FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
25.04.2024 klo 03:24:10 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Kirjoittaja Aihe: Vuoden Turhin Foorumilainen² 2017 Gaala  (Luettu 35582 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kokistuoppi

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: #HindenburgtheOligarchy


Vastaus #75 : 04.01.2018 klo 15:59:55

.. itse olin muistavinani, että Satraappi olisi voittovuonnaan 2012 yltänyt kuin yltänytkin tuplaan vieden samana vuonna molemmat potit, mutta eipä tuo niin mennytkään. Sen sijaan tuona vuonna julkistettiin poikkeuksellisesti aivan uudenlaisia tuloslistoja, kuten "ultimaattinen foorumisti" ja "nettofoorumisti", joten sanomattakin on selvää, että Satraappi oli ensinmainitulla listalla Mo Farahin kaltainen pinkoja ja miinusäänten jälkeen tippunut kakkospallille.

Aiemminhan kyynisyydessään ja häpeilemättömässä opportunistisuudessaan lyömätön Satris hyödynsi machiavellimaisesti foorumia, kirjoittaen sentään futiksesta - vaikkakin vain foorumin ulkopuolella - mutta nykyään mies on puhtaasti asialinjalla.

Sekavin vaihe taitaa olla takanapäin, mikä on toki hienoa.
Kyseenalaistaja

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tottenham Hotspur, FC Kontu


Vastaus #76 : 04.01.2018 klo 16:11:14

Ääniä tuli kahdelta nikiltä: sittemmin bännätyltä Kompaktipaketilta (yhyy, menin sanomaan ilkeästi Chelseasta) ja forumin Johtavalta Esteetikolta Ylos

Tänä vuonna tavoite on kymmenen parhaan joukkoon pääsy.
Molo Toure

Poissa Poissa


Vastaus #77 : 04.01.2018 klo 16:25:02

Yllättävän vähän tuli ääniä tässä gaalassa vaikka tuli varsinkin syksyllä avauduttua varmaan vähän asiattomasti erinäisissä topikeissa. Joku oli kuitenkin tuosta vittuuntunut ja laittanut kahdeksan ääntä tulemaan. No, kukapa ei välillä herättäisi tunteita myös negatiiviseen suuntaan.
Pink Indian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bijela ST.


Vastaus #78 : 05.01.2018 klo 05:20:17

Kiitos ihanat, tyoni on tehty. Voin vetaytya joko Sant Celonin rauhaan tai jakaa lisaa tuon ranskattaren sulouksia.
Wissi

Poissa Poissa


Vastaus #79 : 05.01.2018 klo 07:02:53

14p, kaksi äänestäjää. Ilmeisesti ihan hirveän monen hermoille ei meikäläisen spämmäilyillä loppujen lopuksi käydä. :) Neljä pistettä tuli heinäkuussa forkalle liittynneeltä ja joulukuun aikana kuiluun lentäneeltä nimimerkiltä. Loput kymmenen pistettä napsahtikin plakkariin Kulttuuri-Arilta, jonka varpaille mitä ilmeisimmin olen astunut pahan päiväisesti. Onko se sitten nuo SKN-kisat, jotka vievät Arin omalta performanssilta elintilaa ja pistävät harmittamaan vai joku muu syy.

Sait kuitenkin kunnian olla ainoa nimeltä mainittu, kun turhimmaksi foorumilaiseksi äänestämäsi Catweazle listasi syitään jättää FF2. Tuo on jo kova saavutus, vaikka olisitkin vain viimeinen korsi pitkään kertyneessä keossa, sillä käsittääkseni ko. foorumisti ei ollut ihan junnuimmasta, tai kevyimmästä päästä, jos katsotaan forum-ikää ja tuotettua sisältöä.
13ergkamp

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Slavia Sofia


Vastaus #80 : 05.01.2018 klo 08:57:55

14p, kaksi äänestäjää. Ilmeisesti ihan hirveän monen hermoille ei meikäläisen spämmäilyillä loppujen lopuksi käydä. :)

Eiköhän valtaväestö pidättäydy äänestämästä näissä pahaa oloa tursuavissa hassutteluissa...
calciopoli

Poissa Poissa


Vastaus #81 : 05.01.2018 klo 15:38:21

Ei varmaan voisi turhin foorumilainen -titteli mennä oikeampaan osoitteeseen.
Beth

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #82 : 05.01.2018 klo 16:22:14

Eiköhän valtaväestö pidättäydy äänestämästä näissä pahaa oloa tursuavissa hassutteluissa...

Eiköhän sitä itse kukin saisi tosiaan enemmän pisteitä, mikäli äänestysaktiivisuus olisi korkeammalla.

Sait kuitenkin kunnian olla ainoa nimeltä mainittu, kun turhimmaksi foorumilaiseksi äänestämäsi Catweazle listasi syitään jättää FF2. Tuo on jo kova saavutus, vaikka olisitkin vain viimeinen korsi pitkään kertyneessä keossa, sillä käsittääkseni ko. foorumisti ei ollut ihan junnuimmasta, tai kevyimmästä päästä, jos katsotaan forum-ikää ja tuotettua sisältöä.

Tämä olikin mennyt ohi, koska en puhu sanaakaan saksaa. Hieno ja dramaattinen lähtö herralta, joka juuri hetki sitten puki ylleni marttyyrin viittaa. Suosittelen etsimään ongelmia peilistä, mikäli forkan suurimpiin ongelmiin kuuluu jo lakkautettu hyvän tahdon kilpailu tai sitä järjestänyt tuhansia ja taas tuhansia futisaiheisia viestejä kirjoittanut nimimerkki.

Hyvää jatkoa, jos ei oma riitä.
Pie-O-My

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Dirty Qwerty


Vastaus #83 : 05.01.2018 klo 16:38:16

Tulin vain katsomaan minkälaisella äänivyöryllä nimimerkki Erityistapaus voitti tämän. Yllätyin.
TZagallo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Eilen, tänään, huomenna


Vastaus #84 : 05.01.2018 klo 17:10:15

Ei yhtään ääntä tässä gaalassa, joka on vähän yllättävää, kun olin kuitenkin viikon bännissäkin viime vuonna.
Tai ehkä juuri siitä syystä. ;)
Yeah

Poissa Poissa


Vastaus #85 : 05.01.2018 klo 21:29:29

Koska olen huumorintajuton ja jäyhä, jätin hyväksymättä kolme viimeisintä viestiä, koska tulivat tämän vuoden puolella.

Uittu! :(
Huupponen
2017

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tonttilan Super -91


Vastaus #86 : 05.01.2018 klo 23:27:44

Ehdin jo riemastumaan että olin saanut täyden kympin joltain. Mutta tässähän hyväksyttiin itsensä äänestäminen.
Pink Indian

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Bijela ST.


Vastaus #87 : 05.01.2018 klo 23:33:32

Ehdin jo riemastumaan että olin saanut täyden kympin joltain. Mutta tässähän hyväksyttiin itsensä äänestäminen.

No vittu kun aiemmin ei kerrottu.
Glamour Tits

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Ilves


Vastaus #88 : 06.01.2018 klo 03:42:07

Eiköhän valtaväestö pidättäydy äänestämästä näissä pahaa oloa tursuavissa hassutteluissa...
Juu, itse tein listan tähän äänestykseen jo kesällä, mutta ylipäänsä tällainen äänestys aiheuttaa vain turhaa mielipahaa, joten miksi suotta lietsoa huonoa ilmapiiriä? Kiitos kuitenkin nimim. SoSille kymmenestä pisteestäni, en todellakaan muista milloin oon mielensä pahoittanut, mutta lesboksi haukkuminen perustellessa on tietenkin 5/5 Ylos

 
Sivuja: 1 ... 3 [4]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa