FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
27.04.2024 klo 02:43:23 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 50 [51] 52 ... 85
 
Kirjoittaja Aihe: MM-kisat Venäjällä 2018 - Pääsylippukeskustelu  (Luettu 254136 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
TFDW

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HIFK, FCSP, SCP & HIF


Vastaus #1250 : 18.04.2018 klo 22:20:08

Ostetaan lippuja:

23.6. Belgia - Tunisia (2kpl)
24.6. Englanti - Panama (2kpl)

YV
jaya

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Imatran Pallo-Salamat & Helsingin Jalkapalloklubi


Vastaus #1251 : 18.04.2018 klo 22:20:51

Ei tää ylimääräisten lippujen myynti näytä nyt onnistuvan sittenkään. Lippujen status printed ja ne ovat ilmeisesti jo matkalla kuriirin toimesta ja ilmeisesti ainoa toivo saada liput myytyä on lähettää fyysiset liput takaisin?
Huoltra

Poissa Poissa


Vastaus #1252 : 18.04.2018 klo 22:26:21

Jos jollain ylimääräsiä lippuja pietariin niin nakatkaa yv:t!
Uhrimetalli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: 1897-9611 Liverpool SUPER-HONSU


Vastaus #1253 : 18.04.2018 klo 23:37:42

Jalkapallon MM-turnauksen erikoisuus Venäjällä – Pääsylippu käy myös viisumista ja junalipusta
Plusnic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Melchester Rovers


Vastaus #1254 : 19.04.2018 klo 00:10:48

Lainaus
Yksi MM-turnauksen erikoisuuksista liittyy juuri pääsylippuun. Se toimii samalla viisumina ja matkalippuna kisakaupunkien välillä kulkevissa kisajunissa.

Olisi nyt luullut että vanha kunnon Reporadio hanskaa Venäjän uutiset..
Dexter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Wesley Sneijder


Vastaus #1255 : 19.04.2018 klo 01:06:44

Portugali Marokko peliin olisi vielä kiinnostusta, jos joltain löytyy 4 ylimääräistä lippua.
Juhaka

Poissa Poissa


Vastaus #1256 : 19.04.2018 klo 07:33:18

Ostetaan lippuja:

23.6. Belgia - Tunisia (2kpl)
24.6. Englanti - Panama (2kpl)

YV

Olisi myynnissä Belgia - Tunisia otteluun 2 kpl cat1 lippuja.
Lisäksi Tanska - Ranska otteluun 2 kpl cat1 lippuja, vaikka nyt et sitä kysynytkään.

Edit: Aha, pistinkin vahingossa tänne yleiselle puolelle... No, näkeepähän muutkin mitä täällä on myynnissä. :D
« Viimeksi muokattu: 19.04.2018 klo 07:36:34 kirjoittanut Juhaka »
Infamy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KJK, KuPS, Huuhkajat


Vastaus #1257 : 19.04.2018 klo 09:51:05

On kyllä uskomattoman kusinen katiska taas tuo resale-homma.

Minun pitäisi saada myytyä kahteen peliin yhteensä kahdeksan lippua pois. Muutin tuossa joku aika sitten, eli koitin muuttaa toimitusosoitetta joka on siis nykyään eri kun mitä se oli lippujen tilausvaiheessa. Tämä ei onnistunut (koitin tätä joku puolitoista kuukautta sitten) sen vuoksi, koska "liput lähtevät postiin jo huhtikuun lopulla / toukokuussa".

Nyt sitten minun pitäisi saada nuo fyysiset liput ensiksi jollain ilveellä itselleni ja sen jälkeen postitettua takaisin jonnekin perseeseen, jotta voin laittaa liput uudelleenmyyntiin? Mikähän helvetin järki tässä koko hommassa on ja miten tämä on voitu rakentaa näin helvetin kankeaksi?
Isoveivi

Poissa Poissa


Vastaus #1258 : 19.04.2018 klo 10:10:29

Joo ei onnistu guestien muokkaaminen, onpahan kusinen katiska. Eikä oman toimitusosoitteenkaan muutos onnistu.
Ainakin itse sain eilisiltana erittäin iisisti vaihdettua kaikki guestit ja niiden tiedot, erikoista että piti joku puoli vuotta odottaa että saivat noin simppelin homman käynnistettyä.

Jos ei muuten natsaa niin kannattaa luoda muutama uusi guest oikeilla tiedoilla guest-listaan ja sitten ympätä liput yksitellen näille luoduille guesteille Tuoppi
Huoltra

Poissa Poissa


Vastaus #1259 : 19.04.2018 klo 10:35:18

On kyllä uskomattoman kusinen katiska taas tuo resale-homma.

Minun pitäisi saada myytyä kahteen peliin yhteensä kahdeksan lippua pois. Muutin tuossa joku aika sitten, eli koitin muuttaa toimitusosoitetta joka on siis nykyään eri kun mitä se oli lippujen tilausvaiheessa. Tämä ei onnistunut (koitin tätä joku puolitoista kuukautta sitten) sen vuoksi, koska "liput lähtevät postiin jo huhtikuun lopulla / toukokuussa".

Nyt sitten minun pitäisi saada nuo fyysiset liput ensiksi jollain ilveellä itselleni ja sen jälkeen postitettua takaisin jonnekin perseeseen, jotta voin laittaa liput uudelleenmyyntiin? Mikähän helvetin järki tässä koko hommassa on ja miten tämä on voitu rakentaa näin helvetin kankeaksi?


Laitoin yv:n
miksi se pitää sen resalen kautta tehdä jos liput voi myydä esim täällä tms? Eihän se ole sitten kuin ne fyysiset liput lapaseen ja myyt eteenpäin.. vai onkohan mulla jäänyt joku välistä jos se ei noi helposti onnistu :D
Kankkunen

Poissa Poissa


Vastaus #1260 : 19.04.2018 klo 11:02:15


Laitoin yv:n
miksi se pitää sen resalen kautta tehdä jos liput voi myydä esim täällä tms? Eihän se ole sitten kuin ne fyysiset liput lapaseen ja myyt eteenpäin.. vai onkohan mulla jäänyt joku välistä jos se ei noi helposti onnistu :D
Kai tuossa periaattessa on riski, että lipun sinulta ostanut perseilee jollain tavalla (Yrittää myydä lippua voitolla eteenpäin netissä/stadionin ulkopuolella jne.) ja jää kiinni siitä. Tällöin FIFA näkee lipun kuuluvan sinulle, ja voi peruuttaa kaikki ostamasi liput. Erittäin pieni riski juu, mutta osa ihmisistä (esim. minä itse) kaihtaa voimakkaasti riskiä tällaisissa asioissa. Kyllähän näitä kavereille/tutuille/luotettaville foorumisteille voisi huoletta myydä eteenpäin, mutta jos näitä ei löydy, itse varmaan lähetän ylimääräiset lippuni suosiolla sinne Manchesteriin.
Huoltra

Poissa Poissa


Vastaus #1261 : 19.04.2018 klo 11:05:52

Kai tuossa periaattessa on riski, että lipun sinulta ostanut perseilee jollain tavalla (Yrittää myydä lippua voitolla eteenpäin netissä/stadionin ulkopuolella jne.) ja jää kiinni siitä. Tällöin FIFA näkee lipun kuuluvan sinulle, ja voi peruuttaa kaikki ostamasi liput. Erittäin pieni riski juu, mutta osa ihmisistä (esim. minä itse) kaihtaa voimakkaasti riskiä tällaisissa asioissa. Kyllähän näitä kavereille/tutuille/luotettaville foorumisteille voisi huoletta myydä eteenpäin, mutta jos näitä ei löydy, itse varmaan lähetän ylimääräiset lippuni suosiolla sinne Manchesteriin.

joo no tuon ymmärrän.. Ehkä lähinnä mun pointti oli että myy esim juuri täällä ko. liput koska en usko että täällä mitään perseilijöitä on.. tai löytyyhän niitä mutta kuka ihmeessä haluaisi lähteä MM-Kisoihin perseilemään kun on tuollainen once in the lifetime juttu.. Mene ja tiedä.
Itsehän juuri mielummin ostaisin liput täältä jossa on luotettavampaa jengiä ja voi vaihtaa ajatuksia kuin jostain Tori.fi palvelusta.. :D
Kulttuurilasagne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Endnu ukendt


Vastaus #1262 : 19.04.2018 klo 11:20:21

Ainakin itse sain eilisiltana erittäin iisisti vaihdettua kaikki guestit ja niiden tiedot, erikoista että piti joku puoli vuotta odottaa että saivat noin simppelin homman käynnistettyä.

Jos ei muuten natsaa niin kannattaa luoda muutama uusi guest oikeilla tiedoilla guest-listaan ja sitten ympätä liput yksitellen näille luoduille guesteille Tuoppi
Mielenkiintoista. Mä oon siis monta kertaa yrittänyt mutta aina tulee herja "Something went wrong. Please try again." Ja yläkulmassa että pitää korjata jotain virheitä tms.
En siis vaan pysty tajuamaan missä toi virhe olis. Tämä tulee siis ihan siinä vikan kohdan jälkeen kun painaa "save assignment". Ja tein tosiaan uuden guestin guest listaan ja siitä alasvetovalikosta yritän vaihtaa tietyn lipun kohdalle uutta tyyppiä. Mikähän tossa nyt on vialla. Mites muut?
Ylempi Toppari

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tampere United, Suomen Maajoukkueet


Vastaus #1263 : 19.04.2018 klo 11:43:28

Mielenkiintoista. Mä oon siis monta kertaa yrittänyt mutta aina tulee herja "Something went wrong. Please try again." Ja yläkulmassa että pitää korjata jotain virheitä tms.
En siis vaan pysty tajuamaan missä toi virhe olis. Tämä tulee siis ihan siinä vikan kohdan jälkeen kun painaa "save assignment". Ja tein tosiaan uuden guestin guest listaan ja siitä alasvetovalikosta yritän vaihtaa tietyn lipun kohdalle uutta tyyppiä. Mikähän tossa nyt on vialla. Mites muut?

Eilen illalla vaihdoin yhteen peliin kaikki guesting ja hyvin toimi. Tein myös samalla tavalla, eli loin ensin uudet profiilit ja vaihdoin alasvetovalikosta henkilöt paikoilleen.
Kulttuurilasagne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Endnu ukendt


Vastaus #1264 : 19.04.2018 klo 11:56:20

Eilen illalla vaihdoin yhteen peliin kaikki guesting ja hyvin toimi. Tein myös samalla tavalla, eli loin ensin uudet profiilit ja vaihdoin alasvetovalikosta henkilöt paikoilleen.
No perkele. Mulla ei vaan toimi. Mikähän helvetin bitti tossa nyt on vinossa.
trendkiller

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: ACK, Kanarialinnut, Packers


Vastaus #1265 : 19.04.2018 klo 12:34:34

No perkele. Mulla ei vaan toimi. Mikähän helvetin bitti tossa nyt on vinossa.

Ootko yrittäny eri selaimilla, oisko vaikutusta?
Kulttuurilasagne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Endnu ukendt


Vastaus #1266 : 19.04.2018 klo 13:08:24

Ootko yrittäny eri selaimilla, oisko vaikutusta?
Joo ja kännykälläki testasin, sama errori tulee.
Salming

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat, Chelsea FC


Vastaus #1267 : 19.04.2018 klo 13:16:27

Melko erikoinen homma tosiaan tuo resalen kankeus. Onneksi sentään itsellä olisi myytävänä vain Puola-Senegal matsiin lippu ja loput kolme käytän itse. Jos joku siis haluaa ostaa halvimman kategorian lipun minulta tuohon Lewandowskin ja Manen kohtaamiseen, sitä voi tiedustella yksityisviestillä. Toimitan fyysisen lipun postitse, kun se tosiaan joskus saapuu. Nyt ei uskalla keskeyttää muiden lippujen toimitusta, koska tosiaan lukee minullakin "printed" jokaisen lipun kohdalla.
Plusnic

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Melchester Rovers


Vastaus #1268 : 19.04.2018 klo 13:27:04

Osa matseista on harmaana ja osa kokonaan ummessa "product not available"?

Mikähän tämä juttu nyt on? Miksi BRA-CRC on harmaalla mutta ARG-NIG kokonaan suljettu. Onko FIFA päätellyt ettei jälkimmäistä kukaan resaleen laita..

M. Deianov

Poissa Poissa


Vastaus #1269 : 19.04.2018 klo 13:31:11

Mikähän tämä juttu nyt on? Miksi BRA-CRC on harmaalla mutta ARG-NIG kokonaan suljettu. Onko FIFA päätellyt ettei jälkimmäistä kukaan resaleen laita..

Jossain matseissa on vaan niitä special access tms. lippuja saatavilla.
coelb

Poissa Poissa


Vastaus #1270 : 19.04.2018 klo 14:34:55

Minulla on mahdollisesti tarjolla 4 lippua neljään Pietarin peliin:

15.6.
22.6.
26.6.
3.7.

Olisiko lähtökohtaisesti kiinnostuneita lunastamaan koko kasan? Nimiähän noista saa muutettua kolme per peli, jos tuo portaali vain antaa myöten. Yksittäisiä pelejä en jaksa lähteä kauppaamaan, vaan vaihtoehtona on laittaa koko läjä resaleen.
« Viimeksi muokattu: 19.04.2018 klo 15:08:41 kirjoittanut coelb »
FCB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Euer Hass ist unser Stolz


Vastaus #1271 : 19.04.2018 klo 16:52:04

Eilen illalla vaihdoin yhteen peliin kaikki guesting ja hyvin toimi. Tein myös samalla tavalla, eli loin ensin uudet profiilit ja vaihdoin alasvetovalikosta henkilöt paikoilleen.

Vanhojen guestien poistaminen listalta ei onnistu, koska ovat mukana aiemmissa (unsuccesful) requesteissa. Jos vanhojen passitiedot vaihtaa randomeiksi ja sitten luo uudet guestit, ei onnistu edelleenkään. Alkaa keinot loppua, FIFAlle kai pitää laittaa mailia mutta vastannevat sitten ehkä joskus kun jaksavat (jolloin näiden guestien Fan ID:t pitänee hakea paikan päältä). VMP.
Isoveivi

Poissa Poissa


Vastaus #1272 : 19.04.2018 klo 17:15:53

Eli ei onnistu että luot kokonaan uudet guestit ja valitset sitten yksitellen ne lippujen käyttäjiksi ???
FCB

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Euer Hass ist unser Stolz


Vastaus #1273 : 19.04.2018 klo 19:04:55

Eli ei onnistu että luot kokonaan uudet guestit ja valitset sitten yksitellen ne lippujen käyttäjiksi ???

Nope.
acskruf

Poissa Poissa


Vastaus #1274 : 19.04.2018 klo 19:06:08

Ostetaan lippuja!

3.7 Pietariin (3kpl)

Yv

 
Sivuja: 1 ... 50 [51] 52 ... 85
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa