FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 09:05:03 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: [1]
 
Kirjoittaja Aihe: Palloliiton pj-vaalien suurkuluttajatentti  (Luettu 21246 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


: 11.11.2017 klo 16:46:47

Moi.

Keskusteltiin twitterissä Niinistön kanssa ja lopulta heitin ilmoille puolitosissani pj-vaalien suurkuluttajatentistä. No Niinistö sanoi heti olevansa käytettävissä, joten pyörä pyörimään. Ajatuksena on, että kaikki halukkaat, kannattajista taustahenkilöistä valokuvaajiin saavat tenttausoikeuden, kunhan kysymykset eivät ole henkilökohtaisia solvauksia.

Mä hoidan meille paikan, striimin etc. Löytyykö tekijäihmisiä taustoille auttamaan tapahtuman kanssa? Tapahtumassa saa kysyä livenä sekä sitten twitterin kautta.
Thalian

Poissa Poissa


Vastaus #1 : 11.11.2017 klo 17:16:58

Laitan omien kanavieni kautta tän idean eteenpäin. Olin itsekin miettinyt oman lyhyen kysymyspatterini julkaisua, jotta ehdokkaat voivat niihin halutessaan tarttua, mutta tää on hitosti parempi idea. Jos on jotain missä voin jelppiä, niin teen sen, mihin pystyn.
krevis

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1923


Vastaus #2 : 11.11.2017 klo 19:04:19

Löytyykö tekijäihmisiä taustoille auttamaan tapahtuman kanssa?

No jos keksit jotain, mitä osaan tehä, niin mukana.
sammunut tahti

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Leeds, Inter, TPS, LoPS sekä ÅIFK


Vastaus #3 : 11.11.2017 klo 21:19:35

Mukana...
Monska

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vain single malt on oikeaa viskiä


Vastaus #4 : 11.11.2017 klo 23:25:02

Saisko ton puheenjohtaja ja palloliittokeskustelun siihen kuuluvaan ketjuun, ja täällä suunniteltaisiin sitä itse tenttiä tyyliin:

- voin auttaa
- tuun mestoille
- osallistun twitterin kautta
- mulla olis juontajalle kysymyksiä ehdokkaille esitettäväksi ja niihin kysymyksiin taustatiedoiksi nämä
- topic lukkoon ja avaajalle bannia
Thalian

Poissa Poissa


Vastaus #5 : 12.11.2017 klo 11:48:11

Mää yritän jossain vaiheessa ens viikko heittää ainakin ne tärkeimmät pointit mun kysymyspatterista tänne. Ne on ehkä jossain määrin vastakkainasettelua herättäviä, mutta kuitenkin sellaisia, että niiden pitäisi kuvastaa henkilön arvomaailmaa futiksen ja liiton kehittämisen näkökulmista.

 
Sivuja: [1]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa