FutisForum2 - JalkapalloFutisForum2 - Jalkapallo
19.04.2024 klo 04:35:00 *
Tervetuloa, Vieras. Haluatko rekisteröityä?
Aktivointiviesti saamatta? Unohtuiko salasana?

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Uutiset: Foorumi aukeaa nopeasti osoitteella ff2.fi!
 
Yhteys ylläpitoon: ff2 ät futisforum2 piste org

Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 12
 
Kirjoittaja Aihe: Rasmus Karjalainen - Kliininen viimeistelijä  (Luettu 126819 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #50 : 26.05.2018 klo 19:17:11

Mikäs on nykyinen seuraennätys?

KuPS:n yhden kauden maaliennätys Veikkausliigassa on 14 maalia, Salami tehtaili tuon toissa kaudella. Tuota ennen piikkipaikan jakoivat 12 liigaosumalla Venäläinen (2013) ja Sampo (2001).
« Viimeksi muokattu: 26.05.2018 klo 19:19:45 kirjoittanut Härison »
armandos

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Huuhkajat


Vastaus #51 : 26.05.2018 klo 19:22:41

Myös ennen Veikkausliigaa oleva seuraennätys on Karjalaisella saavutettavissa:
Markku Hyvärinen 16 maalia vuonna 1966.
Olavi Rissanen 16 maalia vuonna 1971.
Kader

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, KalPa, DFB-Team, VfB, BvB


Vastaus #52 : 27.05.2018 klo 11:21:17

Johonkin vitun Klubiin siirtyminen olisi uralla takapakkia. Esim vaikka Djurgårdeniin ja Genkiiin Omar Colleyn jalanjäljissä. Kuulin eilen huhuja että Colley olisi siirtymässä Italiaan 6milj eurolla ja siitä provikat KuPSille. Toki voihan Rasse siirtyä suoraankin Serie A:han ja KuPS saisi paljon enemmän. :)
Hiiritin

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK


Vastaus #53 : 27.05.2018 klo 18:52:20

Johonkin vitun Klubiin siirtyminen olisi uralla takapakkia. Esim vaikka Djurgårdeniin ja Genkiiin Omar Colleyn jalanjäljissä. Kuulin eilen huhuja että Colley olisi siirtymässä Italiaan 6milj eurolla ja siitä provikat KuPSille. Toki voihan Rasse siirtyä suoraankin Serie A:han ja KuPS saisi paljon enemmän. :)

Jaa, että parempaan joukkueeseen siirtyminen liigan sisällä olisi takapakkia? Näkökulma kai tuokin.
Magus

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS


Vastaus #54 : 27.05.2018 klo 19:00:14

Tottahan toki HJK:hon siirtyminen olisi jonkinlainen parannus, muttei varmasti Rassen uran kannalta järkevä vaihtoehto. Ylimääräinen vuosi Banapalloa hidastaisi kehitystä varmasti verrattuna siirtoon esim. Ruotsiin tai Keski-Euroopan alempiin sarjoihin.
Eemeli Rummukainen

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS


Vastaus #55 : 27.05.2018 klo 19:19:23

Jaa, että parempaan joukkueeseen siirtyminen liigan sisällä olisi takapakkia? Näkökulma kai tuokin.

Joo, Valencicin jalanjäljissä kesken kauden Lupiin. Olisi kannattanut hankkia jo kesken viime kauden.
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #56 : 28.05.2018 klo 12:09:05

MAAJOUKKUEESEEN!

Sieltähän se kutsu pamahti Ylos

mooses pessi

Poissa Poissa


Vastaus #57 : 28.05.2018 klo 12:16:07

Onnittelut Rasselle maajoukkuevalinnasta!


Jaa, että parempaan joukkueeseen siirtyminen liigan sisällä olisi takapakkia? Näkökulma kai tuokin.

Ei tosiaankaan takapakkia, mutta ehkä liian pieni askel eteenpäin.
gv39

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Tuomarit ja kyläjoukkueet ml. Kups


Vastaus #58 : 28.05.2018 klo 12:41:55

Onnittelut Rasselle maajoukkuevalinnasta!


Ei tosiaankaan takapakkia, mutta ehkä liian pieni askel eteenpäin.
Klubin penkki tunnetusti kehittää pelaajaa seuraavalle tasolle.
JSa

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS SuPa-52


Vastaus #59 : 28.05.2018 klo 14:13:26

Onhan se hienoa KuPS pelaaja maajoukkueeseen. Onhan heitäkin toki ollut aiemminkin,mutta onko yhtä aikaa eri joukkueissa tai samaan aikaan kentällä.
Ainakin muistan Olavi Rissasen  tv-ottelu Vaasassa 16.7.1972  Suomi- Neuvostoliitto .Rissanen tasoitti Ari Mäkysen antamasta kulmapotkusta päällä 1-1 ystävyysottelu taisi olla.
Tilastonikkarit nyt töihin. .
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #60 : 28.05.2018 klo 15:22:46

Klubin penkki tunnetusti kehittää pelaajaa seuraavalle tasolle.

Sinänsähän tätä keskustelua on tällä hetkellä ihan turha käydä, kun ei niillä oo niin paljoo rahhoo, että Rasse Hesaan liikahtaisi.

Karjalaisen maajoukkuevalinta Ylen Teksti-TV:n etusivulla. Lutuuria.



Siellä se seisoo.
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #61 : 28.05.2018 klo 18:33:27

Suomalainen jalkapalloilu on saanut uuden kovan luokan maalitykin, joka lähtee itsevarmana ottamaan paikkansa Huuhkajista: "Tiedän tasan tarkkaan, kuinka paljon pystyn tekemään maaleja"
Tony

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS


Vastaus #62 : 31.05.2018 klo 15:43:11

Veikkausliigan kuukauden pelaajan titteli odotetusti Rassen nimiin. Ylos

Yhdeksän maalia kuudessa ottelussa viimeistellyt maajoukkuedebytantti Veikkausliigan kuukauden pelaajaksi
Pub

Poissa Poissa


Vastaus #63 : 31.05.2018 klo 16:18:02

 Mahtaa siellä Klupissa Äkä miettiä että mikä meni pieleen, no otettiin sentään  c-luokan faarao.
BlyzR
Vastaus #64 : 31.05.2018 klo 19:05:53

Mahtaa siellä Klupissa Äkä miettiä että mikä meni pieleen, no otettiin sentään  c-luokan faarao.


Jep. Vituttaa niin armottomasti olla sarjakärjessä.
Maduduwinini

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: HJK Helsinki


Vastaus #65 : 31.05.2018 klo 20:08:52

Mahtaa siellä Klupissa Äkä miettiä että mikä meni pieleen, no otettiin sentään  c-luokan faarao.
:D Jokainen hankinta ei voi aina onnistua. Klauss kuitenkin tehnyt tällä hetkellä vain yhden maalin vähemmän tänä vuonna Veikkausliigassa kuin Karjalainen. Hienoa, että Karjalaisella peli kulkee. Toivottavasti kehitys jatkuu ja saisimme uuden ykköshyökkääjän maajoukkueeseen.
Tony

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS


Vastaus #66 : 01.06.2018 klo 12:34:12

Hintalappu perseeseen ja maailmalle, sanoo Rapa.

Uutinen
– Hän on kuuma pelaaja ja täynnä virtaa. Hän on ollut niin kova, että hänelle lyödään kohta hintalappu perseeseen ja hänet myydään. Hintaa kasvattaa ehdottomasti se, kuinka hän osaa tehdä alotteita pystyjuoksuille ja hänellä on myös todella hyvä jalka. Hän ampuu todella hyvin suoraan juoksusta, Rajamäki kehuu.
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #67 : 06.06.2018 klo 11:32:15

Onnittelut Rasselle eilisestä A-maajoukkuedebyytistä! Ylos Lauantaina Valko-Venäjää vastaan sitten jo avauksessa?

----

Kaiken olin nähnyt paitsi sen, että joku luonnehtii Rasmus Karjalaista nopeaksi.

Oliko tämä vauhdinotto rankkariin todisteesi Rassen nopeudesta?

Ulkomaat kiinnostavat KuPS-sensaatiota: ”Olen valmis lähtemään, jos soitto tulee”

Uutinen
- Matkanopeus on minun vahvuus, kun olen päässyt täyteen vauhtiin. Ensimmäiset askeleet on se minun kehityskohteeni. Teen paljon töitä sen eteen, että ne askeleet olisivat terävämpiä. Kyllä sen kehittymisen on huomannut. Olen koko ajan kehittynyt eteenpäin. Se on sillä tavalla mukavaa, Karjalainen toteaa.

Uutinen
- Luulen, että Immi (Ilmari) Niskanen on nopein ja kolumbialaiset ovat myös nopeita. Sitten olen kyllä nopeimpien joukossa.
« Viimeksi muokattu: 06.06.2018 klo 11:37:42 kirjoittanut Härison »
marcelo vieira da silva

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Morbo


Vastaus #68 : 06.06.2018 klo 14:36:43

Onnittelut Rasselle eilisestä A-maajoukkuedebyytistä! Ylos Lauantaina Valko-Venäjää vastaan sitten jo avauksessa?

----

Ulkomaat kiinnostavat KuPS-sensaatiota: ”Olen valmis lähtemään, jos soitto tulee”

Uutinen
- Matkanopeus on minun vahvuus, kun olen päässyt täyteen vauhtiin. Ensimmäiset askeleet on se minun kehityskohteeni. Teen paljon töitä sen eteen, että ne askeleet olisivat terävämpiä. Kyllä sen kehittymisen on huomannut. Olen koko ajan kehittynyt eteenpäin. Se on sillä tavalla mukavaa, Karjalainen toteaa.

Uutinen
- Luulen, että Immi (Ilmari) Niskanen on nopein ja kolumbialaiset ovat myös nopeita. Sitten olen kyllä nopeimpien joukossa.


En tiedä yritätkö todistaa minun olleen oikeassa vai väärässä, mutta ainoa kehityskohde, jonka Rasse itse haastattelussa mainitsee on siis jalkapalloilijalle olennaisin nopeus eli lähtönopeus ja ensimmäiset askeleet. Hieno homma, että sitä harjoitellaan ekstraa ja mahtavaa, että sai eilen debytoida. Rasse Ylos
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #69 : 06.06.2018 klo 15:21:56

En tiedä yritätkö todistaa minun olleen oikeassa vai väärässä, mutta ainoa kehityskohde, jonka Rasse itse haastattelussa mainitsee on siis jalkapalloilijalle olennaisin nopeus eli lähtönopeus ja ensimmäiset askeleet. Hieno homma, että sitä harjoitellaan ekstraa ja mahtavaa, että sai eilen debytoida. Rasse Ylos

Lähtönopeus ja räjähtävät ensimmäiset askeleet ovat kiistatta jalkapalloilijalle tärkeitä ominaisuuksia, mutta et ole maininnut niistä aiemmin sanallakaan. Olet vain hämmästellyt, kuinka Rassesta voidaan puhua nopeana pelaajana. Rassen kohdalla noiden ominaisuuksien terävöittäminen vaatii vielä töitä, mutta hän on tällä hetkellä silti KuPS:n nopeimpia pelaajia, kuten jutusta käy ilmi.

Seuraava on ehkä vähän huono esimerkki, koska puhutaan jo yli kolmekymppisestä pelaajasta, mutta ei Mika Ääritalo ole lähtönopeudeltaan tai ensimmäisten askeliensa osalta – varsinkaan enää – liigan eliittiä, mutta kyllä silti edelleen aika moni liigapelaaja häviää hänelle, jos pelitilanteessa lähdetään munaravaamaan kilpaa vähän pidemmän matkan verran, sanotaan nyt vaikka keskiviivan tuntumasta maalille.
« Viimeksi muokattu: 06.06.2018 klo 15:26:15 kirjoittanut Härison »
marcelo vieira da silva

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Morbo


Vastaus #70 : 06.06.2018 klo 16:00:58

En nyt jaksaisi enää hirveästi jankata tästä ja pilata topicia, mutta mielestäni pelaajaa, jolla on noin isoja puutteita jalkapalloon olennaisimpien nopeusominaisuuksien osalta ei voi sanoa nopeaksi. En minä ole Rassea hitaaksikaan varsinaisesti väittänyt. Se, että Rasse sanoo itse olevansa nopeimpia, sen jälkeen kun nopeimmat otetaan pois laskuista tarkoittaa vain, että Rasse on nopeudeltaan keskitasoa Veikkausliigajoukkueessa.

Mika Ääritalon osalta olet oikeassa. Juoksuvoima tai nopeuskestävyys olisi varmaan paras sana kuvaamaan tuota ominaisuutta.
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #71 : 07.06.2018 klo 13:15:32

Pallokerho: Sensaatiohyökkääjä Rasmus Karjalainen kertoo kivisestä tiestään huipulle – ”Kyyneleet silmissä sanoin isälle, etten ikinä löydä seuraa”

Rasselta melko avointa puhetta tunnin mittaisessa haastattelussa. Hieno mies, hieno pelaaja, jolla on varmasti komea tulevaisuus vielä edessäpäin. Ylos
« Viimeksi muokattu: 07.06.2018 klo 13:58:10 kirjoittanut Härison »
Shlomo

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS & Spurs


Vastaus #72 : 10.06.2018 klo 20:15:01

Tuosta alusta nähtävissä Rassen komea syöttö Urosen maaliin.

https://www.viafree.fi/urheilu/kooste-suomi-paatti-kauden-komeaan-voittoon-valko-venajasta-jere-uroselle-ja-moshtagh-yaghoubille-ensimmaiset-osumat-huuhkajien-paidassa
Härison

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: Kuopion Palloseura


Vastaus #73 : 21.06.2018 klo 15:05:52

Kolmen pelin maaliton putki päättyi eilen, kun kauden 11. lävähti Klubin verkkoon – ja se oli muuten melkoinen kanuuna se! Kuten ottelutopicissa joku mainitsi, ei tuosta kohtaa laukaus olisi monellekaan mikään varma maalipaikka ollut.
« Viimeksi muokattu: 21.06.2018 klo 15:10:32 kirjoittanut Härison »
Kader

Poissa Poissa

Suosikkijoukkue: KuPS, KalPa, DFB-Team, VfB, BvB


Vastaus #74 : 28.06.2018 klo 11:31:34

Laitetaan tänne vaikka nuo Vornasen jutut ei mielestäni aina klikkejä ansaitse, no ehkä tämä tekele ei ole pahimmasta päästä: https://www.viikkosavo.fi/rasse-nousi-tahdonvoimalla-ammattilaispelaajaksi/

 
Sivuja: 1 2 [3] 4 ... 12
 
Siirry:  

Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2011, Simple Machines | Mainosvalinnat | Tietoa