FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
26.04.2024 klo 17:14:17 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 44 [45] 46 ... 85
 
Kirjoittaja Aihe: MM-kisat Venäjällä 2018 - Pääsylippukeskustelu  (Luettu 254135 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
delvecchio

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: AS Roma


Vastaus #1100 : 06.04.2018 klo 10:35:49

En ole varma oliko täällä jo asiasta puhetta, mutta en löytänyt itselle tietoa ainakaan. Selvitin passi-ja Fan ID asiaa Venäjän Suomen suurlähetystöltä ja sain seuraavan vastauksen:

Hei,

Kiitos tiedustelustasi.

Matkustettaessa jalkapallon MM-kisoihin rajatarkastuksessa näytettävän passin täytyy olla sama, jonka tiedot on annettu FAN-ID:n hankkimisen yhteydessä.
Viisumilla matkustavien henkilöiden passin tulee olla voimassa 6 kk matkan päättymisen jälkeen, mutta Venäjän viranomaisten ilmoituksen mukaan FAN-ID:llä matkustavien rajanylitykseen riittää, kun passi on voimassa koko matkan ajan.

Ystävällisin terveisin,
Eija Elagin

Kansalaispalveluvastaava
Suomen suurlähetystö, Moskova


Pahoittelut mikäli tämä tieto on täällä jo aiemmin kerrottu
aijaha

Poissa Poissa


Vastaus #1101 : 06.04.2018 klo 14:46:31

Kauanko teillä on maannut fanid Suomen päässä jossain paikallaan? Rekisteröity Helsingissä 3.4 klo 10:00 postin mukaan eikä tämän jälkeen ole päivityksiä. Onko tämä normaalia näiden kanssa jotka tulee ulkomailta? Asun siis muualla kuin pks itse.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #1102 : 06.04.2018 klo 15:36:26

Kauanko teillä on maannut fanid Suomen päässä jossain paikallaan? Rekisteröity Helsingissä 3.4 klo 10:00 postin mukaan eikä tämän jälkeen ole päivityksiä. Onko tämä normaalia näiden kanssa jotka tulee ulkomailta? Asun siis muualla kuin pks itse.
Venäjältä tulevat menevät tulliin, niin siinä voi päivä pari ylimmäräistä vierähtää. Itselläni näköhään 29.3. tuo tulliin Suomeen saapui ja 4.4. sitten paikalliseen Postiin Varsinais-Suomeen tuo noudettavaksi saapui.
aijaha

Poissa Poissa


Vastaus #1103 : 06.04.2018 klo 17:18:39

Venäjältä tulevat menevät tulliin, niin siinä voi päivä pari ylimmäräistä vierähtää. Itselläni näköhään 29.3. tuo tulliin Suomeen saapui ja 4.4. sitten paikalliseen Postiin Varsinais-Suomeen tuo noudettavaksi saapui.
No tämän halusinkin kuulla, että mullahan maannut vasta pienen tovin. Kiitos tiedosta.
Artyukhin

Poissa Poissa


Vastaus #1104 : 06.04.2018 klo 23:02:01

En ole varma oliko täällä jo asiasta puhetta, mutta en löytänyt itselle tietoa ainakaan. Selvitin passi-ja Fan ID asiaa Venäjän Suomen suurlähetystöltä ja sain seuraavan vastauksen:

Hei,

Kiitos tiedustelustasi.

Matkustettaessa jalkapallon MM-kisoihin rajatarkastuksessa näytettävän passin täytyy olla sama, jonka tiedot on annettu FAN-ID:n hankkimisen yhteydessä.
Viisumilla matkustavien henkilöiden passin tulee olla voimassa 6 kk matkan päättymisen jälkeen, mutta Venäjän viranomaisten ilmoituksen mukaan FAN-ID:llä matkustavien rajanylitykseen riittää, kun passi on voimassa koko matkan ajan.

Ystävällisin terveisin,
Eija Elagin

Kansalaispalveluvastaava
Suomen suurlähetystö, Moskova


Pahoittelut mikäli tämä tieto on täällä jo aiemmin kerrottu

Eli vaikka olen hommannut esim itselleni ja kaverilleni liput Brassit-Costa Rica peliin, ja ne on fifan tiedoissa niin jos myyn liput niin uudet käyttäjät pääsee pelii kun saa vaan Fan-ID:t kotiin?
Seeteufel

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Röda, Stock Aitken Waterman


Vastaus #1105 : 07.04.2018 klo 10:42:47

Kuinkahan hyvät mahdollisuudet tossa viimeisessä vaiheessa on saada lippuja ja minne?
aijaha

Poissa Poissa


Vastaus #1106 : 07.04.2018 klo 11:21:37

Kuinkahan hyvät mahdollisuudet tossa viimeisessä vaiheessa on saada lippuja ja minne?
No varmaan lähes jokaiseen peliin mahdollista saada lippuja. Eri asia sitten kuinka niihin kerkeää kiinni. Voisin kuvitella että tietyt pelit myydään sekunneissa ja lippuja vaan muutama. Saksa-Meksiko tyylinen matsi varmaan kiven alla mutta hyvällä onnella ja ajoituksella irtoaa lippu mihin tahansa matsiin.
Ainoa totuus

Poissa Poissa


Vastaus #1107 : 07.04.2018 klo 12:00:43

Kaikki on kiinni ajoituksesta, koska lippuja vapautuu myyntiin jatkuvasti. Vielä viimeisellä viikolla ennen välieriä tai finaalia voi olla mahdollista saada liput niihin. Eri asia on sitten kaiken järjestäminen siten, että pääsee itse paikalle.
nakkimuusi

Poissa Poissa


Vastaus #1108 : 07.04.2018 klo 13:32:44

http://www.fifa.com/worldcup/news/y=2018/m=4/news=2018-fifa-world-cup-ticket-design-presented.html?_branch_match_id=434761847966913791

Uutta tietoa lipuista, niistä kiinnostuneille.

Tickets purchased during sales phases 1 and 2 will be delivered free of charge to fans in the weeks leading up to the tournament, with deliveries planned to start in April/May 2018. Tickets purchased during the Last-Minute Sales Phase will be available for collection from the FIFA Venue Ticketing Centres (FVTC), which are set to open on 18 April 2018.
kluru

Poissa Poissa


Vastaus #1109 : 07.04.2018 klo 13:37:51

.. ja se oleellisin:
Lainaus
Ticket applicants will be able to transfer guest tickets or resell tickets within their ticketing accounts from 18 April 2018. Transfer and resale requests will be considered in accordance with the Ticket Transfer and Resale Policy.
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #1110 : 07.04.2018 klo 14:06:15

Helppo nakki. Kuva tärppäsi ykkösellä ja kymmenessä minuutissa tuli viesti hakemuksen hyväksynnästä. Nyt sitten vain odottelemaan postia.

Tänään hain id:n postista. Ylos
nakkimuusi

Poissa Poissa


Vastaus #1111 : 07.04.2018 klo 14:32:52

Tänään hain id:n postista. Ylos
Tuliko automaattiin vai ihan postiin?
Vastapallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Isabelle Forrerin massiivinen juomapullo


Vastaus #1112 : 07.04.2018 klo 14:38:56

Tuliko automaattiin vai ihan postiin?

Postiin.
masa90

Poissa Poissa


Vastaus #1113 : 08.04.2018 klo 16:43:25

.. ja se oleellisin:

Jos jollain on Saksa-Meksikoon lippu minkä saa siirrettyä niin kinostelisi kovasti.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #1114 : 08.04.2018 klo 16:54:52

Tuliko automaattiin vai ihan postiin?
Kirjattuna kirjeenä tulevat nuo
nakkimuusi

Poissa Poissa


Vastaus #1115 : 08.04.2018 klo 20:34:59

Kirjattuna kirjeenä tulevat nuo
Pääsyliput taitavat tulla kuriirin kyydillä, että pitää olla ovella vastaanottamassa?
Isoveivi

Poissa Poissa


Vastaus #1116 : 08.04.2018 klo 20:42:28

Pääsyliput taitavat tulla kuriirin kyydillä, että pitää olla ovella vastaanottamassa?
About joo mut muistaakseni nää FedEXit ja UPSit sentään soittaa vähän etukäteen. Millä ne nyt sit tuleekaan.
Itse muistelisin parinakin vuonna sopineeni tapaamisen kuskin kanssa johonkin kadunkulmaan lennosta kun ei oikein ole jakoaikataulut natsanneet.
Neiti

Poissa Poissa


Vastaus #1117 : 09.04.2018 klo 13:09:39

Hei!

Olen uusi, tietämätön ja ei-jalkapallofani. Rekisteröidyin tänne, jotta saisin mahdollisesti neuvoja pääsylippujen ostamiseen.

Mieheni siis on kovan luokan fani, ja merkkipäiväksi suunnittelinkin ostavani meille liput kisoihin. Olen varmaan auttamattomasti myöhässä tämän kanssa mutta yrittänyttä ei laiteta. Onkohan vielä mahdollista saada Pietariin pronssipelin lippuja? Ilmeisesti Fifa:n sivujen kautta last minutes sales phase alkaa 18.4. Voiko sieltä vain yksinkertaisesti ostaa liput, vai kuuluuko tähänkin jotain arvontoja? Olen todella ulapalla tämän systeemin kanssa, mutta parhaani yritän :D Viagogon kautta lippuja löytyisi vielä vaikka mihin, mutta kannattaako sieltä ostaa? Tai muutenkaan, voinko ostaa liput joltain muulta jälleenmyyjältä (yritys/yksityinen) kuin Fifalta?

Kiitos, jos viitsisitte valaista tätä typerää naista!
trendkiller

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: ACK, Kanarialinnut, Packers


Vastaus #1118 : 09.04.2018 klo 13:59:02

Hei!

Olen uusi, tietämätön ja ei-jalkapallofani. Rekisteröidyin tänne, jotta saisin mahdollisesti neuvoja pääsylippujen ostamiseen.

Mieheni siis on kovan luokan fani, ja merkkipäiväksi suunnittelinkin ostavani meille liput kisoihin. Olen varmaan auttamattomasti myöhässä tämän kanssa mutta yrittänyttä ei laiteta. Onkohan vielä mahdollista saada Pietariin pronssipelin lippuja? Ilmeisesti Fifa:n sivujen kautta last minutes sales phase alkaa 18.4. Voiko sieltä vain yksinkertaisesti ostaa liput, vai kuuluuko tähänkin jotain arvontoja? Olen todella ulapalla tämän systeemin kanssa, mutta parhaani yritän :D Viagogon kautta lippuja löytyisi vielä vaikka mihin, mutta kannattaako sieltä ostaa? Tai muutenkaan, voinko ostaa liput joltain muulta jälleenmyyjältä (yritys/yksityinen) kuin Fifalta?

Kiitos, jos viitsisitte valaista tätä typerää naista!

Ylempänä on myös sama tieto mutta ei siis ole enää arvontoja, vaan kylmästi vaan jonottamaan ja toivomaan, että tuuri on kohillaan. Fifan sivuille pitää rekisteröityä, jonka voi siis tehdä heti ja sitten niillä tunnuksilla pääsee jonottamaan. Ja tosiaan tuo viimeinen myyntivaihe kestää kisojen loppuun asti eli teoriassa tuolta on mahdollista saada lippuja milloin vain (jos ei loppuumyyty). Lippukategorioita on kolme. Tässä ketjussa varmaan ilmotellaan tarkka kellonaikakin, milloin myynti avautuu. Jos liput saa, niin sitten Fan Id:n hankintaan (korvaa kisojen ajan viisumin).

Viagogo on nono ja muutenkin riskaa peliä ostella lippuja muualta, kun nuo liput on linkitetty fan id:hin.
aijaha

Poissa Poissa


Vastaus #1119 : 09.04.2018 klo 14:53:51

Ylempänä on myös sama tieto mutta ei siis ole enää arvontoja, vaan kylmästi vaan jonottamaan ja toivomaan, että tuuri on kohillaan. Fifan sivuille pitää rekisteröityä, jonka voi siis tehdä heti ja sitten niillä tunnuksilla pääsee jonottamaan. Ja tosiaan tuo viimeinen myyntivaihe kestää kisojen loppuun asti eli teoriassa tuolta on mahdollista saada lippuja milloin vain (jos ei loppuumyyty). Lippukategorioita on kolme. Tässä ketjussa varmaan ilmotellaan tarkka kellonaikakin, milloin myynti avautuu. Jos liput saa, niin sitten Fan Id:n hankintaan (korvaa kisojen ajan viisumin).

Viagogo on nono ja muutenkin riskaa peliä ostella lippuja muualta, kun nuo liput on linkitetty fan id:hin.
En itse sotkeudu mustan pörssin kauppaan tai ei tarvitse, silti ihmettelen miksi täällä sanotaan nyt kahta "faktaa". Toinen on että fanid ja lipun täsmäämisellä ei ole mitään merkitystä sekä toinen sinun ja myös minun versioni.
trendkiller

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: ACK, Kanarialinnut, Packers


Vastaus #1120 : 09.04.2018 klo 14:58:16

En itse sotkeudu mustan pörssin kauppaan tai ei tarvitse, silti ihmettelen miksi täällä sanotaan nyt kahta "faktaa". Toinen on että fanid ja lipun täsmäämisellä ei ole mitään merkitystä sekä toinen sinun ja myös minun versioni.

Confederations cupissa ei oltu kuulemma pahemmin kateltu. Kesäkuun puolivälissä olemme varmasti viisaampia.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #1121 : 09.04.2018 klo 14:59:08

En itse sotkeudu mustan pörssin kauppaan tai ei tarvitse, silti ihmettelen miksi täällä sanotaan nyt kahta "faktaa". Toinen on että fanid ja lipun täsmäämisellä ei ole mitään merkitystä sekä toinen sinun ja myös minun versioni.
FANID:n saa tilattua ilman että nimeä on lipputilauksissa, kunhan on tuo ticket request numero

Confederations cupissa viime kesänä ei kuulemma vertailtu lippujen nimiä ja FANID:n nimiä toisiinsa, vaan ne tarkastettiin eri aikaan eri pisteillä. Tuohon vielä kun lisää sen että aikaisemmin lippujen nimillä ei ole ollut mitään merkitystä, niin todennäköisesti lipuissa olevilla nimillä ei mitään merkitystä ole nytkään.

Toki pieni varaus noissa on, koska Venäjä.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #1122 : 09.04.2018 klo 15:00:52

Ylempänä on myös sama tieto mutta ei siis ole enää arvontoja, vaan kylmästi vaan jonottamaan ja toivomaan, että tuuri on kohillaan. Fifan sivuille pitää rekisteröityä, jonka voi siis tehdä heti ja sitten niillä tunnuksilla pääsee jonottamaan. Ja tosiaan tuo viimeinen myyntivaihe kestää kisojen loppuun asti eli teoriassa tuolta on mahdollista saada lippuja milloin vain (jos ei loppuumyyty). Lippukategorioita on kolme. Tässä ketjussa varmaan ilmotellaan tarkka kellonaikakin, milloin myynti avautuu. Jos liput saa, niin sitten Fan Id:n hankintaan (korvaa kisojen ajan viisumin).

Boldatullahan ei ole mitään merkitystä, koska tässä viimeisessä vaihessa myöskin arvonnoista lippuja saaneet voivat omia lippujaan myydä. Eli siis niitä tulee varmasitkin aivan jokaiseen matsiin tarjolle, mutta toinen asia onkin sitten että kuinka kauan ne myynnissä ovat ennen kuin joku ne ostaa.

Aikaisempiin kisoihin on aika hyvin saanut lippua lähes kaikkiin peleihin tuosta resale-vaiheesta
Olsen

Paikalla Paikalla


Vastaus #1123 : 09.04.2018 klo 21:49:48

No niin, mites minä saisin FAN-ID:n, jos ostan lipun kolmannelta osapuolelta ja hän on käyttänyt sen lipun tickets request -numeron omaan FAN-ID:hensä?

Ei ole itsellä siis muita lippuja. Venäjälläkin olen tottunut viisumilla matkaamaan, niinkuin nytkin olen kisojen aikaan.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #1124 : 09.04.2018 klo 21:51:22

No niin, mites minä saisin FAN-ID:n, jos ostan lipun kolmannelta osapuolelta ja hän on käyttänyt sen lipun tickets request -numeron omaan FAN-ID:hensä?

Ei ole itsellä siis muita lippuja. Venäjälläkin olen tottunut viisumilla matkaamaan, niinkuin nytkin olen kisojen aikaan.
Tuossa taitaakin mennä kyllä aika vaikeaksi

 
Sivuja: 1 ... 44 [45] 46 ... 85
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa