FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
23.04.2024 klo 11:26:31 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Facebook & Twitter
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 ... 10 [11]
 
Kirjoittaja Aihe: VPS - HJK | su 29.4. klo. 17:00 | Elisa stadion | Ruutu+  (Luettu 18335 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pelle-Wermanni

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Vaasan Palloseura


Vastaus #250 : 01.05.2018 klo 10:47:01

Mutta eipä siinä. Ei välttämättä olisi kannattanut repiä boksissa vastustajaa kaulasta(?), oli se sitten kuinka vähäistä tahansa. Nevalaiset, Munukat ja Mäkiset vislaa pilkun näistä aina kun heillä on "minä haluan näyttää olevani kentän kuningas" - päivä.

Ja etenkin Klubia vastaan, kun Lehkosuon Klubi tarvitsee apuja heikompiakin jengejä vastaan, toisin kuin se vanha ja ylivoimainen Klubi, jolle ei vihelletty rankkareita ikinä :)
ginikettu

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK (BJK)


Vastaus #251 : 01.05.2018 klo 10:54:15

Ja etenkin Klubia vastaan, kun Lehkosuon Klubi tarvitsee apuja heikompiakin jengejä vastaan, toisin kuin se vanha ja ylivoimainen Klubi, jolle ei vihelletty rankkareita ikinä :)
Niin. Tuosta olisi kiva tietää että miten tuomarit itse perustelivat tuota linjaa. Lähes kaikissa matseissa oli tilanteita jotka olisivat olleet joko päivänselviä pilkkuja tai ainakin mahdollisia. Niistä ei vaan tullut mitään reiluun pariin kauteen.

Sanoisin että livenä ennen vihellystä ehdin huomata että siinä estettiin (mutta vastaavia menee läpi jatkuvasti - havenaar olisi saanut aika monta pilkkua) mutta olihan se yllätys tuomio silti.
Epeli

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Runkkaan Lupille


Vastaus #252 : 01.05.2018 klo 11:13:03

Noin kymmenen metrin päästä nähtynä oli tilanne mun mielestä vähän kiikun kaakun. Kaulaote, löysäkin, alueella oli tietysti paha virhe, mutta aika helpostihan joulupukki kaatui.

Nähdäkseni päätuomari arpoi hetken, viheltääkö vai ei, ja linjamies taisi avittaa päätöstä.
Capoeira

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Suomifutis


Vastaus #253 : 06.05.2018 klo 15:04:29

Niin. Tuosta olisi kiva tietää että miten tuomarit itse perustelivat tuota linjaa. Lähes kaikissa matseissa oli tilanteita jotka olisivat olleet joko päivänselviä pilkkuja tai ainakin mahdollisia. Niistä ei vaan tullut mitään reiluun pariin kauteen.

:D

 
Sivuja: 1 ... 10 [11]
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa