FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
12.12.2018 klo 15:10:46 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

FF2-kauppa:kauppa.ff2.fi, Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 42 [43] 44 ... 85

Kirjoittaja Aihe: MM-kisat Venäjällä 2018 - Pääsylippukeskustelu  (Luettu 199057 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
DAF

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Futbolnyi Klub Zenit Sankt-Peterburg

Vastaus #1050 : 13.03.2018 klo 23:32:34

Eikös tuolla portaalissa nyt vieläkin ole esim Pietarin puolivälierään lipouja? Hetki sitten oli vielä ainakin

Ei, pronssipeliin on ollut pitkin iltaa kyllä ja on edelleen.
Barthez

Poissa Poissa

Vastaus #1051 : 13.03.2018 klo 23:49:23

Eikös tuolla portaalissa nyt vieläkin ole esim Pietarin puolivälierään lipouja? Hetki sitten oli vielä ainakin
Valitettavasti Pietarin jatkopelien juna meni jo monta tuntia sitten ohi.
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #1052 : 13.03.2018 klo 23:50:29

Valitettavasti Pietarin jatkopelien juna meni jo monta tuntia sitten ohi.
No tuossa 22:30 ainakin oli vielä jäljellä paikkoja, kun niitä itse pohdiskelin.

Ei sillä, lähes joka matsiin tulee lippuja myyntiin vielä kuukauden päästä ja myöhemminkin vielä osaan matseista, kun porukan reissusuunnitelmat muuttuvat tai peruuntuvat.
DAF

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: JJK, Futbolnyi Klub Zenit Sankt-Peterburg

Vastaus #1053 : 13.03.2018 klo 23:54:55

No tuossa 22:30 ainakin oli vielä jäljellä paikkoja, kun niitä itse pohdiskelin.

Ei sillä, lähes joka matsiin tulee lippuja myyntiin vielä kuukauden päästä ja myöhemminkin vielä osaan matseista, kun porukan reissusuunnitelmat muuttuvat tai peruuntuvat.

En tiedä mistä olet katsonut, mutta ei 22.30 kyllä enää ole muihin kuin pronssipeliin (johon saa lippuja edelleen) Pietarin-matseihin ole ollut mitään. Menivät jo paljon aiemmin. Tottahan jengi niitä sitten resales phasessa laittaa myyntiin ja viagogosta saa tietenkin vaikka finaaliin liput nytkin.
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #1054 : 13.03.2018 klo 23:57:16

En tiedä mistä olet katsonut, mutta ei 22.30 kyllä enää ole muihin kuin pronssipeliin (johon saa lippuja edelleen) Pietarin-matseihin ole ollut mitään. Menivät jo paljon aiemmin. Tottahan jengi niitä sitten resales phasessa laittaa myyntiin ja viagogosta saa tietenkin vaikka finaaliin liput nytkin.
Tuolta portaalista katselin ja mulla punasella oli Cat2 ja Cat1, joissa molemmissa lippuja hajapaikkoihin oli kyllä

No mutta samapa se, jos nyt jo loppu ovat.
FCB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Euer Hass ist unser Stolz

Vastaus #1055 : 14.03.2018 klo 10:31:30

Eipä näytä osuneen lisälippuhakemukset, jos joku haluaisi kaupitella kahta lippua Moskovan neljännesvälierään 1.7. olisin erittäin kiinnostunut neuvottelemaan yv:n välityksellä!

Eilen onnistuin naaraamaan yhden lipun ko. matsiin, mutta jos joku haluaisi luopua yhdestä lipustaan Moskovan 1.7. Round of 16 -peliin, olisin edelleen kiinnostunut! Jos joku aikoo mennä itse mutta yksi lippu on liikaa, voisi homman hoitaa halutessaan ”taiteen sääntöjen mukaan” siten, että antaisin matkaseurani tiedot ja lipun omistaja vaihtaisi tämän guestiksi...

Toki jos jollakin olisi kaksikin lippua joista haluaa luopua, nekin kelpaisivat jolloin voisin laittaa oman yhden lippuni myyntiin.

Jotakin vaivanpalkkaa olisin myös valmis lipun hinnan päälle pulittamaan.
« Viimeksi muokattu: 14.03.2018 klo 10:39:15 kirjoittanut FCB »
nakkimuusi

Poissa Poissa

Vastaus #1056 : 14.03.2018 klo 20:40:58

Näkyisi olevan tikettejä Match 54 - 1G v 2H - Rostov-on-Don CAT1 myynnissä edelleen kiinnostuneille.

E: näköjään 4 tickettiä mahdollista saada
« Viimeksi muokattu: 14.03.2018 klo 20:45:29 kirjoittanut nakkimuusi »
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni

Vastaus #1057 : 14.03.2018 klo 21:30:35

Tuo Fan ID -sivusto on kyllä aivan paska. Koitin taas tehdä tuota rekisteröitymistä, mutta viimeisellä sivulla oleva captcha-kuva ei ladannut, joten en pystynyt lähettämään hakemusta. Kuvaa/sivua ei tietenkään pystynyt päivittämään ilman, että kaikki tiedot häviävät ja nyt en pysty edes mennä tuonne sivulle rekisteröitymään. Mahtavaa!
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #1058 : 14.03.2018 klo 22:59:34

Tuo Fan ID -sivusto on kyllä aivan paska. Koitin taas tehdä tuota rekisteröitymistä, mutta viimeisellä sivulla oleva captcha-kuva ei ladannut, joten en pystynyt lähettämään hakemusta. Kuvaa/sivua ei tietenkään pystynyt päivittämään ilman, että kaikki tiedot häviävät ja nyt en pysty edes mennä tuonne sivulle rekisteröitymään. Mahtavaa!
Mulla nuo tiedot taas pysyivät tuolla sivuilla ilman erillistä tallentamista, vaikka suljin selaimenkin. :D

Eli täällä siis toimivat aivan erinomaisesti
Vastapallo

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo

Vastaus #1059 : 14.03.2018 klo 23:11:07

Mulla nuo tiedot taas pysyivät tuolla sivuilla ilman erillistä tallentamista, vaikka suljin selaimenkin. :D

Eli täällä siis toimivat aivan erinomaisesti

Sama. Chrome selaimena.
Jalitsumies

Poissa Poissa

Vastaus #1060 : 14.03.2018 klo 23:45:28

Nyt onnistui! 8)

e: Ja tänään aamulla oli vielä tullut varmistusviesti 11 kertaa sähköpostiin (ja tästä syystä kaikki varmistusviestit spämmikansiossa) :D
« Viimeksi muokattu: 15.03.2018 klo 12:59:40 kirjoittanut Jalitsumies »
Sese

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, Pukki, Lod, Ring, Hradecky, Suomifutis

Vastaus #1061 : 15.03.2018 klo 13:02:49

Onko teille tullut ticket confirmation mailia, jonka pitäisi tulla tuon tiistaisen lipunoston jälkeen? Rahat on veloitettu luottokortilta jne., mutta tuota vahvistusta ei ole näkynyt. Request Status on "Succesful". "You can apply for your FAN ID after paying for your Tickets and receiving your Ticket confirmation email"

e: tänään kolmelta iltapäivällä oli tullut vahvistus
« Viimeksi muokattu: 16.03.2018 klo 19:58:30 kirjoittanut Sese »
Robba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: In Laurikainen We Trust!

Vastaus #1062 : 15.03.2018 klo 14:53:49

Onko teille tullut ticket confirmation mailia, jonka pitäisi tulla tuon tiistaisen lipunoston jälkeen? Rahat on veloitettu luottokortilta jne., mutta tuota vahvistusta ei ole näkynyt. Request Status on "Succesful". "You can apply for your FAN ID after paying for your Tickets and receiving your Ticket confirmation email"
Eilen tuli toi confirmation maili.
Oxnek

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat

Vastaus #1063 : 15.03.2018 klo 15:56:07

Sehän ei ole varmaa et tuleeko FAN ID:t ja matsiliput aikanaan postiluukusta vai täytyykö ne noutaa postitoimipaikasta?

Itse tilasin omalla nimelläni liput itselle ja isälleni hänen osoitteeseen suomeen ja itse asun ulkomailla kirjoilla. Pystynkö laittamaan FAN ID hakemukset hänen nimellään jotta hän pystyy ne sitten postitoimipaikasta noutamaan? Vai täytyykö minun tehdä FAN ID hakemukset koska matsiliput on haettu minun nimelläni meille molemmille?

Pikka

Poissa Poissa

Vastaus #1064 : 15.03.2018 klo 16:10:46

Onko kukaan foorumisti tulossa Espanja-Marokko matsiin Kaliningradiin 25.6.?

Sehän ei ole varmaa et tuleeko FAN ID:t ja matsiliput aikanaan postiluukusta vai täytyykö ne noutaa postitoimipaikasta?
Pitää paikkaansa, itselleni tuli FAN-ID postitoimipaikkaan. Valtakirja varmaan auttaa tämän suhteen, jos et ole maisemissa postituksen aikaan...?

Itse tilasin omalla nimelläni liput itselle ja isälleni hänen osoitteeseen suomeen ja itse asun ulkomailla kirjoilla. Pystynkö laittamaan FAN ID hakemukset hänen nimellään jotta hän pystyy ne sitten postitoimipaikasta noutamaan? Vai täytyykö minun tehdä FAN ID hakemukset koska matsiliput on haettu minun nimelläni meille molemmille?
Pystyt isäsi FAN-ID:n tilata hänen kotiosoitteeseen. :) Jokainen FAN-ID tilaus on erillinen tapahtuma eli niitä ei mitenkään tilata useita yhdellä tilauksella...kaksi FAN-ID tilausta joudut siis näpyttelemään (itselle ja isälle, luulisi sinunkin FAN-ID:n olevan mahd. toimittaa isäsi osoitteeseen).

Oxnek

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat

Vastaus #1065 : 15.03.2018 klo 16:17:40

Okei, onhan se varmastikin mahdollista tämä minunkin FAN ID saada toimitettua tuonne isän osoitteeseen.

Mutta jos se sitten täytyykin noutaa postitoimipaikasta, niin ei kai ne sitä minun isälleni anna jos hän lähtee sitä noutamaan? Se täytyy minun itse henkilökohtaisesti käydä postista noutamassa. Taitaapi joutua vielä ylimääräisen reissun suomeen heittämään ennen kesäkuuta.

Ei oikeen uskaltais tänne Maltalle tuota FAN ID:ta tilata, ei löydy juuri luottoa että se löytäis perille kuitenkaan.
Artyukhin

Poissa Poissa

Vastaus #1066 : 15.03.2018 klo 20:32:41

Okei, onhan se varmastikin mahdollista tämä minunkin FAN ID saada toimitettua tuonne isän osoitteeseen.

Mutta jos se sitten täytyykin noutaa postitoimipaikasta, niin ei kai ne sitä minun isälleni anna jos hän lähtee sitä noutamaan? Se täytyy minun itse henkilökohtaisesti käydä postista noutamassa. Taitaapi joutua vielä ylimääräisen reissun suomeen heittämään ennen kesäkuuta.

Ei oikeen uskaltais tänne Maltalle tuota FAN ID:ta tilata, ei löydy juuri luottoa että se löytäis perille kuitenkaan.

Kyllä löytää perille:) Serkku tilasi Australiaakin ja meni vain 3viikkoa. Suomeen mulla kesti 2viikkoa.
SpringTeen

Poissa Poissa

Vastaus #1067 : 17.03.2018 klo 14:01:44

FanID tuli ja kolme kertaa olivat osanneet kirjoittaa nimet oikein, muttei sitä neljättä...

(Empä olisi osannut muuta odottaakaan)
Robba

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: In Laurikainen We Trust!

Vastaus #1068 : 19.03.2018 klo 15:12:04

Hyvä että huomasin, että passi on vanhenemassa Lokakuussa, eli täytyypä hankkia pikasesti uusi passi.

Osaako joku sanoa, onnistuuko passinumeron vaihtaminen niinkin helposti että käy tuolla My Request -sivulla vaihtamassa sen? Vai tarviiko ilmoitella vielä erikseen FIFA:lle tmv?
boller

Poissa Poissa

Vastaus #1069 : 19.03.2018 klo 23:32:41

Hyvä että huomasin, että passi on vanhenemassa Lokakuussa, eli täytyypä hankkia pikasesti uusi passi.

Osaako joku sanoa, onnistuuko passinumeron vaihtaminen niinkin helposti että käy tuolla My Request -sivulla vaihtamassa sen? Vai tarviiko ilmoitella vielä erikseen FIFA:lle tmv?

Tuolla tavallahan se juuri ilmoitetaan FIFA:lle.
Ylempi Toppari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United, Suomen Maajoukkueet

Vastaus #1070 : 20.03.2018 klo 09:33:34

En luottaisi pelkästään Internetiin. Laita sähköpostilla varmuuden vuoksi osoitteeseen Gianni.Infantino@fifa.com.
tohvelisankari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Olivier Giroud

Vastaus #1071 : 20.03.2018 klo 16:52:08

Auttakaa tietämätöntä..

Kahteen Pietarin peliin olisi 2x lippuja, mutta ainoastaan toiseen päästään paikalle.
Pystyykö tuolla Fifan portaalissa myös myymään lippuja vai mitenkä niistä pääsisi virallista kautta rahaa vastaan eroon?
Fifan sivut ja tämän topicin selailu ei auttanut..

Kiitos!
kirppuh

Poissa Poissa

Vastaus #1072 : 20.03.2018 klo 17:16:55

Auttakaa tietämätöntä..

Kahteen Pietarin peliin olisi 2x lippuja, mutta ainoastaan toiseen päästään paikalle.
Pystyykö tuolla Fifan portaalissa myös myymään lippuja vai mitenkä niistä pääsisi virallista kautta rahaa vastaan eroon?
Fifan sivut ja tämän topicin selailu ei auttanut..

Kiitos!

Uskoisin, että saat epävirallista kautta huomattavasti paremmat rahat. Joten suosittelen pistämään esim. tänne myyntiin.
Jalitsumies

Poissa Poissa

Vastaus #1073 : 20.03.2018 klo 20:43:16

Uskoisin, että saat epävirallista kautta huomattavasti paremmat rahat. Joten suosittelen pistämään esim. tänne myyntiin.
Jos ostaa epävirallisia reittejä pitkin lipun niin eikö silloin jää fan-id tekemättä? Eivätkö nuo liput ole henkilökohtaisia vai olenko aivan väärässä?
Velmu

Poissa Poissa

Vastaus #1074 : 20.03.2018 klo 20:44:03

Jos ostaa epävirallisia reittejä pitkin lipun niin eikö silloin jää fan-id tekemättä? Eivätkö nuo liput ole henkilökohtaisia vai olenko aivan väärässä?
Lipuissa toki on nimi, mutta FanID ei sitä mistään tarkista. Eli siis lippujen numerolla saa haettua FanID:n kyllä

Sivuja: 1 ... 42 [43] 44 ... 85

Siirry: