FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 04:24:02 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3]
 
Kirjoittaja Aihe: Cooper  (Luettu 27148 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Molo Toure

Poissa Poissa


Vastaus #50 : 23.11.2017 klo 15:58:32

Ikinä en ole juossut cooperissa yli 2600 metriä, en makaa kotona sohvalla ja olen pelannut kilpasarjoissa yli 15 vuotta. Toki paikallinen puulaakisarja on kovempi kuin ne kilpasarjat missä minä pelaan, mut silti ;)

Mainitaan nyt vielä, että olen käynyt lenkillä ehkä 50 kertaa viimeisen 20 vuoden aikana ja näistäkin 80% sijoittuu muutaman vuoden ajanjaksolle. Toki uudet lenkkarit odottaa kaapissa sitä kevään ensimmäistä ja vuoden ainoaa lenkkiä...

Tuo listaus oli käsittääkseni tarkoitettu joillekin Veikkausliigan tai Ykkösen pelaajille ja sinne pyrkiville. Alasarjoihin joku 3300-3500 on erinomainen tulos. Toki tuo 2600 metriä on silti aika kehno luku jos kerran säännöllisesti jalkapalloa harrastaa.
Lenko

Poissa Poissa


Vastaus #51 : 23.11.2017 klo 16:51:05

-
« Viimeksi muokattu: 03.04.2019 klo 19:20:50 kirjoittanut Lenko »
petteri72

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Liverpool


Vastaus #52 : 23.11.2017 klo 17:11:54

Ikinä en ole juossut cooperissa yli 2600 metriä, en makaa kotona sohvalla ja olen pelannut kilpasarjoissa yli 15 vuotta. Toki paikallinen puulaakisarja on kovempi kuin ne kilpasarjat missä minä pelaan, mut silti ;)

Nuo luvut on kirjoitettu huippuammattijalkapalloilu mielessä. Jossain Suomen kakkosessa tai kolmosessa voi taitava pelaaja vielä höntsätä ilman nopeutta tai kuntoakin.

Osin kyse on myös geneettisistä ominaisuuksista, suurimmalla osalla jalkapalloilijoista ei kunnon ja nopeuden puolesta ole geneettisiä edellytyksiä esimerkiksi champparitasolle tai jonkin verran tuon alle, ei vaikka tekniikkaa, taitoa ja pelisilmää olisikin.

Eiccu

Poissa Poissa


Vastaus #53 : 23.11.2017 klo 19:33:15

Nuo luvut on kirjoitettu huippuammattijalkapalloilu mielessä. Jossain Suomen kakkosessa tai kolmosessa voi taitava pelaaja vielä höntsätä ilman nopeutta tai kuntoakin.

En usko, että kolmosessa tai varsinkaan kakkosessa ihan rapakuntoisia pelaajia juurikaan höntsää. Kakkonen ainakin on melko fyysinen sarja. Usein vauhtia on enemmän kuin taitoa, vaikkei kakkosessakaan mitään ihan puujalkoja juuri pelaa.
NipaMan

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: FC Melody, Ilves, FF2 KI


Vastaus #54 : 24.11.2017 klo 10:32:47

Pelaat kuitenkin ammatiksesi?

En, mutta kilpasarjassa kuitenkin ja välillä sielä puulaakissakin, vaikkei cooperitulos ole lähelläkään 3000 metriä. Toki edellisestä kokeilusta on varmaan se 5 vuotta ja sitä edellisestä 15 vuotta ja siinä ne sit onkin, mut tuskin nyt menisi edes tuota.

 
Sivuja: 1 2 [3]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa