vaikka pelattaisiin ykkösessä. 
Heppu Hellämieli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #504 : 22.02.2018 klo 08:25:03

Kabinettinousun tehneessä Kotkassa mentiin kahdesta tonnista rikki jo viikkoja sitten..

Onhan se tietysti täällä pakkasten keskellä nyt Jypin chl-hurmion varjossa vähän haastavaa paikallista jalkapalloilua markkinoida, mutta voisihan sitä nyt edes yrittää. Kotkassa ei taida KTP:n huomiosta kilpailla kuin silloin tällöin ahtaajien lakko. Hattua toki Kotkan suuntaan nostan.
Furu

Poissa Poissa


Vastaus #505 : 22.02.2018 klo 08:36:37

Mikkelissä taisi jo tovi sitten mennä tonni rikki, vaikka kai sielläkin on joku keppitappelujengi ja MP pelaa kakkosta. Joko vaihdettaisi taas toimaria? Voin vaikka hoitaa meidän kissan tuuraamaan siksi aikaa, että sinne löytyisi joku, joka ei luule toimenkuvakseen pelkästään peukalon päällä istumisen. Jos alueen firmatkaan eivät ole kuulleet kausarihaasteesta, niin ei siellä toimistolla olla kyllä tehty yhtään vitun mitään.
#10

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #506 : 22.02.2018 klo 08:52:39

600kpl :D Alas Ihan oikeasti, mitä siellä toimistolla oikein puuhastellaan? Faijankin kanssa juttelin viikonloppuna ja ei tiennyt edes koko kampanjasta vaikka innokas JJK:n otteiden seuraaja onkin ja käy pelejä katsomassa joka kausi, mutta ei käytä mitään facea, twitteriä jne.
Alkaa olemaan aika surkuhupaisaa puuhastelua seuran toiminta.
Urpo Tomera

Poissa Poissa


Vastaus #507 : 22.02.2018 klo 09:12:17

Forsbergin toimarin ura Kettusissa ei todellakaan ole lähtenyt kovin vakuuttavasti käyntiin. Tämän huonommin markkinointia ei voi enää hoitaa, vaikka viime kausikaan ei järin vahvasti mennyt. Toivottavasti alkuvuosi toimistolla on käytetty tulevaisuuden strategian luomiseen ja stadionhankkeen edistämiseen, koska muuten tätä hiljaiseloa ei voi selittää mitenkään. Itsellänikin on hankaluuksia innostua tulevasta kaudesta, koska joukkueen uusista pelaajista ei ole tullut mitään järkevää infoa, eikä joukkueen tavoitteista ja tunnelmista ole hajuakaan. Testipelaajia tänne ei ilmeisesti ole mahdollista edes saada.

600 varattua puoli-ilmaista kausaria on surkuhupaisa lukema ja jo tuhanteen pääseminen näyttää tällä hetkellä epätoivoiselta.
Kapteeni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Hibernian


Vastaus #508 : 22.02.2018 klo 10:33:12

Jos ei seuraa seuraa somessa niin ohi menee koko homma. Tätä olisi pitänyt heti julkistamisen yhteydessä tykitellä joka helvetin tuuttiin niin olisi saatu heti kunnon pöhinä päälle. Hyvin alkanut kampanja ruokkii sitten myös itse itseään.
Mutta mitäs nämä kaikki tuutit sitten ovat somen ohella? Tuo "joka tuutti" kun ei valitettavasti ole ilmaista.

Uskoisin, että normaalit mediatiedotteet on aiheesta lähetetty ja eiväthän mediat sitten tee kuin yhdet uutiset aiheesta ainakaan alkajaisiksi. Mitäs muuta, Keskisuomalaiseen maksettu mainos varmaan ainoa kunnolla tavoittava järkevällä hinnalla - ja jos yksi/pari sellaista on ollut, niin jäähän se suurimmalta osalta huomaamatta. Mistään kadunvarsimainonnasta/bussin kyljistä ei varmaan kannata haaveilla. Minkähänlaista mainontaa muissa kausarihaaste-seuroissa on käytetty ja missä laajuudessa?

e. disclaimer: omaan silmääni somessakaan ei ole millään tasolla ollut kova rähinä päällä aiheesta.
rinnalleen häikäilemättömän röyhkeän mainoskampanjan
Tällainen on siis aika kallista lystiä, eiköhän näitä skenaarioita kannattavuuden suhteen ole laskeskeltu toimistolla.
« Viimeksi muokattu: 22.02.2018 klo 10:37:03 kirjoittanut Kapteeni »
JiiPee

Poissa Poissa


Vastaus #509 : 22.02.2018 klo 10:45:28

Muutama kuukausi sitten kävin Prismassa ja siellä oli aulassa muutama kirkassilmäinen Jyp-junnu kaupittelemassa Jyp-kalenteria. Olin erittäin lähellä ostaa vaikken tunnetusti olekaan lajin ”suurin ystävä” ja tunsin itseäni hirveäksi ihmiseksi kun kiemurtelin itseni ulos kiusallisesta tilanteesta ja jätin reippaat pikkujunnut nuolemaan näppejään. Miksei nyt vaikka voitaisi edes heittää viikoksi pieni koju Prismoihin ja Citymarketeihin ja laittaa sinne junnuja/pelaajia/jotain keräämään potentiaalisia nimiä kausarihaasteeseen vaikka euron provisiolla yms? Kun sama janari on pysäytetty viisi kertaa viikon sisään saman asian takia, niin pahin mitä voi tapahtua on se että se vittuunnuksissaan toimii kävelevänä mainostauluna työpaikalla ja kavereiden keskuudessa ja sitten todetaan että ei se kyllä kovin paha hinta oikeasti olekaan. Tai sitten voisi ottaa kontaktia jokaiseen Keski-Suomen alueen höntsäseuraan Ykkösestä Kuutoseen saakka, siellä olisi aladivareissa potentiaalista kohderyhmää kausareille vaikka kuinka paljon, paljon perheellistä väkeä joille voisi kelvata viedä lapset jalkapallopeliin muutaman kerran kesässä. Jotain pikku porkkanaa myydyistä kausareista vaikka kylkeen, monet seurathan pitävät talkoilla talouttaan pystyssä. En millään usko että tällainen markkinointi maksaisi mitään järkyttäviä summia.

Surkein vaihtoehto on olla tekemättä mitään ja toivoa että ihmiset jotenkin eksyvät JJK:n sivuille vahingossa ostamaan kausaria. Se että kausarit puoli-ilmaisinakaan eivät käy kaupaksi on täydellinen imagofiasko seuralle.
« Viimeksi muokattu: 22.02.2018 klo 10:49:06 kirjoittanut JiiPee »
Furu

Poissa Poissa


Vastaus #510 : 22.02.2018 klo 10:56:24

Täältä olen saanut sellaisen kuvan, että edes vanhat yhteistyökumppanit eivät tuosta haasteesta tiedä. Vaikka en mikään myynnin ammattilainen olekaan, niin itse ottaisin yhteystietoluettelon eteeni ja laittaisin puhelinrallin päälle. Ne puhepaketit maksaa sen 20 euroa kuukaudessa, joten budjetista on turha itkeä. Se tieto valuu yleensä myös johdolta työntekijöille jne. Saatanan tunarit >:(
Heppu Hellämieli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #511 : 22.02.2018 klo 11:25:28

Miksei nyt vaikka voitaisi edes heittää viikoksi pieni koju Prismoihin ja Citymarketeihin ja laittaa sinne junnuja/pelaajia/jotain keräämään potentiaalisia nimiä kausarihaasteeseen vaikka euron provisiolla yms?

Näinhän se on joskus ollutkin. Muistelen itsekin ostaneeni jonkun kettupipon tms. kojulta Foorumissa. Ja joskus on ollut kävelykadulla vastaava koju. Mennään sinne missä ne ihmiset on! Kauppakeskukset, latomarketit etc.
DrMultihunter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Huuhkajat


Vastaus #512 : 22.02.2018 klo 11:31:28

En tiedä mistä kertoo, mutta Twitterin puolella törmäsin tähän JJKn kamppaniaan ensimmäisen kerran tänä aamuna, kun JYPin kannattajajärjestö oli lainannut JJKn twiittiä hypetti kausari ostoa seuraajilleen kesäksi. Itse toki JJKta aktiivisesti seuraavana olin kampanjasta aiemmin tietoinen ja varauksen tehnyt... Silti jos meidän markkinointia asian suhteen vetää JYPin kannattajajärjestö nii eikai tämä ihan putkeen ole mennyt.

Linkki twiittiin --> https://twitter.com/Hurrikaanisydan/status/966430332579926017
Dimes

Poissa Poissa


Vastaus #513 : 22.02.2018 klo 11:58:59

Kukahan noita JJK:n somekanavia hallinnoi? Onko toimistolla ketään kuvankäsittelytaitoista, joka lohtii ne vähäiset mainokseksi tulkittavat kuvat, maksetaanko jollekin ulkopuoliselle ammattilaiselle noista vai heitetäänkö jollekin toimarin serkkupojalle parikymppiä kappale plus seuran pipo noista? Ainakaan viralliselle saitille ilmestyvästä julkaisutahdista päätellen paljoa painoarvoa tuolle ei anneta, kun kaikki seuran kuulumiset otteluennakosta, kausarimainoksesta ja pelaajahaastiksista ängetään samaan juttuun, minkä jälkeen kadotaan taas moneksi päiväksi maan alle.
Kapteeni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Hibernian


Vastaus #514 : 22.02.2018 klo 12:04:19

Hyviä ideoita!
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #515 : 22.02.2018 klo 12:10:03

Onko pesis- ja rallijanarit vallanneet JJK:n toimiston ja yrittävät tahallaan vaieta koko seuran monttuun. Minä olen luullut olevani maailman huonoin myyjä, mutta tuollaisen 600 puoli-ilmaista kausikorttiahan olisin myynyt yksinäni viikossa kompassilla ja parissa marketissa.
Kapteeni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Hibernian


Vastaus #516 : 22.02.2018 klo 12:21:20

Minkälaista kampanjaa MP:llä oli asian tiimoilta? Eikös krevis ole Mikkelin miehiä.

e. tais mennä KREvis ja LATvis sekaisin, bannia näistä varmaan.
« Viimeksi muokattu: 22.02.2018 klo 12:23:25 kirjoittanut Kapteeni »
Heppu Hellämieli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #517 : 22.02.2018 klo 12:26:03

...tuollaisen 600 puoli-ilmaista kausikorttiahan olisin myynyt yksinäni viikossa kompassilla ja parissa marketissa.

krevis, paikka on Sinun! ;)

JYPin kannattajajärjestö oli lainannut JJKn twiittiä hypetti kausari ostoa seuraajilleen kesäksi.

Jypin kannattajajärjestölle Ylos
« Viimeksi muokattu: 22.02.2018 klo 12:28:26 kirjoittanut Heppu Hellämieli »
Thalian

Poissa Poissa


Vastaus #518 : 22.02.2018 klo 13:04:30

Onko toimistolla ketään

Lainasin oleellisimman. En tiedä, mikä tilanne on tällä hetkellä, mutta ymmärtääkseni käsipareja ei kovin montaa ole, mikä sitten tarkoittaa, että esim. tiedotusta ei taida tehdä kukaan.
mooses pessi

Poissa Poissa


Vastaus #519 : 22.02.2018 klo 14:36:08

Tuntuu tämä JJK:n kausarihaaste olevan tarkoin varjeltu salaisuus.

Juttelin töissä pomolle josko firma noita hankkisi, niin ei ollut kuullutkaan koko haasteesta vaikka aiempina vuosina lippuja ja kausareita on lafkaan hommattu.
Mestarin Jerkku

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, UEFA 3, "on vain yksi"


Vastaus #520 : 22.02.2018 klo 15:13:40

Lainasin oleellisimman. En tiedä, mikä tilanne on tällä hetkellä, mutta ymmärtääkseni käsipareja ei kovin montaa ole, mikä sitten tarkoittaa, että esim. tiedotusta ei taida tehdä kukaan.
Toimiston väkihän löytyy kotisivuilta: Seura - Yhteystiedot ja sieltä Toimisto.
Vähän on käsipareja, tiedotus näköjään uutena osa-alueena lisätty pitkään vastuualuelistaan sitä nyt hoitavalle.

Taisi olla jonkinlainen väli edellisen toimarin ja markkinointipäällikön lähdettyä ennen kuin uusi tj ja myyntipäällikkö aloitti. Eiköhän siellä juosta niitä isoja(?) diilejä kiinni ensisijaisesti ja kampanjat jää väkisin sitten vasemmalle kädelle. Pelkällä kausarimyynnillä ei kyllä budjetit täyty, vaikka apua siitäkin olisi.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #521 : 22.02.2018 klo 22:13:47

e. tais mennä KREvis ja LATvis sekaisin, bannia näistä varmaan.

Aika paha, joo.

Eikös krevis ole Mikkelin miehiä.

Mutta tästä joutaisi kuun pimeälle puolelle.

Sinällään helppo huudella, koska sellaista rahasummaa ei ole keksittykään millä minä lähtisin myymään JJK:n kausikortteja. Mutta jotain hämmentävää tässä on ulkopuolisen silmin meneillään, ollut jo reilun vuoden. Ihan väärät ihmiset vaikuttaisi heittäneen lapaset lattialle, eikä ne keitä kiinnostaa voi tehdä mitään, tai ainakaan tarpeeksi.
joku...

Poissa Poissa


Vastaus #522 : 23.02.2018 klo 02:45:37


Taisi olla jonkinlainen väli edellisen toimarin ja markkinointipäällikön lähdettyä ennen kuin uusi tj ja myyntipäällikkö aloitti. Eiköhän siellä juosta niitä isoja(?) diilejä kiinni ensisijaisesti ja kampanjat jää väkisin sitten vasemmalle kädelle. Pelkällä kausarimyynnillä ei kyllä budjetit täyty, vaikka apua siitäkin olisi.

Itse näkisin että peruspohja pitäisi olla kunnossa että ensin saa edes jonkun vastamaan siihen puhelimeen. Kyllähän 2000 kausikorttia tässäkohti edesauttaisi aika paljon sitä että joukkue olisi kaupungin kuumimpia ja voisi niitä diilejä saada aikaan. Jos joku olisi ollut järkevä niin olisi kuukausi rummutettu täysillä 59e kortteja, somessa joka päivä ja kaupunki vallattu näkyvyydellä, sitten kun se 2000 kasassa niin keskitytty rauhassa isompiin diileihin hyvän pöhinän ympärillä. nyt ei ole edes kampaniaan määritelty takarajaa. Tehään vähän kaikkea mutta ei mitään kunnollaa ja loppuun.
joku...

Poissa Poissa


Vastaus #523 : 23.02.2018 klo 03:04:14

Onko pesis- ja rallijanarit vallanneet JJK:n toimiston ja yrittävät tahallaan vaieta koko seuran monttuun. Minä olen luullut olevani maailman huonoin myyjä, mutta tuollaisen 600 puoli-ilmaista kausikorttiahan olisin myynyt yksinäni viikossa kompassilla ja parissa marketissa.

Älä nyt hulluja puhu, eihän ne ihmiset enää ruokaa osta tai kaupungilla liiku, kannattaa istua itse toimistolla ja odotella jos ihmiset eksyisi itsekseen tilaamaan kortit joukkueen kotisivulta. Kaikki mahdollinen on tehty kun Feisbuukkiin pistetään kerran kuukaudessa yksi ilmoitus ja tulostetaan paikallisen ostarin ilmoitustaululle yksi mainos. Se mikä toimii Mikkelin pallo-kissoilla eli kausikorttimyynti paikallisessa marketissa ei voi mitenkään toimia Jyväskylässä. Eikä tietenkään kannata kadulle mennä sillä siellähän voi saada vaikka jokusen kortin myytyä tai joukkueen logo näkyä harjun ulkopuolella. Voihan sielllä tietenkin turpaansakin saada että parempi pysyä kotona tai harjulla vaan.
juzzz

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: JJK


Vastaus #524 : 23.02.2018 klo 09:06:09

nyt ei ole edes kampaniaan määritelty takarajaa.

Uutinen
Kausarihaaste jatkuu 15.3. asti

 
Sivuja: 1 ... 20 [21] 22 ... 74
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa