Samson
Poissa
Suosikkijoukkue: HJK, New England Patriots
|
|
Vastaus #450 : 24.09.2020 klo 19:29:29 |
|
Ulos. Ja moni muukin. Peltsi voi jäädä, muuten lipuntarkastajia myöten kaikki ulos.
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.09.2020 klo 19:33:39 kirjoittanut Samson »
|
|
|
|
|
sonny burnett
Poissa
Suosikkijoukkue: Raimon bisnekset
|
|
Vastaus #451 : 24.09.2020 klo 19:30:33 |
|
Hiuksista vittuun tällainen sankari kuluttamasta Suomen kovimpia resursseja, vaikken Klubi-fani olekaan.
|
|
|
|
Gunvald Larsson
Poissa
|
|
Vastaus #452 : 24.09.2020 klo 19:39:42 |
|
Kaksi sanaa, Simo Valakari.
|
|
|
|
Pub
Poissa
|
|
Vastaus #453 : 24.09.2020 klo 19:39:44 |
|
Paljonko tästä velhosta maksettiin RoPSille? Jollain lukemia?
|
|
|
|
PG
Poissa
Suosikkijoukkue: Dynaaminen taitotasoylivoima pienessä tilassa
|
|
Vastaus #454 : 24.09.2020 klo 19:40:36 |
|
Kaksi sanaa, Simo Valakari.
Eiköhän nyt vihdoin olisi aika tuoda ulkomailta ihan kunnon ammattilainen, eikä vain aina näitä ihan ookoosti landella painaneita. Mursusta asti kaikki on ollut paskaa, vaikka Mursunkin aika oli melko paskaa.
|
|
|
|
muumi
Poissa
Suosikkijoukkue: minä en nettikiusaa
|
|
Vastaus #455 : 24.09.2020 klo 19:42:06 |
|
Ei oo menny Tonilla ihan nappiin, mutta en kyllä ymmärrä miten voi miestä TPS-matsista syyttää. Kavereilla paikat laittaa sellaiset 10 maalia, mutta ei maistu. Jossain muualla vika.
Mä en tiedä onko tämä joku rapala, kun katsoo viestin lähettäjää, mutta samaa mieltä.
|
|
|
|
pekkinator
Poissa
|
|
Vastaus #456 : 24.09.2020 klo 19:45:17 |
|
Tosi paljon. Muistaakseni 150k.
|
|
|
|
Ave Roy!
Poissa
|
|
Vastaus #457 : 24.09.2020 klo 19:45:23 |
|
Eiköhän nyt vihdoin olisi aika tuoda ulkomailta ihan kunnon ammattilainen, eikä vain aina näitä ihan ookoosti landella painaneita. Mursusta asti kaikki on ollut paskaa, vaikka Mursunkin aika oli melko paskaa.
Onhan Mursun pois potkiminen neljän peräkkäisen mestaruuden jälkeen Klubin organisaation suurin virhe 2010-luvulla. Seuraavaksi suurimmat virheet ovat eittämättä Sikun ja Koskelan palkkaamiset.
|
|
|
|
Dohle
Poissa
|
|
Vastaus #458 : 24.09.2020 klo 19:45:52 |
|
Mä en tiedä onko tämä joku rapala, kun katsoo viestin lähettäjää, mutta samaa mieltä.
Ei ollut. Lupasin tässä topikissa olla kitisemättä Koskelasta ja se pitää. Ei voi kaikkea laittaa valmentajan niskaan, jos pelaajat ei tee avopaikoista. Henkinen valmennus näyttää ainakin tällä hetkellä olevan se kritiikin kohde, mutta katsellaan sitten kauden lopussa.
|
|
|
|
Triangelikostaja
Poissa
|
|
Vastaus #459 : 24.09.2020 klo 19:47:28 |
|
Menestyvät joukkueet tarvitsevat aina myös johtavia pelaajia kentälle, ei valmentaja voi loputtomasti vaikuttaa asioihin.
|
|
|
|
Ave Roy!
Poissa
|
|
Vastaus #460 : 24.09.2020 klo 19:54:11 |
|
Menestyvät joukkueet tarvitsevat aina myös johtavia pelaajia kentälle, ei valmentaja voi loputtomasti vaikuttaa asioihin.
Kaiketi päävalmentaja on osaltaan vastuussa tällaisten pelaajien hankinnasta. Mahdollisista kaivatuista johtavista hankinnoista Antonio Reguero oli penkillä 90 min vai Markus Halsti 45 min.
|
|
|
|
Hunaja
Poissa
Suosikkijoukkue: Barbara Pravi, Elli Haloo & Dorothea Wierer <3
|
|
Vastaus #461 : 24.09.2020 klo 19:55:59 |
|
Kaiketi päävalmentaja on osaltaan vastuussa tällaisten pelaajien hankinnasta. Mahdollisista kaivatuista johtavista hankinnoista Antonio Reguero oli penkillä 90 min vai Markus Halsti 45 min.
Ei muuta kuin Halstille kausaria avaukseen!
|
|
|
|
Sheriffi8
Poissa
Suosikkijoukkue: \o/ _o_ HUUUUUU HUUUUUU _o_ \o/
|
|
Vastaus #462 : 24.09.2020 klo 20:06:57 |
|
Tässähän tämä. Saksasta tai Hollanista joku nuori tiimi näyttämään kyntensä. Konsulttiapua tarjoaa varmasti Lasse Kallio. Joku Klubissa tökkii, sillä siellä sähläisi tällä hetkellä vaikka Jeesus Nasaretilainen, jos sillä olisi Suomen passi. Organisaatiota tulee nyt pöyhiä.
|
|
|
|
leeremick26
Poissa
Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes
|
|
Vastaus #463 : 24.09.2020 klo 20:11:22 |
|
Korjatkoon joku jos olen väärässä, mutta Valakari tuntuu sellaiselta valmentajalta, joka ei pelkää huutaa pelaajille paskojen suoritusten jälkeen. Nyt tuolla pelaajat surffaavat vailla pelkoa penkityksestä ja palkka juoksee (tune: Lingman), ja ainakin oman fiiliksen mukaan (joka voi toki olla sekin väärä) Koskela tsemppaa pelaajia hei tosi kovaa. Tuo paskasakki kaipaa raippaa ja kuria, ei ruotsalaista naminamia.
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
|
Vastaus #464 : 24.09.2020 klo 20:16:50 |
|
Korjatkoon joku jos olen väärässä, mutta Valakari tuntuu sellaiselta valmentajalta, joka ei pelkää huutaa pelaajille paskojen suoritusten jälkeen.
Nyt tuolla pelaajat surffaavat vailla pelkoa penkityksestä ja palkka juoksee (tune: Lingman), ja ainakin oman fiiliksen mukaan (joka voi toki olla sekin väärä) Koskela tsemppaa pelaajia hei tosi kovaa.
Tuo paskasakki kaipaa raippaa ja kuria, ei ruotsalaista naminamia.
En tiedä kaivataanko tuota valmentajalta, mutta pelaajistosta tuota ainakin puuttuu. Siinä on se iso virhe joukkuetta kasatessa, jota nykyklubissa ei ymmärretä. Joskus voidaan antaa paljonkin tasoitusta pelitadoissa, jos pääkoppa on kunnossa ja on valmis ottamaan roolia kentällä.
|
|
|
|
Lipunmyyjä
Poissa
|
|
Vastaus #465 : 24.09.2020 klo 20:19:10 |
|
Tuo paskasakki kaipaa raippaa ja kuria, ei ruotsalaista naminamia.
Tämä. Ei yksittäisen matsin maalipaikoissa sössimistä voi todellakaan valmentajan niskaan kaataa, mutta tässä on nyt vuosi katseltu tason heittelyä matsin sisällä ja matsista toiseen, aktiivisen pelin loppumista tasoitus- tai johtomaalin jälkeen sekä yleistä housuunpaskomista. Paljon on hyvääkin, korkeaa, aktiivista prässiä, suunnanmuutospeliä yms. Banasta on tultu eteenpäin. Mutta ei se nyt kuitenkaan seiso.
|
|
|
|
|
eepahh
Poissa
Suosikkijoukkue: 1907
|
|
Vastaus #467 : 24.09.2020 klo 20:21:47 |
|
En tiedä kaivataanko tuota valmentajalta, mutta pelaajistosta tuota ainakin puuttuu. Siinä on se iso virhe joukkuetta kasatessa, jota nykyklubissa ei ymmärretä. Joskus voidaan antaa paljonkin tasoitusta pelitadoissa, jos pääkoppa on kunnossa ja on valmis ottamaan roolia kentällä.
Kuka muu nuo herättää ja vaadi lisää ellei valmentaja? Tuskin Ägä on tätäkään joukkuetta mielivaltaisesti koonnut, pitäisikö nostaa budu 5krt. vs. kilpailijat ja olisi oikeus vaatia tuloksia Saatana.
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
|
Vastaus #468 : 24.09.2020 klo 20:24:56 |
|
Kuka muu nuo herättää ja vaadi lisää ellei valmentaja? Tuskin Ägä on tätäkään joukkuetta mielivaltaisesti koonnut, pitäisikö nostaa budu 5krt. vs. kilpailijat ja olisi oikeus vaatia tuloksia Saatana.
No joukkue herättää itse itseään, valmentaja siinä tekee osuutensa ja pelaajat osuutensa. Nyt pelaajat vaikuttaa kusevan oman osuutensa, kun puoliaikojen alussa ollaan parhaimmillaan ja viimeisillä minuuteilla sössitään. Ei varmasti ole Ägä mielivaltaisesti koonnut eikä Koskelakaan? Väärässä ovat kaikki siellä tai jos joku on oikeassa niin sitä ei uskota.Vuosiahan tämä on sama ongelma ollut.
|
|
|
|
Samson
Poissa
|
|
Vastaus #469 : 24.09.2020 klo 20:30:04 |
|
Ei oo menny Tonilla ihan nappiin, mutta en kyllä ymmärrä miten voi miestä TPS-matsista syyttää. Kavereilla paikat laittaa sellaiset 10 maalia, mutta ei maistu. Jossain muualla vika.
Yksittäisessä ottelussa maalipaikkojen hassaaminen menee pelaajien piikkiin, kun sama paska jatkuu läpi kauden, on kyse valmennuksessa olevista ongelmista.
|
|
|
|
muumi
Poissa
|
|
Vastaus #470 : 24.09.2020 klo 20:34:09 |
|
Yksittäisessä ottelussa maalipaikkojen hassaaminen menee pelaajien piikkiin, kun sama paska jatkuu läpi kauden, on kyse valmennuksessa olevista ongelmista.
Eikö se valmentaja silloin edelleen tee tärkeimmän hommansa oikein, eli on opettanut joukkueelle pelitavan, joka tuottaa ison määrän maalipaikkoja ottelusta toiseen? Etenkin, kun ne paikat vielä tulee hyökkääjille, jotka pitkälti saavat keskittyä maalintekoon.
|
|
|
|
Kosmoksen Härkä
Poissa
Suosikkijoukkue: Ennakollinen näkemys ja alustava tieto
|
|
Vastaus #471 : 24.09.2020 klo 20:34:58 |
|
Saisko videomiehen dumpattua vaikka U21:n puikkoihin tai vaihtoehtoisesti kannattanee palata lakiopintojen pariin, valmennusurasta tuskin kovin hääppöistä tulee.
Ongelmakohtia: pulustuksen organisointi, maalivahtisekoilu, Lingmanin kausari avaukseen, yleinen paskuus, ...
|
|
|
|
Lipunmyyjä
Poissa
|
|
Vastaus #472 : 24.09.2020 klo 20:37:40 |
|
Eikö se valmentaja silloin edelleen tee tärkeimmän hommansa oikein, eli on opettanut joukkueelle pelitavan, joka tuottaa ison määrän maalipaikkoja ottelusta toiseen? Etenkin, kun ne paikat vielä tulee hyökkääjille, jotka pitkälti saavat keskittyä maalintekoon.
Valmentaja näyttää lähinnä opettaneen joukkueensa paskomaan housuun.
|
|
|
|
Samson
Poissa
|
|
Vastaus #473 : 24.09.2020 klo 20:40:14 |
|
Ei ainakaan tämä valmentaja, joka on opettanut joukkueensa häviämään johtoaseman. Ja ei, pelkkä maalipaikoille pääsy ei riitä, myös itse maalintekoa pitää harjoitella. Jos et minua usko, voit kysyä vaikka Forcelta twitterissä minkä verran esim Bundesligassa ja Valioliigassa harjoitellaan maalintekoa treeneissä.
|
|
|
|
leeremick26
Poissa
Suosikkijoukkue: Riley Star, Hannah Hayes
|
|
Vastaus #474 : 24.09.2020 klo 20:40:34 |
|
Tämä.
Ei yksittäisen matsin maalipaikoissa sössimistä voi todellakaan valmentajan niskaan kaataa, mutta tässä on nyt vuosi katseltu tason heittelyä matsin sisällä ja matsista toiseen, aktiivisen pelin loppumista tasoitus- tai johtomaalin jälkeen sekä yleistä housuunpaskomista.
Paljon on hyvääkin, korkeaa, aktiivista prässiä, suunnanmuutospeliä yms. Banasta on tultu eteenpäin. Mutta ei se nyt kuitenkaan seiso.
Tarkennetaan nyt vielä, että mä oon tosiaan 43-vuotias keski-ikäinen mies, joka vain katsoo jalkapalloa, ei valmenna millään tasolla enkä todellakaan kuvittele tietäväni mitään. Mua vaan kiinnostaa, mihin esimerkiksi nuo "vitusti pakkeja pelin vikalla 10 minuutilla eikä kehissä ole ketään joka voisi pitää palloa ja sen kautta rauhoittaa peliä" -taktiikka perustuu. Mä en yksinkertaisesti näe, että se toimisi, ja haluaisin kuulla jonkun toimittajan kuumottavan Koskelaa siitä, miksi se ei toimi/miksi Koskela siltä nää vaihdot aina tekee. Tai jos ne Koskelan mielestä toimii, niin mitä cannabis sativan lajiketta se polttaa ja mistä sitä voi ostaa.
|
|
|
|
|
|