FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 23:14:35 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 46 [47] 48 ... 85
 
Kirjoittaja Aihe: MM-kisat Venäjällä 2018 - Pääsylippukeskustelu  (Luettu 254102 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Isoveivi

Poissa Poissa


Vastaus #1150 : 11.04.2018 klo 13:28:37

sain tällaisen infon kymenmatkoilta joilta lippuja saa mutta todella tyyriiseen hintaan:
"Viisumivapautta varten jokainen matkustaja tarvitsee joko laminoidun FAN ID:n sekä voimassa olevan passin (passinnumeron tulee täsmätä FAN ID:ssa olevan passinnumeron kanssa) tai elektronisen FAN ID:n sekä passin. FAN ID tarvitaan myös maasta poistuttaessa. Venäjälle voi matkustaa FAN ID:n kanssa ilman viisumia 4.6-15.6.2018 ja maasta voi poistua FAN ID:n kanssa 4.6-25.7.2018. "
Just. Boldattuun:

"Such fans will be able to enter and remain in the country during the period that starts ten (10) days before the first match and ends ten (10) days after the last match of the 2018 FIFA World Cup Russia."

Eli ilman viisumia tonne pääsee vaikka pelkkään finaaliin heinäkuussa Fan ID:n kanssa.
Lungi

Poissa Poissa


Vastaus #1151 : 11.04.2018 klo 16:02:12

Myynnissä pari lippua kisoihin:

1kpl Nigeria vs Argentiina, kategoria 2
1kpl Jatkopeli 1F vs 2E, kategoria 2

Ottakaa yv yhteyttä
Huoltra

Poissa Poissa


Vastaus #1152 : 11.04.2018 klo 16:09:50

Yv tempastu..
Jollain vielä brassit - costa rica peliin pilettei? Saa nakkaa yv:tä..kaks olis haussa.
Rieko Mararona

Poissa Poissa


Vastaus #1153 : 12.04.2018 klo 09:33:43

Olen laittanut tuon FanID hakemuksen maaliskuussa ja nyt viimeisin tieto on edellispäivältä, jossa lukee "attempted delivery". Tarkoittaako tuo, että posti on yrittänyt toimittaa mun FanID.n kotiin vai onko kyse jostain kuljetuksesta. Kellonaika on 8.10, mikä tarkottaisi, että olen ollut tuohon aikaan kotona. Kun laitoin viestissä olleen numeron postin pakettihakuun, mitään ei löytynyt. Täytyy ilmeisesti odottaa vielä kärsivällisesti.
aijaha

Paikalla Paikalla


Vastaus #1154 : 12.04.2018 klo 15:12:18

Olen laittanut tuon FanID hakemuksen maaliskuussa ja nyt viimeisin tieto on edellispäivältä, jossa lukee "attempted delivery". Tarkoittaako tuo, että posti on yrittänyt toimittaa mun FanID.n kotiin vai onko kyse jostain kuljetuksesta. Kellonaika on 8.10, mikä tarkottaisi, että olen ollut tuohon aikaan kotona. Kun laitoin viestissä olleen numeron postin pakettihakuun, mitään ei löytynyt. Täytyy ilmeisesti odottaa vielä kärsivällisesti.
Mitään muuta en osaa sanoa avuksi kuin että jotain hämärää siinä on, koska minulla ainaki löytyi samalla koodilla kirje koko matkan myös postin seurannassa. Miksi se muuten kaikilla ei tule postilaatikkoon? Sitä en vaan ymmärrä.
wastedrepublic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vepsu


Vastaus #1155 : 12.04.2018 klo 16:33:26

Olen laittanut tuon FanID hakemuksen maaliskuussa ja nyt viimeisin tieto on edellispäivältä, jossa lukee "attempted delivery". Tarkoittaako tuo, että posti on yrittänyt toimittaa mun FanID.n kotiin vai onko kyse jostain kuljetuksesta. Kellonaika on 8.10, mikä tarkottaisi, että olen ollut tuohon aikaan kotona. Kun laitoin viestissä olleen numeron postin pakettihakuun, mitään ei löytynyt. Täytyy ilmeisesti odottaa vielä kärsivällisesti.

Mulla oli muistaakseni sama "attempted delivery" ja osoitteena tai vastaava lähin postipiste. Kävin hakemassa postipisteeltä ennen kuin tuli tekstiviesti asiasta, annoin seurantakoodin tiskimiehelle ja sain vastineeksi FanID:n.

Sama koodihan toimii sekä Postin että ruskipostin lähetysseurannassa.
Plusnic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Melchester Rovers


Vastaus #1156 : 12.04.2018 klo 17:15:44

Pakkohan niiden on siis hyväksyä sisään sellaisen, joka tulee omalla FAN ID:llä ja jonkun muun nimellä kirjoitetulla lipulla portille.

Kaikkien sääntöjen pilkuntarkka noudattaminen jättäisi tuhansia ihmisiä stadioneitten ulkopuolelle, mikä ei vaan käy. Tavoitteena ei siis ole nollatoleranssi vaan mahdollisimman iso oikeintoimijoiden määrä.
Eniten olen huolissani yksittäisten nahkapäiden asenteesta kun pääsevät katalia länkkäreitä kyykyttämään porteilla. Kokeneemmat venäjänmatkaajat saavat ampua halutessaan tämän skenaarion alas.
Lasse Tikka

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: West Ham, pk-seudun jengit


Vastaus #1157 : 12.04.2018 klo 18:10:00

Kaikkien sääntöjen pilkuntarkka noudattaminen jättäisi tuhansia ihmisiä stadioneitten ulkopuolelle, mikä ei vaan käy. Tavoitteena ei siis ole nollatoleranssi vaan mahdollisimman iso oikeintoimijoiden määrä.
Eniten olen huolissani yksittäisten nahkapäiden asenteesta kun pääsevät katalia länkkäreitä kyykyttämään porteilla. Kokeneemmat venäjänmatkaajat saavat ampua halutessaan tämän skenaarion alas.

Je, ja tuossa mun heittämässä skenaariossa kyse olisi jopa sääntöjen tarkasta noudattamisesta. Vaihtoehto kun olisi, että ne ensin lähettäisivät alkuperäiset liput, ja sitte guestin vaihtamisen jälkeen uudestaan samat liput mut eri nimisille guesteille.
pullero

Poissa Poissa


Vastaus #1158 : 12.04.2018 klo 22:02:08

Miten tämä lippujen myynti nyt menee? Jos mulla on ylimääräinen lippu niin miten sen voi myydä? Käsitin että fifalla on jokin Offical jälleenmyyntikanava??
Plusnic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Melchester Rovers


Vastaus #1159 : 12.04.2018 klo 22:08:48

Aukeaa 18.4. alkavan viimeisen lipunmyyntivaiheen yhteydessä/aikana.

Mitäs myyt?
Rieko Mararona

Poissa Poissa


Vastaus #1160 : 13.04.2018 klo 14:15:20

Se FanID oli kuin olikin tullut postiin. En ollut huomannut tuossa Venäjän postin seurannassa tuota RQ-koodia vaan olin yrittänyt viestissä olevaa koodia tuohon postin seurantaan.

Sitä vaan ihmettelen miksei Suomen postista tullut mitään ilmoitusta saapuneesta paketista.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #1161 : 13.04.2018 klo 15:02:18

Se FanID oli kuin olikin tullut postiin. En ollut huomannut tuossa Venäjän postin seurannassa tuota RQ-koodia vaan olin yrittänyt viestissä olevaa koodia tuohon postin seurantaan.

Sitä vaan ihmettelen miksei Suomen postista tullut mitään ilmoitusta saapuneesta paketista.
Edelleenkin ne FANid:t tulevat kirjattuna kirjeenä kaikille ja se attempted delivery tulee silloin, kun se on saapunut sinne omaan postitoimipaikkaan. Siitä sitten seuraavana päivänä pitäisi tulla se saapumisilmoitus himaa(jos se seuraava päivä ei satu olemaan tiistai, jolloin postia ei jaeta nykyään).
boller

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: wc-maailma


Vastaus #1162 : 13.04.2018 klo 15:03:12


Sitä vaan ihmettelen miksei Suomen postista tullut mitään ilmoitusta saapuneesta paketista.

Ei kannata ihmetellä. Posti 2010  != Posti 2017.
Vinnie

Poissa Poissa


Vastaus #1163 : 13.04.2018 klo 15:34:57


FanID : Laitoin itse 1.3 hakemuksen, heti seuraavana päivänä 2.3 tuli maili että hyväksytty ja laittavat postin kautta tulemaan. Seurantakoodeja tms. en ihmetellyt, mutta postilta tuli 5.4 saapumisilmoitus että paketti/FanID haettavissa. Kuukauden verran tuo kesti.
Diego7

Poissa Poissa


Vastaus #1164 : 15.04.2018 klo 15:08:24

Myyn 4 ykköskategorian lippua pe 15.6 Iran - Marokko peliin Pietarissa.
JoFo

Poissa Poissa


Vastaus #1165 : 16.04.2018 klo 14:24:58

Kysymys:

Voiko yhdellä Ticket Request ID:llä (jossa 4lippua) hakea FAN ID:t kuudelle henkilölle? Vaikka sillä perusteella että kahden matkat peruuntuivat ja uudet tulivat tilalle.

Vaimo ja tytär olisi tulossa mukaan matkalle, mutta heitä kiinnostaa shoppaileminen, ei jalkapallo, ja ei heitä saa mukaan otteluun. Mutta voinko oikean viisumin sijasta hankkia heille FAN ID:t vaikka eivät olisi ottelua tulossa katsomaan?



Carsten Wanker

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Manskun veteraani


Vastaus #1166 : 16.04.2018 klo 16:07:06

Kysymys:

Voiko yhdellä Ticket Request ID:llä (jossa 4lippua) hakea FAN ID:t kuudelle henkilölle? Vaikka sillä perusteella että kahden matkat peruuntuivat ja uudet tulivat tilalle.

Vaimo ja tytär olisi tulossa mukaan matkalle, mutta heitä kiinnostaa shoppaileminen, ei jalkapallo, ja ei heitä saa mukaan otteluun. Mutta voinko oikean viisumin sijasta hankkia heille FAN ID:t vaikka eivät olisi ottelua tulossa katsomaan?

Kokeilemallahan tuo selviää, että hyväksyykö sillä numerolla enemmän hakemuksia kuin neljä.
Velmu

Poissa Poissa


Vastaus #1167 : 16.04.2018 klo 16:38:40

Kysymys:

Voiko yhdellä Ticket Request ID:llä (jossa 4lippua) hakea FAN ID:t kuudelle henkilölle? Vaikka sillä perusteella että kahden matkat peruuntuivat ja uudet tulivat tilalle.

Vaimo ja tytär olisi tulossa mukaan matkalle, mutta heitä kiinnostaa shoppaileminen, ei jalkapallo, ja ei heitä saa mukaan otteluun. Mutta voinko oikean viisumin sijasta hankkia heille FAN ID:t vaikka eivät olisi ottelua tulossa katsomaan?




Vaikea uskoa että rajalta pääsisi yli FANid:stä huolimatta, jollei yhteenkään peliin ole lippuja
JoFo

Poissa Poissa


Vastaus #1168 : 16.04.2018 klo 16:48:19

Vaikea uskoa että rajalta pääsisi yli FANid:stä huolimatta, jollei yhteenkään peliin ole lippuja

Mutta ei kai rajavartija lippuja voi vaatia, koska nehän voi käydä hakemassa paikan päällä jos viime tingassa on tilannut. Eikö FAN ID + passi ole riittävä rajanylitykseen?
Huoltra

Poissa Poissa


Vastaus #1169 : 17.04.2018 klo 08:23:07

Mutta ei kai rajavartija lippuja voi vaatia, koska nehän voi käydä hakemassa paikan päällä jos viime tingassa on tilannut. Eikö FAN ID + passi ole riittävä rajanylitykseen?

Lippua ei kyllä voi vaatia rajalla.. juuri tuosta johtuen että myöhäisen vaiheen liput pitää noutaa fifa pisteeltä. Jos saat ID:n joka on ihan validi niin rajan yli niin että heilahtaa.
Boon

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Mypa & Suomi


Vastaus #1170 : 17.04.2018 klo 09:12:25

Näyttäisi, että 14.6 on nyt allegroa myynnissä, mutta 17.6 näyttää tyhjää. Onko myyty vai eikö vain saa vielä ostettua, kun on yli 60pv tuohon 17.6...?

Edit: sori meni näköjään väärään ketjuun...
« Viimeksi muokattu: 17.04.2018 klo 09:15:44 kirjoittanut Boon »
nakkimuusi

Poissa Poissa


Vastaus #1171 : 17.04.2018 klo 12:04:21

Mutta ei kai rajavartija lippuja voi vaatia, koska nehän voi käydä hakemassa paikan päällä jos viime tingassa on tilannut. Eikö FAN ID + passi ole riittävä rajanylitykseen?
Paperinen Fan ID ja pääsylippu oikeuttavat rajanylitykseen aikaisintaan 10 päivää ennen ensimmäistä ottelua. Sähköinen Fan ID ja pääsylippu oikeuttavat maahanpääsyyn vain 72 tuntia ennen ottelua.

tollasta vr:n sivuilla: https://www.vr.fi/cs/vr/fi/jalkapallon-mm-2018-allegro-pietari
Isoveivi

Poissa Poissa


Vastaus #1172 : 17.04.2018 klo 12:50:39

Paperinen Fan ID ja pääsylippu oikeuttavat rajanylitykseen aikaisintaan 10 päivää ennen ensimmäistä ottelua. Sähköinen Fan ID ja pääsylippu oikeuttavat maahanpääsyyn vain 72 tuntia ennen ottelua.

tollasta vr:n sivuilla: https://www.vr.fi/cs/vr/fi/jalkapallon-mm-2018-allegro-pietari
Paskapuhetta.
Tossa vielä FIFA:

"*Visa-free entry and transport benefits *The FAN ID provides visa-free entry to Russia for foreign citizens that have purchased 2018 FIFA World Cup™ match tickets. Such fans will be able to enter and remain in the country during the period that starts ten (10) days before the first match and ends ten (10) days after the last match of the 2018 FIFA World Cup Russia™. Please note, that a FAN ID will be also required to leave Russia once it had been used for visa-free entry purposes."
« Viimeksi muokattu: 17.04.2018 klo 12:55:25 kirjoittanut Isoveivi »
Sese

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, Suomifutis, Pukki, Jolle, Lod, Luke


Vastaus #1173 : 17.04.2018 klo 13:43:53

https://www.fan-id.ru/help.html

The Visa-free Entry
- Purpose of a FAN ID.
- Foreign spectator’s guide. What do you need to know about a fan id?

   - What is a FAN ID in electronic form? It is:
      - Your visa-free multiple ENTRIES into Russia over the period from 00:00 4 June to 23:59 15 July 2018 (local time) with the FAN ID + passport.
      - Your visa-free multiple EXITS from Russia over the period from 00:00 4 June to 23:59 25 July 2018 (local time) with the FAN ID + passport.
      - BUT! Remember: to enter the stadium, you must get a FAN ID in laminated form from a FAN ID Distribution Center in the city you have traveled to for the match (this will only take a few minutes).
      - You will not be able to travel by free train to a match in another city with a FAN ID in electronic form. For this, you must have a FAN ID in laminated form.

Ei ainakaan omaan silmään tuolta selaamalla selvä, että miten (spostiin) / milloin tuo sähköinen FAN ID pitäisi tulla? Onko joku tuon saanut, vahvistuksen mukana? Varsinainen FAN ID odottaa postissa noutoa...
« Viimeksi muokattu: 17.04.2018 klo 13:46:10 kirjoittanut Sese »
Ainoa totuus

Poissa Poissa


Vastaus #1174 : 17.04.2018 klo 15:09:07

Ei ainakaan omaan silmään tuolta selaamalla selvä, että miten (spostiin) / milloin tuo sähköinen FAN ID pitäisi tulla? Onko joku tuon saanut, vahvistuksen mukana? Varsinainen FAN ID odottaa postissa noutoa...

Ei sellaista tule, jos varsinainen pystytään toimittamaan ajoissa. Tuo sähköinen on pelkkä hätävara, joka perillä pitää korvata joka tapauksessa varsinaisella.

 
Sivuja: 1 ... 46 [47] 48 ... 85
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa