FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
17.08.2018 klo 18:40:39 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter

Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 60 [61] 62 ... 85

Kirjoittaja Aihe: MM-kisat Venäjällä 2018 - Pääsylippukeskustelu  (Luettu 182373 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
SaHaRa1982

Poissa Poissa

Vastaus #1500 : 14.05.2018 klo 21:23:02

Vähän ummikkona kyselen... Onko kenelläkään kokemusta StubHubin kautta ostetuista lipuista? 
Ja kuinka vielä kerkiää mukaan jos nyt hommaa liput tuolta?
« Viimeksi muokattu: 14.05.2018 klo 21:25:07 kirjoittanut SaHaRa1982 »
Sese

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Maajoukkue, Suomifutis, Pukki, Ring

Vastaus #1501 : 14.05.2018 klo 22:04:02

Vaikka lipun johonkin matsiin onnistuisikin vielä hankkimaan, Fan ID:n saaminen Suomeen ajoissa taitaisi jäädä haaveeksi? Ja kyllä, olen todella pahasti myöhässä :D
http://fin.rs.gov.ru/fi/news/23966
"Osoitteemme on Helsinki, 00250 Nordenskiöldinkatu 1. Kortin luovutuspaikaksi mainittava Venäjän tiede- ja kulttuurikeskus Helsingissä"
Eli FAN ID:n noutopaikaksi voi laittaa myös Helsingin.
"List of Rossotrudnichestvo offices available for FAN ID issuance.
Russian Center of Science and Culture in Helsinki, 1 Nordenskiöldinkatu, 00250 Helsinki, Suomi, +35 8465337147"
Oxnek

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, Huuhkajat

Vastaus #1502 : 15.05.2018 klo 01:30:14

Itsellä sama homma kun ensimmäinen FAN ID ei tullut perille. 5 päivää sitten lähetin eikä vielä ole kuulunut vahvistusta että uusi FAN ID olisi lähtenyt matkaan uuteen osoitteeseen. Kai tässä joutuu kohta itsekin soittamaan johonkin.

Ei auta kuin kädet ristissä toivoa että olisivat nyt tuonne supportiin palkanneet jengiä ylitöihin painamaan duunia. Lievästi sanottuna hiukan pilaisi kisafiilistä jos Brasilia - Costa Rica sekä Argentiina - Nigeria jäisi näkemättä siitä syystä että jokin muoviläpyskä ei löydä perille :(

Nyt on varsin mielenkiintoinen tilanne, oisko jollain heittää apua.

Eli tosiaan, nyt se alkuperäinen FAN ID:ni lähetettinkin Maltan postiin, sillä välillä kun ehdin jo tilata uuden FAN ID:n ja pyysin että vanha kuoletetaan. Ilmoitin FAN ID aspaan että älkää kuolettako sitä vanhaa, kaikki ok. Oletin että nyt se tulee postissa pian Maltalle.

Ja nyt, varmaankin siitä johtuen se lähetettin Maltalta takaisin Venäjälle, jossa tälle päivälle on nyt merkattu "Registered" ja "Released by custom house" , eli käytännössä alkupisteessä ollaan.

Mutta nehän varmaankin lähettää sen taas uudelleen suomeen, alkuperäiseen ilmoittamaani osoitteeseen? Viimeksi se ei sinne tullut perille, varmastikin siitä syystä että olen kirjoilla Maltalla.

Eli todennäköisesti nythän se ei taaskaan mene sinne perille? Kannattaako tässä tilanteessa tehdä heti väliaikainen postin/osoitteen muutos tuone suomeen ja toivoa että se FAN ID nyt tulee perille asti suomeen osoitteeseen?

Oisko kellään jotain vinkkejä heittää?
Dexter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Wesley Sneijder

Vastaus #1503 : 15.05.2018 klo 02:28:05

Jonkinlainen ticket droppi tapahtu taas ~1:30. Voin suositella Play Storen 5€ maksavaa Russia TicketAlerttia tjsp (edit: tosin kansainvälisellä foorumilla sai haukkuja että oli näistä alert appeista hitain ja ylivoimasesti nopein oli 80€ maksava äppi, tiedä nyt sitten), hyvin näytti toimivan, satuin vaan oleen töissä.. Kaikki "dropit" vissiin tapahtuneet näin 01-04 Suomen aikaa yöstä. Päivissä nyt ei hirveesti ole ollut logiikkaa, kun ensimmäinen oli Pe-La yönä pari viikkoa sitten, sitten La-Su yönä ja nyt Ma-Ti yönä.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2018 klo 04:26:00 kirjoittanut Dexter »
Huoltra

Poissa Poissa

Vastaus #1504 : 15.05.2018 klo 06:52:42

Nyt on varsin mielenkiintoinen tilanne, oisko jollain heittää apua.

Eli tosiaan, nyt se alkuperäinen FAN ID:ni lähetettinkin Maltan postiin, sillä välillä kun ehdin jo tilata uuden FAN ID:n ja pyysin että vanha kuoletetaan. Ilmoitin FAN ID aspaan että älkää kuolettako sitä vanhaa, kaikki ok. Oletin että nyt se tulee postissa pian Maltalle.

Ja nyt, varmaankin siitä johtuen se lähetettin Maltalta takaisin Venäjälle, jossa tälle päivälle on nyt merkattu "Registered" ja "Released by custom house" , eli käytännössä alkupisteessä ollaan.

Mutta nehän varmaankin lähettää sen taas uudelleen suomeen, alkuperäiseen ilmoittamaani osoitteeseen? Viimeksi se ei sinne tullut perille, varmastikin siitä syystä että olen kirjoilla Maltalla.

Eli todennäköisesti nythän se ei taaskaan mene sinne perille? Kannattaako tässä tilanteessa tehdä heti väliaikainen postin/osoitteen muutos tuone suomeen ja toivoa että se FAN ID nyt tulee perille asti suomeen osoitteeseen?

Oisko kellään jotain vinkkejä heittää?

En tiiä mitä ne sieltä supportista vastais mutta eikö tossa tilanteessa melkein kannattaisi pyytää se elektroninen(tulostettava paperi) ID jolla pääsee maahan ja se pitää käydä sitten vaihtamassa kunnon ID läpyskään ID centerissä? Ite en sen varaan laskisi että Maltalta Venäjälle palannut posti lähtisi ainakaan suomeen päin heti.. tosin, jos teet ID:n muutos pyynnön nyt ja ilmoitat osoitteeksi Suomen osoitteesi niin sen pitäisi keritä ihan hyvin. Huomioi että supportista vastauksen tulo kestää noin viikon ja uuden ID:n saapuminen noin 1-2vk.. :) joten kun sitä muutosta pyytää niin kannattaa kerralla olla kaikki info mitä vaan ne voi tarvita..niistäkin ohjeet oli ID sivulla usein kysytty osiossa.
Infamy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KJK, Maju

Vastaus #1505 : 15.05.2018 klo 11:29:40

Jonkinlainen ticket droppi tapahtu taas ~1:30. Voin suositella Play Storen 5€ maksavaa Russia TicketAlerttia tjsp (edit: tosin kansainvälisellä foorumilla sai haukkuja että oli näistä alert appeista hitain ja ylivoimasesti nopein oli 80€ maksava äppi, tiedä nyt sitten), hyvin näytti toimivan, satuin vaan oleen töissä.. Kaikki "dropit" vissiin tapahtuneet näin 01-04 Suomen aikaa yöstä. Päivissä nyt ei hirveesti ole ollut logiikkaa, kun ensimmäinen oli Pe-La yönä pari viikkoa sitten, sitten La-Su yönä ja nyt Ma-Ti yönä.

Uuh, ilmeisesti tässä kohtaa oli omat resalessa olleet liput menneet kun nyt niiden status on refund pending Ylos
Artyukhin

Poissa Poissa

Vastaus #1506 : 15.05.2018 klo 11:33:13

Uuh, ilmeisesti tässä kohtaa oli omat resalessa olleet liput menneet kun nyt niiden status on refund pending Ylos
juu, joku hommannut ne.
Mihin peleihin myit? :-)
Infamy

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KJK, Maju

Vastaus #1507 : 15.05.2018 klo 11:42:32

juu, joku hommannut ne.
Mihin peleihin myit? :-)

Espanja - Portugali ja Belgia - Panama, molemmat matsit Sotsissa.
einoob

Poissa Poissa

Vastaus #1508 : 15.05.2018 klo 18:16:11

Pari kysymystä / vertaistukivahvistuspyyntöä erittäin helpoksi tehtyä ticket resalea koskien:

1.
Lainaus
" or to send their Tickets via courier back to the FWCTC offices"
Pitääkö vastoin tahtoani vastaanottamani liput todella lähettää kuriiripalvelulla Manchesteriin, vai voiko "via courier" tarkoittaa myös perinteistä postilähetystä?

2.
Lainaus
Proceeds will be provided to the Ticket Purchaser by way of a credit to the Ticket
Purchaser’s payment card or, if the Ticket Purchaser paid for Tickets via bank transfer or
Over-the-Counter
Kun olen maksanut luottokortilla, niin ainoa mahdollisuus on saada kyseiselle kortille 90 % edestä plusmerkkistä numerosarjaa? Siinä tapauksessa ei tarvinne palautuskuoreen laittaa pankkitietodokumentteja.

3.
Lainaus
As part of the resale request process, the Ticket Purchaser must also provide a secondary means for receipt of the resale proceeds (i.e. bank account details).
Mitäs tämä sitten käytännössä tarkoittaa? Nimi ja luottokortin numero ja luottokorttiyhtiön nimi?
E-Lova

Poissa Poissa

Vastaus #1509 : 15.05.2018 klo 21:11:00

Ajattelin että tämän viikon vielä odotan ennen kuin hermostun, ja tänäänhän ne liput saapuivat tännekin Ylos Olispa jo kesäkuu Pallo
ronaldo99

Paikalla Paikalla

Suosikkijoukkue: Manu, PSG, Real Madrid

Vastaus #1510 : 15.05.2018 klo 21:27:46

Ajattelin että tämän viikon vielä odotan ennen kuin hermostun, ja tänäänhän ne liput saapuivat tännekin Ylos Olispa jo kesäkuu Pallo
Tuliko siis ihan postissa vai kuriirilla? Itse en kuullut vielä mistään mitään :(
E-Lova

Poissa Poissa

Vastaus #1511 : 15.05.2018 klo 21:36:57

Tuliko siis ihan postissa vai kuriirilla? Itse en kuullut vielä mistään mitään :(
DHL lähetti tekstarin että nyt olisi tulossa ja linkin toimituksen vaihtamiseksi postista noudettavaksi, jonka käytin koska en viitsinyt ottaa töistä vapaata kytätäkseni kuriiria.
virvelijaba

Poissa Poissa

Vastaus #1512 : 15.05.2018 klo 21:55:51

Minulla olisi kahteen peliin kumpaankin 3 lippua myynnissä, joissa itse olen ostaja ja 2 kaveriani guesteinä. (saimme tuplaliput arvonnasta)
Liput ovat 3 kategorian lippuja ja saapuvat DHL:llä huomenna.

20.6: Portugali - Marokko (Moskova)
22.6: Brasilia - Costa Rica (Pietari), VARATTU

En nyt ihan täysin sisäistänyt ketjusta, että pystyykö kaikki liput laittamaan eteenpäin? Ei ilmeisesti ainakaan virallisesti, koska Fifan sivuilla Guest transfer toimii vain vieraslipuille.

Laittakaahan viestiä, mikäli liput kiinnostavat. Voittoa en niistä tavoittele eli hinta yhteensä 3 lipulle per peli 270 EUR.

Sama kiinostaa minuakin. Sain äsken kaikki hallussani olevat neljä lippua(joihin en itse pääse) myytyä kaverille. En nyt pääse jostain syystä edes tonne my requests sivuille katsomaan, mutta minun(ostajan) nimeähän sinne ei ilmeisesti saa vaihdettua? Jos myyn oman lippunikin, niin pääseekö tämä kaveri nyt silti sillä lipulla peliin jos on oikea Ticket request ID pistetty fan-id hakemukseen? Vaikka siis nimi ei täsmää lipussa eikä tuolla fifan sivuilla olevassa guests kohdassa?
Artyukhin

Poissa Poissa

Vastaus #1513 : 15.05.2018 klo 22:13:05

Sama kiinostaa minuakin. Sain äsken kaikki hallussani olevat neljä lippua(joihin en itse pääse) myytyä kaverille. En nyt pääse jostain syystä edes tonne my requests sivuille katsomaan, mutta minun(ostajan) nimeähän sinne ei ilmeisesti saa vaihdettua? Jos myyn oman lippunikin, niin pääseekö tämä kaveri nyt silti sillä lipulla peliin jos on oikea Ticket request ID pistetty fan-id hakemukseen? Vaikka siis nimi ei täsmää lipussa eikä tuolla fifan sivuilla olevassa guests kohdassa?
Pääsee. Samalla ticket request koodilla hakee vaan FAN-ID:n.
Taksipepe

Poissa Poissa

Vastaus #1514 : 15.05.2018 klo 22:23:35

Miten fan id:n kanssa? Tilasin myös viagogon kautta, mutta en ole vielä saanut lippuja. Jos liput tulee niin miten fan id:tä haetaan? Oon ihan noviisi näissä..😯
Ainoa totuus

Poissa Poissa

Vastaus #1515 : 15.05.2018 klo 22:39:03

DHL lähetti tekstarin että nyt olisi tulossa ja linkin toimituksen vaihtamiseksi postista noudettavaksi, jonka käytin koska en viitsinyt ottaa töistä vapaata kytätäkseni kuriiria.

Täällä DHL kusi koko homman ainakin tänään. Vaihdoin eilen toimituksesta pakettiautomaatista noutoon, mutta tänään minulle ilmoitettiin, että kaikki pakettiautomaatit ovat täynnä ja nouto vaihdetaan takaisin toimitukseksi klo 17-21. Lopulta ei sitten ketään näkynyt tuolla aikavälillä kotiovellani, ja nyt seurantaan on ilmestynyt merkintä toimituksen epäonnistumisesta klo 19. Kova on ilmeisesti yritys ollut, kun vietin tuon koko nelituntisen kotonani.
Huoltra

Poissa Poissa

Vastaus #1516 : 16.05.2018 klo 07:48:54

Melko jännää.. uusi ID on postissa tulossa ja suomen tullissa odottelee. No sain myös linkin jolla saisin elektronisen ID:n ladattua. Saiko muut elektronista ID linkkiä? Eli siis varmaan pelaavat varman päälle baruskeissa ja laittaa molemmat :)
Velmu

Paikalla Paikalla

Vastaus #1517 : 16.05.2018 klo 08:16:32

Melko jännää.. uusi ID on postissa tulossa ja suomen tullissa odottelee. No sain myös linkin jolla saisin elektronisen ID:n ladattua. Saiko muut elektronista ID linkkiä? Eli siis varmaan pelaavat varman päälle baruskeissa ja laittaa molemmat :)
Joo, yöllä tuli sähköisen ID:n linkit parin kaverin ID:lle, jotka seurannan mukaan eilen saapuneet paikalliseen postitoimipaikkaan noudettavaksi.
Taksipepe

Poissa Poissa

Vastaus #1518 : 16.05.2018 klo 08:28:56

Nonni.. jännitys ja epäusko ainakin osittain ohi.. sain meinaa eilen Viagogolta ostamat liput käteeni!! Brassit Costa Rica otteluun.. eli ei se viagogo aina paska ole paitsi hintojen suhteen.. kaiken huippuna oli se että liput piti olla Cat3 mutta olikin Cat2.. toki nimet lipuissa on jonkun sakemannin mutta tollahan nyt ei ole mitään väliä. Nyt kun sais vielä se uusilla tiedoilla olevan ID:n :D

Milloin olit tilannut viagogolta? Itse tilasin tammikuussa eikä vielä mitään kuulunut.. Miten FAN ID:n kanssa? Kyselen kun olen ekaa kertaa liikkeellä näissä jutuissa.
Huoltra

Poissa Poissa

Vastaus #1519 : 16.05.2018 klo 10:41:44

Milloin olit tilannut viagogolta? Itse tilasin tammikuussa eikä vielä mitään kuulunut.. Miten FAN ID:n kanssa? Kyselen kun olen ekaa kertaa liikkeellä näissä jutuissa.

Liput hommattiin joulukuussa muistaakseni. Liput oli saksassa ja sieltä ne suomeen UPS:llä tuli. ID:t hommasin varuilta forkalta hommaamilla lipuilla. En ole kokeillut saisinko edelleen ID:t noilla viagogolta saaduilla lipuilla mutta uskallan melkein sanoa että ID:n hankinta onnistuu niilläkin.
Viagogon kauttahan tuo vähän jännitti mutta heppu joka ne myi oli laittanut ihan omat tietonsa pakettiin jossa nuo liput saapui ja pyysi ihan ottamaan yhteyttä kun liput olen saanut. Näin ollen homma ainakin minun kohdalla toimi oikein hienosti vaikka jännittihän se toki että miten lippujen käy.
Viagogo laittaa sinulle suoraan viestiä sähköpostitse kun liput on postitettu ja seurantakoodin samaan syssyyn. Eli sitä omaa viagogo sivua ei tarvitse ns. tuijottaa.
Dexter

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Wesley Sneijder

Vastaus #1520 : 16.05.2018 klo 13:34:26

Laittakaas mulle vielä joku extrahyvä tarjous yhdestä Iran - Marokko (cat2 tai cat3) lipusta, ellen nyt vielä yhtä hommaa FIFA:n resale portaalista, niin kaverikin pääsee vielä mukaan.

Venäjä - Egypti (cat2 tai cat3) peliin olisi kans kahdelle lipulle vielä kysyntää täällä.

Extraplussat jos pystyy vielä nimet ja tiedot muuttamaan lippuun/lippuihin.
« Viimeksi muokattu: 17.05.2018 klo 04:12:54 kirjoittanut Dexter »
Kulttuurilasagne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Endnu ukendt

Vastaus #1521 : 16.05.2018 klo 13:53:39

Eka lippu kädessä (1F-2E)! Oliko jotain tietoa että mistä vois tsekata ton istumapaikan sijainnin? Pietarin stadioni kiinnostaa itseäni mutta muita varmaan myös muut.
Jalitsumies

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Nigel Winterburnin munat ja pekoni

Vastaus #1522 : 16.05.2018 klo 14:09:50

Eka lippu kädessä (1F-2E)! Oliko jotain tietoa että mistä vois tsekata ton istumapaikan sijainnin? Pietarin stadioni kiinnostaa itseäni mutta muita varmaan myös muut.
https://arena.fc-zenit.ru

Löytyiskö tästä?
Kulttuurilasagne

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Endnu ukendt

Vastaus #1523 : 16.05.2018 klo 15:47:08

https://arena.fc-zenit.ru

Löytyiskö tästä?
Kiitos! Löyty. Kaarteessahan tää CAT1 paikka sit on. No en perkele valita!
JiipeeB

Poissa Poissa

Vastaus #1524 : 16.05.2018 klo 18:07:39

Hei,

OSTAN 2 LIPPUA PIETARIN PELIIN.

Ostan kaksi pilettiä johonkin Pietarissa olevaan MM-kisa peliin.

Kaupat onnistuu PK-seudulla kasvotusten tai sitten postitse. Nopeat kaupat etusijalla!

Tarjoa: 0449704018

Sivuja: 1 ... 60 [61] 62 ... 85

Siirry: