FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
28.03.2024 klo 14:02:40 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 212
 
Kirjoittaja Aihe: Kuopion Palloseura 2018 - Syksyllä kaikki kellastuu  (Luettu 987353 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BiriBiri

Poissa Poissa


Vastaus #50 : 03.11.2017 klo 17:45:27

Onko tää joku transfermark uusi versio Championship managerista?
Eipä paljon muutakaan...
Gheddafi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ne, jotka ei koskaan pärjää


Vastaus #51 : 03.11.2017 klo 18:01:01

Ekaan boldaukseen: Kukaan ei maksaisi Atsista lähellekään tuollaista summaa.
Ei maksaisikaan. Viittasin TM-arvoon.
Tähtiportteri

Poissa Poissa


Vastaus #52 : 03.11.2017 klo 18:56:00

Mä taas olen elänyt siinä uskossa, ettei kyse ollut mistään karkkirahoista.

Näin olen itsekin ymmärtänyt, joskaan tarkkoja lukuja en ole nähnyt taikka kuullut. Ilmeisesti kuitenkin yhteensä vähintään 100k+.
JTR

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KISSA KAHVIO


Vastaus #53 : 03.11.2017 klo 20:43:37

Mulla taas muistikuva, että vain kasvattajarahat tuli. 2009 kausitopikistahan voisi faktoja kaivella jos jaksaisi.
paramansi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, St. Pauli


Vastaus #54 : 04.11.2017 klo 07:11:51

Mulla taas on muistikuva et kaikki menee lauantaipussilla
Molo Toure

Poissa Poissa


Vastaus #55 : 04.11.2017 klo 13:50:24

Sitä Virosta tulevaa topparia, jonka kanssa KuPSilla oli Mullikan mukaan tehtynä sopimus ei ole seuran itsensä sivuilla vielä vahvistettu? Jos tuo kuitenkin tulee niin sitten varmaan joku toppareista olisi lähdössä, varmaankin Coulibaly. Harmi sinänsä jos näin käy, mutta Coulista saatava siirtosumma olisi varmaan KuPSille aika iso ja varmaan ainakin lähellä tuota seuran ennätyssiirtosummaa. Tämän Mangan tasosta nyt on vähän vaikeaa mennä sanomaan yhtään mitään, mutta hän on vielä nuori kaveri (-94) ja pari Kamerunin maajoukkuepeliäkin löytyy jo, joten lahjakas kaveri on ainakin varmasti kyseessä.

Hieno avaus muuten Ylos
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #56 : 04.11.2017 klo 13:59:00

Sitä Virosta tulevaa topparia, jonka kanssa KuPSilla oli Mullikan mukaan tehtynä sopimus ei ole seuran itsensä sivuilla vielä vahvistettu?

Joo, Mangan sopparia ei ole vielä vahvistettu. Eiköhän tuo kuitenkin lähiaikoina julkisteta, sillä Levadian kausi päättyy tänään.
PatrikK

Poissa Poissa


Vastaus #57 : 04.11.2017 klo 16:29:43

Cheminava lähtee varmasti joten tää virosta tuleva kaveri kilpaillee alkuun peliajasta Culin ja Nikkon kanssa.
paramansi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, St. Pauli


Vastaus #58 : 04.11.2017 klo 17:54:44

NoPerkele, Ite oisin pitäny
AHess

Poissa Poissa


Vastaus #59 : 04.11.2017 klo 18:15:50

Rassen kuluneen kauden liigaosumat voi käydä tutkailemassa vaikkapa Keltamustan naamakirjasta.

Tuossapa se Rassen suurin vahvuus tällähetkellä, hemmetin hyvin haistaa noita maalipaikkoja. Muilla osa-alueilla onkin sitte tekemistä, mutta nuori kaveri kyseessä niin Honsulle siinä hyvä aihio alkaa tekemään eurooppaan lähtevää pelimiestä. Nissilä taitaa olla aikalailla samaa ikäluokkaa Rassen kanssa, ja muutaman KuPS pelin nähneenä niin ainakin niiden perusteella on kyllä Rassea aika merkittävästikin edellä.
the beer rules

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #31 ja Super-Honsu


Vastaus #60 : 04.11.2017 klo 18:33:46

Muailman ovelin siirto, Rannankari sabotoimaan KuPS:n eduksi keskinäiset ottelut ;) hyvät jatkot vaan ja tervetuloa takaisin sitten kun aika on kypsä.
paramansi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, St. Pauli


Vastaus #61 : 04.11.2017 klo 19:11:07

Rasse moo
honkala

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Savon vapautusarmeija


Vastaus #62 : 04.11.2017 klo 19:15:15

Muilla osa-alueilla onkin sitte tekemistä

Jotenkin ei itselläkään aiheuta yhtään kiimaa tämä siirto.
paramansi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, St. Pauli


Vastaus #63 : 04.11.2017 klo 19:41:21

http://futisforum2.org/index.php?topic=212157.50
paramansi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, St. Pauli


Vastaus #64 : 04.11.2017 klo 19:43:09

vittu

https://www.youtube.com/watch?v=z3YMxM1_S48
Tähtiportteri

Poissa Poissa


Vastaus #65 : 04.11.2017 klo 19:52:16

Cheminava lähtee varmasti joten tää virosta tuleva kaveri kilpaillee alkuun peliajasta Culin ja Nikkon kanssa.

Ai. Onko tää varma tieto vai "varma" tieto? Itse oon siinä ymmärryksessä, että seura ja Chemi keskustelisivat vielä jossain vaiheessa mahdollisesta jatkosta.
« Viimeksi muokattu: 04.11.2017 klo 20:12:50 kirjoittanut Tähtiportteri »
PatrikK

Poissa Poissa


Vastaus #66 : 04.11.2017 klo 21:05:54

Ai. Onko tää varma tieto vai "varma" tieto? Itse oon siinä ymmärryksessä, että seura ja Chemi keskustelisivat vielä jossain vaiheessa mahdollisesta jatkosta.

Lähinnä olen vain kuullut huhua että Chemi lähtee koska ei oikein istu KuPSiin hitautensa takia (KuPS haluaa pelata korkealla puolustuslinjalla ja Chemi ei tuohon oikein istu)
Tähtiportteri

Poissa Poissa


Vastaus #67 : 04.11.2017 klo 21:27:48

Lähinnä olen vain kuullut huhua että Chemi lähtee koska ei oikein istu KuPSiin hitautensa takia (KuPS haluaa pelata korkealla puolustuslinjalla ja Chemi ei tuohon oikein istu)

Ok. Kuulostaa kyllä ihan loogiselta ja itseäkin juuri tuo hitaus Chemissä epäilyttää, joten siihen nähden en ihmettelisi, jos Honsu olisi todennut, että ei oo käyttistä.
Shlomo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS & Spurs


Vastaus #68 : 04.11.2017 klo 21:36:38

Ei kannata Igorin lähtöä jäädä murehtimaan. Rajallinen perustoppari, joka täytti ruutunsa mallikkaasti JJK-pelissä, mutta ei ihan kovimpaan testiin joutunutkaan. Vaikka jompikumpi vakiotoppareista vielä lähtisikin muihin maisemiin, parempi etsiä ensin systeemiin sopivampaa ja korkeamman potentiaalin topparia korvaamaan.
panHard

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS (Kapakka-Banzai)


Vastaus #69 : 04.11.2017 klo 22:00:58

IS:n Pallokerhon mukaan KuPS etsii enää vasenta puolustajaa ja kärkeä. Nissilä olisi tämän ja Sorsan vaihtari ja kärki Salamiin korvaaja
Eemeli Rummukainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS


Vastaus #70 : 04.11.2017 klo 22:16:02

IS:n Pallokerhon mukaan KuPS etsii enää vasenta puolustajaa ja kärkeä. Nissilä olisi tämän ja Sorsan vaihtari ja kärki Salamiin korvaaja

I go for Salami.

Ei nyt vakuuttanut, mutta  valmennusta malttiin ja paitsion välttämiseen and the rest is history, tai ehkäpä future!
Huupponen
2017

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91


Vastaus #71 : 04.11.2017 klo 22:33:08

IS:n Pallokerhon mukaan KuPS etsii enää vasenta puolustajaa ja kärkeä. Nissilä olisi tämän ja Sorsan vaihtari ja kärki Salamiin korvaaja
Penninkangasta koko rahalla. Toki voidaan maksaa hyvin jos otatte Sesayn Lahesta.
Tiksa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat


Vastaus #72 : 04.11.2017 klo 22:45:42

I go for Salami.

Ei nyt vakuuttanut, mutta  valmennusta malttiin ja paitsion välttämiseen and the rest is history, tai ehkäpä future!

Mitä se Salami itse ajattelee Kuopiossa pelaamisesta? Veivätkö ongelmat perheen Suomeen saamisessa keskittymiskyvyn? Tai jatkuva tuomareiden silmätikkuna oleminen motivaation?

Liigassa oli loppujen lopuksi noin tusinan verran pelaajia, jotka tekivät enemmän maaleja kuin Salami. Toki pitkä pelikielto ja supersubin rooli loppukaudesta jne. mutta silti. Meillä oli onneksi maalinteossa laajuutta, mutta jos me oikeasti aiotaan mestaruudesta tapella, niin me tarvitaan myös liigan top-5 kärkipelaajakin. Ja en tiedä onko järkeä pitää sitten sekä Purjetta että Salamia vaihtopelaajina.

Ja musta vähän tuntuu, että Salamille ei enää oikein saa opetettua paitsion katsomista.
Eemeli Rummukainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS


Vastaus #73 : 04.11.2017 klo 23:00:42

Mitä se Salami itse ajattelee Kuopiossa pelaamisesta? Veivätkö ongelmat perheen Suomeen saamisessa keskittymiskyvyn? Tai jatkuva tuomareiden silmätikkuna oleminen motivaation?

Liigassa oli loppujen lopuksi noin tusinan verran pelaajia, jotka tekivät enemmän maaleja kuin Salami. Toki pitkä pelikielto ja supersubin rooli loppukaudesta jne. mutta silti. Meillä oli onneksi maalinteossa laajuutta, mutta jos me oikeasti aiotaan mestaruudesta tapella, niin me tarvitaan myös liigan top-5 kärkipelaajakin. Ja en tiedä onko järkeä pitää sitten sekä Purjetta että Salamia vaihtopelaajina.

Ja musta vähän tuntuu, että Salamille ei enää oikein saa opetettua paitsion katsomista.

Suattaapa olla noinnii!

Toisaalta menestystä ei saa pelkästään supetkärjellä. Se että maalinteko jakaantuu tasaisesti useammalle pelaajalle tuo ennakoimattomuutta peliin.
Tähtiportteri

Poissa Poissa


Vastaus #74 : 04.11.2017 klo 23:15:16

Mitä se Salami itse ajattelee Kuopiossa pelaamisesta? Veivätkö ongelmat perheen Suomeen saamisessa keskittymiskyvyn? Tai jatkuva tuomareiden silmätikkuna oleminen motivaation?

Liigassa oli loppujen lopuksi noin tusinan verran pelaajia, jotka tekivät enemmän maaleja kuin Salami. Toki pitkä pelikielto ja supersubin rooli loppukaudesta jne. mutta silti. Meillä oli onneksi maalinteossa laajuutta, mutta jos me oikeasti aiotaan mestaruudesta tapella, niin me tarvitaan myös liigan top-5 kärkipelaajakin. Ja en tiedä onko järkeä pitää sitten sekä Purjetta että Salamia vaihtopelaajina.

Ja musta vähän tuntuu, että Salamille ei enää oikein saa opetettua paitsion katsomista.

Ja juuri noista syistä pelkkää maalisaraketta on turha tuijottaa. Mites Salami sijoittui tehot/minuutit mittarilla muihin VL-kärkiin nähden? En jaksa itse kännykällä kaivaa, mutta arvaan, että ihan hyvin.

 
Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 212
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa